Kilometervergoeding.quote:Op maandag 11 april 2005 15:48 schreef yvonne het volgende:
alle speurders in het zonnetje zetten
Waarom post je het dan eigenlijk ?quote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef Skaaz het volgende:
ja dat zeg ik toch
Woei!!quote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook de "thuis"speurders en de niet-vinders
Zeg het niet! Wat moeten we dan nog?quote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou wel bijzonder zijn als ik vanavond in de uitzending kom en een kloon van ryan3 blijk te zijn
Omdat ik niet had verwacht dat iedereen triest reageerde, magoed speel jullie spelletje maar verder van mij heb je geen last meer.quote:Op maandag 11 april 2005 16:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarom post je het dan eigenlijk ?
Lees de vorige topics eens door, het was al een paar keer geroepen. Denk dat er daarom niet echt lief gereageerd wordt.quote:Op maandag 11 april 2005 16:06 schreef Skaaz het volgende:
Omdat ik niet had verwacht dat iedereen triest reageerde, magoed speel jullie spelletje maar verder van mij heb je geen last meer.
Een fantastisch idee waar nog niemand op was gekomen!!!quote:Op maandag 11 april 2005 16:12 schreef MrWilliams het volgende:
zeg yvonne, waar denk jij eigenlijk dat die twee vlegels zich ophouden?
Ga jij nou maar naar die parkeerplaats die iets verderop bij de pit is. Dat je daar werkt wil ik best geloven.quote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef juiced het volgende:
[..]
Een fantastisch idee waar nog niemand op was gekomen!!!![]()
Vraag het yvonne!!!![]()
![]()
Verzwolgen door de PiTquote:Op maandag 11 april 2005 16:12 schreef MrWilliams het volgende:
zeg yvonne, waar denk jij eigenlijk dat die twee vlegels zich ophouden?
quote:Op maandag 11 april 2005 16:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar die parkeerplaats die iets verderop bij de pit is. Dat je daar werkt wil ik best geloven.
Ach, we passeerden onderweg gehucht Stampersgat, tankstation 't Hol en parkeerplaats Spuitendonkquote:
Als ik zou zeggen dat ik daar werk, geloven jullie me toch niet meer.quote:Op maandag 11 april 2005 16:21 schreef MeneerMuis het volgende:
Is dat zo'n homo-parkeerplaats waar Juiced werkt?
quote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef juiced het volgende:
[..]
Een fantastisch idee waar nog niemand op was gekomen!!!![]()
Vraag het yvonne!!!![]()
![]()
Bied je nu aan om ergens in een of ander vaag bos, waar meerdere personen spoorloos zijn verdwenen, een stuk steak met me te gaan eten hetgeen ook nog wilde dieren lokt?quote:Op maandag 11 april 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
Ook de "thuis"speurders en de niet-vinders
een beetje veel vloeibaar gas aansluitingen maar voor de rest oogt hij wel OKquote:En? Hoe bevalt de parkeerplaats?
Fun meeting hequote:Op maandag 11 april 2005 16:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bied je nu aan om ergens in een of ander vaag bos, waar meerdere personen spoorloos zijn verdwenen, een stuk steak met me te gaan eten hetgeen ook nog wilde dieren lokt?
Leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |