Gekregen...quote:Op zondag 17 april 2005 10:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Met twee bakken? zo doe maar luxe
Wij houden het maar bij een bak meer dan voldoende
Tempurabeslag heb je ook in perfectly fine pakjes in de supermarkt, of bij de toko. Gewoon water en een eitje toevoegen. En pomme dauphine is soezenbeslag met aardappelpuree en de nodige kruidjes.quote:Op zondag 17 april 2005 10:42 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, misschien is er behoefte aan een Frituur-topic?![]()
Want ik zou wel willen weten wat dat allemaal betekend, en hoe ik het zou kunnen klaar maken.![]()
Wel even de link hier posten dan he!!quote:Op zondag 17 april 2005 10:45 schreef Oblivion het volgende:
Zou je geen frituur topic willen openen, Together-Alone?
Met een geweldige OP?
Ik wil het best, maar over die geweldige OP moet ik even brainstormen dan.quote:Op zondag 17 april 2005 10:45 schreef Oblivion het volgende:
Zou je geen frituur topic willen openen, Together-Alone?
Met een geweldige OP?
Idd maar in veel oosterse gerecht wordt ook gefrituurd en daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naarquote:Op zondag 17 april 2005 10:46 schreef Oblivion het volgende:
Geen haast bij!
Hmmm, ben wel benieuwd, ik bedoel patat frituren kan iedereen wel...![]()
ja?quote:Op zondag 17 april 2005 10:46 schreef Oblivion het volgende:
Geen haast bij!
Hmmm, ben wel benieuwd, ik bedoel patat frituren kan iedereen wel...![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 10:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd maar in veel oosterse gerecht wordt ook gefrituurd en daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
zal vast wel lukken, alleen nog nooit gedaanquote:
Van wat voor frituurgerechten weet je dan veel?quote:Op zondag 17 april 2005 10:50 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik ga even brainstormen in bad. Maar over oosterse gerechten weet ik ook niet bijster veel hoor.
Jij gaat altijd halen?quote:Op zondag 17 april 2005 10:50 schreef Tain het volgende:
[..]
zal vast wel lukken, alleen nog nooit gedaan
Als ik ga halen is het meestal chineesquote:
Die van mij lust ook graag een frietje maar is geen Febo fan.quote:Op zondag 17 april 2005 11:27 schreef Oblivion het volgende:
Neh, kan me er wat bij voorstellen, Martijn...![]()
Vind het 2 keer per jaar wel eens een keer lekker, maar dan ook meer niet.
Mijn vent gaat het liefst elke dag langs de FeBo...![]()
![]()
Alleen die ogen al, als hij weet dat er ergens een febo is...
En hij weet ze allemaal te vinden...![]()
Amsterdammer he?![]()
Dat eten we ook weleens alleen je moet er veel langer opwachten als je het gaat halen dan bij de chineesquote:Op zondag 17 april 2005 11:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
T is meestal kebab als hij wat haalt.
Ah, jij kent Tain in dagelijks leven?quote:Op zondag 17 april 2005 11:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
T is meestal kebab als hij wat haalt.
Bij de Sleghte al geprobeerd?quote:Op zondag 17 april 2005 11:35 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ben trouwens al een tijdje op zoek naar zo'n oud Eugene Pauli boek. Nergens te vinden.![]()
Dat komt omdat je naam fout speldt...quote:Op zondag 17 april 2005 11:35 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ben trouwens al een tijdje op zoek naar zo'n oud Eugene Pauli boek. Nergens te vinden.![]()
De kebabtenten waar ik haal zijn wel snel, maar dan is het voor middagetenquote:Op zondag 17 april 2005 11:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat eten we ook weleens alleen je moet er veel langer opwachten als je het gaat halen dan bij de chinees
We hebben samen een huis gekocht, dus ja we kennen elkaar in het dagelijks levenquote:Op zondag 17 april 2005 11:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, jij kent Tain in dagelijks leven?
Of?![]()
Lekker...quote:Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
De kebabtenten waar ik haal zijn wel snel, maar dan is het voor middageten
quote:We hebben samen een huis gekocht, dus ja we kennen elkaar in het dagelijks leven
quote:
Understatementquote:Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef Tain het volgende:
We hebben samen een huis gekocht, dus ja we kennen elkaar in het dagelijks leven
Hai drolletje...quote:
Hm, misschien dat dat iets meer opleverd..quote:Op zondag 17 april 2005 11:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat komt omdat je naam fout speldt...![]()
Eugen Pauli...
Ben voor je gaan zoeken op de eerste naam, en kwam maar 1 hit tegen, vond ik zo vreemd, dus ben eens gaan kijken, maar daar staan dus twee namen.quote:Op zondag 17 april 2005 12:00 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Hm, misschien dat dat iets meer opleverd..
Zal eens gaan kijkenquote:
Hoi Oliebolletjequote:Op zondag 17 april 2005 12:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hai drolletje...![]()
Wat heb jij als ontbijt gehad?![]()
Ja, je kent ze?quote:
Ja, ze zijn mijn stalkers...quote:
quote:
A, je hebt stalkers hoe kom je er aan?quote:
Maar wie stalkt wie eigenlijk?quote:Op zondag 17 april 2005 13:37 schreef Together-Alone het volgende:
Je kunt beter vragen hoe je er vanaf komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |