quote:Op zondag 5 juni 2005 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig die drie Italianen die strijden om de eerste plaats.
Idd, Melandri pas 4de.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
YES!!!! en hij doet vandaag hele goede zaken in de stand om het kampioenschap .![]()
Dat idee heb ik ook weleens.. Net als nu ook, ligt ie tweede, en hij kan volgens mij makkelijker dichterbij. Laat het gaatje gelijk, en straks in de laatste ronde gaat ie er voorbijquote:Op zondag 12 juni 2005 14:11 schreef erikh het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het idee dat die Rossi express tegenstanders dichterbij laat komen als hij aan de leiding rijdt?
En byt he way, wat een prutser is die gibernau toch zeg, knalt bijna zichzelf en zijn teamgenoot eruit en zolang ie nog steeds zoveel fouten blijft maken wordt ie nooit wereldkampioen.
Iedereen weet ook gewoon dat Rossi er in de laatste ronde voor gaat, gibernau zal dat ook weten en dat maakt het alleen nog maar leukerquote:Op zondag 12 juni 2005 14:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook weleens.. Net als nu ook, ligt ie tweede, en hij kan volgens mij makkelijker dichterbij. Laat het gaatje gelijk, en straks in de laatste ronde gaat ie er voorbijWe zullen zien..
U riep ?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:38 schreef erikh het volgende:
Iedereen weet ook gewoon dat Rossi er in de laatste ronde voor gaat, gibernau zal dat ook weten en dat maakt het alleen nog maar leuker
Rossi houdt het leuk door steeds de hele tijd 2e te rijden, mensen zitten gewoon te kijken wanneer die het gaat doen. Rossi weet ook nog eens hoe je een race spannend moet houden, wat dat betreft vind ik een motogp race ook nog eens veel leuker om naar te kijken dan formule1, hier halen ze echt continu in terwijl formule1 meestal met zijn allen achter elkaar rijden is.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:46 schreef Atreidez het volgende:
Zeker een geweldenaar.. of het de sport leuk maakt is een tweede natuurlijjk
Eenschquote:Op zondag 12 juni 2005 14:48 schreef erikh het volgende:
[..]
Rossi houdt het leuk door steeds de hele tijd 2e te rijden, mensen zitten gewoon te kijken wanneer die het gaat doen. Rossi weet ook nog eens hoe je een race spannend moet houden, wat dat betreft vind ik een motogp race ook nog eens veel leuker om naar te kijken dan formule1, hier halen ze echt continu in terwijl formule1 meestal met zijn allen achter elkaar rijden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |