abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30806088
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ja idd, dat houdt de spanning er een beetje in. Zo'n wedstrijd waarbij iedereen een eind bij elkaar vandaan z'n eigen race rijdt is saai...

Wel op tijd uit bed weer - maar goed, daar hebben ze koffie voor uitgevonden
hahaha..dat is de enige reden waarom ik in het weekend vroeg uit bed ben. is er geen gp race, dan word het meestal toch 1 uur smiddags dat ik eruit kom
"Dude.. they can't get any better than that"
pi_30808642
quote:
hahaha..dat is de enige reden waarom ik in het weekend vroeg uit bed ben. is er geen gp race, dan word het meestal toch 1 uur smiddags dat ik eruit kom
hehe me too
  woensdag 21 september 2005 @ 23:42:13 #203
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_30809690
Weert kermis.. ik ben benieuwd of ik de race live kan aanschouwen

[ Bericht 6% gewijzigd door TimoBasso op 22-09-2005 14:33:55 ]
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_30827198
TimoBasso.. je hebt als onder titel "69#chasin´a dream", dat zijn toch die oranje bandjes van Nicky Hayden? via nickyhayden.com besteld? of op andere manier?
  donderdag 22 september 2005 @ 16:09:39 #205
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_30827286
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Eastwood het volgende:
TimoBasso.. je hebt als onder titel "69#chasin´a dream", dat zijn toch die oranje bandjes van Nicky Hayden? via nickyhayden.com besteld? of op andere manier?
Gekocht bij een stand bij de TT

K'ga binnekort nog een shirt bestellen van Hayden via de site

Hayden rocks
pi_30827594
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:09 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Gekocht bij een stand bij de TT

K'ga binnekort nog een shirt bestellen van Hayden via de site

Hayden rocks
ik heb er naar gezocht maar niet gevonden dus... ik wou ook zo'n bandje..maar het was me op een gegeven moment te druk geworden, dus gestopt met zoeken. Maarja..

(idd, naast rossi is hayden de favoriet hiero geweldige gozer)
  donderdag 22 september 2005 @ 16:52:13 #207
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_30828772
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:19 schreef Eastwood het volgende:

[..]

ik heb er naar gezocht maar niet gevonden dus... ik wou ook zo'n bandje..maar het was me op een gegeven moment te druk geworden, dus gestopt met zoeken. Maarja..

(idd, naast rossi is hayden de favoriet hiero geweldige gozer)
Ik hoop dat hij Rossi nog kan verslaan.. volgend jaar
Wat een gaaf team was dat in 2003 Hayden en de leermeester
pi_30829277
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef Eastwood het volgende:

[..]

maar daar heeft michelin meestal geen grote problemen..en laat dat nou net het grootste probleem zijn van rossi afgfelopen weekend. Dus word mooie strijd dan

het is te hopen dat we zo'n grote kopgroep krijgen van 6 man ofzo, en telkens wisselen beetje die 125 cc tafrelen
maar biaggi heeft ook michelins dus dat maakt dan nix uit alleen ducati en suzuki en kawasaki rijden als enige suptopteams op bridgestones

melandri zal volgens racesport.nl niet meedoen door die stomme rossi vervanger is nog niet bekend en bayliss is waarschijnlijk hele seizoen weg.

[ Bericht 5% gewijzigd door M.Melandri op 22-09-2005 17:11:33 ]
pi_30829889
En Olivier Jacque rijdt ipv Waldmann op de Kawa. (Ik vind Kawa cool, soort underdog. Jammer dat ze nog geen betere resultaten boeken... waarom zijn het altijd Kawa's die vastlopers hebben?)

Nicky Hayden rijdt ook ontzettend goed maar hij is niet mijn persoonlijke favoriet.
Biaggi...zal ik het maar niet over hebben
En Gibernau, ik gun hem wel wat succes.

Wanneer gaat er nu weer eens een Nederlander meerijden? Zie het al helemaal voor me, sponsored by Fok! uiteraard Hopelijk dan wel een Nederlander die ook vooraan kan rijden... tot nu toe zijn de Nederlanders heel goed ... als het erom zou gaan wie laatste wordt...

Maargoed ... zondag wordt waarschijnlijk een Rossi-feestje.
quote:
...melandri zal volgens racesport.nl niet meedoen door die stomme rossi ...
Huh? Moet je daarvoor op een website kijken, Melandri? Belt de teammanager je niet gewoon op dan?
pi_30830839
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:24 schreef Nemephis het volgende:
En Olivier Jacque rijdt ipv Waldmann op de Kawa. (Ik vind Kawa cool, soort underdog. Jammer dat ze nog geen betere resultaten boeken... waarom zijn het altijd Kawa's die vastlopers hebben?)

Nicky Hayden rijdt ook ontzettend goed maar hij is niet mijn persoonlijke favoriet.
Biaggi...zal ik het maar niet over hebben
En Gibernau, ik gun hem wel wat succes.

Wanneer gaat er nu weer eens een Nederlander meerijden? Zie het al helemaal voor me, sponsored by Fok! uiteraard Hopelijk dan wel een Nederlander die ook vooraan kan rijden... tot nu toe zijn de Nederlanders heel goed ... als het erom zou gaan wie laatste wordt...

Maargoed ... zondag wordt waarschijnlijk een Rossi-feestje.
[..]

Huh? Moet je daarvoor op een website kijken, Melandri? Belt de teammanager je niet gewoon op dan?
waldmann je bedoeld zeker hofmann
bayliss wordt vervangen door byrne en daarna waarschijlijk door chris vermeulen dat kan nog wel leuk worden met chrisje
pi_30831365
chris vermeulen.. hmmm ik zie liever jurgen van de goorbergh terug komen. Hij heeft in die 2 races al zoveel punten bij elkaar dat ie voor een Bataini staat ofzo eigenlijk hoop ik er stiekem op dat, omdat hij het zo goed deed bij konica minolta, dat hij daar een vaste plaats aangeboden krijgt voor seizoen 2006/2007.. dan hadde we tenmisnte iemand om aan te moedigen hahahaha

en tja, dat van melandri is idd triest dat ie niet mee kan rijden. Maar wel een naai actie van alle andere honda rijders. Ze hadde allemaal een klacht ingedient tegen rossi, terwijl melandri zegt: tja, kan gebeuren :S puur om rossi er uit te werken. Tja, als ik gibernau of biaggi heette zou ik het ook gedaan hebben hoor, maar toch niet echt zo'n gevalletje van sportiviteit.
pi_30832363
wahahaha ja inderdaad haha ik bedoel hoffman

foutje bedankt
pi_30832516
Chris Vermeulen?! Dat zou héél cool zijn!

Jurgen v/d Goorbergh is ontzettend goed als ontwikkelingsrijder maar is niet iemand die in de MotoGP vooraan rijdt... helaas. Maar zou hem graag nog een paar keer zien rijden op de Honda, eens kijken of ik ongelijk heb (hoop het wel)
quote:
en tja, dat van melandri is idd triest dat ie niet mee kan rijden. Maar wel een naai actie van alle andere honda rijders. Ze hadde allemaal een klacht ingedient tegen rossi, terwijl melandri zegt: tja, kan gebeuren :S puur om rossi er uit te werken. Tja, als ik gibernau of biaggi heette zou ik het ook gedaan hebben hoor, maar toch niet echt zo'n gevalletje van sportiviteit.
Ow dat wissiknie. Ik had het er vanmiddag met die jongen waar ik zondag de GP ga kijken over dat vroeger, toen de mannen nog van ijzer waren en de schepen van hout, naja iets later dan, dat het zelfs wel eens zo was dat als de motor van de ene coureur aan stront was zijn concullega hem dan zijn reservefiets aanbood (tot aan de tijd dat het om sport draaide en niet om geld), en dat verschillende teams van verschillende merken bij elkaar gereedschap konden lenen als er iets mis was gegaan met hun eigen logistiek oid...

Majah... vroegâh ...
pi_30835570
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:59 schreef Nemephis het volgende:
Chris Vermeulen?! Dat zou héél cool zijn!

Jurgen v/d Goorbergh is ontzettend goed als ontwikkelingsrijder maar is niet iemand die in de MotoGP vooraan rijdt... helaas. Maar zou hem graag nog een paar keer zien rijden op de Honda, eens kijken of ik ongelijk heb (hoop het wel)
[..]

Ow dat wissiknie. Ik had het er vanmiddag met die jongen waar ik zondag de GP ga kijken over dat vroeger, toen de mannen nog van ijzer waren en de schepen van hout, naja iets later dan, dat het zelfs wel eens zo was dat als de motor van de ene coureur aan stront was zijn concullega hem dan zijn reservefiets aanbood (tot aan de tijd dat het om sport draaide en niet om geld), en dat verschillende teams van verschillende merken bij elkaar gereedschap konden lenen als er iets mis was gegaan met hun eigen logistiek oid...

Majah... vroegâh ...
kom je nu gereedschap halen dan gooien ze de bako graag tegen je hoofd aan
pi_30837161
Volgens mij kan die vermeulen dan na sepang voor bayliss erin omdat dan het sbk afgelopen is.
Vdg kan in de regen wel redelijk mee maar in het droge kan die echt niet meekomen hoor tis jammer maar ik zie hem misschien volgend jaar nog sbk of supersport rijden en daarna stoppen of in de autosport verder gaan.
pi_30839380
quote:
kom je nu gereedschap halen dan gooien ze de bako graag tegen je hoofd aan
De helms zijn ook niet alleen voor op de motor hè
pi_30839590
Dan gooien ze Baco tegen je hoofd?
Power perceived is power achieved.
pi_30839899
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef Nemephis het volgende:

[..]

De helms zijn ook niet alleen voor op de motor hè
toch zette melandri die keer z'n helm iets te vroeg af, want een paar seconde later hing de oom van biaggi aan z'n nek (na dat incidentje paar races terug)
pi_30844115
hehe ja, goede tijd/slechte tijden op de racebaan... echt populair is ie niet bij zn collega's, ze hebben (inmiddels al een paar jaar terug) de Smart van Biaggi op z'n zijkant gelegd na een avondje stappen...

Maar wat is trouwens de bron van dat bericht dat er tegen Rossi klachten zijn ingediend? (heb alleen maar even heel snel gezocht eerlijk gezegd en ben bezig - maar wel tijd om te posten? ja, dat wel - .
pi_30853515
quote:
Als Biaggi de race wint, dan heeft Rossi een vierde plaats of beter nodig om de titel te pakken. Als Biaggi tweede wordt, dan moet Rossi minder dan een achtste plaats behalen. Als Biaggi derde wordt, dan moet Rossi op een twaalfde plaats of hoger eindigen. Als Biaggi vierde wordt, dan heeft Rossi maar één punt nodig om wereldkampioen te worden. Als Biaggi minder dan een vierde plaats behaalt, dan wordt Rossi in ieder geval kampioen en maakt het niet uit wat zijn resultaat in Maleisië zal zijn.
bron:MotoGP.com

Die MotoGP site mogen ze ook wel eens aanpassen voor Mozilla Firefox... verdienen ze geld genoeg voor lijk mij zo.
pi_30857552
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef Nemephis het volgende:
Maar wat is trouwens de bron van dat bericht dat er tegen Rossi klachten zijn ingediend?
quote:
Gauloises Yamaha teamdirecteur Davide Brivio voegde toe: “Onze eerste zorg is Marco Melandri. We weten nog niet precies hoe hij eraan toe is, maar we hopen dat het niet ernstig is en wensen hem namens het hele team beterschap. Er werd door Honda namens al hun MotoGP teams een protest tegen Valentino ingediend, maar de racedirectie heeft dit ongegrond verklaard.
Bron: MotoGP.com
Onderin laatste alinea..
pi_30857625
melandri heeft vandaag gelukkig gewoon gereden 1e training was droog en 2e nat roberts was vandaag wel snel 1x 2e en 1x 1st
pi_30858548
Dankje Eastwood, heb het gevonden...

Voor de rest wordt ik eigenlijk schijtziek van dat MotoGP.kom, voor elk onbenullig videootje moet je eerst dokken
ik wilde even kijken naar een filmpje van de heren coureurs die een rondje meevaren in een powerboat maar helaas, 'voor deze onderwerpen moet betaald worden'. grrrr

[ Bericht 9% gewijzigd door Nemephis op 23-09-2005 15:09:32 (//aanvulling) ]
pi_30858750
VALENTINO ROSSI:

“We knew this would be a difficult race but the mechanics worked hard to improve the bike this morning in the warm-up and it worked well over the first few laps. I was able to pass a lot of people but I started to have a few problems with the front tyre when I arrived behind the front three. I knew it would be a risk to try and overtake and I expected Loris to pass Max in the final few laps. I knew I could be World Champion with fourth place and so I decided to just wait and do my race. Then Marco made a small mistake and suddenly I was behind him. It was the first time I had followed him into turn ten and we took completely different lines. He went to the outside of the track to cut across and get good acceleration out of the corner but I went to the inside to run wider on the exit. For the first 50m of braking we were at exactly the same speed so there was no warning, but he was able to stop the bike much harder than me and I couldn’t avoid him. You can’t see it very well on the television but I wasn’t even trying to pass him, it was just one of those things. I apologised to Marco and he said ‘it happens.’ Now I am very concerned for him and I just hope he is ok.”

De vertaling in een notedop: 'Foutje, bedankt'.

bron: http://rossifiles.com/
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:08:34 #225
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_30858825
Ik verwacht een slecht weekend voor Repsol Honda
pi_30859824
quote:
ik wilde even kijken naar een filmpje van de heren coureurs die een rondje meevaren in een powerboat maar helaas, 'voor deze onderwerpen moet betaald worden'. grrrr
idd, ik erger me er ook dood aan.. maar deze kan ik jullie niet ontnemen, op de een of andere manier was deze wel gratis:

voor de echte Hayden fans

nou, dat is niet helemaal waar... je hoeft hier geen hayden fan voor te zijn om hier op te kicken
pi_30861886
ff een polletje altijd leuk

Poll: Zal Rossi komende zondag de titel pakken in Maleisië?
  • Ja, Rossi wordt 1e!!!!!!!!!!
  • Nee.. daar hoef je zeker niet op te rekenen
  • wel de titel, maar geen 1e plaats
  • Kan nog alle kanten op...

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • "Dude.. they can't get any better than that"
    pi_30863183
    melandri rijd met 35 hechtingen rond en heeft een wat grotere laars om.
    pi_30867933
    Poll: Zal Rossi komende zondag de titel pakken in Maleisië?
    Je hebt gestemd op: Ja, Rossi wordt 1e!!!!!!!!!!
    Je Huisnummer is: 183

Biaggi is gemotiveerd... werkt meestal als een rode lap voor Rossi
    pi_30881681
    in de kwalificatie Rossi weer matig
      zaterdag 24 september 2005 @ 12:43:56 #231
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_30883769
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 15:36 schreef Eastwood het volgende:

[..]

idd, ik erger me er ook dood aan.. maar deze kan ik jullie niet ontnemen, op de een of andere manier was deze wel gratis:

voor de echte Hayden fans

nou, dat is niet helemaal waar... je hoeft hier geen hayden fan voor te zijn om hier op te kicken

Hayden op een mooie 6de plaats
    Wat gaat Loris trouwens toch snel tegenwoordig!
    pi_30883911
    rossi wordt wel wk denk ik want biaggi bakt er tot nu helemaal nix van en capirex weer op pole
    pi_30885211
    capirossi heeft het licht weer gezien volgens mij.... nog zo´n goede race dan is ducati zeer te vreden, komt er meer geld vrij en kunnen we volgend jaar nog wel wat verwachte!! (leuke vrouw heeft ie trouwens )

en wat hayden betreft... die moet meer winnen, want je ziet gewoon dat hij beter rijd nadat hij een overwinning of iig een podium heeft gepakt. Bedoel, dat die positieve energie heel goed werkt bij Hayden.. dus hopen dat ie hier een podium plaats pakt, dan zit ie er volgende race weer goed bij..
      zaterdag 24 september 2005 @ 14:39:22 #234
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_30887027
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef Eastwood het volgende:
    capirossi heeft het licht weer gezien volgens mij.... nog zo´n goede race dan is ducati zeer te vreden, komt er meer geld vrij en kunnen we volgend jaar nog wel wat verwachte!! (leuke vrouw heeft ie trouwens )

en wat hayden betreft... die moet meer winnen, want je ziet gewoon dat hij beter rijd nadat hij een overwinning of iig een podium heeft gepakt. Bedoel, dat die positieve energie heel goed werkt bij Hayden.. dus hopen dat ie hier een podium plaats pakt, dan zit ie er volgende race weer goed bij..
    Het wordt tijd dat hij de nr.1 status krijgt bij Honda volgend jaar.. Hij is de toekomst samen met Melandri
    pi_30887113
    hayden,biaggi en gibernau krijgen het fabrieksmateriaal wordt tijd dat ze gibernau met melandri omwisselen.
      zaterdag 24 september 2005 @ 14:55:13 #236
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_30887448
    Biaggi heeft zijn beste tijd ook wel gehad
    pi_30888444
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 14:55 schreef TimoBasso het volgende:
    Biaggi heeft zijn beste tijd ook wel gehad
    daar lijkt het op dit moment wel op ja, maar roep het niet te hard, want laten we eerlijk wezen: dat dachten we een half jaar gelede ook van capirossi.. en zie daar, die is ook helemaal terug. Dus... wie weet als rossi weg is, dat biaggi het weer ziet zitten ofzo.. je weet maar nooit
    pi_30888975
    quote:
    daar lijkt het op dit moment wel op ja, maar roep het niet te hard, want laten we eerlijk wezen: dat dachten we een half jaar gelede ook van capirossi.. en zie daar, die is ook helemaal terug. Dus... wie weet als rossi weg is, dat biaggi het weer ziet zitten ofzo.. je weet maar nooit
    Maar de Duc is dan ook met stappen vooruit gegaan terwijl meneer Biaggi al tijden over 1e klas fabrieksmateriaal beschikt.
    Bridgestone vs. Michelin wellicht...
    quote:
    4 56 Shinya NAKANO JPN KAWASAKI 307.0 2'02.178
    YES!!! nu hopen dat ze geen vastloper krijgen bij Kawa en dat er een klein wonder gebeurd - een Kawa op het podium zou COOL zijn !!!
    pi_30889556
    het ligt ook aan de banden dat capirex het nu zo goed doe kijk ook maar naar de prestaties van de suzuki's en nakano op de kawa.
    met de kwali was ook iets vreemds met de tijd van roberts hij was maar 0,035 langzamer als de poletijd van gibernau en zat achter capi en op start/finish werd zijn tijd niet meegeteld en die van capi stond er dubbel op zei die commentator van eusport.
    pi_30891197
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
    het ligt ook aan de banden dat capirex het nu zo goed doe kijk ook maar naar de prestaties van de suzuki's en nakano op de kawa.
    met de kwali was ook iets vreemds met de tijd van roberts hij was maar 0,035 langzamer als de poletijd van gibernau en zat achter capi en op start/finish werd zijn tijd niet meegeteld en die van capi stond er dubbel op zei die commentator van eusport.
    idd, heb ook eurosport gekeken. En ik denk dat we daar morgen nog wel wat over te horen krijgen, want Roberts Jr. staat eigenlijk wel paar plaatsjes naar voren op de grid... dus dat zal (hopelijk) wel verandert worden..
    pi_30894380
    op motogp.com staat roberts nog steeds 5e dus ik denk niet dat dat nog verandert gaat worden.
    ik heb heel veel zin in de race van morgen denk dat het wel spannend gaat worden
    voorspelling:
    1 capirex
    2 rossi
    3 gibernau
    pi_30894845
    hmm moeilijk, maar ik denk:

1. Rossi (want omdat het voor z'n titel is zal hij er alles aan doen het feestje zo groot mogelijk te maken)
    2. Capirossi

en 3 vind ik erg moeilijk.. gibernau niet denk ik, die krijgt het moeilijk. Maar wie wel? 1 van de suzukis's? lijkt me sterk. maar wie anders.. heb geen flauw idee. Ga dan toch maar voor Hopkins, hij rijd ook steeds beter, en is ook in staat de race op constante snelheid uit te rijden. Dus ik ga voor:

rossi
    capirossi
    Hopkins
    pi_30894969
    ik vind hopkins in de races tog een stuk minder misschein dat biaggi wel wat naar voren kan komen die rijd ook altijd erg sterke races en is meestal wat minder in de trainingen.
    pi_30895091
    ja klopt.. heb je wel gelijk in. Maar mag ik vragen waarom je onze spaanse gabber op 3 zet? Alleen maar omdat ie goed staat in de kwalificatie? en dat van maar 1 rondje.. hele uur reed ie erg langzaam, pas laatste rondje zette die z'n tijd neer. dus dat zal niet. waarom wel?
    pi_30896627
    ik zet de kawa op 3
    Een discussie win je nooit.
    Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
    pi_30898494
    • 1 - Rossi
    • 2 - Gibernau
    • 3 - Nakano
    quote:
    Ik zet de kawa op 3
    Ik ook

En onderschat Gibernau niet jongens en meisjes... maar goed genoeg voor een eerste plaats?

Zul je straks zien dat Rossi er weer bij gaat liggen...
    pi_30898677
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 19:26 schreef Eastwood het volgende:
    ja klopt.. heb je wel gelijk in. Maar mag ik vragen waarom je onze spaanse gabber op 3 zet? Alleen maar omdat ie goed staat in de kwalificatie? en dat van maar 1 rondje.. hele uur reed ie erg langzaam, pas laatste rondje zette die z'n tijd neer. dus dat zal niet. waarom wel?
    gibernau doet dat wel eens vaker met de kwali dat ie een hele tijd in de middenmoot zit en dan op het eind naar voren komt wat ook onbegrijpelijk was was dat ie met een verbetering bezig was van zijn eigen pole tijd en toen de box in ging maar tijdens de vrije trainingen zat ie der ook wel goed bij maar ik denk podium of dnf
    nakano gaat het podium denk ik ook niet halen de bridgestones hebben ook wat betere kwalifiers dan de michelins ik denk dat ie met een top 6 blij mag zijn.
    pi_30909618
    ducati team echt super
    melandri erg knap nog een p5
    rossi wk met podium
    gibernau weer onderuit
    pi_30909778
    Die kaboutertjes
    Calmer than you are
    pi_30910372
    Jaaaah!!!! Rossifumi!!!! Again

Roodkapje op één, helemaal toppie! Ducati powerrrrrrrrr

Wat jammer van Nakano en Gibernau!! Schatte Nakano de situatie nu verkeerd in of nam Gibernau de bocht te ruim? Kon het niet goed zien op de kijkdoos.

Wanneer gaan ze nu die commentatoren eens vervangen? Die lui kunnen beter commentaar gaan leveren bij begravenissen ofzo.....
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')