Ook ik heb broeken maat 48 van Etham, positiebroekenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef Jelief het volgende:
hihi over positie kleding... ik heb her en der al wat gepast mar met mijn maat(je)48/50 en cup85F kom ik niet zo ver. Dat wil zeggen dat er geen positiebroeken in maat 48 is (laat staan 50) ga dus maar een keer met mijn mamsje achter de naaimachine zitten. En voor bh had ik een sportbh gekocht bij de hunkemoller, die zat de eerste dag perfect daarna niet meer want het trekt te veel aan mijn schouders, beetje miskoop dus. moet nog eens op jacht naar een bh. Voor shirtjes e.d. slaag ik goed bij Miss Etam.
Ha, en anders ik welquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:36 schreef Rottdog het volgende:
Is erg benieuwd de baby die zich nog verschuilt in de MellyBelly, wat voor sekse het babietje is
![]()
Dat is een mooie datumquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:46 schreef Rekkie het volgende:
Gister voor het eerst een echo laten maken.
En we vallen van de ene in de andere verbazing
Roumysa is nu 26 juli 2005 uitgerekend.
quote:
wel een hele mooie datum hoor 26 juliquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:46 schreef Rekkie het volgende:
Roumysa is nu 26 juli 2005 uitgerekend. Het bleek dus niet 20 weken te zijn, maar inmiddels als 26 weken
35 wkn en een beetje......quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:12 schreef Belana het volgende:
weinig aan te doen RomekRustig aan doen, dat is alles wat ik kan zeggen. Het wordt zwaar nu he? Echt de laatste loodjes. Hoe ver is ze nu?
Nou Rekkie verneemt er niet zo veel vanquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef minoes_ het volgende:
Ik weet niet,hoe Rekkie het vind,maar ik zou balen,als ik in ene 10 weken verder zou blijken te zijn.
Dat betekent nl.ook 10 weken minder genieten van m'n buikie.
Groetjes,Minoes![]()
Ik heb ook nooit last gehad van nesteldrang ... Zegt dus helemaal niksquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende: Ik heb nog geen nesteldrang, dus de baby zit ook nog wel goed en maakt zeker nog geen aanstalten![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
behalve dan dat ik nog steeds geen zin en inspiratie kan vinden voor een geboorte kaartje. Dus dat zal wel uitgesteld worden tot het laatste.
Jah eigenlijk wel, als je het zo bekijktquote:Op zondag 17 april 2005 15:37 schreef Githa het volgende:
Dus eigenlijk ben je afgevallen Fuentelekker toch
Zwangerschapsdementie, wen er maar aan!quote:Op zondag 17 april 2005 18:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Grrr, ik wilde nog wat zeggen, maar nu weet ik niet meer wat.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig Renzell!Meid, wat moet jij een pijn gehad hebben zeg! Goddank dat de VK er nu iets aan gedaan heeft. Ik hoop dat je snel opknapt. Lekker bijslapen en dan genieten van je mannetje he!
Welkom hier Neva, ik ga je er even bij prutsen in het lijstje.
Hebben jullie elkaar nou leren kennen via het forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |