Ik ben er geweestquote:Op maandag 27 juni 2005 00:03 schreef Nemephis het volgende:
En zijn er nog mensen op Assen geweest afgelopen weekeinde?
Live langs de baan is toch beter dan voor de TV (die hebben gewoon het beste commentaar!) - hoewel een optie op je TV om het commentaar helemaal uit te zetten me nog beter lijkt![]()
BMW wilt ook gaan racen in de motogp (125, 250 of gp classe) om meer bekendheid te krijgen enzo. Nou zal BMW het de eerste jaren niet goed doen, omdat ze een heel andere aandrijving hebben enzo. dus ik zit eigenlijk wel te wachten tot rossi naar bmw gaat..lijkt me prachtig om te zien of hij zo'n merk leven in kan blazen en of hij er dan ook nog mee kan winnen. ik blijf hopenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Voor volgend seizoen hoop ik dat Melandri verder kan groeien, dat Gibernau zich herpakt, dat Pedrosa de overstap naar de GP maakt/aandurft en dat Rossi naar Ducati gaat. Dat zou een mooi seizoen opleveren
Zo lijkt het net alsof je er verstand van hebtquote:Op maandag 27 juni 2005 11:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, Rossi blijft tweede omdat hij weet dat hij op de eerste plaats geen comfortabele voorsprong kan nemen. Als hij steeds op 1 rijdt, staat hij constant onder druk en daar heeft hij geen zin in. Zijn Yamaha is niet bij machte om een gat te trekken tov de Honda's.
Ik vind het jammer dat Rossi alles blijft winnen. Gibernau valt tegen dit seizoen en Melandri is nog net niet ver genoeg. Het zorgt voor een saai seizoen. Rossi oppermachtig en de rest kan net niet....
Voor volgend seizoen hoop ik dat Melandri verder kan groeien, dat Gibernau zich herpakt, dat Pedrosa de overstap naar de GP maakt/aandurft en dat Rossi naar Ducati gaat. Dat zou een mooi seizoen opleveren
Ik geef alleen mijn meningquote:Op maandag 27 juni 2005 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof je er verstand van hebt
1 uur.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:41 schreef -Hans- het volgende:
Kwart voor 1 gaat de pit lane weer open.
Pitlane open en race start zijn 2 verschillende dingen hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
1 uur.
Je was me weer net voor.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Pitlane open en race start zijn 2 verschillende dingen hoor
neuquote:Op zondag 31 juli 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Pitlane open en race start zijn 2 verschillende dingen hoor
Ik hoop wel een beetje clean dan, we willen niet weer Sete boos makenquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik hoop wel een beetje clean dan, we willen niet weer Sete boos maken
op z'n Proton-KTMquote:Op zondag 31 juli 2005 13:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar is Shakey?
Als ie niet genoemd wordt zat ie misschien bij de 3 uitvallers van de 1e race ?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand die mij kan vertellen wat er met Shane Byrne gebeurt is op z'n Proton-KTM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |