abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26214071
Ik heb ook de eerste maanden nog mijn eigen broeken aangehad, zo tot 15 weken denk ik. Wel trok ik thuis een lekkere wijde broek een, en ik had een elastiekje voor m'n knoopsgat en om m'n knoop gedaan, want dicht ging niet meer
Nu draag ik wel positiekleding, van miss etham, V&D en ook tweedehands via marktplaats (het zal je verbazen hoeveel daar verkocht wordt met het prijskaartje er nog aan )
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_26215146
Wiseguy, van harte gefeliciteerd

Ingrid en Djeez, wat heerlijk dat alles goed is
  donderdag 14 april 2005 @ 12:11:23 #153
62233 Jelief
ikke lief!
pi_26218619
sow.. ik hoop dat ik alles nog weet.
Ik heb eigenlij een hekel aan van die 'reageer-lijtjes' maar goed:
Wiseguy! mooi meisje heb je hoor!
Ingrid fijn dat je nu echt kunt gaan genieten
Mel bovenaan het lijstje en Chiara die vindt dat de baby erbij hoort... tijd om te gaan
Babylover, prettig dat de andere vlos je wel gerust kon stellen. voetjes omhoog dan maar en niks doen...
Als ik nu nog wat vergeten ben schuif ik het af op zwangerschapsdementie (toch wel makkelijk zo'n excuus)

edit: zal ik ook nog even vertellen hoe de echo was gister? LEUK! Ik kreeg een inwendige echo dat zou duidelijker zijn (ik heb van mijzelf al een dikke buik... )
ons beebje (werknaam Onsje) was heel druk aan het bewegen met armen en benen en aan het ronddraaien. alles wat er te zien moest zijn was te zien (zelfs vingertjes geteld!) de computer brekende twaalf weken en 2 dagen, geen groot verschil dus met elf weken en vijf dagen. MikeAir heeft de foto nu mee naar het werk om zo te vertellen dat we inverwachting zijn. hij scanned hem daar in en stuurt hem naar mij, zodra hij binnen is zal ik 'm met jullie delen
owja we hebben gister pa,ma, schoonzusje en ma op bezoek gehad om beebje te kijken , was erg gezellig en iedereen was blij!

[ Bericht 41% gewijzigd door Jelief op 14-04-2005 12:18:15 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 14 april 2005 @ 12:29:02 #154
62233 Jelief
ikke lief!
pi_26219027
Hij was er Al!
TADAAAAA

hoofdje rechts (dûh) met kaakaanleg
  donderdag 14 april 2005 @ 12:38:29 #155
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_26219228
Ow... wat een mooie echo!! Liev hoor, zo'n beebje

Wat positiekleding betreft, ik shop ook bij de H&M en bij V&D enzo.. Vind het alleen jammer dat positiekleding ook een seizoen vooruit loopt. Een lekkere trui of bloezen met lange mouwen zijn moeilijk te vinden (bij de H&M dan)...
Voor een BH had ik eerst gekeken bij de HEMA, alleen gingen de zwangerschapsbh's daar vanaf cup C, en ik had een B nodig (ben van cup A naar B gegaan). Dus heb ik BH's gehaald bij Prenatal. Crisis wat zijn die dingen (van Anita, of hoe dat merk ook precies heet) duur, 33 euro!!! Maar ze zitten wel erg lekker moet ik zeggen. Goeie ondersteuning en lekkere brede bandjes.

Wiseguy, gefeliciteerd met jullie babietje!

Renzell, ook nog gefeliciteerd natuurlijk, een prachtig manneke!
  donderdag 14 april 2005 @ 12:52:55 #156
62233 Jelief
ikke lief!
pi_26219536
hihi over positie kleding... ik heb her en der al wat gepast mar met mijn maat(je)48/50 en cup85F kom ik niet zo ver. Dat wil zeggen dat er geen positiebroeken in maat 48 is (laat staan 50) ga dus maar een keer met mijn mamsje achter de naaimachine zitten. En voor bh had ik een sportbh gekocht bij de hunkemoller, die zat de eerste dag perfect daarna niet meer want het trekt te veel aan mijn schouders, beetje miskoop dus. moet nog eens op jacht naar een bh. Voor shirtjes e.d. slaag ik goed bij Miss Etam.
  donderdag 14 april 2005 @ 12:56:34 #157
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26219605
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef Jelief het volgende:
hihi over positie kleding... ik heb her en der al wat gepast mar met mijn maat(je)48/50 en cup85F kom ik niet zo ver. Dat wil zeggen dat er geen positiebroeken in maat 48 is (laat staan 50) ga dus maar een keer met mijn mamsje achter de naaimachine zitten. En voor bh had ik een sportbh gekocht bij de hunkemoller, die zat de eerste dag perfect daarna niet meer want het trekt te veel aan mijn schouders, beetje miskoop dus. moet nog eens op jacht naar een bh. Voor shirtjes e.d. slaag ik goed bij Miss Etam.
Ik heb m'n zwangerschapsbroeken bij Promiss gekocht, daar is wel jouw (en mijn ) maat!
pi_26219834
Ik ben eens gaan googlen en bij Lisz.nl verkopen ze zwangerschapskleding tot maat 62
  donderdag 14 april 2005 @ 13:17:55 #159
62233 Jelief
ikke lief!
pi_26220176
huh? grote maten bij promiss? in mijn idee is dat een winkel die tot maatje 44 gaat, mar ik zal eens kijken...
en die site ga ik ook eens bekijken...
pi_26220201
Jelief, bij miss Etam hebben ze ook wel grote maten hoor!!! ik heb hier zelfs nog het 1 en ander liggen, mocht je interesse hebben!

en wat een prachtige echo *heimwee*
pi_26220271
Wij gaan zaterdag weer shoppen bij de Miss Etam koopjeswinkel in Emmeloord.

Ik wil er toch wat shirtjes bij hebben en mischien ook nog wel een leuke broek ofzo.
Ik heb daar hetgene wat ik nu veel draag ook weg. Ik heb trouwens maat 46/48/50 (ligt er maar net aan hoe het valt ) Ik heb er dus ook een broek maat(je) 48 weg, alleen blijft dat ding toch wel wat slobberen...

Maar goed.. Bij Miss Etam hebben ze maat 48 dus ook. Moet je zelf dus even kijken of het groot of klein valt...
W ~ H ~ T
  donderdag 14 april 2005 @ 13:23:01 #162
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26220303
Jelief wat een leuk Onsje
  donderdag 14 april 2005 @ 13:25:20 #164
61800 Rottdog
pi_26220358
Jelief ik heb helemaal geen broeken hoeven te kopen was ook al buikig van mezelf zou dus niet te snel aan kopen slagen ook al is het erggg leuk
pi_26220395
Jelief, ik had helemaal je echo gemist, mooi hoor
pi_26220401
En waarom kan ík de echo nou niet zien?

* Jonnetje mag vanmiddag ook weer voor een echo... *
(waar is die hyper-jompelmeid als je 'm nodig hebt? )
W ~ H ~ T
pi_26220486
ik kan hem ook niet zien
  donderdag 14 april 2005 @ 13:31:14 #168
62233 Jelief
ikke lief!
pi_26220494
Ik ben zo ongeveer vaste klant bij Miss Etam omdat ik daar bijna altijd wel iets vind dat goed past en leuk staat.. dus broeken uit de plus en shirtjes uit de positie (al jaren omdat ik wel ruimte voor mijn buik wil hebben maar geen shirtje hoef dat op mijn knieën hangt) Probleem is nu dat ik extra ruimte voor mijn buik nodig ga hebben maar niet veel extra ruimte voor mijn benen (nog niet). de positiebroeken bij miss E gaat tot maat 48 geloof ik en is dan al vrij strak (helaas). En van die slobberbroeken worden bij lipleesbroeken.... Dank voor het advies en LadyS als ik er niet uit kom weet ik je te vinden...
En ja Onsje is natuurlijk de mooiste baby-in-wording van de wereld! Ik ben helemaal verliefd en durf nu ook echt helemaal blij te zijn met de mijn zwangerschap.
  donderdag 14 april 2005 @ 13:35:31 #169
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26220589
JeLief wat een moooooie echo !
Fijn dat je kan gaan genieten van je zwangerschap!

Is bij deze even de plaatsvervangende jompeldame in spe voor Jonnetje.. Succes hoor!!

Hoe gaat het met het gezicht van Wilyan Jonnetje.. Hoe spreek je Ayrton eigenlijk uit
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 14 april 2005 @ 13:38:35 #170
62233 Jelief
ikke lief!
pi_26220653
voor degenen die Onsje hier niet kunnen zien, probeer even mijn weblog, zie hieronder voor link...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2005 @ 14:01:22 #171
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26221191
Jelief, wat een Liefje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 14:17:00 #172
43556 miss_dynastie
pi_26221572
Onsje
  FOK!fossiel donderdag 14 april 2005 @ 14:24:42 #173
2628 Karin
pi_26221757
Helaas kan ik hem op je weblog ook niet zien
  donderdag 14 april 2005 @ 14:32:12 #174
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26221923
Onsje Lieve naam, mooie echo!

Hier alles oke. Vanacht gewoon niet geslapen, pff wat vreselijk is dat. Dus vanochtend wederom rustig aan gedaan en net heerlijk een tukkie gedaan, vreemd genoeg slaap ik tussen de middag altijd heerlijk.

Hoe is het verder met de zwangeren?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26221935
Karin is wanadoo toch en ik ook, zal het aan wanadoo liggen dan?
pi_26222091
Wat een schattig Onsje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 14 april 2005 @ 14:47:59 #177
62233 Jelief
ikke lief!
pi_26222289
nou ja wat suf, misschien lukt het wel met aloude picserver..
pi_26222402
Super Jelief!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  FOK!fossiel donderdag 14 april 2005 @ 14:54:20 #179
2628 Karin
pi_26222422
Jaaaa nu kan ik hem wel zien Een echt Onsje geweldige werktitel!
pi_26222447
ja ik zie Onsje!!!! Wat een mooie echo Jelief
  donderdag 14 april 2005 @ 14:59:38 #181
62233 Jelief
ikke lief!
pi_26222533
Met al die enthousiaste reacties word ik steeds trotser en blijer...*O*
Onsje is een bedenksel van MikeAir, mijn moeder heeft het nog steevast over kareltje (werktitel van mijn mams voor de beebjes van mijn beide zussen en dus ook voor die van mij) en mijn schoonouders hebben het over gozewijntje de werktitel vanMikeAir in wording en van broertje Air.
Vind ik Onsje véél leuker
pi_26222546
Ik heb vannacht aardig geslapen, heb alleen problemen met inslapen s'avonds. Krijg heel weinig lucht binnen dus lig aardig te hijgen. Maar goed dat is geen wereld ramp want uiteindelijk val ik alsnog lekker in slaap.

Ik ben een beetje bang dat beepje is gedraaid met hoofdje naar boven. Van de week dat ik reflexologie kreeg aan mijn voeten kon de lerares zien hoe de baby lag. En die lag dus met haar koppie omhoog. Nou maakte ik me daar nog niet zo druk over. Maar ik sprak gisteren met mijn buurvrouw en die vroeg of ik dan last had van een baby die tegen mijn ribben stoot. En veel last van mijn bekken aan 1 kant. Misschien zie ik wel spoken, maar goed ik heb de vk gebeld vanmorgen en die zei dat ik gewoon kon wachten tot mijn afspraak op maandag en als de baby gedraaid moet worden kan dat alsnog volgende week woensdag.

Ik heb altijd gedacht dat dat alleen nog maar kon 3 weken voor de uitgerekende datum We wachten dus wel af.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:06:16 #183
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26222688
Jemig Lewis, dat is even heel erg spannend. Hopelijk draait het weer netjes met het hoofdje terug naar beneden... ik duim voor je!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26222911
Jelief wat mooi
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 16:08:54 #185
81992 Githa
pi_26224242
Jelief wat prachtig blijft dat toch he ....echt een super mooie echo en zo duidelijk allemaal
pi_26224753
Jelief Wat een mooie echo!
Als ik jouw teksten zo lees, lijkt het soms of ik mezelf zie "praten". Ik heb maat 50 en 95G. Die positieshirts van Miss Etam pas ik al niet, omdat die al niet mooi zitten bij mijn borsten. Dus ik ga die Promiss wel eens even checken. Gelukkig kwam ik er op de 9maandenbeurs achter dat ze van het merk Anita (www.anita.com) meegroeibeha's hebben in maat G en die groeit dan nog 2 of 3 maten mee. Fijn om te weten.

Hier dan bijna een week later eindelijk mijn echo bij 10 weken en 6 dagen. De kleurtjes zien er een beetje vreemd uit , omdat ik hier alleen Paint heb om te bewerken

Rechts ligt het hoofdje I'm in luv
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 16:34:49 #187
81992 Githa
pi_26224952
maar toch als super duidelijk hoor babylover wat een wondertje zeg
  donderdag 14 april 2005 @ 17:25:32 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26226352
wat een lieve echo's meiden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 14 april 2005 @ 17:25:36 #189
62233 Jelief
ikke lief!
pi_26226354
mooie echo ook BL, stom he dat je zo verliefd kan zijn op zo'n fototje? Bh van Anita dus, daar ga ik maar eens achteraan.
  donderdag 14 april 2005 @ 17:42:54 #190
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_26226766
Jelief en Babylover, mooie en duidelijke echo's.

Mel en Lewis, sterkte met de laatste loodjes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  donderdag 14 april 2005 @ 17:49:52 #191
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26226948
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef Jelief het volgende:
huh? grote maten bij promiss? in mijn idee is dat een winkel die tot maatje 44 gaat, mar ik zal eens kijken...
en die site ga ik ook eens bekijken...
Misschien heeft Promiss bij jou in de buurt inderdaad geen grote maten of zwangerschapskleding. Hier kun je dat ff checken
pi_26227171
Jaaaaaaaa... Nu kan ik 't wel zien!
Onsje!
Onsje is mooooooooooi!

En nu zie ik die van Babylover weer niet..

Over de beha's van Anita...
Veel zweren erbij maar ik heb er één en ik vind ze van geen kanten zitten.
Het is dé voedingsbeha, -als het goed is- de enige die van Anita die tot maat G ofzo gaat. Ik vind het net een hangmat voor boobs, het hangt erin en daar heb je het mee gezegd. 'Ze' (de boobs) zakken ook tegen elkaar en dan ga je ertussen weer zo zweten...

Ga dus eerst goed passen en wees zeker niet te makkelijk..
"Ach, het past dus ik neem 'm maar mee. Want ik heb geen zin om lang verder te zoeken"
Anita is écht niet het enige merk in grotere zwangerschaps- en voedingsbeha's. Ik kwam op de kraampjesmarkt op de zwangerschapsvoorlichtingsavond van het ziekenhuis een winkeltje tegen die het (grote-maten)merk "Emma Jane"(???) in de uitverkoop hebben want dit merk schijnt in het noorden niet zo goed te lopen.

Ik zal zo even verslag doen van onze echo, ik ga eerst even eten.
W ~ H ~ T
  donderdag 14 april 2005 @ 18:03:25 #193
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_26227281
En hier was ze voor het eerst in bad geweest!

pi_26227313
Oe mooie donkere haartjes!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26228927
* smelt weer eens van al die mooie plaatjes *
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  donderdag 14 april 2005 @ 19:10:19 #196
61800 Rottdog
pi_26229026
AAAhhhh gossie wat een frummeltje

Babylover dat is een blijvertje hoor genieten van je mooie kindje hoor

Gets Mel naar kan dat zijn nachie niet slapen gelukkig kun je overdag nog ee beetje bijpitten

Voedings bh's bij de Otto zijn ook niet zo duur en gaan geloof ik tot F en hier gaan de kleren tot maat 68 http://www.maatjegroter.nl en de cups tot J
pi_26230082
Jelief en Babylover wat een mooie echos.

En wiseguy wat een mooie meisje en een prachtig koppie haar!!!!!

Lewis, ik kan me best voorstellen dat je je er ongerust om maakt. Hopelijk is het snel maandag voor je Waarom loop je overgens bij een reflexoloog? Of heeft dat niet met je zwangerschap te maken?

Mel hoe is het met jou, je hormoontjes en Mellybelly?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 14 april 2005 @ 19:57:56 #198
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26230358
Dag lieve mensen!
Allereerst wil ik jullie allemaal waanzinnig bedanken voor het lieve meeleven de afgelopen dagen. Echt te gek dat er zo verschrikkelijk veel reacties waren, dat heeft ons heel veel goed gedaan en erg ontroerd.
En nu is het dan eindelijk zo; ik ben mama! Bizar!!!
Na een martelbevalling van 44 uur had ik ineens een zoon; Julius
Hij is zo lief en klein, papa Struik en ik beginnen al behoorlijk verliefd op hem te worden; de kermende geluidjes die hij slaakt als ie in z'n wiegje ligt, de hartstochtelijke manier waarop hij aan je pink kan sabbelen, de spastische reflexen. Alles is schattig en lief aan hem en zo hoort het ook.
Dus... ook al kan ik nog nauwelijks zitten en loop ik over van emoties en verwarring, het gaat goed hier! Ik zal binnenkort mijn uitgebreide bevallingsverhaal posten en weer even goed bijlezen. Vooralsnog doen de hechtingen me echter iets te veel pijn om langer dan tien minuten achter de computer te zitten.
Snake, Mel en Lewis; heel veel succes de komende dagen/ weken!!! ik lees toch niet in de snelheid over een bevalling van een van jullie heen he?
Wiseguy; jij ook van harte gefeliciteerd met je prachtige kindje!
Lieve, lieve Sugar; bedankt voor je leuke updates. het is inderdaad een soort live cnn bevalling geworden, te gek om te lezen!
Iedereen die ik in de gauwigheid vergeten ben; hele dikke en tot snel.

van een hele moeie Renzell en vriend en een klein, lief kusje van Julius!
  Jubileum moderator donderdag 14 april 2005 @ 20:00:19 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26230416
Renzell, kanjer! Rust maar lekker uit hoor, geniet van je mooie mannetje en laat je heerlijk verwennen door de kraamhulp!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 20:01:27 #200
43556 miss_dynastie
pi_26230449
Renzell
Wat ben je trots
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')