Inderdaad geen gezicht! Maar wat een loser die Gibernau, kan duidelijk niet met de druk omgaan...quote:Op zondag 31 juli 2005 13:37 schreef LuukBes het volgende:
Hahaha, dat wijf van Gibernau met der poten zo wijdbeens, lekker charmant op TV.
Mike Hailwood oidquote:Op zondag 31 juli 2005 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
Zag het toevallig nog in een flits, die vlag van Rossi was richting Doohan of niet?
Bij de eerste bocht onderuit gegleden. Olivier Jaque (hoe schrijf je datquote:Op zondag 31 juli 2005 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand die mij kan vertellen wat er met Shane Byrne gebeurt is op z'n Proton-KTM?
Hoeveel vrouwelijke beroepskokers (koks dus) ken jij? Niet, dus koken kunnen vrouwen ook niet dus al helemaal niet racen. Niet kunnen motorrijden gaat toch echt te ver.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Inderdaad geen gezicht! Maar wat een loser die Gibernau, kan duidelijk niet met de druk omgaan...![]()
Rossi
Ja goh... tijd voor een nieuw topic misschien?quote:Hoeveel vrouwelijke beroepskokers (koks dus) ken jij? Niet, dus koken kunnen vrouwen ook niet dus al helemaal niet racen. Niet kunnen motorrijden gaat toch echt te ver. etc etc
bron MotoGP.comquote:...Nicky Hayden was de vierde man voor Valentino Rossi, die een kleine valpartij meemaakte in een poging om een botsing met Camel Honda’s Troy Bayliss te voorkomen. De Italiaan kon zich snel herstellen en wist uiteindelijk als vijfde te eindigen in de eerste sessie net voor Marco Melandri..
was idd spannende race met al die koppeltjes. Maar vind het eigenlijk wel triest voor gibernau. Maarja, hij zat waarschijnlijk gewoon te hard aan z´n gas hendel te snokken... kon de druk weer niet aanquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:46 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal niets voor Sete!![]()
Rossi wint weer, wat een race.
Hij had de hele wedstrijd hoog in toeren gereden dus was zijn benzine op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:21 schreef erikh het volgende:
Rossi blijft toch elke keer weer verbazen, je wet dat ie het kan maar dan doet ie het ook nog even en rijdt gewoon weg bij gibernau, en ja wat was er nou met gibernau's motor aan de hand? niet dat hij rossi dan nog terug had gepakt overigens.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:46 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal niets voor Sete!![]()
Rossi wint weer, wat een race.
"Gauloises Yamaha Team rijder Valentino Rossi maakte vandaag tijdens de Grand Prix van Japan een zeldzame valpartij mee, nadat hij vanaf de elfde positie van de grid vertrokken was en in de vierde ronde al zeven rijders gepasseerd had. Zeven ronden later kwam hij in aanraking met Marco Melandri toen zij de beruchte tiende bocht in gingen en belandde in de grindbak, waarna Max Biaggi en Loris Capirossi vrij aan de leiding gingen."quote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik heb het gemist![]()
die ging ha ha ha hard ja.. pffquote:Op maandag 19 september 2005 13:15 schreef HMaster-II het volgende:
Rossi was gewoon te hebberig in de race.
bijdeweg: iemand die crash in de 125 gezien??Wat had die gast een geluk, gewoon opstaan en normaal weglopen na z'n motor tot schroot reducerend.
![]()
die klasse heb ik als enige gemist 125 was ook een beste klapper zeg met luthiquote:Op maandag 19 september 2005 14:30 schreef Modwire het volgende:
Jep. Heeft iemand trouwens die idiote actie van Lorenzo gezien in de 250 cc klasse? Zeer terecht dat die gozer een wedstrijd geschorst is...
idd.. ik ook.. wel de 125 gezien, maar de 250 niet.. ben nu opzoek naar de filmpjes..quote:Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
die klasse heb ik als enige gemist 125 was ook een beste klapper zeg met luthi
Die heb ik dan weer niet gezienquote:Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
die klasse heb ik als enige gemist 125 was ook een beste klapper zeg met luthi
dat zou ik ook wel eens willen weten 'stiekem'quote:Op maandag 19 september 2005 17:28 schreef Eastwood het volgende:
[..]
kent hier iemand trouwens de truc om de filmpjes op motogp.com gratis te bekijken? niet zeggen hoe , want zal vast illegaal zijn volgens de fok! Policy, maar dan weet ik het tenminste dat er mensen zijn die weten hoe en wat![]()
Die truc was er wel maar het is nu geloof ik beveiligd. Je kon gewoon de link uit de bron code halen en die in Getright oid zetten, niks illegaals aan lijkt mij.quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel eens willen weten 'stiekem'![]()
Het had jammer geweest als rossi 4e was geworden, kon hij zijn feestje niet op het podium vierenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:03 schreef Nemephis het volgende:
Mmmh... de champagne moet nog een klein weekje wachten... Sepang
Ik geloof niet dat dat meneer Rossi veel zou hebben uitgemaakt... die gaat rustig zijn feestje op de startgrid vieren met z'n team + fansquote:Het had jammer geweest als rossi 4e was geworden, kon hij zijn feestje niet op het podium vieren
idd, zie dat al helemaal voor me. Iedereen rond de pitbox van yamaha en niemand die naar de nr. 1, 2 en 3 komt kijken op het podiumquote:Op woensdag 21 september 2005 17:09 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat meneer Rossi veel zou hebben uitgemaakt... die gaat rustig zijn feestje op de startgrid vieren met z'n team + fans
maar daar heeft michelin meestal geen grote problemen..en laat dat nou net het grootste probleem zijn van rossi afgfelopen weekend. Dus word mooie strijd danquote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef M.Melandri het volgende:
zondag rijden ze alweer dan op sepang waar biaggi altijd erg sterk is.
quote:het is te hopen dat we zo'n grote kopgroep krijgen van 6 man ofzo, en telkens wisselen beetje die 125 cc tafrelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |