'Neem die maar, die is zo enorm scherp'quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
Of als je ergens gaat koken: ja, natuurlijk heb ik een goed mes.....
Ja hoor, 30 jaar geleden....
of helemaal trots zijn op hun kaasbotte 14 cm ikea koksmesquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
Of als je ergens gaat koken: ja, natuurlijk heb ik een goed mes.....
Ja hoor, 30 jaar geleden....
HEY!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
'Neem die maar, die is zo enorm scherp'
Huh, bedoelen ze nu dit kartel mes?![]()
Niet het vlees, toch? Please?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
HEY!![]()
Ik doe alles met een kartel mes...![]()
And damn good, als ik het zelf mag zeggen...![]()
Nee!quote:
Ik heb een van mijn Globals heel onbaatzuchtig ter beschikking van het hele huis gesteld en ze beginnen het nu ook te leren. Ze zijn in ieder geval doodsbang dat ding ooit in de vaatwasser te stoppen en kunnen een ui binnen een mum van tijd even versnipperen.... ik word bijna warm van binnen....quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef Euc- het volgende:
Het ergste vind ik trouwens nog mn moeder, zij had mijn koksmes gepakt uit mn koffer want ze had een scherp mes nodig, om wat plastic door te snijden.. AAAAAAAAAAAAARRGGGGGGGGGGGGGGG. Daarna in de vaatwasser: "Dat kan voor 1 keertje toch geen kwaad?"
Mijn koksmes was aan de onderkant een kartelmes geworden
Wel een nieuwe gekregen van dr
mwah, voor thuis maakt dat niet echt uit. Is meestal toch al een op maat gemaakt biefstukje/schnitzeltje whatever van de edah ofzo. en af en toe die rollade, tis toch maar voor thuis 's avonds. Ik weet alleen wel dat als ik dat op mn werk zou doen dat Margot me in die keuken terplekke zou villen.quote:
Ok, jij bent geblokt.Zorg voor goede/scherpe messen dan!!!!!!!! Dan glij je er zo doorheen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:53 schreef Oblivion het volgende:
En kip, knip ik altijd! Als in ALTIJD.
Ik haat kip snijden, vies glibberig werkje, hup de schaar erin, en voila mooie kleine stukkies...![]()
Kom maar terug hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:51 schreef Oblivion het volgende:
En nu mogen jullie allemaal boos zijn: Ik pleur al mijn sabatiers gewoon in de vaatwasser.
Moeten ze maar tegen kunnen...![]()
Haha, ik knip die klote goedkope pizza's uit de diepvries altijd... Zo'n hekel aan die dingen...quote:
Nah, ik heb al een keer op mijn lazer gehad, dus heb ze netjes uit de vaatwasser gehouden...quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Kom maar terug hoor![]()
Nee, dat soort dingen boeien me niet, iedereen mag omgaan met zijn eigen spullen zoals hij wil. Alleen een mooi stuk vlees met een kartelmes bewerken is alsof je een Monet maakt met een verfroller... een opera bekijkt met een walkman op... een Jaguar E-type over het circuit jaagt met je legerkisten....
Allemaal geen respect voor de kunst en de eesentie... Zo, wat een gelul![]()
Juist, super handig!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:57 schreef krakkemieke het volgende:
En kruiden knip ik ook, in een kopje.....
Zie je nou wel, weg met die messen! Scherpe scharen hebben we nodig!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Haha, ik knip die klote goedkope pizza's uit de diepvries altijd... Zo'n hekel aan die dingen...
Niet! Scherpe scharen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, scherpe messen! Dat scheelt tijd en vooral ellende!
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 13 april 2005 15:26 schreef Oblivion het volgende:
Je moet hier komen vanwege het eten en lekkere drinken...![]()
*glaasje wijn inschenkt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |