Dag lieve mensen! 
![]()
Allereerst wil ik jullie allemaal waanzinnig bedanken voor het lieve meeleven de afgelopen dagen. Echt te gek dat er zo verschrikkelijk veel reacties waren, dat heeft ons heel veel goed gedaan en erg ontroerd.  
![]() 
 En nu is het dan eindelijk zo; ik ben mama! Bizar!!! 
![]() 
 Na een martelbevalling van 44 uur had ik ineens een zoon; 
 Julius Hij is zo lief en klein, papa Struik en ik beginnen al behoorlijk verliefd op hem te worden; de kermende geluidjes die hij slaakt als ie in z'n wiegje ligt, de hartstochtelijke manier waarop hij aan je pink kan sabbelen, de  spastische reflexen. Alles is schattig en lief aan hem en zo hoort het ook.
Dus... ook al kan ik nog nauwelijks zitten en loop ik over van emoties en verwarring, het gaat goed hier! Ik zal binnenkort mijn uitgebreide bevallingsverhaal posten en weer even goed bijlezen. Vooralsnog doen de hechtingen me echter iets te veel pijn om langer dan tien minuten achter de computer te zitten.    
 Snake, Mel en Lewis;   heel veel succes de komende dagen/ weken!!!  
![]() ik lees toch niet in de snelheid over een bevalling van een van jullie heen he?  Wiseguy;
   ik lees toch niet in de snelheid over een bevalling van een van jullie heen he?  Wiseguy;  jij ook van harte gefeliciteerd met je prachtige kindje! 
![]() Lieve, lieve Sugar;
 Lieve, lieve Sugar;  bedankt voor je leuke updates. het is inderdaad een soort live cnn bevalling geworden, te gek om te lezen!   
![]() 
 Iedereen die ik in de gauwigheid vergeten ben; hele dikke  
![]()
  en tot snel. 
![]()
  van een hele moeie Renzell en vriend en een klein, lief kusje van Julius!