Ook de speurders die de pit niet gevonden hebben?quote:Op maandag 11 april 2005 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben allng afgesproken dat we een leuke meet gaan houden, de Pit gaan bezoeken, alle speurders in het zonnetje zetten, en lekker eten en drinken
Goh, was jij er ook nog!quote:Op maandag 11 april 2005 15:51 schreef juiced het volgende:
Voor de mensen die nog naar de bossen gaan, doe dan ff de groeten aan m'n collega's van me![]()
Jaja, ff de groetjes doen he.quote:
En we blijven lachen met Juiced!quote:Op maandag 11 april 2005 15:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Een van m'n collega's is trouwens z'n mobiel kwijt, iemand wat gevonden in de bossen?
Goh ooit overnagedacht dat andere mensen zomaar een naam kunnen invullenquote:Op maandag 11 april 2005 15:50 schreef Skaaz het volgende:
[afbeelding]
Zie ik dit nu goed of is dit al bekend en is het iemand met dezelfde naam voor de grap oid.
Ja vastquote:Op maandag 11 april 2005 15:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Jaja, ff de groetjes doen he.
Een van m'n collega's is trouwens z'n mobiel kwijt, iemand wat gevonden in de bossen?
De speurders zijn al buiten geweest he!!!quote:Op maandag 11 april 2005 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zonnetje? Kunnen ze daar wel tegen?
Ook de "thuis"speurders en de niet-vindersquote:Op maandag 11 april 2005 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook de speurders die de pit niet gevonden hebben?
ja dat zeg ik tochquote:Op maandag 11 april 2005 15:55 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Goh ooit overnagedacht dat andere mensen zomaar een naam kunnen invullen.
Gelukkigquote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook de "thuis"speurders en de niet-vinders
Kilometervergoeding.quote:Op maandag 11 april 2005 15:48 schreef yvonne het volgende:
alle speurders in het zonnetje zetten
Waarom post je het dan eigenlijk ?quote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef Skaaz het volgende:
ja dat zeg ik toch
Woei!!quote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg het niet! Wat moeten we dan nog?quote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou wel bijzonder zijn als ik vanavond in de uitzending kom en een kloon van ryan3 blijk te zijn
Omdat ik niet had verwacht dat iedereen triest reageerde, magoed speel jullie spelletje maar verder van mij heb je geen last meer.quote:Op maandag 11 april 2005 16:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarom post je het dan eigenlijk ?
Lees de vorige topics eens door, het was al een paar keer geroepen. Denk dat er daarom niet echt lief gereageerd wordt.quote:Op maandag 11 april 2005 16:06 schreef Skaaz het volgende:
Omdat ik niet had verwacht dat iedereen triest reageerde, magoed speel jullie spelletje maar verder van mij heb je geen last meer.
Een fantastisch idee waar nog niemand op was gekomen!!!quote:Op maandag 11 april 2005 16:12 schreef MrWilliams het volgende:
zeg yvonne, waar denk jij eigenlijk dat die twee vlegels zich ophouden?
Ga jij nou maar naar die parkeerplaats die iets verderop bij de pit is. Dat je daar werkt wil ik best geloven.quote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef juiced het volgende:
[..]
Een fantastisch idee waar nog niemand op was gekomen!!!![]()
Vraag het yvonne!!!![]()
![]()
Verzwolgen door de PiTquote:Op maandag 11 april 2005 16:12 schreef MrWilliams het volgende:
zeg yvonne, waar denk jij eigenlijk dat die twee vlegels zich ophouden?
quote:Op maandag 11 april 2005 16:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar die parkeerplaats die iets verderop bij de pit is. Dat je daar werkt wil ik best geloven.
Ach, we passeerden onderweg gehucht Stampersgat, tankstation 't Hol en parkeerplaats Spuitendonkquote:
Als ik zou zeggen dat ik daar werk, geloven jullie me toch niet meer.quote:Op maandag 11 april 2005 16:21 schreef MeneerMuis het volgende:
Is dat zo'n homo-parkeerplaats waar Juiced werkt?
quote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef juiced het volgende:
[..]
Een fantastisch idee waar nog niemand op was gekomen!!!![]()
Vraag het yvonne!!!![]()
![]()
Bied je nu aan om ergens in een of ander vaag bos, waar meerdere personen spoorloos zijn verdwenen, een stuk steak met me te gaan eten hetgeen ook nog wilde dieren lokt?quote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
een beetje veel vloeibaar gas aansluitingen maar voor de rest oogt hij wel OKquote:En? Hoe bevalt de parkeerplaats?
Fun meeting hequote:Op maandag 11 april 2005 16:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bied je nu aan om ergens in een of ander vaag bos, waar meerdere personen spoorloos zijn verdwenen, een stuk steak met me te gaan eten hetgeen ook nog wilde dieren lokt?
Leuk
Helaas niet. Ik moet zelf werken vanavondquote:Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef Panthera1984 het volgende:
DomienVerschuuren--> capture jij het Radioprogramma weer in tekst voor de werkers/niet-luisteraars-om-wat-voor-reden-dan-ook?
Ik mezelf al rennen met een beer achter me aanquote:
Dat opperde ik in topic 1 alquote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha, dat opperde ik in topic 10 al. Toen werd ik voor gek uitgemaakt.![]()
Achteraf gelul is altijd mooiquote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef Nynex het volgende:
Dat opperde ik in topic 1 al![]()
Je bent wel een ontzettendeals je niet snapt dat dit een hoax is.
Die 2 zijn lekker op vakantie naar *warm_eiland
Dus toch!quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef merlin693 het volgende:
[..]
een beetje veel vloeibaar gas aansluitingen maar voor de rest oogt hij wel OK
In welk land wil jij die meeting hebben dan?quote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik mezelf al rennen met een beer achter me aan
zullen we dan maar weer naar een mystique avontuur van Ryan en Stali op Korfu deel 2 uitkijkenquote:Die 2 zijn lekker op vakantie naar *warm_eiland
Zuid-Pittiëquote:Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In welk land wil jij die meeting hebben dan?
Zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op maandag 11 april 2005 16:33 schreef merlin693 het volgende:
[..]
zullen we dan maar weer naar een mystique avontuur van Ryan en Stali op Korfu deel 2 uitkijken
Ze huren gewoon iemand en een berenpak. Dat snap je toch wel?quote:Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers. , 10e post van bovenquote:
Ik ben nooit buiten Noord Holland geweestquote:Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
Ooh, dacht zelf eigenlijk aan een meeting in de berenpit van Artis.quote:Op maandag 11 april 2005 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze huren gewoon iemand en een berenpak. Dat snap je toch wel?
Eigenlijk vind ik dat juiced dat moet doen na al z'n vloeibare gas gebazel.
Is goed hoor, als ik niet geloofwaardig overkom met vloeibaar gas, dan probeer ik het wel met een berenpakquote:Op maandag 11 april 2005 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze huren gewoon iemand en een berenpak. Dat snap je toch wel?
Eigenlijk vind ik dat juiced dat moet doen na al z'n vloeibare gas gebazel.
Daar houden we je aanquote:Op maandag 11 april 2005 16:37 schreef juiced het volgende:
[..]
Is goed hoor, als ik niet geloofwaardig overkom met vloeibaar gas, dan probeer ik het wel met een berenpak
Je dekt je alleen in zoals praktisch heel Fok heeft gedaan. Zo van 'Ik weet niet of het nep is maar just in case zeg ik even dat het zou kunnen" om in dit topic te beweren dat je al vanaf het begin er zeker van was dat ze op vakantie warenquote:
Het vakantie-idee kwam pas bij me op toen ik ryan3 in die korte broek zag, iets in stond te pakken.quote:Op maandag 11 april 2005 16:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je dekt je alleen in zoals praktisch heel Fok heeft gedaan. Zo van 'Ik weet niet of het nep is maar just in case zeg ik even dat het zou kunnen" om in dit topic te beweren dat je al vanaf het begin er zeker van was dat ze op vakantie warenTsssk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |