quote:Op maandag 11 april 2005 20:02 schreef Euc- het volgende:
Als je eens begint met uit te leggen wat plooien zijn..
Kaart al bekeken trouwens? (als je vragen hebt, vaktermen, onbekende producten enzo..)
Anders weten de andere niet waar het over gaat.quote:Op maandag 11 april 2005 19:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Sommige bliksoep is best lekker, tomatencréme soepje vind ik af en toe best nog te eten
Verder eet ik eerlijk gezegd wel het liefst zelfgemaakte, maar uit een potje zijn er sommige tussen die ook erg lekker zijn !
Keb vandaag mn stage voor volgend jaar al geregeld, mag bij bretelli gaan stagelopen. (Hikt tegen een ster aan, check de menukaart maar es: www.bretelli.nl )
Hoefde niet eens op gesprek, had gebeld en kon volgend jaar gewoon terecht![]()
Dit is SLOWCHAT...quote:Op maandag 11 april 2005 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Is dit nu CUL of LIF?
Niks maar gordijenen interesseren mij nu niet echtquote:Op maandag 11 april 2005 23:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dit is SLOWCHAT...![]()
Vaak over eten, en soms niet.![]()
What's the problem?
Dat interesseert mij niet..quote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als het we het dan over auto's gaan hebben of zo![]()
Sorry mij wel moet er nog eentje uitzoeken voor het eind van de maand.quote:
Meis, hij hangt al...quote:Op maandag 11 april 2005 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
Obli: Mijn voordeurgordijn is 2.20 meter aan de onderkant en 1.35 aan de bovenkant. Er zitten 14 dubbele plooien in, om de 10 cm.
Misschien kan je daar wat mee?
Ik niet lullen over gordijnen, jij niet over auto'squote:Op maandag 11 april 2005 23:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry mij wel moet er nog eentje uitzoeken voor het eind van de maand.
Denk een Ford Mondeoquote:
quote:
Is idd een ruime en degelijke auto. En vind het idd geen lelijke autoquote:Op maandag 11 april 2005 23:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Vind je dat een aantrekkelijke auto?
volgens mij welquote:Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Bestaan er ook wasbare rolgordijnen, bij een bouwmarkt? (Over gordijnen gesproken.......)
Hmmmm, denk je?quote:Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Bestaan er ook wasbare rolgordijnen, bij een bouwmarkt? (Over gordijnen gesproken.......)
Van die vouwgordijnen kiunnen zeker in de wasmachinequote:Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmmm, denk je?
Zijn toch wel met een speciaal stijfsel bewerkt...?
Ga je iets leuks doen?quote:Op maandag 11 april 2005 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
BTW, ik meld me vast af voor het weekend, ben effe weg van vrijdag tot maandag.
quote:Op maandag 11 april 2005 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind horloges lelijk, want ze geven de tijd aan....
Wrom niet?quote:Op maandag 11 april 2005 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vrouwen.. onvoorspelbare wezens...
Laat ik er eentje bij me overnachten, omdat ze dan ontbijt krijgt
Zegt ze: Ik neem nog 2 vriendinnen mee...
Pff, denk maar niet dat ik daarvoor nog ontbijt ga maken
Ik vind dat ze voor mij dan wel ontbijt mogen maken, als ze met z'n drieën langskomenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind dat ze voor mij dan wel ontbijt mogen maken, als ze met z'n drieën langskomen
Ja hallo, de afspraak was dat ik maar voor 1 iemand overnachting en ontbijt hoefde te verzorgen. Komt ze nu met nog 2 andere aankakken...quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]Is jouw huis, zijn jouw gasten.
Zo hebben we je niet opgevoed, Noodle!![]()
Ze moeten wel een beetje moeite doen, als ze bij mij willen overnachtenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:17 schreef Oblivion het volgende:
Truste Krak, ik ga ook naar mijn bedje..![]()
Enne Noodle, schaam je! Of je nou voor 2 personen, of voor 4 personen iets klaar moet maken...Weinig verschil.
![]()
Smakelijk. Is het rijstenbrij met of zonder krenten en rozijnen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar ben nu rijstebrij aan t maken, dat kan ik vast wel wegslobberen
*gek is op rijstebrij*
zonder..quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Smakelijk. Is het rijstenbrij met of zonder krenten en rozijnen?
ga je wat leuks doen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet morgen naar schiphol moet er om 7:00 zijn
Mag wel optijd weg rijden met het nederlandse verkeer
Klinkt er lekker!! Neem je wel echte boter?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zonder..
gewoon lekker dessertrijst klaarmaken, kledder boter op t bord, suiker en kaneel, en smullen maar
Voor de zaak weg meeting in het buitenland even in een dag op en neer.quote:
Oke, maar weet er iemand of Piet nog terug komt?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had roomboter, lag nog een beetje
Ja, dat wel maar hoe lang dat die duurt?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
geen idee, volgens mij had hij een aardige ban te pakken?
Ja dat geloof ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
en bovendien had hij er zelf ook aardig de tering in
idd erg jammerquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
erg jammer wel
JOA! Jou miste ik al! Druk baasje...quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:23 schreef Drive-r het volgende:
Stage? Stage? Wie gaat er allemaal op stage? Ikke in ieder geval wel, en ik krijg er elke dag meer zin in... Lekker 3 maanden weg!!!!!
Hehe, net terug uit Wenen. Helemaal rond van de tafelspitze, Kaiser Smarre (of hoe je dat ooks schrijft), kalfsgoulash en wiener schnitzels.... Oh, en natuurlijk naar hotel Sacher geweest voor een taartje...
Volgende week toerskien, dus dan weer 7 dagen lang enkel thee, water en mueslirepen, afgewisseld met een warme prak 's avonds, maar dat krijgen we helaas niet overal. Soms dus 's avonds weer aan de mueslirepen, yuck....
Ja, beetje van hot naar her afgelopen twee maanden. Met sollicitaties in Londen en Aberdeen, weekend Wenen, week toerskien en ondertussen je tentamens maken... Het wordt vanaf volgende week gelukkig wat rustiger.... Morgen lunch in The Grand in Amsterdam, daar moeten ze volgens mij ook wel een lekker bammetje kunnen beleggen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
JOA! Jou miste ik al! Druk baasje...![]()
Een soort van...?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:31 schreef krakkemieke het volgende:
Nou... ik ben een soort biker.... en meestal...... kunnen die shaggies draaien, ook de dames......
'Neem die maar, die is zo enorm scherp'quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
Of als je ergens gaat koken: ja, natuurlijk heb ik een goed mes.....
Ja hoor, 30 jaar geleden....
of helemaal trots zijn op hun kaasbotte 14 cm ikea koksmesquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
Of als je ergens gaat koken: ja, natuurlijk heb ik een goed mes.....
Ja hoor, 30 jaar geleden....
HEY!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
'Neem die maar, die is zo enorm scherp'
Huh, bedoelen ze nu dit kartel mes?![]()
Niet het vlees, toch? Please?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
HEY!![]()
Ik doe alles met een kartel mes...![]()
And damn good, als ik het zelf mag zeggen...![]()
Nee!quote:
Ik heb een van mijn Globals heel onbaatzuchtig ter beschikking van het hele huis gesteld en ze beginnen het nu ook te leren. Ze zijn in ieder geval doodsbang dat ding ooit in de vaatwasser te stoppen en kunnen een ui binnen een mum van tijd even versnipperen.... ik word bijna warm van binnen....quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef Euc- het volgende:
Het ergste vind ik trouwens nog mn moeder, zij had mijn koksmes gepakt uit mn koffer want ze had een scherp mes nodig, om wat plastic door te snijden.. AAAAAAAAAAAAARRGGGGGGGGGGGGGGG. Daarna in de vaatwasser: "Dat kan voor 1 keertje toch geen kwaad?"
Mijn koksmes was aan de onderkant een kartelmes geworden
Wel een nieuwe gekregen van dr
mwah, voor thuis maakt dat niet echt uit. Is meestal toch al een op maat gemaakt biefstukje/schnitzeltje whatever van de edah ofzo. en af en toe die rollade, tis toch maar voor thuis 's avonds. Ik weet alleen wel dat als ik dat op mn werk zou doen dat Margot me in die keuken terplekke zou villen.quote:
Ok, jij bent geblokt.Zorg voor goede/scherpe messen dan!!!!!!!! Dan glij je er zo doorheen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:53 schreef Oblivion het volgende:
En kip, knip ik altijd! Als in ALTIJD.
Ik haat kip snijden, vies glibberig werkje, hup de schaar erin, en voila mooie kleine stukkies...![]()
Kom maar terug hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef Oblivion het volgende:
En nu mogen jullie allemaal boos zijn: Ik pleur al mijn sabatiers gewoon in de vaatwasser.
Moeten ze maar tegen kunnen...![]()
Haha, ik knip die klote goedkope pizza's uit de diepvries altijd... Zo'n hekel aan die dingen...quote:
Nah, ik heb al een keer op mijn lazer gehad, dus heb ze netjes uit de vaatwasser gehouden...quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Kom maar terug hoor![]()
Nee, dat soort dingen boeien me niet, iedereen mag omgaan met zijn eigen spullen zoals hij wil. Alleen een mooi stuk vlees met een kartelmes bewerken is alsof je een Monet maakt met een verfroller... een opera bekijkt met een walkman op... een Jaguar E-type over het circuit jaagt met je legerkisten....
Allemaal geen respect voor de kunst en de eesentie... Zo, wat een gelul![]()
Juist, super handig!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:57 schreef krakkemieke het volgende:
En kruiden knip ik ook, in een kopje.....
Zie je nou wel, weg met die messen! Scherpe scharen hebben we nodig!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Haha, ik knip die klote goedkope pizza's uit de diepvries altijd... Zo'n hekel aan die dingen...
Niet! Scherpe scharen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, scherpe messen! Dat scheelt tijd en vooral ellende!
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 13 april 2005 15:26 schreef Oblivion het volgende:
Je moet hier komen vanwege het eten en lekkere drinken...![]()
*glaasje wijn inschenkt...![]()
Natuurlijk. Mag je mijn staafmixer vasthoudenquote:
Gewoon goed hard kloppenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:42 schreef Oblivion het volgende:
Ja, maar als je niet weet hoe je slagroom moet maken, gaat dat dus mis...![]()
Heb je wel eens gekookt?
Opzich is het wel leuk.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef Oblivion het volgende:
Hmm! En vond je het leuk? Of zeg je: Laat mams het maar doen?
Mwahquote:Op woensdag 13 april 2005 15:59 schreef Oblivion het volgende:![]()
Kan ik me wat bij voorstellen. Maar mams zou het misschien ook wel eens leuk vinden dat er gekookt voor haar wordt..![]()
Je kunt toch maar beter je zelfgemaakte eten vertrouwenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
de vieze goulash die ik op mn werk heb gegeten
Oh zoquote:Op woensdag 13 april 2005 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Omdat mijn indische ex kon koken, maar z'n mam (nog beter, zn overleden oma) het beter kon.
Hij durfde niet goed, omdat de vrouwen het dus beter deden..
Idd je bent gebroken na zo'n dag. zit nu even nog wat te drinken en tot rust te komen van de autorit vanaf schiphol. Maar ben echt zo slapenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
jeetje, dat is wel heel vroeg
Nee, morgen weer gewoon rond 9:00 beginnenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
inderdaad. ik sta met enige regelmaat om 6 uur sochtends op, maar dav nal ik toch echt om zo rond 7 uur s avonds...
kan je morgen uitslapen?
Noodles zijn ook prima, maar kende ik al... Vroeg me af wat er nog meer is naast noodles/pasta, wat je met water aan kan maken.... Aardappel puree, beetje saai...quote:Op donderdag 14 april 2005 15:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
idd, noodles
je hebt ze in bekertjes, of gewoon in plastic zakjes. bij de xenos bijvoorbeeld.
We want Piet!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:24 schreef karper het volgende:
wij willen Piet Piet Piet me ze echt boter!
Ik heb ook net een feest gehad, was erg gezellig voor een 25 jarige bruiloft waar ik in eerste instantie niemand kendequote:Op zaterdag 16 april 2005 02:07 schreef Chielus het volgende:
Sorry, ben net thuis van werk, net een K*t feest gehad met allemaal theemutsen. Ben moe (waarvan weet ik eigenlijk niet) en ga slapen, maandag maar eens gaan denken over lekker eten.
Helaas, het was een feest waar ik moest werken. Vandaar, maar goed vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen, ga zo een bruiloft lopen. Wordt hopelijk leuker dan gister.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb ook net een feest gehad, was erg gezellig voor een 25 jarige bruiloft waar ik in eerste instantie niemand kende
Maar ze deden de malibu cola en de boswandeling jus allebei halfom, na een paar van die kom je vanzelf erg gezellige mensen tegen..
Ik kwam net uit bed en iedereen kijkt me stom verbaasd aan, ik lag er schijnbaar pas om half 7 in, ik zou zweren dat het 3 uur was![]()
Veel plezier dan!quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:27 schreef Chielus het volgende:
[..]
Helaas, het was een feest waar ik moest werken. Vandaar, maar goed vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen, ga zo een bruiloft lopen. Wordt hopelijk leuker dan gister.
Dank je Obli en wat heb je vandaag gegeten?quote:
Burritos van Knorr daar had mijn vrouw spreciaal om gevraagdquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:02 schreef Oblivion het volgende:
We hebben een keer uit de frituur gegeten.![]()
En jullie?
Misschien dat Obli of zo iets weetquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:16 schreef Annemiek78 het volgende:
Ja, van jou weet ik het...
Maar een nieuw ideetje? Iets anders als standaard vla of ijs.
Is idd een beetje een vreemde tijd om nog te gaan bakken. Maar ja het is je eigen huis hequote:Op zondag 17 april 2005 02:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij mij staat nu de spekcake uit het spekkoek-topic in de oven, my god wat ruikt dat lekker zeg! Wel een goed tijdstip om een cake te maken, de buren zullen wel denken...
Het hele portiek ruikt namelijk naar de spekcake nu
Ik zweer dat ik vanacht las dat je spacecake aan het bakken was,quote:Op zondag 17 april 2005 02:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Euc, als ik ga trouwen volgend jaarmag jij de toetjes komen maken hoor! Zoals jij het post zie ik het meteen allemaal op tafel staan, echt geweldig!
Bij mij staat nu de spekcake uit het spekkoek-topic in de oven, my god wat ruikt dat lekker zeg! Wel een goed tijdstip om een cake te maken, de buren zullen wel denken...
Het hele portiek ruikt namelijk naar de spekcake nu
Hierbij een topic met receptenquote:Op zondag 17 april 2005 09:26 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik vanacht las dat je spacecake aan het bakken was,![]()
Dus toen vond ik het niet zo opvallend tijdstip, maar goed, wat moet ik onder spekcake verstaan, iets van spekkoek?
Ik heb toch al zeker 15 jaar geen frituurpan meer. Of nouja m'n ouders hadden er geen in de tijd dat ik daar nog woonde. Ik denk dat ik te vaak te veel zou gaan frituren als er wel een aanwezig was, daar ken ik mezelf ook welweer goed genoeg voor, een soort van zelfbescherming Ik heb ook niet zoveel met de magnetron en kant-en-klaar maaltijden. Ik heb wel een combimagnetron, maar daarvan gebruik ik eigenlijk alleen de ovenfunctie. Als ik een over had gehad, was er nooit een magnetron ingekomen. En hoe zit dat bij jullie, hebben jullie ook bepaalde keukenapparaten niet in huis uit zelfbescherming of omdat jij (itt de rest van Nederland) dat apparaat toch nauwelijks tot nooit gaat gebruiken? En dan heb ik het niet over ijscrunchers of tomatenpelmachines.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:02 schreef Oblivion het volgende:
We hebben een keer uit de frituur gegeten.![]()
En jullie?
Met twee bakken? zo doe maar luxequote:Op zondag 17 april 2005 10:18 schreef Oblivion het volgende:Die hebben wij nu ook, Martijn. Met 2 bakken...
![]()
En je kan ze of allebei aanzetten of 1 .![]()
Gekregen...quote:Op zondag 17 april 2005 10:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Met twee bakken? zo doe maar luxe
Wij houden het maar bij een bak meer dan voldoende
Tempurabeslag heb je ook in perfectly fine pakjes in de supermarkt, of bij de toko. Gewoon water en een eitje toevoegen. En pomme dauphine is soezenbeslag met aardappelpuree en de nodige kruidjes.quote:Op zondag 17 april 2005 10:42 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, misschien is er behoefte aan een Frituur-topic?![]()
Want ik zou wel willen weten wat dat allemaal betekend, en hoe ik het zou kunnen klaar maken.![]()
Wel even de link hier posten dan he!!quote:Op zondag 17 april 2005 10:45 schreef Oblivion het volgende:
Zou je geen frituur topic willen openen, Together-Alone?
Met een geweldige OP?
Ik wil het best, maar over die geweldige OP moet ik even brainstormen dan.quote:Op zondag 17 april 2005 10:45 schreef Oblivion het volgende:
Zou je geen frituur topic willen openen, Together-Alone?
Met een geweldige OP?
Idd maar in veel oosterse gerecht wordt ook gefrituurd en daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naarquote:Op zondag 17 april 2005 10:46 schreef Oblivion het volgende:
Geen haast bij!
Hmmm, ben wel benieuwd, ik bedoel patat frituren kan iedereen wel...![]()
ja?quote:Op zondag 17 april 2005 10:46 schreef Oblivion het volgende:
Geen haast bij!
Hmmm, ben wel benieuwd, ik bedoel patat frituren kan iedereen wel...![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 10:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd maar in veel oosterse gerecht wordt ook gefrituurd en daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
zal vast wel lukken, alleen nog nooit gedaanquote:
Van wat voor frituurgerechten weet je dan veel?quote:Op zondag 17 april 2005 10:50 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik ga even brainstormen in bad. Maar over oosterse gerechten weet ik ook niet bijster veel hoor.
Jij gaat altijd halen?quote:Op zondag 17 april 2005 10:50 schreef Tain het volgende:
[..]
zal vast wel lukken, alleen nog nooit gedaan
Als ik ga halen is het meestal chineesquote:
Die van mij lust ook graag een frietje maar is geen Febo fan.quote:Op zondag 17 april 2005 11:27 schreef Oblivion het volgende:
Neh, kan me er wat bij voorstellen, Martijn...![]()
Vind het 2 keer per jaar wel eens een keer lekker, maar dan ook meer niet.
Mijn vent gaat het liefst elke dag langs de FeBo...![]()
![]()
Alleen die ogen al, als hij weet dat er ergens een febo is...
En hij weet ze allemaal te vinden...![]()
Amsterdammer he?![]()
Dat eten we ook weleens alleen je moet er veel langer opwachten als je het gaat halen dan bij de chineesquote:Op zondag 17 april 2005 11:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
T is meestal kebab als hij wat haalt.
Ah, jij kent Tain in dagelijks leven?quote:Op zondag 17 april 2005 11:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
T is meestal kebab als hij wat haalt.
Bij de Sleghte al geprobeerd?quote:Op zondag 17 april 2005 11:35 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ben trouwens al een tijdje op zoek naar zo'n oud Eugene Pauli boek. Nergens te vinden.![]()
Dat komt omdat je naam fout speldt...quote:Op zondag 17 april 2005 11:35 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ben trouwens al een tijdje op zoek naar zo'n oud Eugene Pauli boek. Nergens te vinden.![]()
De kebabtenten waar ik haal zijn wel snel, maar dan is het voor middagetenquote:Op zondag 17 april 2005 11:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat eten we ook weleens alleen je moet er veel langer opwachten als je het gaat halen dan bij de chinees
We hebben samen een huis gekocht, dus ja we kennen elkaar in het dagelijks levenquote:Op zondag 17 april 2005 11:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, jij kent Tain in dagelijks leven?
Of?![]()
Lekker...quote:Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
De kebabtenten waar ik haal zijn wel snel, maar dan is het voor middageten
quote:We hebben samen een huis gekocht, dus ja we kennen elkaar in het dagelijks leven
quote:
Understatementquote:Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef Tain het volgende:
We hebben samen een huis gekocht, dus ja we kennen elkaar in het dagelijks leven
Hai drolletje...quote:
Hm, misschien dat dat iets meer opleverd..quote:Op zondag 17 april 2005 11:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat komt omdat je naam fout speldt...![]()
Eugen Pauli...
Ben voor je gaan zoeken op de eerste naam, en kwam maar 1 hit tegen, vond ik zo vreemd, dus ben eens gaan kijken, maar daar staan dus twee namen.quote:Op zondag 17 april 2005 12:00 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Hm, misschien dat dat iets meer opleverd..
Zal eens gaan kijkenquote:
Hoi Oliebolletjequote:Op zondag 17 april 2005 12:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hai drolletje...![]()
Wat heb jij als ontbijt gehad?![]()
Ja, je kent ze?quote:
Ja, ze zijn mijn stalkers...quote:
quote:
A, je hebt stalkers hoe kom je er aan?quote:
Maar wie stalkt wie eigenlijk?quote:Op zondag 17 april 2005 13:37 schreef Together-Alone het volgende:
Je kunt beter vragen hoe je er vanaf komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |