Hier een 2tal plaatjes van de laatste bocht voor de finish:quote:Qualifying Jerez
1. Valentino Rossi ITA Gauloises Yamaha 1min 39.419 secs
2. Sete Gibernau SPA Team Movistar Honda 1min 39.915 secs
3. Marco Melandri ITA Team Movistar Honda 1min 40.179 secs
4. Nicky Hayden USA Repsol Honda 1min 40.465 secs
5. Shinya Nakano JPN Kawasaki Racing Team 1min 40.542 secs
6. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro 1min 40.648 secs
7. Makoto Tamada JPN Konica Minolta Honda 1min 40.707 secs
8. Alex Barros BRA Camel Honda 1min 40.72 secs
9. Troy Bayliss AUS Camel Honda 1min 40.774 secs
10. Alex Hofmann GER Kawasaki Racing Team 1min 40.812 secs
11. John Hopkins USA Team Suzuki MotoGP 1min 40.825 secs
12. Carlos Checa ITA Ducati Marlboro 1min 40.948 secs
13. Toni Elias SPA Fortuna Yamaha 1min 41.029 secs
14. Kenny Roberts USA Team Suzuki MotoGP 1min 41.058 secs
15. Colin Edwards USA Gauloises Yamaha 1min 41.176 secs
16. Max Biaggi ITA Repsol Honda 1min 41.233 secs
17. Ruben Xaus SPA Fortuna Yamaha 1min 42.286 secs
18. Roberto Rolfo ITA D'Antin Ducati 1min 43.523 secs
19. Franco Battaini ITA Blata WCM 1min 44.576 secs
20. Shane Byrne GBR Team Roberts KTM 1min 44.728 secs
21. James Ellison GBR Blata WCM 1min 44.833 secs
Hier nog wat piccas/filmpjes:quote:Results Jerez 2005:
quote:
Crash.net
1. Valentino Rossi ITA Gauloises Yamaha 45min 43.156 secs
2. Sete Gibernau SPA Team Movistar Honda 45min 51.787 secs
3. Marco Melandri ITA Team Movistar Honda 46min 1.616 secs
4. Alex Barros BRA Camel Honda 46min 10.094 secs
5. Shinya Nakano JPN Kawasaki Racing Team 46min 10.815 secs
6. Troy Bayliss AUS Camel Honda 46min 11.665 secs
7. Max Biaggi ITA Repsol Honda 46min 13.774 secs
8. Makoto Tamada JPN Konica Minolta Honda 46min 20.043 secs
9. Colin Edwards USA Gauloises Yamaha 46min 20.764 secs
10. Carlos Checa ITA Ducati Marlboro 46min 22.834 secs
11. Alex Hofmann GER Kawasaki Racing Team 46min 25.439 secs
12. Toni Elias SPA Fortuna Yamaha 46min 38.613 secs
13. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro 46min 45.528 secs
14. John Hopkins USA Team Suzuki MotoGP 47min 2.502 secs
15. Roberto Rolfo ITA D'Antin Ducati 47min 16.763 secs
16. James Ellison GBR Blata WCM 46min 22.019 secs
17. Franco Battaini ITA Blata WCM 46min 42.56 secs
18. Ruben Xaus SPA Fortuna Yamaha 46min 4.511 secs
DNF:
Nicky Hayden USA Repsol Honda 34min 52 secs
Kenny Roberts USA Team Suzuki MotoGP 19min 4.036 secs
Shane Byrne GBR Team Roberts KTM 3min 42.196 secs
Estoril deze weekquote:Op maandag 11 april 2005 23:56 schreef tommytheman het volgende:
Geweldige raceabsoluut de mooiste sport die er momenteel is
puur gevoel.quote:
Jurgen terug in de hoogste klasse, ook al is het maar voor 1 race!quote:Persbericht KONICA MINOLTA HONDA
27 april 2005
Makoto Tamada zal niet deelnemen aan Grand Prix van China
Het ergste leek achter de rug te zijn, maar na verder medisch onderzoek, dat uitgevoerd werd op verzoek van de rijder omdat hij veel pijn had, kwam aan het licht dat Makoto Tamada een botje in zijn rechterhand gebroken heeft. Vandaag zal de Japanse rijder in het Showa University Northern Yokohama Ziekenhuis geopereerd worden. De doktoren hebben aangegeven dat de hersteltijd ongeveer twee tot drie weken zal zijn, maar pas na fysiotherapie zal de fysieke conditie van Makoto echt vastgesteld kunnen worden.
Het Konica Minolta Honda Team zal wel aanwezig zijn op het nieuwe circuit van Shanghai, waar voor het eerst een MotoGP wedstrijd verreden zal worden. De coureur die de Honda RC211V op dit circuit, dat tot één van de snelste van dit seizoen gerekend mag worden, zal berijden is de ervaren Nederlandse rijder Jurgen van den Goorbergh.
Jurgen reed eerder van 1997 tot 2002 in de topklasse van het WK motorracen. In 2002 reed hij voor Honda op de NSR 500cc. De Nederlandse rijder is gevraagd de kleuren van het Konica Minolta Honda Team te verdedigen, teneinde belangrijke punten voor het wereldkampioenschap te behalen.
Luca Montiron - Konica Minolta Honda Team Manager
"Erg jammer voor ons en vooral voor Makoto, die zich graag wilde revancheren voor een wat minder goed begin van het seizoen. Na het laatste medisch onderzoek hebben de doktoren hem verboden te rijden en vandaag zal hij geopereerd moeten worden aan zijn rechterhand. Hij had heel graag op het Chinese circuit willen rijden, maar nu zal hij zich volledig moeten richten op zijn herstel. Hij heeft zijn ware potentieel dit seizoen nog amper kunnen bewijzen, maar dit soort dingen kunnen gebeuren in de racerij.
Het team heeft, dankzij het vertrouwen van Honda en Konica Minolta, besloten niet af te zien van deelname aan de Chinese Grand Prix, en de keuze voor de ervaren Jurgen van den Goorbergh is er niet zomaar een. Ik ben ervan overtuigd dat Jurgen de deskundigheid en nodige motivatie heeft om een goede prestatie neer te zetten. Wij zullen onze uiterste best doen hem zo snel mogelijk aan de kracht van de RC211V te laten wennen. Het zal in zo'n moeilijke klasse als de MotoGP zeker niet meevallen, maar het circuit is nieuw voor iedereen en als we hard werken tijdens de vier sessies voorafgaand aan de race, kunnen we een mooie race in de derde ronde van de MotoGP 2005 tegemoet zien."
Makoto Tamada - Konica Minolta Honda rijder
"Ik heb het tot het laatste moment geprobeerd, maar als je zoveel pijn hebt kun je er niets aan doen. Ik zal vandaag geopereerd worden aan mijn rechterhand en ik hoop dat de hersteltijd zo kort mogelijk zal zijn. Ik zal er alles aan doen om voor de volgende Grand Prix in Le Mans weer beschikbaar te zijn voor het team. Ik wens Jurgen en mijn team veel succes dit weekend."
Jurgen van den Goorbergh - Konica Minolta Honda rijder
"Ik kan het niet geloven. Ik ben zo enthousiast. Dankzij het Konica Minolta Honda Team ben ik terug in de hoogst haalbare klasse van het motorracen en mag ik racen tegen de beste rijders ter wereld. Dit is voor mij een compleet nieuwe uitdaging. Dankzij mijn ervaring in de 500cc klasse en de Supersport heb ik er vertrouwen in dat ik de Honda RC211V goed kan berijden. Iedereen rijdt voor het eerst op deze baan en dat is één nadeel minder voor mij. Ik heb natuurlijk niet veel tijd om me voor te bereiden, maar ik zal in de vier uur voorafgaand aan de race proberen de motor onder de knie te krijgen. En dan zien we wel wat er gebeurt."
Haha, hier heb ik het gisteren nog met een huisgenoot over gehad, dat ie niet zomaar bij Ducati gestopt was....quote:Op woensdag 27 april 2005 23:20 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Jurgen terug in de hoogste klasse, ook al is het maar voor 1 race!
Kijken wat de ouwe rot nog kan, van de supersport 600 meteen naar de motogp Honda, ben erg benieuwd
overigens, miss een kickje naar SPT?
Ja we kunnen meer van Melandri verwachten denk ik, al zal t kampioenschap moeilijk, zo niet onmogelijk worden.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:17 schreef snellejelle het volgende:
Ja ja die Sete kan het kampioenschap nu al vergeten! Valentino heeft nu al 25 punten voorsprong op de nummer 2!
Zekers, maar hoe zou 'ie het doen als het niet regent? Ik hoop dattie dat mag laten zien de volgende wedstrijd!quote:
Tamada is weer hersteld, en wil het derhalve geen proberen op Le Mans. Geen Vd Goorbergh dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zekers, maar hoe zou 'ie het doen als het niet regent? Ik hoop dattie dat mag laten zien de volgende wedstrijd!
Jurgen is er weer een race bijquote:Motorsport: Van den Goorbergh weer aan de start
Gepubliceerd op vrijdag 13 mei 2005
LE MANS (ANP) - Wegracer Jurgen van den Goorbergh komt in het weekeinde toch aan de start van de MotoGP-klasse tijdens de Grote Prijs van Frankrijk. De Nederlander was als reserve naar Le Mans afgereisd, omdat de Japanner Makoto Tamada voldoende hersteld leek van een handblessure.
De Aziaat stapte vrijdagochtend op zijn Honda, maar merkte dat de blessure nog niet geheel genezen is.
Vrijdagmiddag neemt Van den Goorbergh zijn plaats over in de tweede vrije training. De Bredanaar was twee weken geleden al de vervanger van Tamada. In de Grote Prijs van Shanghai eindigde hij in de stromende regen verrassend als zesde.
Tamada gaf vrijdag na zijn zeven trainingsrondjes met een verbeten gezicht toe dat hij zijn rentree nog even moet uitstellen. De Japanner was de traagste coureur in de ochtendsessie. Hij had weinig kracht bij het remmen en sturen.
Bron: www.planet.nl
WTF Rossiquote:
Op naar de Motogpquote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Pedrosa pakte de zege in de kwartliterklasse.
Binnen één ronde jaquote:Op zondag 5 juni 2005 14:03 schreef -Hans- het volgende:
Rossi pakt zijn verloren plekken weer snel terug!
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig die drie Italianen die strijden om de eerste plaats.
Idd, Melandri pas 4de.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
YES!!!! en hij doet vandaag hele goede zaken in de stand om het kampioenschap .![]()
Dat idee heb ik ook weleens.. Net als nu ook, ligt ie tweede, en hij kan volgens mij makkelijker dichterbij. Laat het gaatje gelijk, en straks in de laatste ronde gaat ie er voorbijquote:Op zondag 12 juni 2005 14:11 schreef erikh het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het idee dat die Rossi express tegenstanders dichterbij laat komen als hij aan de leiding rijdt?
En byt he way, wat een prutser is die gibernau toch zeg, knalt bijna zichzelf en zijn teamgenoot eruit en zolang ie nog steeds zoveel fouten blijft maken wordt ie nooit wereldkampioen.
Iedereen weet ook gewoon dat Rossi er in de laatste ronde voor gaat, gibernau zal dat ook weten en dat maakt het alleen nog maar leukerquote:Op zondag 12 juni 2005 14:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook weleens.. Net als nu ook, ligt ie tweede, en hij kan volgens mij makkelijker dichterbij. Laat het gaatje gelijk, en straks in de laatste ronde gaat ie er voorbijWe zullen zien..
U riep ?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:38 schreef erikh het volgende:
Iedereen weet ook gewoon dat Rossi er in de laatste ronde voor gaat, gibernau zal dat ook weten en dat maakt het alleen nog maar leuker
Rossi houdt het leuk door steeds de hele tijd 2e te rijden, mensen zitten gewoon te kijken wanneer die het gaat doen. Rossi weet ook nog eens hoe je een race spannend moet houden, wat dat betreft vind ik een motogp race ook nog eens veel leuker om naar te kijken dan formule1, hier halen ze echt continu in terwijl formule1 meestal met zijn allen achter elkaar rijden is.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:46 schreef Atreidez het volgende:
Zeker een geweldenaar.. of het de sport leuk maakt is een tweede natuurlijjk
Eenschquote:Op zondag 12 juni 2005 14:48 schreef erikh het volgende:
[..]
Rossi houdt het leuk door steeds de hele tijd 2e te rijden, mensen zitten gewoon te kijken wanneer die het gaat doen. Rossi weet ook nog eens hoe je een race spannend moet houden, wat dat betreft vind ik een motogp race ook nog eens veel leuker om naar te kijken dan formule1, hier halen ze echt continu in terwijl formule1 meestal met zijn allen achter elkaar rijden is.
Ik ben er zeer waarschijnlijk bijquote:Op maandag 13 juni 2005 20:45 schreef nogal het volgende:
Gaan er nog mensen naar Assen over 2 weken?
Vorige 2 jaar wel geweest, dit jaar niet. Vorig jaar was spannend
met Rossi en Gibernau als ik me niet vergis, Gibernau won toen als
het goed is. In de regen, was spannend![]()
Mja door omstandigheden kon ik niet gaan....wel genoten van de race op tvquote:Op maandag 27 juni 2005 00:03 schreef Nemephis het volgende:
En zijn er nog mensen op Assen geweest afgelopen weekeinde?
Live langs de baan is toch beter dan voor de TV (die hebben gewoon het beste commentaar!) - hoewel een optie op je TV om het commentaar helemaal uit te zetten me nog beter lijkt![]()
Ik kijk via de Digi-schotel naar Eurosport en heb gelukkig de mogelijkheid om te switchen naar het Engelse commentaar. Die zijn een stuk professioneler en objectiever dan die suffe Nederlanders. Plus dat je tijdens de MotoGP Randy Mamola als pit-verslaggever hebt.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:03 schreef Nemephis het volgende:
Live langs de baan is toch beter dan voor de TV (die hebben gewoon het beste commentaar!) - hoewel een optie op je TV om het commentaar helemaal uit te zetten me nog beter lijkt![]()
Nee, Rossi blijft tweede omdat hij weet dat hij op de eerste plaats geen comfortabele voorsprong kan nemen. Als hij steeds op 1 rijdt, staat hij constant onder druk en daar heeft hij geen zin in. Zijn Yamaha is niet bij machte om een gat te trekken tov de Honda's.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:48 schreef erikh het volgende:
[..]
Rossi houdt het leuk door steeds de hele tijd 2e te rijden, mensen zitten gewoon te kijken wanneer die het gaat doen. Rossi weet ook nog eens hoe je een race spannend moet houden, wat dat betreft vind ik een motogp race ook nog eens veel leuker om naar te kijken dan formule1, hier halen ze echt continu in terwijl formule1 meestal met zijn allen achter elkaar rijden is.
Ik ben er geweestquote:Op maandag 27 juni 2005 00:03 schreef Nemephis het volgende:
BMW wilt ook gaan racen in de motogp (125, 250 of gp classe) om meer bekendheid te krijgen enzo. Nou zal BMW het de eerste jaren niet goed doen, omdat ze een heel andere aandrijving hebben enzo. dus ik zit eigenlijk wel te wachten tot rossi naar bmw gaat..lijkt me prachtig om te zien of hij zo'n merk leven in kan blazen en of hij er dan ook nog mee kan winnen. ik blijf hopenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Voor volgend seizoen hoop ik dat Melandri verder kan groeien, dat Gibernau zich herpakt, dat Pedrosa de overstap naar de GP maakt/aandurft en dat Rossi naar Ducati gaat. Dat zou een mooi seizoen opleveren
Zo lijkt het net alsof je er verstand van hebtquote:Op maandag 27 juni 2005 11:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, Rossi blijft tweede omdat hij weet dat hij op de eerste plaats geen comfortabele voorsprong kan nemen. Als hij steeds op 1 rijdt, staat hij constant onder druk en daar heeft hij geen zin in. Zijn Yamaha is niet bij machte om een gat te trekken tov de Honda's.
Ik vind het jammer dat Rossi alles blijft winnen. Gibernau valt tegen dit seizoen en Melandri is nog net niet ver genoeg. Het zorgt voor een saai seizoen. Rossi oppermachtig en de rest kan net niet....
Voor volgend seizoen hoop ik dat Melandri verder kan groeien, dat Gibernau zich herpakt, dat Pedrosa de overstap naar de GP maakt/aandurft en dat Rossi naar Ducati gaat. Dat zou een mooi seizoen opleveren
Ik geef alleen mijn meningquote:Op maandag 27 juni 2005 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof je er verstand van hebt
1 uur.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:41 schreef -Hans- het volgende:
Kwart voor 1 gaat de pit lane weer open.
Pitlane open en race start zijn 2 verschillende dingen hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
1 uur.
Je was me weer net voor.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Pitlane open en race start zijn 2 verschillende dingen hoor
neuquote:Op zondag 31 juli 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Pitlane open en race start zijn 2 verschillende dingen hoor
Ik hoop wel een beetje clean dan, we willen niet weer Sete boos makenquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik hoop wel een beetje clean dan, we willen niet weer Sete boos maken
op z'n Proton-KTMquote:Op zondag 31 juli 2005 13:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar is Shakey?
Als ie niet genoemd wordt zat ie misschien bij de 3 uitvallers van de 1e race ?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand die mij kan vertellen wat er met Shane Byrne gebeurt is op z'n Proton-KTM?
Inderdaad geen gezicht! Maar wat een loser die Gibernau, kan duidelijk niet met de druk omgaan...quote:Op zondag 31 juli 2005 13:37 schreef LuukBes het volgende:
Hahaha, dat wijf van Gibernau met der poten zo wijdbeens, lekker charmant op TV.
Mike Hailwood oidquote:Op zondag 31 juli 2005 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
Zag het toevallig nog in een flits, die vlag van Rossi was richting Doohan of niet?
Bij de eerste bocht onderuit gegleden. Olivier Jaque (hoe schrijf je datquote:Op zondag 31 juli 2005 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand die mij kan vertellen wat er met Shane Byrne gebeurt is op z'n Proton-KTM?
Hoeveel vrouwelijke beroepskokers (koks dus) ken jij? Niet, dus koken kunnen vrouwen ook niet dus al helemaal niet racen. Niet kunnen motorrijden gaat toch echt te ver.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Inderdaad geen gezicht! Maar wat een loser die Gibernau, kan duidelijk niet met de druk omgaan...![]()
Rossi
Ja goh... tijd voor een nieuw topic misschien?quote:Hoeveel vrouwelijke beroepskokers (koks dus) ken jij? Niet, dus koken kunnen vrouwen ook niet dus al helemaal niet racen. Niet kunnen motorrijden gaat toch echt te ver. etc etc
bron MotoGP.comquote:...Nicky Hayden was de vierde man voor Valentino Rossi, die een kleine valpartij meemaakte in een poging om een botsing met Camel Honda’s Troy Bayliss te voorkomen. De Italiaan kon zich snel herstellen en wist uiteindelijk als vijfde te eindigen in de eerste sessie net voor Marco Melandri..
was idd spannende race met al die koppeltjes. Maar vind het eigenlijk wel triest voor gibernau. Maarja, hij zat waarschijnlijk gewoon te hard aan z´n gas hendel te snokken... kon de druk weer niet aanquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:46 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal niets voor Sete!![]()
Rossi wint weer, wat een race.
Hij had de hele wedstrijd hoog in toeren gereden dus was zijn benzine op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:21 schreef erikh het volgende:
Rossi blijft toch elke keer weer verbazen, je wet dat ie het kan maar dan doet ie het ook nog even en rijdt gewoon weg bij gibernau, en ja wat was er nou met gibernau's motor aan de hand? niet dat hij rossi dan nog terug had gepakt overigens.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:46 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal niets voor Sete!![]()
Rossi wint weer, wat een race.
"Gauloises Yamaha Team rijder Valentino Rossi maakte vandaag tijdens de Grand Prix van Japan een zeldzame valpartij mee, nadat hij vanaf de elfde positie van de grid vertrokken was en in de vierde ronde al zeven rijders gepasseerd had. Zeven ronden later kwam hij in aanraking met Marco Melandri toen zij de beruchte tiende bocht in gingen en belandde in de grindbak, waarna Max Biaggi en Loris Capirossi vrij aan de leiding gingen."quote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik heb het gemist![]()
die ging ha ha ha hard ja.. pffquote:Op maandag 19 september 2005 13:15 schreef HMaster-II het volgende:
Rossi was gewoon te hebberig in de race.
bijdeweg: iemand die crash in de 125 gezien??Wat had die gast een geluk, gewoon opstaan en normaal weglopen na z'n motor tot schroot reducerend.
![]()
die klasse heb ik als enige gemist 125 was ook een beste klapper zeg met luthiquote:Op maandag 19 september 2005 14:30 schreef Modwire het volgende:
Jep. Heeft iemand trouwens die idiote actie van Lorenzo gezien in de 250 cc klasse? Zeer terecht dat die gozer een wedstrijd geschorst is...
idd.. ik ook.. wel de 125 gezien, maar de 250 niet.. ben nu opzoek naar de filmpjes..quote:Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
die klasse heb ik als enige gemist 125 was ook een beste klapper zeg met luthi
Die heb ik dan weer niet gezienquote:Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
die klasse heb ik als enige gemist 125 was ook een beste klapper zeg met luthi
dat zou ik ook wel eens willen weten 'stiekem'quote:Op maandag 19 september 2005 17:28 schreef Eastwood het volgende:
[..]
kent hier iemand trouwens de truc om de filmpjes op motogp.com gratis te bekijken? niet zeggen hoe , want zal vast illegaal zijn volgens de fok! Policy, maar dan weet ik het tenminste dat er mensen zijn die weten hoe en wat![]()
Die truc was er wel maar het is nu geloof ik beveiligd. Je kon gewoon de link uit de bron code halen en die in Getright oid zetten, niks illegaals aan lijkt mij.quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel eens willen weten 'stiekem'![]()
Het had jammer geweest als rossi 4e was geworden, kon hij zijn feestje niet op het podium vierenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:03 schreef Nemephis het volgende:
Mmmh... de champagne moet nog een klein weekje wachten... Sepang
Ik geloof niet dat dat meneer Rossi veel zou hebben uitgemaakt... die gaat rustig zijn feestje op de startgrid vieren met z'n team + fansquote:Het had jammer geweest als rossi 4e was geworden, kon hij zijn feestje niet op het podium vieren
idd, zie dat al helemaal voor me. Iedereen rond de pitbox van yamaha en niemand die naar de nr. 1, 2 en 3 komt kijken op het podiumquote:Op woensdag 21 september 2005 17:09 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat meneer Rossi veel zou hebben uitgemaakt... die gaat rustig zijn feestje op de startgrid vieren met z'n team + fans
maar daar heeft michelin meestal geen grote problemen..en laat dat nou net het grootste probleem zijn van rossi afgfelopen weekend. Dus word mooie strijd danquote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef M.Melandri het volgende:
zondag rijden ze alweer dan op sepang waar biaggi altijd erg sterk is.
quote:het is te hopen dat we zo'n grote kopgroep krijgen van 6 man ofzo, en telkens wisselen beetje die 125 cc tafrelen
hahaha..dat is de enige reden waarom ik in het weekend vroeg uit bed ben. is er geen gp race, dan word het meestal toch 1 uur smiddags dat ik eruit komquote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja idd, dat houdt de spanning er een beetje in. Zo'n wedstrijd waarbij iedereen een eind bij elkaar vandaan z'n eigen race rijdt is saai...
Wel op tijd uit bed weer - maar goed, daar hebben ze koffie voor uitgevonden
hehe me tooquote:hahaha..dat is de enige reden waarom ik in het weekend vroeg uit bed ben. is er geen gp race, dan word het meestal toch 1 uur smiddags dat ik eruit kom
Gekocht bij een stand bij de TTquote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Eastwood het volgende:
TimoBasso.. je hebt als onder titel "69#chasin´a dream", dat zijn toch die oranje bandjes van Nicky Hayden? via nickyhayden.com besteld? of op andere manier?
ik heb er naar gezochtquote:Op donderdag 22 september 2005 16:09 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Gekocht bij een stand bij de TT![]()
K'ga binnekort nog een shirt bestellen van Hayden via de site![]()
Hayden rocks
Ik hoop dat hij Rossi nog kan verslaan.. volgend jaarquote:Op donderdag 22 september 2005 16:19 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ik heb er naar gezochtmaar niet gevonden dus...
ik wou ook zo'n bandje..maar het was me op een gegeven moment te druk geworden, dus gestopt met zoeken. Maarja..
(idd, naast rossi is hayden de favoriet hierogeweldige gozer)
maar biaggi heeft ook michelins dus dat maakt dan nix uit alleen ducati en suzuki en kawasaki rijden als enige suptopteams op bridgestonesquote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef Eastwood het volgende:
[..]
maar daar heeft michelin meestal geen grote problemen..en laat dat nou net het grootste probleem zijn van rossi afgfelopen weekend. Dus word mooie strijd dan![]()
het is te hopen dat we zo'n grote kopgroep krijgen van 6 man ofzo, en telkens wisselenbeetje die 125 cc tafrelen
![]()
Huh? Moet je daarvoor op een website kijken, Melandri? Belt de teammanager je niet gewoon op dan?quote:...melandri zal volgens racesport.nl niet meedoen door die stomme rossi ...
waldmannquote:Op donderdag 22 september 2005 17:24 schreef Nemephis het volgende:
En Olivier Jacque rijdt ipv Waldmann op de Kawa. (Ik vind Kawa cool, soort underdog. Jammer dat ze nog geen betere resultaten boeken... waarom zijn het altijd Kawa's die vastlopers hebben?)
Nicky Hayden rijdt ook ontzettend goed maar hij is niet mijn persoonlijke favoriet.
Biaggi...zal ik het maar niet over hebben
En Gibernau, ik gun hem wel wat succes.
Wanneer gaat er nu weer eens een Nederlander meerijden? Zie het al helemaal voor me, sponsored by Fok! uiteraard![]()
Hopelijk dan wel een Nederlander die ook vooraan kan rijden... tot nu toe zijn de Nederlanders heel goed ... als het erom zou gaan wie laatste wordt...
Maargoed ... zondag wordt waarschijnlijk een Rossi-feestje.
[..]
Huh? Moet je daarvoor op een website kijken, Melandri? Belt de teammanager je niet gewoon op dan?
Ow dat wissiknie. Ik had het er vanmiddag met die jongen waar ik zondag de GP ga kijken over dat vroeger, toen de mannen nog van ijzer waren en de schepen van hout, naja iets later dan, dat het zelfs wel eens zo was dat als de motor van de ene coureur aan stront was zijn concullega hem dan zijn reservefiets aanbood (tot aan de tijd dat het om sport draaide en niet om geld), en dat verschillende teams van verschillende merken bij elkaar gereedschap konden lenen als er iets mis was gegaan met hun eigen logistiek oid...quote:en tja, dat van melandri is idd triest dat ie niet mee kan rijden. Maar wel een naai actie van alle andere honda rijders. Ze hadde allemaal een klacht ingedient tegen rossi, terwijl melandri zegt: tja, kan gebeuren :S puur om rossi er uit te werken. Tja, als ik gibernau of biaggi heette zou ik het ook gedaan hebben hoor, maar toch niet echt zo'n gevalletje van sportiviteit.
kom je nu gereedschap halen dan gooien ze de bako graag tegen je hoofd aanquote:Op donderdag 22 september 2005 18:59 schreef Nemephis het volgende:
Chris Vermeulen?! Dat zou héél cool zijn!
Jurgen v/d Goorbergh is ontzettend goed als ontwikkelingsrijder maar is niet iemand die in de MotoGP vooraan rijdt... helaas. Maar zou hem graag nog een paar keer zien rijden op de Honda, eens kijken of ik ongelijk heb (hoop het wel)
[..]
Ow dat wissiknie. Ik had het er vanmiddag met die jongen waar ik zondag de GP ga kijken over dat vroeger, toen de mannen nog van ijzer waren en de schepen van hout, naja iets later dan, dat het zelfs wel eens zo was dat als de motor van de ene coureur aan stront was zijn concullega hem dan zijn reservefiets aanbood (tot aan de tijd dat het om sport draaide en niet om geld), en dat verschillende teams van verschillende merken bij elkaar gereedschap konden lenen als er iets mis was gegaan met hun eigen logistiek oid...
Majah... vroegâh ...
De helms zijn ook niet alleen voor op de motor hèquote:kom je nu gereedschap halen dan gooien ze de bako graag tegen je hoofd aan
toch zette melandri die keer z'n helm iets te vroeg af, want een paar seconde later hing de oom van biaggi aan z'n nek (na dat incidentje paar races terug)quote:Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef Nemephis het volgende:
[..]
De helms zijn ook niet alleen voor op de motor hè
bron:MotoGP.comquote:Als Biaggi de race wint, dan heeft Rossi een vierde plaats of beter nodig om de titel te pakken. Als Biaggi tweede wordt, dan moet Rossi minder dan een achtste plaats behalen. Als Biaggi derde wordt, dan moet Rossi op een twaalfde plaats of hoger eindigen. Als Biaggi vierde wordt, dan heeft Rossi maar één punt nodig om wereldkampioen te worden. Als Biaggi minder dan een vierde plaats behaalt, dan wordt Rossi in ieder geval kampioen en maakt het niet uit wat zijn resultaat in Maleisië zal zijn.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef Nemephis het volgende:
Maar wat is trouwens de bron van dat bericht dat er tegen Rossi klachten zijn ingediend?
Bron: MotoGP.comquote:Gauloises Yamaha teamdirecteur Davide Brivio voegde toe: “Onze eerste zorg is Marco Melandri. We weten nog niet precies hoe hij eraan toe is, maar we hopen dat het niet ernstig is en wensen hem namens het hele team beterschap. Er werd door Honda namens al hun MotoGP teams een protest tegen Valentino ingediend, maar de racedirectie heeft dit ongegrond verklaard.
idd, ik erger me er ook dood aan.. maar deze kan ik jullie niet ontnemen, op de een of andere manier was deze wel gratis:quote:ik wilde even kijken naar een filmpje van de heren coureurs die een rondje meevaren in een powerboat maar helaas, 'voor deze onderwerpen moet betaald worden'. grrrr
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:36 schreef Eastwood het volgende:
[..]
idd, ik erger me er ook dood aan.. maar deze kan ik jullie niet ontnemen, op de een of andere manier was deze wel gratis:
voor de echte Hayden fans
nou, dat is niet helemaal waar... je hoeft hier geen hayden fan voor te zijn om hier op te kicken![]()
![]()
Het wordt tijd dat hij de nr.1 status krijgt bij Honda volgend jaar.. Hij is de toekomst samen met Melandriquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef Eastwood het volgende:
capirossi heeft het licht weer gezien volgens mij.... nog zo´n goede race dan is ducati zeer te vreden, komt er meer geld vrij en kunnen we volgend jaar nog wel wat verwachte!! (leuke vrouw heeft ie trouwens)
en wat hayden betreft... die moet meer winnen, want je ziet gewoon dat hij beter rijd nadat hij een overwinning of iig een podium heeft gepakt. Bedoel, dat die positieve energie heel goed werkt bij Hayden.. dus hopen dat ie hier een podium plaats pakt, dan zit ie er volgende race weer goed bij..
daar lijkt het op dit moment wel op ja, maar roep het niet te hard, want laten we eerlijk wezen: dat dachten we een half jaar gelede ook van capirossi.. en zie daar, die is ook helemaal terug. Dus...quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:55 schreef TimoBasso het volgende:
Biaggi heeft zijn beste tijd ook wel gehad
Maar de Duc is dan ook met stappen vooruit gegaan terwijl meneer Biaggi al tijden over 1e klas fabrieksmateriaal beschikt.quote:daar lijkt het op dit moment wel op ja, maar roep het niet te hard, want laten we eerlijk wezen: dat dachten we een half jaar gelede ook van capirossi.. en zie daar, die is ook helemaal terug. Dus... wie weet als rossi weg is, dat biaggi het weer ziet zitten ofzo.. je weet maar nooit
YES!!! nu hopen dat ze geen vastloper krijgen bij Kawa en dat er een klein wonder gebeurd - een Kawa op het podium zou COOL zijn !!!quote:4 56 Shinya NAKANO JPN KAWASAKI 307.0 2'02.178
idd, heb ook eurosport gekeken. En ik denk dat we daar morgen nog wel wat over te horen krijgen, want Roberts Jr. staat eigenlijk wel paar plaatsjes naar voren op de grid... dus dat zal (hopelijk) wel verandert worden..quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
het ligt ook aan de banden dat capirex het nu zo goed doe kijk ook maar naar de prestaties van de suzuki's en nakano op de kawa.
met de kwali was ook iets vreemds met de tijd van roberts hij was maar 0,035 langzamer als de poletijd van gibernau en zat achter capi en op start/finish werd zijn tijd niet meegeteld en die van capi stond er dubbel op zei die commentator van eusport.
Ik ookquote:Ik zet de kawa op 3
gibernau doet dat wel eens vaker met de kwali dat ie een hele tijd in de middenmoot zit en dan op het eind naar voren komt wat ook onbegrijpelijk was was dat ie met een verbetering bezig was van zijn eigen pole tijd en toen de box in gingquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:26 schreef Eastwood het volgende:
ja klopt.. heb je wel gelijk in. Maar mag ik vragen waarom je onze spaanse gabber op 3 zet? Alleen maar omdat ie goed staat in de kwalificatie? en dat van maar 1 rondje.. hele uur reed ie erg langzaam, pas laatste rondje zette die z'n tijd neer. dus dat zal niet. waarom wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |