abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:41:50 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26183007
wiseguy, van harte gefeliciteerd.

Renzell, wat een lekker manneke.

Ingrid en Djeez, ook al goed niuews, kan niet stuk meer vandaag op fok.

Enne, wat sta ik eng bovenaan.
Eerst Mel en dan ik, whaaaaaaa nu word ik zenuwachtig.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:44:44 #102
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26183105
Als je graag wil mag je voor hoor, dat trek ik denk ik nog wel...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:48:04 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26183202
hahaha, wie weet, maar ben je niey nieuwsgierig dan? ik wel hoor.
maar doe maar pas na het weekeind, zondag wordt mijn petekindje gedoopt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_26183353
snake, maar wel de 37 weken gehaald zie ik, gefeliciteerd. kun je toch thuisbevallen.

ingrid & djeez, wat fijn dat de echo er goed uitzag!

renzell, wat is Julius (meteen al) prachtig!!!
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:10:59 #105
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26183872
Wat een ongelovelijk leuk manneke Julius
Renzell (toppertje) en Renzell-vriendje van harte
Zoë vindt hem ook erg leuk maakt niet uit dat hij jonger is hoor

Wiseguy en Wisewoman van Harte met jullie dochter Dione
supernaam

Ingrid en Djeez van Harte met een bonked hartje van een of

Mellllll je staat boven aan spannend

Snake van Harte met 37-weekpaal
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:24:05 #106
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26184275
thnx, daar waren we zelf ook enorm blij mee, hopenlijk mag ik echt thuis bevallen maar voor zover het eruit ziet mag dat.
pi_26184629
Wiseguy en vrouw......van harte met de geboorte van jullie dochter Dione
Wat een snelle bevalling,super hoor.

Ingrid,heerlijk,die goede echo!En zie ik nou 9 weken en 1 dag staan?Dan ben je dus toch verder dan ze dachten!.Heerlijk hoor die goede berichten,je/jullie zullen wel zweven.

Groetjes,Minoes
pi_26184696
oops, was ik wiseguy & -girl nog vergeten: veel geluk met jullie dochter!
pi_26185226
Renzell en papa Renzell, Wiseguy en mama Wiseguy van harte gefeliciteerd

Julius is een plaatje
pi_26187632
Renzell, gefeliciteerd met jullie prachtige Julius
Wiseguy gefeliciteerd met jullie dochter Dione

Net toen ik hier gisteravond wilde posten dat ik geen bloed meer had gezien sinds de dag ervoor, ging ik nog even naar de wc en jahoor, weer bloed Ik ben wel wat minder in paniek, omdat het niet zo erg is dat het uberhaupt in m'n maandverbandje terecht komt, maar meer gewoon één golfje vol bloed en daarna is het over, maar ik ben er totaal niet gerust op. Er zat wel een klein bloedpropje bij, maar ons beebje is al 10x zo groot dan dat bloedpropje. Zodra vriendlief ( ) de echo eindelijk eens ingescand heeft, zal ik ze hier eens posten.
Ik ga denk ik toch de vlos donderdag maar weer even bellen, want ik merk gewoon dat ik mezelf aan het behoeden ben voor een grote klap en geniet nu totaal niet van m'n zwangerschap. Ik ben gewoon bang

Bedankt voor jullie medeleven, ik hou jullie op de hoogte.
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
pi_26187642
Oh en Ingrid en Djeez, natuurlijk van harte gefeliciteerd met die prachtige echo! Dat houdt er bij mij de moed een beetje in.

En de LLM; er mogen nog meer verse beebjes bij hoor, nooit genoeg, dus kom maar op
pi_26187716
Sterkte Babylover!
pi_26187761
Renzell gefeliciteerd! mooie foto's hoor
En wiseguy ook gefeliciteerd!

Wij zijn gisteren weer naar de verloskundige geweest. Bloeddruk was ok, beep was ok, hartje weer gehoord. Baarmoerder komt nu tot m'n navel, en da's mooi, de vorige keer lag de baby voor op groei, nu is het weer normaal.
Verder waren mijn bloeduitslagen binnen, alles ook goed, ik heb alleen geen antistoffen tegen Rode Hond. Bij navraag bij mijn ouders bleek dat ik dit nooit gehad heb en er ook niet voor ingeent bent . Uit de buurt bij kinderen blijven dus
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 13 april 2005 @ 08:14:23 #114
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_26187914
Iedereen hartstikke bedankt voor de lieve felicitaties!

Ik zal z.s.m. even een foto online gooien, maar dat wordt toch echt in de loop van de dag. De internetverbinding is namelijk niet zo heel snel vanaf deze heeeeeele hoge roze wolk!

Melonovy: wat een leuke creatie had je gemaakt! Bedankt!
  woensdag 13 april 2005 @ 08:30:13 #115
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26188029
Sugar o my god!! Wat een lekker gaaf ventje!
Helemaal geen rimpeltjes of 'bevallingshuidje', gewoon een lekker ventje.
Gefeliciteerd met je a.s. schoonzoon, ik neem tenminste aan dat Maria geen bezwaar heeft tegen jongere mannen?

Wiseguy en vrouw/vriendin, ge fe lici teerd!
Lekker op die roze wolk blijven met Dione.

Babylover, waarom bel je niet alsnog de verloskundige? Waarom kunnen ze niet even het hartje laten horen? Dan ben jij ook weer gerustgesteld. Ik bedoel, je hebt immers al een goede echo gehad. Dus ze kunnen wat voor je doen ipv je in onzekerheid laten.
Hele dikke
Ik voel echt met je mee.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 13 april 2005 @ 09:18:18 #116
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26188516
Goede morgen!
Ik ben nog steeds zwanger
Af en toe wat gerommel, maar dat zijn geen weeen. Wel pijnlijke borsten en rottig gevoel in mijn onderrug, maar ik denk niet dat het snel gaat gebeuren hoor...
Jullie horen wel van me!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26188571
melly hoop dat het voor jou ook snel gaat gebeuren! toch fijn dat er al een beetje wat aan de gang is toch?! ook al kan dit uiteraard nog wel dagen duren voordat er echt wat gebeurt. Veel sterkte iig met de allerallerallerlaatste loodjes!

Wiseguy en vrouw van harte met jullie dochtertje Dione (moooooie naam!)

Renzelltje en man.. ben heel benieuwd hoe alles met jullie en jullie kleintje gaat! Hoop dat we snel wat van je mogen horen!

Sugar, hoe bevalt dat nou als suikertante?

Fuente, fijn dat alles goed was met je kleintje bij de VK!

Babylover, heel veel sterkte en ik hoop dat alles nog steeds goed is daarbinnen!

[ Bericht 23% gewijzigd door DaanBanaantje op 13-04-2005 09:29:01 ]
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  woensdag 13 april 2005 @ 09:24:38 #118
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_26188600
Hier dan even een eerste fotootje dat ik zo snel kon vinden:

woensdag 13 april 2005 @ 09:25:17 #119
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26188611
wauw!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26188633
ahhhh wat een liefje
jullie zien er schattig en erg gelukkig uit zo saampjes

Lekker genieten hoor Wiseguy!
Alles goed met je vrouwtje?
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  woensdag 13 april 2005 @ 09:29:42 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26188679
Wiseguy! Lieve foto!

Babylover... ik zou als ik jou was gewoon de VK nog een keertje bellen. Kan me voorstellen dat je wel wat zekerheid wil. Ook al is het maar een klein beetje, het is toch eng.

En Mel... rommelderommel... hoop dat het snel door zet. Ben wel benieuwd naar het broertje/zusje van Chiara.
pi_26188725
Ow wat lief!

Babylover sterkte
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26188756
Verse babies Iedereen van harte, wat zien ze er mooi uit

Ingrid & djeez, van harte!!!!

Babylover hou je taai
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 13 april 2005 @ 09:47:52 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26188962
Wiseguy, práchtige foto en een prachtig poppetje. Wat een schattig meisje zeg!
  woensdag 13 april 2005 @ 09:59:50 #125
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_26189181
Dione, wat een schatje!!! Mooie heldere oogjes zeg! Proficiat met je ouders he!!
Ingrid en Djeez, wat een opluchting!

hoe meer baby's er hier komen, hoe meer het gaat kriebelen bij mij!!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 13 april 2005 @ 11:06:07 #126
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_26190481
Julius en Dione, jullie zijn prachtig

Wiseguy en wisegirl nog van harte gefeliciteerd.

Ingrid en Djeez, van harte gefeliciteerd met de goede echo.

Babylover, sterkte met deze onzekerheid.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 13 april 2005 @ 11:24:28 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_26190876
wiseguy, wat een mooie foto!!
stormy waters...
sailin'
pi_26190981
Wiseguy, wat een liefie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26194997
Nou, eindelijk wat positiever nieuws hier.
Heb net de vlos gebeld, kreeg een ander dan maandag. Deze zei juist dat de kans heel klein is dat er iets mis is, omdat we afgelopen vrijdag een mooi beebje hebben gezien en ik al bijna 12 weken zwanger ben. Ze denkt eerder dat er gewoon een haarvat is gesprongen en dat kan inderdaad meerdere keren gebeuren. Ze adviseert dat ik rust hou. Toen ik zei dat ik al zo weinig deed omdat ik zo moe ben antwoordde ze dat ik echt moest denken aan op de bank zitten en tv kijken of lezen, dus echt niks doen. Zal vriendlief blij mee zijn
Nouja, ik ben nu wel een beetje gerustgesteld. Deze vlos begon ook niet meteen allemaal erge dingen te vertellen en zei ook dat ik kan bellen wanneer ik wil, terwijl de vorige zoiets had van bel vandeweek nog maar een keer.
Volgende week vrijdag heb ik weer een echo en de 29ste moet ik weer naar de vlos.
Een vriendin van me zei vandeweek nog: De zorgen beginnen niet zodra de baby geboren is, maar zodra je zwanger bent. Mèn, heeft zij ff gelijk
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 14:04:53 #130
43556 miss_dynastie
pi_26195168
Fijn dat je een beetje gerustgesteld bent, babylover!
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 14:05:30 #131
43556 miss_dynastie
pi_26195186
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:24 schreef wiseguy79 het volgende:
Hier dan even een eerste fotootje dat ik zo snel kon vinden:

[afbeelding]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_26196322
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef minoes_ het volgende:
Wiseguy en vrouw......van harte met de geboorte van jullie dochter Dione
Wat een snelle bevalling,super hoor.

Ingrid,heerlijk,die goede echo!En zie ik nou 9 weken en 1 dag staan?Dan ben je dus toch verder dan ze dachten!.Heerlijk hoor die goede berichten,je/jullie zullen wel zweven.

Groetjes,Minoes
Ik ben 7 weken zwanger.
pi_26196479
BabyLover fijn dat je nu wat bent gerustgesteld. Het komt vast goed. Ik had ook bloed verloren en Pino zit er nog steeds.
(we zijn nog steeds in de war wat betreft de 7 weken, maar ja de vlos zal het wel weten. Op het formulier staat 7 weken, 1 dag)
  woensdag 13 april 2005 @ 15:04:29 #134
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26196662
Ingrid en Djeez van harte met je knipperend hartje, nu wel gaan genieten van je zwangerschap hoor! als jij met je 9 weken op 28 november bent uitgerekend, dan denk ik dat ik mijn datum toch 3 weken verder moet zetten, ipv een sinterklaaskadootje een kerstkindje dus! De datum die wij hebben staan hebben we zelf uitgerekend mbv internet hoor, ben benieuwd wat de verloskundige gaat zeggen over twee weken.

Wiseguy wat een schattige foto en wat een mooie naam hebben jullie uitgekozen zeg!

Babylover ik ben blij dat je wat gerustgesteld voelt en idd, je vriendin heeft grooooooooooooooooot gelijk met haar zorgen!! Die zijn al lang en breed begonnen!!

Melonovy hoe is het bij jou?
En Snakelady, Lewis en Roxy, voor jullie gaat het nu ook al aardig opschieten, hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles goed, gelukkig niet misselijk ofzo, alleen heeeeeeeeeeeel erg moe... maar ik hoor van alle kanten dat dat van voorbijgaande aard is, dus dat komt wel goed!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 13 april 2005 @ 15:07:18 #135
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26196753
Ingrid ik was wat lang bezig met mijn post. Ik zie dat jij toch 7 weken bent, dan zullen wij het wel goed uitgerekend hebben, wordt het toch zo rond sinterklaas!!

Goetjes,
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 13 april 2005 @ 15:22:48 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26197162
Mel, wie weet toch een beetje gerommel, ben benieuwd hoor.

Wiseguy, wat een heerlijk meisje zeg, leuke foto.

Babylover, fijn dat je nu weer een beetje gerustgesteld bent.

Saffier, wat lekker zeg, niet misselijk, en moe was ik ook erg in het begin, gaat idd over en komt later weer terug.

Hier gaat het goed, gisterenochtend had ik echt even een flinke huilbui, de badkamer zijn we nog steeds aan het verbouwen dus wasmachine, droger, kastjes enz. staan nu op de slaapkamer.
Ik helemaal in paniek Remco gebeld dat ik zo niet kan bevallen in die bende en alles was ineens mis in mijn ogen, gelukkig later al niet meer.
Vanavond is de badkamer ook af dus weer wat rust.
pi_26197897
Zow kom me ook maar even melden. Alles gaat goed hier. Geen gerommel of niks, gewoon emo muts vandaag. Mijn vriendin is vanmorgen bevallen van een meisje. En ik ben zow blij voor haar. Maar nu begint het bij mij ook wel te knagen, zo'n lief klein mensje zien maakt mij ook retenieuwsgierig naar ons eigen kleine beepje.

Oh ja en ik heb vandaag de 37 weken bereikt. Mag dus ook, maar voor mij een bevalling in het ziekenhuis.
  woensdag 13 april 2005 @ 16:11:38 #138
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26198473
Lewis 37 weken goed gedaan meid, hou nog even vol, het komt allemaal goed!

Snake, die onrust herken ik wel, zodra alles aan kant is voel je je vast een stuk relaxer! Wel fijn dat die badkamer nog even gedaan gaat worden, maar hopelijk heb je er verder niet al te veel last van.

Nou hier alles rustig, gerommel is weer opgehouden. Ik vul de dagen met weinig doen, alleen het hoognodige trek ik nog wel. Maar mijn lichaam en geest zijn snel moe. De baby ligt steeds rustiger, die heeft steeds minder de ruimte om te bewegen. Ik denk dat het nog wel even gaat duren...

Dikke kus voor babylover, je vriendin heeft helemaal gelijk hoor! Je bent nu al bezorgd en verantwoordelijk voor de baby in je buik, zo heb je maanden de tijd om te wennen aan het echte werk! Doe lekker rustig en heb vertrouwen in een goede afloop!

Saffier, ik gaap nog even lekker met je mee... Ik werd vandaag weer eens wakker gebeld tijdens mijn dutje, ik schrok wakker met de gedachten "Oh, het is zo ver..." (Ik zou Remco op zijn mobiel bellen als het zo ver is... en niet andersom natuurlijk )

Zit je al een beetje op een roze wolk Ingrid? Of hoe ga je om met het nieuws van dinsdag?
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 13 april 2005 @ 16:21:23 #139
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26198737
Ingrid en Djeez wat goehoedddd gefeliciteerd met jullie "pino"
pi_26201112
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:11 schreef melonovy het volgende:

Zit je al een beetje op een roze wolk Ingrid? Of hoe ga je om met het nieuws van dinsdag?
Ik durf nu wel meer te genieten en ben niet zo bang meer. Ik weet wel dat het altijd mis kan gaan, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit. Positief blijven! Of zoals mijn vriendin zegt, 'je weet pas zeker dat alles goed is gegaan als de baby er is'.

Djeez had vandaag een cadeautje meegenomen, een 'buggy activity'.
Ik heb gisteren knoopsgatelastiek opgehaald. Geen idee hoe dat moet, maar als het niet lukt haal ik wel alvast een positiebroek op. Ik krijg mijn broeken amper dicht, omdat mijn buik zo opgezet is. (lucht/vet/vocht?) En dan zit dat zo strak, is ook niet lekker.

Waar hebben jullie positiekleding gekocht? En nog een vraagje, mijn bh's gaan nu al krapper zitten. Wat voor soort bh kan ik het beste kopen? En waar raden jullie dat aan?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ingrid19 op 13-04-2005 18:31:57 ]
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 18:50:57 #141
81992 Githa
pi_26201621
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:22 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik durf nu wel meer te genieten en ben niet zo bang meer. Ik weet wel dat het altijd mis kan gaan, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit. Positief blijven! Of zoals mijn vriendin zegt, 'je weet pas zeker dat alles goed is gegaan als de baby er is'.
Goh wat negatief van je vriendin.... positief denken doet wonderen
quote:
Ik heb gisteren knoopsgatelastiek opgehaald. Geen idee hoe dat moet, maar als het niet lukt haal ik wel alvast een positiebroek op. Ik krijg mijn broeken amper dicht, omdat mijn buik zo opgezet is. (lucht/vet/vocht?) En dan zit dat zo strak, is ook niet lekker.
gewoon een stuk afknippen en dan door je knoopsgat halen en beide uiteinde vast zetten om je knoop...it's a simpel
quote:
Waar hebben jullie positiekleding gekocht? En nog een vraagje, mijn bh's gaan nu al krapper zitten. Wat voor soort bh kan ik het beste kopen? En waar raden jullie dat aan?
Miss Etam, V&D, H&M, C&A, prenatal en natuurlijk nog vele andere kleine zaakjes waarvan ik het bestaan niet weet.
pi_26201706
Wiseguy + vrouw, gefeliciteerd met Dione!!!

Ingrid en Djeez: gefeliciteerd met de goede echo!!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 13 april 2005 @ 18:56:34 #143
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26201724
ik heb meegroei bh's gekocht toendertijd bij prenatal
  woensdag 13 april 2005 @ 19:01:08 #144
1087 Merisse
broddeltante
pi_26201827
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:11 schreef melonovy het volgende:
Ik werd vandaag weer eens wakker gebeld tijdens mijn dutje, ik schrok wakker met de gedachten "Oh, het is zo ver..." (Ik zou Remco op zijn mobiel bellen als het zo ver is... en niet andersom natuurlijk )
Mel

Ingrid & Djeez, fijn hoor van de goede echo!
Babylover
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_26202426
Lewis ook al meldplicht

wat gaat dat allemaal hard bij die 2e kindjes
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 13 april 2005 @ 19:32:14 #146
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26202632
Zo eindelijk zie k de foto van Papa Wise met zijn mooie dochtertje!
Het is een lieverdje van een meisje..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 13 april 2005 @ 20:54:26 #147
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26204636
Ingrid, de tijd van genieten is nu wel aangebroken hoor, als het hartje eenmaal knippert gaat het niet zo snel meer uit!
Ik heb meegroeiBH's bij de hema gekocht, zitten prima. En idd ook al vrij vlot in de zwangerschap.
Het zijn van die degelijke katoenen dingen, maar die vind ik zelf gewoon prettig, mijn huid kan niet tegen synthetische stoffen. MIjn cup was toen een ruime B of kleine C, voor die BH's heb ik dus de C variant genomen en nog iets om te overwegen: ook de omtrek niet te nauw nemen (70-75-80 etc) want ook daar ben ik destijds gegroeid. Maar misschien ben jij wel een tenger persoon die geen aanleg heeft om daar te groeien
Positiekleding heb ik gekocht bij de zaken genoemd door Githa.

Ik zat vandaag in bad met Chiara en zat tegen MellyBelly te kletsen, Chiara herhaalde vrolijk wat ik zei: "Baby, kom je buiten spelen?" Zo lief... Soms zegt ze namelijk ook doodleuk dat de baby er niet uit mag komen...
Later ging ik een liedje zingen "Papa, mama, Chiara en baby" tig keer hehaald, op een gegeven oment zong Chiara het vrolijk mee. Toen ging ik nog een keer het liedje zingen, maar liet baby achterwege, even kijken hoe Chiara er op zou reageren, maar ze voegde baby wel zelf toe aan het liedje. Baby hoort er al echt een beetje bij
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26207828
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:50 schreef Githa het volgende:
gewoon een stuk afknippen en dan door je knoopsgat halen en beide uiteinde vast zetten om je knoop...it's a simpel
ik denk ook weer veel te moeilijk! Maar om nu al een postiebroek te kopen lijk mij zo vroeg.

Miss Etam, V&D, H&M, C&A, prenatal en natuurlijk nog vele andere kleine zaakjes waarvan ik het bestaan niet weet.
Miss Etam en V&D had ik nog niet aan gedacht. C&A heeft leuk spul en H&M ook wel. Prenatal lijkt me erg duur. Maar misschien valt dat wel mee.

[quote]Op woensdag 13 april 2005 20:54 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, de tijd van genieten is nu wel aangebroken hoor, als het hartje eenmaal knippert gaat het niet zo snel meer uit! Ok. Genieten. Check!
Ik heb meegroeiBH's bij de hema gekocht, zitten prima. En idd ook al vrij vlot in de zwangerschap.
Het zijn van die degelijke katoenen dingen, maar die vind ik zelf gewoon prettig, mijn huid kan niet tegen synthetische stoffen. MIjn cup was toen een ruime B of kleine C, voor die BH's heb ik dus de C variant genomen en nog iets om te overwegen: ook de omtrek niet te nauw nemen (70-75-80 etc) want ook daar ben ik destijds gegroeid. Maar misschien ben jij wel een tenger persoon die geen aanleg heeft om daar te groeien Ik zal het wel op (laten) meten
Positiekleding heb ik gekocht bij de zaken genoemd door Githa.

Ik zat vandaag in bad met Chiara en zat tegen MellyBelly te kletsen, Chiara herhaalde vrolijk wat ik zei: "Baby, kom je buiten spelen?" Zo lief... Soms zegt ze namelijk ook doodleuk dat de baby er niet uit mag komen...
Later ging ik een liedje zingen "Papa, mama, Chiara en baby" tig keer hehaald, op een gegeven oment zong Chiara het vrolijk mee. Toen ging ik nog een keer het liedje zingen, maar liet baby achterwege, even kijken hoe Chiara er op zou reageren, maar ze voegde baby wel zelf toe aan het liedje. Baby hoort er al echt een beetje bij
Lief!
pi_26207936
mijn meegroeibh haalde ik bij de hema

positekleding haalde ik bij v&d-prenatal-miss etam-noppies (babyzaak in eindhoven)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26208122
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:22 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Joh lekker genieten..

Ik heb mijn positiekleding gekocht bij Prenatal, maar andere zaken hebben ze volgens mij ook best leuke dingen.
Zwangerschapsbeha's heb ik gekocht bij de hema, gewoon katoenen zwarte beha's, mijn beugelbeha's zaten niet echt lekker meer op een gegeven moment. En een paar zwangerschapsstrings heb ik ook daar gekocht. Vind m'n vriend ook erg leuk om te zien, die tenten

Ik heb de 1e 3 maanden gewoon mijn normale broeken gedragen, paste allemaal nog prima. Op een gegeven moment heb ik gewoon mijn spijkerbroek opengelaten en een zwarte buikband omgedaan, zodat m'n broek niet af zou zakken...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')