Van allebei.quote:Op maandag 11 april 2005 15:22 schreef RigorMortis het volgende:
Is Ollie de hond van Ryan of van Stali?
Zal hier in de topics wel heftig gestreamd wordenquote:Op maandag 11 april 2005 15:22 schreef leolinedance het volgende:
Kan iemand die uitzending ff opnemen? Zal trouwens toch wel gebeuren neem ik aan. Ik moet vanaaf nl. werken en wil het ook graag volgen
en ook nog eens de naam van mijn katquote:Op maandag 11 april 2005 15:22 schreef RigorMortis het volgende:
Is Ollie de hond van Ryan of van Stali?
Komop met je theorie over Ryan en moi!quote:
Knap hoor ! Kan je ook al fietsen zonder zijwieltjes ?quote:Op maandag 11 april 2005 15:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb het 31ste topic geopend! Ik heb het 31ste topic geopend!
Dus.
Jaloers?quote:Op maandag 11 april 2005 15:26 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Knap hoor ! Kan je ook al fietsen zonder zijwieltjes ?
En de mijne!!!quote:
Onze knuffel hoolquote:
Is het trouwens waar, dat Ryan zo'n enorme mannelijkheid heeft in zijn broek, of is dat maar stoerdoenerij?quote:
Haha, dat opperde ik in topic 10 al. Toen werd ik voor gek uitgemaakt.quote:Op maandag 11 april 2005 15:28 schreef Rolfxx het volgende:
Miss moeten we er geen aandacht aanbesteden. Gaan ze zich vervelen en maken ze het zelf bekend dat het een grap was.
Wrom?quote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef abcd-tje het volgende:
En wat gebeurt er nu als ryan en stali uiteindelijk misschien wel worden gevonden?
Een serverban?
Nee, dan krijgen we een feestjequote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef abcd-tje het volgende:
En wat gebeurt er nu als ryan en stali uiteindelijk misschien wel worden gevonden?
Een serverban?
Dan komen de stoere 'sukkels, het is een hoax'-FOK!kers ons uitlachen en zijn onze levens weer zoals normaal.quote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef abcd-tje het volgende:
Een serverban?
Hoi, mag ik ook op de radio?quote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha, dat opperde ik in topic 10 al. Toen werd ik voor gek uitgemaakt.![]()
hmmm, ff denken. Gisteravond was ie genialer, maar ik maak er wel ff wat moois van.quote:Op maandag 11 april 2005 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop met je theorie over Ryan en moi!
Weet ik veel. Ik heb gewoon de post van Nolius gectrl+v'd.quote:Op maandag 11 april 2005 15:35 schreef Viperdesign het volgende:
Waarom zitten die kaartjes nog in de OP? Zie het nut er niet van in.
Echt niet! Zoiets zou Yvonne nooit doen!quote:Op maandag 11 april 2005 15:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hmmm, ff denken. Gisteravond was ie genialer, maar ik maak er wel ff wat moois van.
Ryan is dus jou ex. Das duidelijk.
Maar hij vond dus een ander vriendinnetje.
Jij kon dat niet hebben en hebt ze naar het bos geleid, daar heb je allemaal vreemde dingen opgezet (de pit)
Zodat hij dit ging posten op fok.
Tijdens een van zijn wandelingen naar het bos op zoek naar de pit heb jij ze gevangen en in die kist die op de foto te zien is opgesloten.
Zodra er fokkers op pad gingen om daar te kijken kreeg jij ineens veel interesse voor dit topic een bent het gaan volgen. Erger nog, je bent ons een richting op gaan sturen. Op een gegeven moment kwam je erachter dat er een aantal fokkers de plek hadden gevonden en toen heb je Ryan en z'n vriendinnetje snel verplaatst. Dit verklaart ook waarom het hek om lag, je raakt een beetje in paniek en liet het wat rommelig achter.
De telefoon welke gevonden is, is waarschijnlijk ook van jou.
Na mijn "debuut" van afgelopen week wil ik verder! En uiteindelijk ga ik voor totale wereldheerschappij!!!!quote:
Ik. Ik ben hier dan ook pas gekomen nadat het op de FP was.quote:Op maandag 11 april 2005 15:34 schreef RigorMortis het volgende:
btw: wie kende 2 weken geleden Ryan en Stali niet?
Nee, dat is waar. Het ding is echt enorm, behalve als ie het koud heeft. Niet zo leuk voor Stali, by the way.quote:Op maandag 11 april 2005 15:30 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Is het trouwens waar, dat Ryan zo'n enorme mannelijkheid heeft in zijn broek, of is dat maar stoerdoenerij?
quote:Op maandag 11 april 2005 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Owjah, als het een grap blijkt te zijn, wordt er een groot feest gegeven bij Stali en Ryan thuis. Met alle kosten voor die 2 natuurlijk.. (mocht het geen grap zijn dan trouwens ook...)
Misschien mag het forum jou niet en mij wel?quote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha, dat opperde ik in topic 10 al. Toen werd ik voor gek uitgemaakt.![]()
:\.quote:Op maandag 11 april 2005 15:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Weet ik veel. Ik heb gewoon de post van Nolius gectrl+v'd.
Nee, dat niet.. maar je grammatica mag wel wat beter..quote:Op maandag 11 april 2005 15:43 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Misschien mag het forum jou niet en mij wel?
Nee?
Je vindt me gek?
Nee joh, we hebben allng afgesproken dat we een leuke meet gaan houden, de Pit gaan bezoeken, alle speurders in het zonnetje zetten, en lekker eten en drinkenquote:Op maandag 11 april 2005 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Owjah, als het een grap blijkt te zijn, wordt er een groot feest gegeven bij Stali en Ryan thuis. Met alle kosten voor die 2 natuurlijk.. (mocht het geen grap zijn dan trouwens ook...)
Ik ben een geniequote:Op maandag 11 april 2005 15:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hmmm, ff denken. Gisteravond was ie genialer, maar ik maak er wel ff wat moois van.
Ryan is dus jou ex. Das duidelijk.
Maar hij vond dus een ander vriendinnetje.
Jij kon dat niet hebben en hebt ze naar het bos geleid, daar heb je allemaal vreemde dingen opgezet (de pit)
Zodat hij dit ging posten op fok.
Tijdens een van zijn wandelingen naar het bos op zoek naar de pit heb jij ze gevangen en in die kist die op de foto te zien is opgesloten.
Zodra er fokkers op pad gingen om daar te kijken kreeg jij ineens veel interesse voor dit topic een bent het gaan volgen. Erger nog, je bent ons een richting op gaan sturen. Op een gegeven moment kwam je erachter dat er een aantal fokkers de plek hadden gevonden en toen heb je Ryan en z'n vriendinnetje snel verplaatst. Dit verklaart ook waarom het hek om lag, je raakt een beetje in paniek en liet het wat rommelig achter.
De telefoon welke gevonden is, is waarschijnlijk ook van jou.
newbiequote:Op maandag 11 april 2005 15:46 schreef FabulousFabster het volgende:
Pfff het wordt met de dag gekker. Yvonne lijkt me een normaal mens, geen moordenares...
maar zoals ik eerder al zei: petje af voor Ryan en Stali of hoe ze ook mogen heten, ze hebben ons wel zowat ons hele sociale leven doen omgooien door hun HOAX. Of wat het ook mag zijn.....
'k moet vanavond weg, komt er nog een update na de uitzending please?
Zonnetje? Kunnen ze daar wel tegen?quote:Op maandag 11 april 2005 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben allng afgesproken dat we een leuke meet gaan houden, de Pit gaan bezoeken, alle speurders in het zonnetje zetten, en lekker eten en drinken
Wat ben je toch lief, FabulousFabster!quote:Op maandag 11 april 2005 15:46 schreef FabulousFabster het volgende:
Yvonne lijkt me een normaal mens, geen moordenares...
LIJKTquote:Op maandag 11 april 2005 15:46 schreef FabulousFabster het volgende:
Pfff het wordt met de dag gekker. Yvonne lijkt me een normaal mens, geen moordenares...
Dat ben ik.quote:Op maandag 11 april 2005 15:50 schreef Skaaz het volgende:
[afbeelding]
Zie ik dit nu goed of is dit al bekend en is het iemand met dezelfde naam voor de grap oid.
Dus breezah-taal is hier niet gewenst?quote:Op maandag 11 april 2005 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. maar je grammatica mag wel wat beter..![]()
Alleen van het topic in SEX over de formaten van beide. Toen zette ik al vraagtekens bij de credibilityquote:Op maandag 11 april 2005 15:34 schreef RigorMortis het volgende:
En wat nu, als we nooit meer iets van ze horen?
btw: wie kende 2 weken geleden Ryan en Stali niet?
Ook de speurders die de pit niet gevonden hebben?quote:Op maandag 11 april 2005 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben allng afgesproken dat we een leuke meet gaan houden, de Pit gaan bezoeken, alle speurders in het zonnetje zetten, en lekker eten en drinken
Goh, was jij er ook nog!quote:Op maandag 11 april 2005 15:51 schreef juiced het volgende:
Voor de mensen die nog naar de bossen gaan, doe dan ff de groeten aan m'n collega's van me![]()
Jaja, ff de groetjes doen he.quote:
En we blijven lachen met Juiced!quote:Op maandag 11 april 2005 15:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Een van m'n collega's is trouwens z'n mobiel kwijt, iemand wat gevonden in de bossen?
Goh ooit overnagedacht dat andere mensen zomaar een naam kunnen invullenquote:Op maandag 11 april 2005 15:50 schreef Skaaz het volgende:
[afbeelding]
Zie ik dit nu goed of is dit al bekend en is het iemand met dezelfde naam voor de grap oid.
Ja vastquote:Op maandag 11 april 2005 15:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Jaja, ff de groetjes doen he.
Een van m'n collega's is trouwens z'n mobiel kwijt, iemand wat gevonden in de bossen?
De speurders zijn al buiten geweest he!!!quote:Op maandag 11 april 2005 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zonnetje? Kunnen ze daar wel tegen?
Ook de "thuis"speurders en de niet-vindersquote:Op maandag 11 april 2005 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook de speurders die de pit niet gevonden hebben?
ja dat zeg ik tochquote:Op maandag 11 april 2005 15:55 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Goh ooit overnagedacht dat andere mensen zomaar een naam kunnen invullen.
Gelukkigquote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook de "thuis"speurders en de niet-vinders
Kilometervergoeding.quote:Op maandag 11 april 2005 15:48 schreef yvonne het volgende:
alle speurders in het zonnetje zetten
Waarom post je het dan eigenlijk ?quote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef Skaaz het volgende:
ja dat zeg ik toch
Woei!!quote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg het niet! Wat moeten we dan nog?quote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou wel bijzonder zijn als ik vanavond in de uitzending kom en een kloon van ryan3 blijk te zijn
Omdat ik niet had verwacht dat iedereen triest reageerde, magoed speel jullie spelletje maar verder van mij heb je geen last meer.quote:Op maandag 11 april 2005 16:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarom post je het dan eigenlijk ?
Lees de vorige topics eens door, het was al een paar keer geroepen. Denk dat er daarom niet echt lief gereageerd wordt.quote:Op maandag 11 april 2005 16:06 schreef Skaaz het volgende:
Omdat ik niet had verwacht dat iedereen triest reageerde, magoed speel jullie spelletje maar verder van mij heb je geen last meer.
Een fantastisch idee waar nog niemand op was gekomen!!!quote:Op maandag 11 april 2005 16:12 schreef MrWilliams het volgende:
zeg yvonne, waar denk jij eigenlijk dat die twee vlegels zich ophouden?
Ga jij nou maar naar die parkeerplaats die iets verderop bij de pit is. Dat je daar werkt wil ik best geloven.quote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef juiced het volgende:
[..]
Een fantastisch idee waar nog niemand op was gekomen!!!![]()
Vraag het yvonne!!!![]()
![]()
Verzwolgen door de PiTquote:Op maandag 11 april 2005 16:12 schreef MrWilliams het volgende:
zeg yvonne, waar denk jij eigenlijk dat die twee vlegels zich ophouden?
quote:Op maandag 11 april 2005 16:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar die parkeerplaats die iets verderop bij de pit is. Dat je daar werkt wil ik best geloven.
Ach, we passeerden onderweg gehucht Stampersgat, tankstation 't Hol en parkeerplaats Spuitendonkquote:
Als ik zou zeggen dat ik daar werk, geloven jullie me toch niet meer.quote:Op maandag 11 april 2005 16:21 schreef MeneerMuis het volgende:
Is dat zo'n homo-parkeerplaats waar Juiced werkt?
quote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef juiced het volgende:
[..]
Een fantastisch idee waar nog niemand op was gekomen!!!![]()
Vraag het yvonne!!!![]()
![]()
Bied je nu aan om ergens in een of ander vaag bos, waar meerdere personen spoorloos zijn verdwenen, een stuk steak met me te gaan eten hetgeen ook nog wilde dieren lokt?quote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
een beetje veel vloeibaar gas aansluitingen maar voor de rest oogt hij wel OKquote:En? Hoe bevalt de parkeerplaats?
Fun meeting hequote:Op maandag 11 april 2005 16:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bied je nu aan om ergens in een of ander vaag bos, waar meerdere personen spoorloos zijn verdwenen, een stuk steak met me te gaan eten hetgeen ook nog wilde dieren lokt?
Leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |