Oh zoquote:Op woensdag 13 april 2005 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Omdat mijn indische ex kon koken, maar z'n mam (nog beter, zn overleden oma) het beter kon.
Hij durfde niet goed, omdat de vrouwen het dus beter deden..
Idd je bent gebroken na zo'n dag. zit nu even nog wat te drinken en tot rust te komen van de autorit vanaf schiphol. Maar ben echt zo slapenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
jeetje, dat is wel heel vroeg
Nee, morgen weer gewoon rond 9:00 beginnenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
inderdaad. ik sta met enige regelmaat om 6 uur sochtends op, maar dav nal ik toch echt om zo rond 7 uur s avonds...
kan je morgen uitslapen?
Noodles zijn ook prima, maar kende ik al... Vroeg me af wat er nog meer is naast noodles/pasta, wat je met water aan kan maken.... Aardappel puree, beetje saai...quote:Op donderdag 14 april 2005 15:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
idd, noodles
je hebt ze in bekertjes, of gewoon in plastic zakjes. bij de xenos bijvoorbeeld.
We want Piet!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:24 schreef karper het volgende:
wij willen Piet Piet Piet me ze echt boter!
Ik heb ook net een feest gehad, was erg gezellig voor een 25 jarige bruiloft waar ik in eerste instantie niemand kendequote:Op zaterdag 16 april 2005 02:07 schreef Chielus het volgende:
Sorry, ben net thuis van werk, net een K*t feest gehad met allemaal theemutsen. Ben moe (waarvan weet ik eigenlijk niet) en ga slapen, maandag maar eens gaan denken over lekker eten.
Helaas, het was een feest waar ik moest werken. Vandaar, maar goed vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen, ga zo een bruiloft lopen. Wordt hopelijk leuker dan gister.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb ook net een feest gehad, was erg gezellig voor een 25 jarige bruiloft waar ik in eerste instantie niemand kende
Maar ze deden de malibu cola en de boswandeling jus allebei halfom, na een paar van die kom je vanzelf erg gezellige mensen tegen..
Ik kwam net uit bed en iedereen kijkt me stom verbaasd aan, ik lag er schijnbaar pas om half 7 in, ik zou zweren dat het 3 uur was![]()
Veel plezier dan!quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:27 schreef Chielus het volgende:
[..]
Helaas, het was een feest waar ik moest werken. Vandaar, maar goed vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen, ga zo een bruiloft lopen. Wordt hopelijk leuker dan gister.
Dank je Obli en wat heb je vandaag gegeten?quote:
Burritos van Knorr daar had mijn vrouw spreciaal om gevraagdquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:02 schreef Oblivion het volgende:
We hebben een keer uit de frituur gegeten.![]()
En jullie?
Misschien dat Obli of zo iets weetquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:16 schreef Annemiek78 het volgende:
Ja, van jou weet ik het...
Maar een nieuw ideetje? Iets anders als standaard vla of ijs.
Is idd een beetje een vreemde tijd om nog te gaan bakken. Maar ja het is je eigen huis hequote:Op zondag 17 april 2005 02:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij mij staat nu de spekcake uit het spekkoek-topic in de oven, my god wat ruikt dat lekker zeg! Wel een goed tijdstip om een cake te maken, de buren zullen wel denken...
Het hele portiek ruikt namelijk naar de spekcake nu
Ik zweer dat ik vanacht las dat je spacecake aan het bakken was,quote:Op zondag 17 april 2005 02:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Euc, als ik ga trouwen volgend jaarmag jij de toetjes komen maken hoor! Zoals jij het post zie ik het meteen allemaal op tafel staan, echt geweldig!
Bij mij staat nu de spekcake uit het spekkoek-topic in de oven, my god wat ruikt dat lekker zeg! Wel een goed tijdstip om een cake te maken, de buren zullen wel denken...
Het hele portiek ruikt namelijk naar de spekcake nu
Hierbij een topic met receptenquote:Op zondag 17 april 2005 09:26 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik vanacht las dat je spacecake aan het bakken was,![]()
Dus toen vond ik het niet zo opvallend tijdstip, maar goed, wat moet ik onder spekcake verstaan, iets van spekkoek?
Ik heb toch al zeker 15 jaar geen frituurpan meer. Of nouja m'n ouders hadden er geen in de tijd dat ik daar nog woonde. Ik denk dat ik te vaak te veel zou gaan frituren als er wel een aanwezig was, daar ken ik mezelf ook welweer goed genoeg voor, een soort van zelfbescherming Ik heb ook niet zoveel met de magnetron en kant-en-klaar maaltijden. Ik heb wel een combimagnetron, maar daarvan gebruik ik eigenlijk alleen de ovenfunctie. Als ik een over had gehad, was er nooit een magnetron ingekomen. En hoe zit dat bij jullie, hebben jullie ook bepaalde keukenapparaten niet in huis uit zelfbescherming of omdat jij (itt de rest van Nederland) dat apparaat toch nauwelijks tot nooit gaat gebruiken? En dan heb ik het niet over ijscrunchers of tomatenpelmachines.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:02 schreef Oblivion het volgende:
We hebben een keer uit de frituur gegeten.![]()
En jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |