Helaas niet. Ik moet zelf werken vanavondquote:Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef Panthera1984 het volgende:
DomienVerschuuren--> capture jij het Radioprogramma weer in tekst voor de werkers/niet-luisteraars-om-wat-voor-reden-dan-ook?
Ik mezelf al rennen met een beer achter me aanquote:
Dat opperde ik in topic 1 alquote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha, dat opperde ik in topic 10 al. Toen werd ik voor gek uitgemaakt.![]()
Achteraf gelul is altijd mooiquote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef Nynex het volgende:
Dat opperde ik in topic 1 al![]()
Je bent wel een ontzettendeals je niet snapt dat dit een hoax is.
Die 2 zijn lekker op vakantie naar *warm_eiland
Dus toch!quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef merlin693 het volgende:
[..]
een beetje veel vloeibaar gas aansluitingen maar voor de rest oogt hij wel OK
In welk land wil jij die meeting hebben dan?quote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik mezelf al rennen met een beer achter me aan
zullen we dan maar weer naar een mystique avontuur van Ryan en Stali op Korfu deel 2 uitkijkenquote:Die 2 zijn lekker op vakantie naar *warm_eiland
Zuid-Pittiëquote:Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In welk land wil jij die meeting hebben dan?
Zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op maandag 11 april 2005 16:33 schreef merlin693 het volgende:
[..]
zullen we dan maar weer naar een mystique avontuur van Ryan en Stali op Korfu deel 2 uitkijken
Ze huren gewoon iemand en een berenpak. Dat snap je toch wel?quote:Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers. , 10e post van bovenquote:
Ik ben nooit buiten Noord Holland geweestquote:Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
Ooh, dacht zelf eigenlijk aan een meeting in de berenpit van Artis.quote:Op maandag 11 april 2005 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze huren gewoon iemand en een berenpak. Dat snap je toch wel?
Eigenlijk vind ik dat juiced dat moet doen na al z'n vloeibare gas gebazel.
Is goed hoor, als ik niet geloofwaardig overkom met vloeibaar gas, dan probeer ik het wel met een berenpakquote:Op maandag 11 april 2005 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze huren gewoon iemand en een berenpak. Dat snap je toch wel?
Eigenlijk vind ik dat juiced dat moet doen na al z'n vloeibare gas gebazel.
Daar houden we je aanquote:Op maandag 11 april 2005 16:37 schreef juiced het volgende:
[..]
Is goed hoor, als ik niet geloofwaardig overkom met vloeibaar gas, dan probeer ik het wel met een berenpak
Je dekt je alleen in zoals praktisch heel Fok heeft gedaan. Zo van 'Ik weet niet of het nep is maar just in case zeg ik even dat het zou kunnen" om in dit topic te beweren dat je al vanaf het begin er zeker van was dat ze op vakantie warenquote:
Het vakantie-idee kwam pas bij me op toen ik ryan3 in die korte broek zag, iets in stond te pakken.quote:Op maandag 11 april 2005 16:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je dekt je alleen in zoals praktisch heel Fok heeft gedaan. Zo van 'Ik weet niet of het nep is maar just in case zeg ik even dat het zou kunnen" om in dit topic te beweren dat je al vanaf het begin er zeker van was dat ze op vakantie warenTsssk
![]()
Bedenk hierbij wel het volgende:quote:Op maandag 11 april 2005 16:44 schreef Nynex het volgende:
[..]
Het vakantie-idee kwam pas bij me op toen ik ryan3 in die korte broek zag, iets in stond te pakken.
En ja, natuurlijk heb ik me ingedekt, maar ik bedoel in topic 1 waren er alleen die foto's, en die uitgravingen en whatnot zijn er echt, dus er was toen weinig om tegen in te dekken tbh. Er was nog geen "vermissing" ofzeau.
Aan de andere kant, als je in het bos geweest bent waar de pit uiteindelijk gevonden is, kan je alleen maar tot de conclusie komen dat je echt je best moet doen om daar zoek te raken.quote:Op maandag 11 april 2005 16:42 schreef weareborg het volgende:
ik hoop zwaar dat dit een hoax is...
wat als er echt wat gebeurt is met ryan en stali??![]()
als het een hoax is vind ik het gelijk geen leuke grap meer... beetje doen alsof je vermist ben moet je niet mee spotten.
Ik kleed me altijd op de bestemming iigquote:Op maandag 11 april 2005 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedenk hierbij wel het volgende:
- Voor europese vluchten moet je 2 uur van te voren inchecken, buiten europa 3 uur.
- Ze wilden eigenlijk later gaan, maar hebben dit vervroegd omdat dit beter uitkwam voor de radio-gasten.
- Ik weet niet hoe het met jullie zit.. Maar als ik op vakantie ga doe ik pas zonnige kleren aan als ik op de plek van bestemming ben, en niet als ik thuis in NL vertrek.
Best kans dat ze reeds op hun vakantiebestemming waren toen ze in de uitzending waren. Ik heb nog niet gekeken, maar hoeveel tijd zat er tussen hun laatste post en het telefoontje in de radio uitzending ? In deze tussentijd hebben ze misschien de reis gemaakt.quote:Op maandag 11 april 2005 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedenk hierbij wel het volgende:
- Voor europese vluchten moet je 2 uur van te voren inchecken, buiten europa 3 uur.
- Ze wilden eigenlijk later gaan, maar hebben dit vervroegd omdat dit beter uitkwam voor de radio-gasten.
- Ik weet niet hoe het met jullie zit.. Maar als ik op vakantie ga doe ik pas zonnige kleren aan als ik op de plek van bestemming ben, en niet als ik thuis in NL vertrek.
Natuurlijk is het een hoax. Een puzzeltocht.quote:Op maandag 11 april 2005 16:42 schreef weareborg het volgende:
ik hoop zwaar dat dit een hoax is...
beetje doen alsof je vermist ben moet je niet mee spotten.
"slechts" 3 kwartier.quote:Op maandag 11 april 2005 16:57 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Best kans dat ze reeds op hun vakantiebestemming waren toen ze in de uitzending waren. Ik heb nog niet gekeken, maar hoeveel tijd zat er tussen hun laatste post en het telefoontje in de radio uitzending ? In deze tussentijd hebben ze misschien de reis gemaakt.
Okequote:Op maandag 11 april 2005 17:11 schreef yvonne het volgende:
Jongens, speculeer lekker verder
Ik ga naar Utrecht voor FOK!Radio,
luisteren en braaf zijn,
Robbie let jij een beetje op het gespuis hier?
Dan staan ze nog in te checkenquote:
Goh, wie had dat gedachtquote:Op maandag 11 april 2005 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
JaWi, nee geen nieuws, men verwacht dat vanavond alles duidelijk gaat worden..
Het is alleen via internet te luisteren (volgens mij...)quote:Op maandag 11 april 2005 17:18 schreef RigorMortis het volgende:
Ik heb jammer genoeg alleen een cd-speler, misschien dat ik bij mijn pa in de auto naar Fokradio kan luisteren - hoe laat begint het?
Ze gaat gewoon geiten in de studio en daten via de radio ofzoquote:Op maandag 11 april 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is alleen via internet te luisteren (volgens mij...)
Waarom gaat Yvonne naar Fok!radio? Heeft ze er dan toch meer mee te maken? Of is ze daar wel vaker? (* TerroRobbie weer niks van FOk!radio..)
Die is naar fok!radio... Ik neem nu de boel waarquote:Op maandag 11 april 2005 17:22 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb nog wat info over Ryan en Stali uit hun recente berichtgeschiedenis weten te peuteren, ik weet alleen niet of ik het zomaar mag plaatsen ivm privacy.
(is er een Yvonne in de zaal?)
Postgeschiedenis is voor iedereen op te roepen, dus ga je gang !quote:Op maandag 11 april 2005 17:22 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb nog wat info over Ryan en Stali uit hun recente berichtgeschiedenis weten te peuteren, ik weet alleen niet of ik het zomaar mag plaatsen ivm privacy.
(is er een Yvonne in de zaal?)
Dat dacht ik dus ook, ik werk nog heel ff een paar topics door en dan komt het eraanquote:Op maandag 11 april 2005 17:25 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Postgeschiedenis is voor iedereen op te roepen, dus ga je gang !
Of je iets nieuws naar boven brengt is een tweede, want hun postgeschiedenis is al door iedereen zo'n beetje doorgenomen.
Ze ging geloof ik nog de liefdebedrijven met een minderjarige dj van action... Maar ontopic: er zal vanavond denk ik maar weinig info zijn inzake dit verhaal. Alle info over de pit zelf is al bekend gemaakt op vrijdag en die twee duiken vast niet op vanavond. Maarja, je kunt makkelijk een uur vullen met het herkauwen van het hele verhaalquote:Op maandag 11 april 2005 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is alleen via internet te luisteren (volgens mij...)
Waarom gaat Yvonne naar Fok!radio? Heeft ze er dan toch meer mee te maken? Of is ze daar wel vaker? (* TerroRobbie weer niks van FOk!radio..)
Zolang er maar een duidelijke bron vermeld wordt nietquote:Op maandag 11 april 2005 17:32 schreef BeJD het volgende:
(als er natuurlijk geen figuren gaan zijken ivm rechten ofzo)
Nee, ik heb wel wat info, maar ik denk dat het meeste al bekend is, maar dan hebben we het iig op een rijtjequote:Op maandag 11 april 2005 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit was hetgeen waarover je twijfelde of je het wel kon posten uit privacyoverwegingen?
ja ligt eraan wie ze "te vriend" wil houden, alle voor haar onbekende Fokkers, of diegene die dit allemaal in elkaar gezet hebben....quote:Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef BeJD het volgende:
Zou niet een slimme zet van yvonne zijn geweest. Er zijn aardig wat mensen bezig geweest om ze op te sporen, met de nodige kosten & tijd. Denk je dat die yvonne nog lief vinden als ze zegt "grapje!" ?
wie zegt dat de er op dit forum alleen jeugd zit?quote:Op maandag 11 april 2005 17:55 schreef XVVX het volgende:
Weet je wat ik me afvraag als ik dit allemaal lees (niet dat ik alles gelezen heb) : waar het fabeltje vandaan komt al zou de jeugd het "druk" hebben. Zo te zien heeft half jeugdig Nederland niks zinnigs te doen het merendeel van de tijd.
Bellen ze nog steeds danquote:Op maandag 11 april 2005 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
fucked up.. ze moeten 50 x per dag een oproep op de phone wegdrukken
Stalking?quote:Op maandag 11 april 2005 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
fucked up.. ze moeten 50 x per dag een oproep op de phone wegdrukken
Zullen we dan maar eens richting het zuiden vertrekken?quote:Op maandag 11 april 2005 18:14 schreef TerroRobbie het volgende:
't schijnt dat Stali haar mobieltje in de middellandse zee heeft gegooid...![]()
Anderen wel.. Nee, dat is niet heel vreemdquote:Op maandag 11 april 2005 18:13 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb nog steeds geen bericht terug van bosbeheer over de vraag of het nou echt zo vaag was dat het gebied "van levend naar dood" ging..
Over de eerste photo's was al zekerheid, maar deze was nog een beetje vaag:quote:Op maandag 11 april 2005 18:19 schreef sigidi het volgende:
[..]
Anderen wel.. Nee, dat is niet heel vreemd
Thanks!quote:Op maandag 11 april 2005 18:10 schreef meinder het volgende:
[..]
De URL (link) kopieren en plakken. Toen kreeg ik hem wel te zien.
Dat doet Qwea alquote:
Ja! Yvonne en haar lover!quote:Op maandag 11 april 2005 18:37 schreef BeJD het volgende:
Nog speciale gasten vanavond Nolius?
Of mogen we dat niet weten omwille van de climax?
quote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja! Yvonne en haar lover!
Dat gaat me een climiax opleveren
De man van admin Yvonne was daar nauw bij betrokken.quote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja! Yvonne en haar lover!
Dat gaat me een climiax opleveren
Kwartier of Uur?quote:Op maandag 11 april 2005 19:00 schreef Lauwtjuh het volgende:
Keej mensen...nog een kwartier voordat actienieuws begint!! Hopen op iets
Kwartier dus...nu nog 10 minutenquote:
Ik zou haar meteen vragen om te trouwenquote:Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef BeJD het volgende:
Zou niet een slimme zet van yvonne zijn geweest. Er zijn aardig wat mensen bezig geweest om ze op te sporen, met de nodige kosten & tijd. Denk je dat die yvonne nog lief vinden als ze zegt "grapje!" ?
Ik heb vanavond de laatste die naar het gevonden toestel had gesmst, gebeld. Die heeft mijn nummer aan de eigenaar doorgegeven, en die heeft mij weer teruggebeld. Hij komt absoluut niet uit de buurt van BoZ, maar was wel erg blij dat we z'n mobiel hadden gevonden. Vanavond is de mobiel terug bij zijn eigenaar als ie de weg hierheen kan vinden.quote:Op maandag 11 april 2005 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan hoeft je collega zich geen zorgen te maken, we gaan vanavond er voor zorgen dat 'ie bij de rechtmatige eigenaar terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |