Ik heb meer collega's!quote:Op maandag 11 april 2005 10:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
Meestal gebeurt dat 1 maal per jaar..
Ik heb het altijd iets onderontwikkeds gevonden, Senseo en suiker.quote:Op maandag 11 april 2005 10:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
In de grotten van Lascaux zijn tekeningen gevonden van Senseo-apparaten, en beschilderde suikerzakjes met jachttafrelen, hetgeen bewijs levert voor de eerdere gedachte dat holbewoners een Senseootje suiker gebruikten.
Valt wel mee. Het duurt niet zo lang meer eer het lunchtijd is, en dan neem ik het er wel van.quote:Op maandag 11 april 2005 10:57 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Tot die tijd moet jij lijden.
Want je bent jaloers omdat ik het gebakje al gehad heb en jij nog niet![]()
Zomaar ineens ? Bij mij vonden ze 230 ook wel een redelijk voorschotbedrag. Maar daar kun je dus effectief over zeuren ? Want het is veel te veel...quote:Op maandag 11 april 2005 10:56 schreef ReCreative het volgende:
Zoooo, even de NUON gebeld. Ze hadden besloten elke maand 270 euro van mijn rekening af te schrijven, en dat vond ik 'een beetje veel'
. Dus nu is het weer in orde
.
Of je over een voorschot kunt zeuren weet ik niet, maar in mijn geval hadden ze om één of andere reden besloten bijna de hele straat op mijn naam te zetten na mijn verhuizingquote:Op maandag 11 april 2005 11:07 schreef SingleCoil het volgende:
Zomaar ineens ? Bij mij vonden ze 230 ook wel een redelijk voorschotbedrag. Maar daar kun je dus effectief over zeuren ? Want het is veel te veel...
NOu.. ik ben de spreekwoordelijke schaap die over de dam moestquote:Op maandag 11 april 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Bensel, wat heb je met de anderen gedaan?
Blijkbaar ja.quote:Op maandag 11 april 2005 11:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
NOu.. ik ben de spreekwoordelijke schaap die over de dam moest
Het zijn 6 reacties. Omdat ik het lastig vind om te switchen tussen 2 topics, stel ik mijn reacties op na het sluiten van de oude topic, en post deze vervolgens in de nieuwe topic. Hierdoor kan tijdelijk de frequentie wat hoger liggen.quote:Op maandag 11 april 2005 11:11 schreef Bensel het volgende:
En nu zie ik hoe alicey aan zoveel posts komt.. als je 6 keer achter elkaar in een topic posts, kan ik me voorstellen dat je best hoge gemiddeldes krijgt
Er waren ook suikerszakjes met daarop erotische kunst, holbewoonsters werden bij bosjes aan de haren naar binnen gesleept, en hoewel heftig verzettend, veelvoudig genomen, niet onnodig gewelddadig maar soms door meerdere holbewoners, en soms ook vastgeketend, met kettingen of boeien. In latere vondsten werden ook melkcupjes aangetroffen, maar toen was de erotiek tot een dieptepunt gedaald, en waren de holwoners nog slechts geintresseerd in homosexuele bezigheden.quote:Op maandag 11 april 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het altijd iets onderontwikkeds gevonden, Senseo en suiker.
Tot zover klinkt het heel erg goed, en heb ik er geen bezwaren tegen.quote:Op maandag 11 april 2005 11:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Er waren ook suikerszakjes met daarop erotische kunst, holbewoonsters werden bij bosjes aan de haren naar binnen gesleept, en hoewel heftig verzettend, veelvoudig genomen, niet onnodig gewelddadig maar soms door meerdere holbewoners, en soms ook vastgeketend, met kettingen of boeien.
Dan zal dat wel de verklaring zijn.quote:In latere vondsten werden ook melkcupjes aangetroffen, maar toen was de erotiek tot een dieptepunt gedaald, en waren de holwoners nog slechts geintresseerd in homosexuele bezigheden.
Opmerkelijk in dit licht is dat juist deze stammen uiteindelijk "espresso' en koffie zonder suiker bedachten. Muurschilderingen van kleine magere mannetjes met vrijwel afwezige geslachtsorganen onderstrepen hier het vermoeden dat slechts Senseo met Suiker voor echte mannen is...
ha.. nostalgiequote:Op maandag 11 april 2005 11:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Er waren ook suikerszakjes met daarop erotische kunst, holbewoonsters werden bij bosjes aan de haren naar binnen gesleept, en hoewel heftig verzettend, veelvoudig genomen, niet onnodig gewelddadig maar soms door meerdere holbewoners, en soms ook vastgeketend, met kettingen of boeien.
Hmm waar is Lupa? Normaal gesproken geef ik die de schuld wanneer topics die richting opgaan, maar dat wordt nu toch lastig.quote:
Succes met de bonentellers.quote:Op maandag 11 april 2005 11:22 schreef SingleCoil het volgende:
nou...ik ben weg...drukke dag nog voor de boeg, hele middag cursus geven aan een hok vol accountants...word nog gezellig...
doei!
Waar kom jij zo snel vandaan? Waren de bonentellers er niet? Heb je ze aan het werk gezet? Moesten ze nog bonen tellen?quote:Op maandag 11 april 2005 11:49 schreef SingleCoil het volgende:
haha...daar istieweer !
Moet je eens kijken in die 'Wat luister je nu' topics in MUZ. Dat zijn pure postaantal-omhoog-krik-topics.quote:Op maandag 11 april 2005 11:11 schreef Bensel het volgende:
En nu zie ik hoe alicey aan zoveel posts komt.. als je 6 keer achter elkaar in een topic posts, kan ik me voorstellen dat je best hoge gemiddeldes krijgt
Het is maar 12 minuten van mijn huis naar mijn werk, en de bonentellers komen op 1 uur pas.quote:Op maandag 11 april 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar kom jij zo snel vandaan? Waren de bonentellers er niet? Heb je ze aan het werk gezet? Moesten ze nog bonen tellen?
Nee, maar ik heb wel een lekkere lunch achter mijn kiezen zitten.quote:Op maandag 11 april 2005 12:05 schreef Yosomite het volgende:
Ik heb een heerlijk gebakje gehad Alicey (en jij nog niet).
Bij mij past er nu toch geen gebak bij.quote:Nu gaan lunchen (niet veel meer want het buikje is al vol) en een heerlijke wandeling in de prachtige zon.
Het is hier in ieder geval lekker weer.quote:En misschien neem ik vanmiddag vrij.
Ah, zodoende. Dus je gaat straks pas met de bonentellers aan de gang?quote:Op maandag 11 april 2005 12:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het is maar 12 minuten van mijn huis naar mijn werk, en de bonentellers komen op 1 uur pas.
Je titel echter niet, je bent nog steeds moe.quote:Op maandag 11 april 2005 13:08 schreef Bensel het volgende:
En ik heb m'n sig aangepast
Nederland.quote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Bensel het volgende:
het ging weer regenen aant eind va de week
Maar in het weekend hebben we fantastisch weer!quote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Bensel het volgende:
het ging weer regenen aant eind va de week
Dat klinkt dan weer beter. Vooral omdat ik een lang weekend heb het komende weekend.quote:Op maandag 11 april 2005 14:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Maar in het weekend hebben we fantastisch weer!Vooral in Noord-Holland. Let op mijn woorden
.
Succes Gearts!quote:Heb zo tentamen. Wish me luck.
Ook nog succces...quote:Op maandag 11 april 2005 14:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Maar in het weekend hebben we fantastisch weer!Vooral in Noord-Holland. Let op mijn woorden
.
Heb zo tentamen. Wish me luck.
Misschien was de redenatie "leuk", maar niet "goed" ?quote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook nog succces...
Volgens mijn wiskundeleraar kan ik uistekend beredeneren
Daarom had ik ook een 4,3 voor mijn laatste tentamen
Zoiets...het was in ieder geval niet exact.quote:Op maandag 11 april 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien was de redenatie "leuk", maar niet "goed" ?
Of hij bedoelde het op een andere logische manier.quote:Op maandag 11 april 2005 15:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoiets...het was in ieder geval niet exact.
En we hebben nog wel zo rustig gedaan.quote:Op maandag 11 april 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat hier veel te hard. Je gaat even de stad in en je kunt het al niet meer inhalen.
Wat voor kleur/soort broek is het?quote:Heb allemaal leuke koopjes gedaan. Een supergave broek voor slechts ¤ 14,95 (kindermaatje 176), een bijpassend fuchsia T-shirt voor ¤ 7,95 en een paar bijpassende sneakers voor ¤ 17,95. Ik doe het allemaal de 23e aan, Alicey.
Ik ben benieuwd.quote:Voor Alicey heb ik een lichtroze truitje gekocht. Het is een M, hij getailleerd en vrij lang. Bij de hals zit een strikje (maar niet tuttig). Voor mezelf heb ik een lichtgeel heren-T-shirt gekocht. Ik heb ook het transferpapier gekocht en nieuwe cartridges en ik ga ze straks maken. Ik doe die van mij eerst, voor het geval er iets mis gaat.
Gebruik je die ook de 23e?quote:Oh, en ook nog een nieuwe zonnebril voor slechts ¤ 6,25.
Ik ken het. Wat zijn credit cards toch makkelijk.quote:![]()
![]()
(Eigenlijk was mijn geld op)
Oh, alleen maar beter.quote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, de mouwen zijn trouwens niet lang Alicey, maar driekwart.
Het is een hele stoere spijkerbroek met wijde pijpen. Hij is heel lichtblauw met donkerblauwe streepjes. Het stiksel is fluorescerend geel en er zit een fuchsia naaisel op een van de pijpen. Hij is een beetje punk-geïnspireerd.quote:
Ik ook!quote:Ik ben benieuwd.![]()
Als de zon schijnt wel!quote:Gebruik je die ook de 23e?
Oh, ik kon nog wel pinnen hoor. Maar mijn budget was wel op. Kan wel rood staan en over een paar dagen komt mijn geld weer.quote:Ik ken het. Wat zijn credit cards toch makkelijk.
Ik heb een beetje een idee nu hoe dat er uit gaat zien.quote:Op maandag 11 april 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een hele stoere spijkerbroek met wijde pijpen. Hij is heel lichtblauw met donkerblauwe streepjes. Het stiksel is fluorescerend geel en er zit een fuchsia naaisel op een van de pijpen. Hij is een beetje punk-geïnspireerd.
[..]
Ik ook!
Misschien dat ik hem ook meeneem als de zon schijnt en ik vergeet hem niet.quote:Als de zon schijnt wel!
Op zo'n manier.quote:Oh, ik kon nog wel pinnen hoor. Maar mijn budget was wel op. Kan wel rood staan en over een paar dagen komt mijn geld weer.
Ik ben er iets minder strict in. Ik houd meer het schema aan dat ik met alle te verwachten inkomsten en uitgaven de volgende maand minstens uit moet komen, en het liefst een euro of 100 a 200 nog achter de hand heb.quote:Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik mag van mezelf ¤ 100 over mijn budget heen, heb net even de uitgaven ingevoerd in mijn kasboekje en ik zit ¤ 87 over mijn budget heen met 3 dagen te gaan.
Vrouwenquote:Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik mag van mezelf ¤ 100 over mijn budget heen, heb net even de uitgaven ingevoerd in mijn kasboekje en ik zit ¤ 87 over mijn budget heen met 3 dagen te gaan.
quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef Lemmeb het volgende:
Vrouwen. Allemaal een gat in hun hand.
En je vriend zeker weer het terras laten betalen?
Weet je ook niet meer waar je het vandaan hebt of wat de originele bestandsnaam was?quote:Op maandag 11 april 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou heb ik verdorie mijn avatar alleen nog maar in 60x60... Zien of ik hetzelfde plaatje kan terugvinden met google...
Lupa houdt het gat echter goed bij in haar kasboek.quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vrouwen. Allemaal een gat in hun hand.
En je vriend zeker weer het terras laten betalen?
Nee...quote:Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
Weet je ook niet meer waar je het vandaan hebt of wat de originele bestandsnaam was?
Oh jawelquote:Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef ReCreative het volgende:
Hee, jullie gaan toch niet serieus je avatar op een t-shirt zetten voor de meet of wel soms?
Dies wel heel anders.. En veel minder aaibaar.quote:Op maandag 11 april 2005 16:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.centralidahowolfcoalition.com/Gnawing%20Wolf.jpg
Vind ik evt goeie vervanging maar ik zoek nog ff door
Berenvel. Het is een shirt met je avatar, of een berenvel!quote:Op maandag 11 april 2005 16:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geen hàààààr op mijn hoofd. Geen één.
Ik doe mijn gorillapak wel weer aan. Of een gewei
.
Streep me dan maar weer weg, dan kom ik nietquote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
Berenvel. Het is een shirt met je avatar, of een berenvel!
Wat heb je tegen je avatar of berenvel?quote:Op maandag 11 april 2005 16:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Streep me dan maar weer weg, dan kom ik niet.
Die in mijn avatar dreigt ook.quote:Op maandag 11 april 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
Dies wel heel anders.. En veel minder aaibaar.
Dat zal bij het verkleinen wel er uit zijn gegaan dan, die wolf in je avatar ziet er eerder een beetje suf uit.quote:Op maandag 11 april 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die in mijn avatar dreigt ook.
Niets. Maar dergelijke dingen aantrekken hoort niet bij mezelf, dus als het een voorwaarde is dan ga ik niet. Simpelquote:
Hoe ben je aan je avatar gekomen?quote:Op maandag 11 april 2005 17:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niets. Maar dergelijke dingen aantrekken hoort niet bij mezelf, dus als het een voorwaarde is dan ga ik niet. Simpel.
Hoe kan het dan niet bij je passen?quote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die heb ik zelf gemaakt. Zowel de foto als de layout.
De avatar past wel bij mij, ik bedoel dat het aantrekken van een t-shirt met avatar niet bij mij hoort.quote:
Misschien geldt dat voor Lupa ook wel, ze lijkt suf cq. lief, maar ze is heel dreigendquote:Op maandag 11 april 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:
Nu zie ik inderdaad hoe je wolf dreigt, Lupa.
Je draagt in het geheel geen shirts, of gaat het echt om de specifieke combinatie?quote:Op maandag 11 april 2005 17:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
De avatar past wel bij mij, ik bedoel dat het aantrekken van een t-shirt met avatar niet bij mij hoort.
Volgens mij lijkt Lupa juist dreigender dan ze in werkelijkheid is. Maar voorlopig is dat nog speculatie.quote:Op maandag 11 april 2005 17:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Misschien geldt dat voor Lupa ook wel, ze lijkt suf cq. lief, maar ze is heel dreigend.
Ik ga niet ter herkenning in een suf shirt lopen. Je neemt me zoals ik ben, of anders niet. Dus ik trek lekker aan wat ik zelf wil, mocht het toegestaan zijnquote:Op maandag 11 april 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
Je draagt in het geheel geen shirts, of gaat het echt om de specifieke combinatie?
Dat kun je altijd proberen natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
Heerlijk inderdaad.Als ik zeg waar dat op lijkt wordt je echter waarschijnlijk nog feller!
![]()
En dat gaan we doen ook!quote:Op maandag 11 april 2005 17:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat kun je altijd proberen natuurlijk.
Niets! Maar een dresscode is beperkend.quote:Op maandag 11 april 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is er toch tegen een avatar op een t-shirt ?
schaapie!quote:Op maandag 11 april 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben terug uit Zoetermeer. Nu weer veilig in Amsterdam
Ik zie ook niet direct in wat er op tegen is.quote:wat is er toch tegen een avatar op een t-shirt ?
Je kunt hem ook klein op je mouw doen ofzo
Leuk geprobeerdquote:Op maandag 11 april 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt er namelijk op dat je kleding nodig hebt om jezelf een identiteit te geven. Zit dat dan niet van binnen?![]()
posten op een forum ookquote:Op maandag 11 april 2005 17:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niets! Maar een dresscode is beperkend.
omdat ik er niet zo zwaar aan tilquote:Op maandag 11 april 2005 17:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ervaar ik niet zo, maar als jij dat wel zo ervaart, waarom post je dan op een forum?
Same herequote:Op maandag 11 april 2005 17:23 schreef het_fokschaap het volgende:
omdat ik er niet zo zwaar aan til
quote:Op maandag 11 april 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
Ik moet oppassen niet hard met After Forever mee te gaan zingen.![]()
mja...en dat heb ik ook met EEN t-shirt met m'n avatar. Het is een t-shirt met een plaatje, niets meer en niets minder. Je leert mij niet kennen door mijn t-shirtquote:Op maandag 11 april 2005 17:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Same here. Het medium werkt, an sich, als discussieplatform, en niets meer en minder. Je leert mensen volgens mij niet kennen door een forum
.
Oh okquote:Op maandag 11 april 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
mja...en dat heb ik ook met EEN t-shirt met m'n avatar. Het is een t-shirt met een plaatje, niets meer en niets minder. Je leert mij niet kennen door mijn t-shirt
Avatars zijn een existentiële kwestie ...quote:Op maandag 11 april 2005 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, die shirts zijn gewoon voor de leut, jullie maken er een hele existentiële kwestie van.
ja, daarom kies ik altijd schapenquote:Op maandag 11 april 2005 17:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Avatars zijn een existentiële kwestie ...
Welbeschouwd zegt het echter weinig over je identiteit. In ieder geval is het niet dominant ten opzichte wat je er zelf verder van kunt maken.quote:Op maandag 11 april 2005 17:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Een kledingstuk is een uiting van identiteit waarmee je de buitenwereld signalen geeft over wie je werkelijk bent.
De werkelijke signalen geef je door te zijn, daardoor je kleding niets van af. Mensen voeren interactie met jou, niet met je kleding. Verder is dresscode nogal overtrokken, omdat het slechts de afbeelding betreft. Het soort shirt (of wat dan ook), alsmede de rest van je kleding zijn geen voorschriften voor.quote:Het is een beeld, net zoals een foto. Op het moment dat ik dus conformeer aan een dresscode, geef ik andere signalen over wie ik ben dan dat ik werkelijk ben, dus dat is per definitie verwarrend.
Je bent zelfs volledig fotofoob.quote:Om exact dezelfde reden zet ik ook geen foto's van mezelf op internet.
Kun je daarmee niet het origineel vinden met informatie die in dat bestand zit?quote:Op maandag 11 april 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb de originele tekening gevonden. Wel in zwart-wit helaas, maar toch...
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Hoe iemand op een forum is kan een redelijk beeld scheppen van de persoon in geheel.quote:Op maandag 11 april 2005 17:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Same here. Het medium werkt, an sich, als discussieplatform, en niets meer en minder. Je leert mensen volgens mij niet kennen door een forum
.
Ik mag nog kiezen ook.quote:Op maandag 11 april 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, wil je je afbeelding mat of glanzend?
Het gaat echter niet om de avatars maar puur om het shirt in de discussies.quote:Op maandag 11 april 2005 17:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Avatars zijn een existentiële kwestie ...
Nee, dat zou kunnen. Maar ik blijf het als een onmisbaar deel zien van het 'grote geheel' van de persoonquote:Op maandag 11 april 2005 18:05 schreef Alicey het volgende:
Welbeschouwd zegt het echter weinig over je identiteit. In ieder geval is het niet dominant ten opzichte wat je er zelf verder van kunt maken.
Ow joh, maar dat weet ik wel. Ik reageer er alleen wat hysterisch op. Hou het maar op slechte ervaringen uit het verledenquote:De werkelijke signalen geef je door te zijn, daardoor je kleding niets van af. Mensen voeren interactie met jou, niet met je kleding. Verder is dresscode nogal overtrokken, omdat het slechts de afbeelding betreft. Het soort shirt (of wat dan ook), alsmede de rest van je kleding zijn geen voorschriften voor.
Absoluut niet! Ik hou van foto's. Zelfs als ik er zelf op sta. Mits niet verspreid, natuurlijkquote:Je bent zelfs volledig fotofoob.
Ja dat heb ik dus niet... Ik krijg gewoon te weinig informatie. Zou dat ook mijn aversie tegen telefoneren verklaren? Ik voel een R&P topicquote:Op maandag 11 april 2005 18:07 schreef Alicey het volgende:
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Hoe iemand op een forum is kan een redelijk beeld scheppen van de persoon in geheel.
En ik maak er avatars van... sinds wanneer mag dat niet?quote:Op maandag 11 april 2005 18:08 schreef Alicey het volgende:
Het gaat echter niet om de avatars maar puur om het shirt in de discussies.
volgens mij zocht ik een suffe usernamequote:Op maandag 11 april 2005 18:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja! Dat vergat ik nog te vragen, hoe ben je eigenlijk aan die nick gekomen?
fotooooos !!!quote:Op maandag 11 april 2005 18:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik heb die van jou stiekem even aan nu en hij is helemaal geweldig!
Je bent niet de enige denk ik, maar ik heb dat niet zo zeer met auto's.. Ik heb geen auto, wat zegt dat over mij?quote:Op maandag 11 april 2005 18:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, dat zou kunnen. Maar ik blijf het als een onmisbaar deel zien van het 'grote geheel' van de persoon. Net als zijn auto trouwens, maar dat is ook een tic die ik schijnbaar alleen heb
.
Hmmm.. Niet een beetje overtrokken?quote:Ow joh, maar dat weet ik wel. Ik reageer er alleen wat hysterisch op. Hou het maar op slechte ervaringen uit het verleden.
Het kostte de vorige keer anders behoorlijk wat moeite om je op de foto te krijgen.. Ik heb je zelfs nog een beetje moeten helpen.quote:Absoluut niet! Ik hou van foto's. Zelfs als ik er zelf op sta. Mits niet verspreid, natuurlijk.
En zie je me in persoon krijg je zeker weer teveel informatie?quote:Op maandag 11 april 2005 18:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus niet... Ik krijg gewoon te weinig informatie.
Ik denk niet dat dat daarvoor een verklaring is. Ik heb het ook niet zo op telefoons, maar dat heeft niet zo zeer te maken met het feit dat het te weinig informatie biedt, maar eerder dat je moeilijk iets tussendoor kunt doen en geforceerd met iemand spreekt..quote:Zou dat ook mijn aversie tegen telefoneren verklaren? Ik voel een R&P topic.
quote:Op maandag 11 april 2005 18:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik heb die van jou stiekem even aan nu en hij is helemaal geweldig!
Ah okquote:Op maandag 11 april 2005 18:24 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij zocht ik een suffe username
Een schaap is leuker, helemaal zo'n schaap als in je avatarquote:ben wel blij dat ik nu geen t-shirt hoef te maken met een fotootje van Viola Holt
Het was toch Llola Rent oid?quote:Op maandag 11 april 2005 18:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij zocht ik een suffe username
ben wel blij dat ik nu geen t-shirt hoef te maken met een fotootje van Viola Holt
Vast wel. Als er een schaap over de dam is.quote:Op maandag 11 april 2005 18:28 schreef ReCreative het volgende:
Een schaap is leuker, helemaal zo'n schaap als in je avatar. Straks zet je een hype
.
Van mij mag je hoor lieverd!quote:Op maandag 11 april 2005 18:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
En ik maak er avatars van... sinds wanneer mag dat niet?![]()
Hoe lang gaat zoiets eigenlijk mee?quote:Op maandag 11 april 2005 18:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is leuk om te doen, ik ga vaker m'n eigen t-shirts knutselen
nu maar hopen dat er geen copyright op dit schaap zit ?quote:Op maandag 11 april 2005 18:28 schreef ReCreative het volgende:
Een schaap is leuker, helemaal zo'n schaap als in je avatar. Straks zet je een hype
.
De goede oude tijd ja!quote:Op maandag 11 april 2005 18:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Lola Rennt kwam er pas later bijVolgens mij had ik eerst "Oink" als ondertitel
Niks!quote:Op maandag 11 april 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
Je bent niet de enige denk ik, maar ik heb dat niet zo zeer met auto's.. Ik heb geen auto, wat zegt dat over mij?
Je hebt geen idee hoe diep dat zitquote:Hmmm.. Niet een beetje overtrokken?
Omdat ik wist dat dergelijke foto's door anderen bekenen zouden gaan wordenquote:Het kostte de vorige keer anders behoorlijk wat moeite om je op de foto te krijgen.. Ik heb je zelfs nog een beetje moeten helpen.
Valt me mee die prijs, prima te doen!quote:Op maandag 11 april 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, de totaalprijs is ¤ 7,00. Voor andere mensen die een shirt willen wordt het ¤ 4,50 (Alicey had een duurder shirt, voor de anderen zou ik een standaard T-shirt van de Wibra kopen, maar eigen keus mag natuurlijk ook).
Je dacht toch niet dat ik in een goedkoper shirt zou gaan lopen dan Alicey?quote:Op maandag 11 april 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, de totaalprijs is ¤ 7,00. Voor andere mensen die een shirt willen wordt het ¤ 4,50 (Alicey had een duurder shirt, voor de anderen zou ik een standaard T-shirt van de Wibra kopen, maar eigen keus mag natuurlijk ook).
Je zet hier trouwens wel weer het beeld mee neer dat ik een dure smaak heb (relatief).quote:Op maandag 11 april 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2005 18:35 schreef Doffy het volgende:
Je dacht toch niet dat ik in een goedkoper shirt zou gaan lopen dan Alicey?
Ok, gaat dan nog best wel een redelijk tijdje mee dus. Niet dat ik het voor iets anders dan meetings ga gebruiken (Niet iedereen hoeft tenslotte te weten wie ik op Fok benquote:Op maandag 11 april 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij net zo lang als andere afbeeldingen, je kunt het gewoon op 40 graden wassen.
Wil jij ook een roze getailleerd exemplaar? Dat kan namelijk gewoon.quote:Op maandag 11 april 2005 18:35 schreef Doffy het volgende:
Je dacht toch niet dat ik in een goedkoper shirt zou gaan lopen dan Alicey?
Nou danquote:
quote:Je hebt geen idee hoe diep dat zit. Dat iemand je überhaupt niet kan accepteren zuiver op waardering van je kleding... Je zou die mensen bijna, in een niet spirituele bui, mogelijk, theoretisch eens fysiek kunnen bejegenen
.
Ik heb toch niet geknepen? Ik heb je alleen in een soort van houdgreep genomen.quote:Omdat ik wist dat dergelijke foto's door anderen bekenen zouden gaan worden. En dat jij me hielp was *slik* heel lief *slik*. Niet zo hard knijpen de volgende keer
![]()
.
Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat mensen je op straat herkennen als je dat shirt aanhebt. LOLquote:Op maandag 11 april 2005 18:36 schreef Alicey het volgende:
Ok, gaat dan nog best wel een redelijk tijdje mee dus. Niet dat ik het voor iets anders dan meetings ga gebruiken (Niet iedereen hoeft tenslotte te weten wie ik op Fok ben).
Roze? Neej, dat vloekt bij roodquote:Op maandag 11 april 2005 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wil jij ook een roze getailleerd exemplaar? Dat kan namelijk gewoon.
1:500 mensen schat ik ongeveer.. Dus best een reele mogelijkheid.quote:Op maandag 11 april 2005 18:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat mensen je op straat herkennen als je dat shirt aan hebt. LOL
Het gaat om een type auto. Niet om 'auto' (True/False).quote:
Een soort van! Ik vloog zowat door het raam naar buiten!!quote:Ik heb toch niet geknepen? Ik heb je alleen in een soort van houdgreep genomen.
Ik heb geen rode broek. Maar mijn avatar is voornamelijk rood.quote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je weet nu al dat je op de meet een rode broek gaat dragen?
Aha. Da's handig, wat voor type auto past bij mij?quote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het gaat om een type auto. Niet om 'auto' (True/False).
Overdrijf nou eens niet zo joh! Ik heb je zacht en teder gefixeerd.quote:Een soort van! Ik vloog zowat door het raam naar buiten!!
Neequote:Op maandag 11 april 2005 18:42 schreef het_fokschaap het volgende:
hebben ze ook echte schaapswollen shirts bij de Wibra ?
ROFLMAOquote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Alicey het volgende:
Wordt ik opeens aangesproken over slotjes ofzo.
Da week niequote:Op maandag 11 april 2005 18:42 schreef Alicey het volgende:
Aha. Da's handig, wat voor type auto past bij mij?
quote:Overdrijf nou eens niet zo joh! Ik heb je zacht en teder gefixeerd.
Eet smakelijk...en....goed idee !quote:Op maandag 11 april 2005 18:51 schreef ReCreative het volgende:
Eten! Dat is het! Ik dacht al, er is iets...
Dat niet nee, ook erg onhandig. Terreinwagen misschien echter wel.quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Da week nie.Geen dikke slee iig.
Het was toch waar?quote:
Ik zal proberen uit je buurt te blijven...quote:
Ja en als je dus niet in hardhandige houdgrepen genomen wilt worden en door ruiten gekegeld, begrijp ik.quote:Op maandag 11 april 2005 19:08 schreef miss_sly het volgende:
Dus als je op de meet komt en je wilt niet op de foto, moet je bj Alicey uit de buurt blijven?
* goed onthouden gaat
Dus eigenlijk moet je gewoon helemaal bij Alicey uit de buurt blijven?quote:Op maandag 11 april 2005 19:09 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja en als je dus niet in hardhandige houdgrepen genomen wilt worden en door ruiten gekegeld, begrijp ik.
Kennelijk... ze deelt in de praktijk ook slotjes uit.quote:Op maandag 11 april 2005 19:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je gewoon helemaal bij Alicey uit de buurt blijven?![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 19:13 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kennelijk... ze deelt in de praktijk ook slotjes uit.
wat een vréééselijk foute woordgrap
Het was een tedere zachte fixatie!quote:Op maandag 11 april 2005 19:09 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja en als je dus niet in hardhandige houdgrepen genomen wilt worden en door ruiten gekegeld, begrijp ik.
In de praktijk deel ik niet zo snel slotjes uit, maar zie ik graag (kettingen of boeien) met slotjes uitgedeeld worden.quote:Op maandag 11 april 2005 19:13 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kennelijk... ze deelt in de praktijk ook slotjes uit.
wat een vréééselijk foute woordgrap
quote:Op maandag 11 april 2005 20:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Fixatie was het zeker! Ik heb nog nooit iemand zo zien tegenspartelen!
Mijn reputatie! Wat doe je?quote:Op maandag 11 april 2005 20:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Fixatie was het zeker! Ik heb nog nooit iemand zo zien tegenspartelen!
Hmmm... Echt helemaal niets, of meer van net-niet?quote:Op maandag 11 april 2005 20:12 schreef Geartsjuh het volgende:
Zo, tentamen gemaakt. Ging wel redelijk alleen sommige vragen zeiden me echt helemaal niks terwijl ik toch echt alles doorgelezen heb volgens mij.. Vaagheid.
Meer van "Sjit dat heb ik wel ergens gelezen maar geen idee wat het antwoord is op de vraag".quote:Op maandag 11 april 2005 20:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm... Echt helemaal niets, of meer van net-niet?
God, wat is het lolligquote:Op maandag 11 april 2005 20:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Als ik niet ondertussen kreuk lig van het lachen
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 11 april 2005 20:30 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Meer van "Sjit dat heb ik wel ergens gelezen maar geen idee wat het antwoord is op de vraag".
Maar heb het vast wel gehaald hoor.
Uhm ja eigenlijk wel..quote:Op maandag 11 april 2005 20:31 schreef ReCreative het volgende:
[..]
God, wat is het lollig. Iemand die aangeeft liever niet op foto's te willen toch voor de camera te slepen.
Voor ons was het erg lollig ja.quote:Op maandag 11 april 2005 20:31 schreef ReCreative het volgende:
[..]
God, wat is het lollig. Iemand die aangeeft liever niet op foto's te willen toch voor de camera te slepen.
Bij makers van internet pagina's is dat al bekend gewoon ergens verborgen opnemen "gratis sex" etc.quote:Op maandag 11 april 2005 20:02 schreef Yosomite het volgende:
Ik ben er net achter gekomen hoe je heel snel veel topic kijkers krijgt(heel fout, maar wel leuk)
Ik heb het idee van Tong80 overgenomen. Hij en ik delen een interesse in de dichter Lucebertquote:Op maandag 11 april 2005 21:34 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Bij makers van internet pagina's is dat al bekend gewoon ergens verborgen opnemen "gratis sex" etc.
Ik kom regelmatig in TTK, maar dat topic heb ik juist overgeslagenquote:Op maandag 11 april 2005 21:40 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik heb het idee van Tong80 overgenomen. Hij en ik delen een interesse in de dichter Lucebert
Katja Schuurman laat een tepel zien.
Het licht voor de hand, maar ik realiseerde het me niet meer. Afgestompt en zo.
Spreek mensen aan op onderbuik gevoelens en ze reageren vrijwel instinctief.
Neehoor, alleen maar eventjes weg.quote:Op maandag 11 april 2005 21:22 schreef SingleCoil het volgende:
Hallo! Iedereen dood of zo ?
Volgens Lupa zijn ze heel mooi enzo.quote:Op maandag 11 april 2005 21:56 schreef SingleCoil het volgende:
Wazzup with the T-shirts ?
Huh?quote:Op maandag 11 april 2005 22:03 schreef SingleCoil het volgende:
Lupa weet daarvan, die zit vast op 'mooi'.
slaap lekker ! ga ik ook doenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:39 schreef SingleCoil het volgende:
Wel...welterusten, fokkers en fokkerinnetjes...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:51 schreef SingleCoil het volgende:
Hello honey...I'm gone...!
quote:Op maandag 11 april 2005 21:49 schreef SingleCoil het volgende:
Het licht
voor de hand
geeft handige
schaduwen
op de muur
Oermens
Omdat jij ook opgelucht wasquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffeltje!
Waarom ben je opgelucht?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
*Phew*
Ik heb dat ook altijd met nicks of echte namen. Ik werd geloof ik op de vorige meet ook Alice genoemd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een liefde hier.
Weet je wat ik dacht, volgens mij heb ik op zo'n meet nogal de neiging om iedereen bij z'n nick te noemen. Ik vergeet iedereens echte naam ook altijd.
Tegen de vriendin met wie ik gisteren in de stad was, zei ik ook: "Ik moet nog even een T-shirt voor Alicey kopen" (nadat ik had uitgelegd wat Fok! was en wat een avatar was en wat een meet was)quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
Ik heb dat ook altijd met nicks of echte namen. Ik werd geloof ik op de vorige meet ook Alice genoemd.
Had ik niet erg gevonden, hoor, maar die neiging heb ik inderdaad ook wel eens.quote:Andersom heb ik het ook, zo had ik gisteren bijna jouw voornaam gebruikt in plaats van je username op de LFC.
Dat zou ik dan weer wel hebben, maar dat is ook omdat anderen in dat geval de voornaam niets zegt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegen de vriendin met wie ik gisteren in de stad was, zei ik ook: "Ik moet nog even een T-shirt voor Alicey kopen" (nadat ik had uitgelegd wat Fok! was en wat een avatar was en wat een meet was)
Mijn voornaam is niet geheim, maar open en bloot in een topic vind ik dan weer niet nodig. Een heeeeel klein beetje anonimiteit enzo.quote:Had ik niet erg gevonden, hoor, maar die neiging heb ik inderdaad ook wel eens.
Met group hugs enzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
De WFL-meet wordt gewoon één grote love-in
Met knuffelsessies à la de Teletubbies.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:21 schreef Doffy het volgende:
De WFL-meet wordt gewoon één grote love-in
Mogguh miss_sly!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:23 schreef miss_sly het volgende:
Mogguh Doffy, Lupa, SC
En SC is alweer weg
Doffyquote:
Jahoor, ik ben weer gesettled. Materieel gezien, althans, want ik moet nog even wennen aan mijn nieuwe 'thuis'.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
-- Douglas Adams
Op berenvellen kun je geen afbeeldingen strijken...quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben die ene met dat berenvel-t-shirt !
Blijft mooi inderdaad. "42" is hier ook een begrip (Vooral omdat het alleen op deze afdeling wordt begrepen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
There is a theory which states that if ever anybody discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable. There is another theory which states that this has already happened.
-- Douglas Adams
Ik zou Single Coil inderdaad direct herkennen dan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op berenvellen kun je geen afbeeldingen strijken...
Maar ik kan wel een Oerman op een T-shirt strijken!![]()
![]()
SCquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:28 schreef SingleCoil het volgende:
en dat vindt jij, Sly
?
SC is nooit weg, denk daar om !
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:28 schreef SingleCoil het volgende:
en dat vindt jij, Sly
?
SC is nooit weg, denk daar om !
Prachtig weer inderdaad... Niet bijzonder druk voor mij, meer "gewoon" druk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:27 schreef ReCreative het volgende:
Goedemorgen. 't Is een drukke dag vandaag, maar gelukkig erg mooi weer
.
Oermensquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben die ene met dat berenvel-t-shirt !
Dat gek genoeg ook door alle beta's, waar ook ter wereld, begrepen wordtquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
Blijft mooi inderdaad. "42" is hier ook een begrip (Vooral omdat het alleen op deze afdeling wordt begrepen.).
Dat komt toch uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy? Die heb ik niet gelezen... Staat op mijn lijstje van 'boeken die ik ècht eens moet lezen'.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
Blijft mooi inderdaad. "42" is hier ook een begrip (Vooral omdat het alleen op deze afdeling wordt begrepen.).
Mja, als bij ons in de collegezaal werd gevraagd of we wisten wat die uitdrukking moest zijn, dan kwam toch die 42 weer voorbij. Of 80. Want 80 was prachtig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan is de WFL meet een mooi moment om deel 1 gelezen te hebben!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat komt toch uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy? Die heb ik niet gelezen... Staat op mijn lijstje van 'boeken die ik ècht eens moet lezen'.
Hmmm, ik zal het eens overwegen. Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:37 schreef Doffy het volgende:
Dan is de WFL meet een mooi moment om deel 1 gelezen te hebben!![]()
ik heb 'm evt. in PDF formaat voor jequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmmm, ik zal het eens overwegen. Moet te doen zijn.
Nee, dat vind ik niks. Ik haal 'm wel even bij de bieb. Maar moet eerst nog drie anderen boeken lezen, voor school.quote:
Ben bezig met laatste dingetjes...presentatie klaarzetten, beamer, koffie en thee...ik begin om 10 uur.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
SC
Is je presentatie al geweest of ben je druk bezig met voorbereiden?
Klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat komt toch uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy? Die heb ik niet gelezen... Staat op mijn lijstje van 'boeken die ik ècht eens moet lezen'.
Kun je het direct gebruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het begint hier mooier te worden. Toen ik wakker werd, was het bewolkt, maar nu breekt het zonnetje door.
* Lupa nieuwe haar zonnebril wil doen op
Ik zal hem vanavond naar je mailen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:42 schreef SingleCoil het volgende:
pdf! Prima: hitchhikersguidetothegalaxy@robdejong.com !
Herken ik wel. Ik geef ook met enige regelmaat presentaties (hoewel niet 5 per week), maar ben ook altijd wat gespannen. Dat komt me ook altijd ten goede, omdat de presentaties waarvoor ik me gespannen voel, altijd soepel en vlekkeloos verlopenquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:41 schreef SingleCoil het volgende:
Raar he: ik geef wel 5 presentaties per week maar ben toch altijd gespannen
Ik geef nooit presentaties, en voor mij hoeft dat ook niet, hoewel ik het best zou kunnen. Maar ik ben er nooit zo happy mee om in het centrum van de aandacht te staanquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ben bezig met laatste dingetjes...presentatie klaarzetten, beamer, koffie en thee...ik begin om 10 uur.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Klopt.
Ik heb hem eventueel wel in .txt of .pdf formaat voor je. Het is niet zo groot, het is in een avond uit te lezen.
Zo heel erg raas is dat volgens mij niet hoor. Presentaties zijn ook erg vermoeiend, en het hangt ook af van je publiek hoe het verloopt. Er zitten soms echt hele vervelende mensen tussen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ben bezig met laatste dingetjes...presentatie klaarzetten, beamer, koffie en thee...ik begin om 10 uur.
Het is eigenlijk wel min of meer verplichte literatuur voor WFL'ers ja.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan is de WFL meet een mooi moment om deel 1 gelezen te hebben!![]()
Oh ja, nu zie ik het.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik had de HHGTTG ook al in PDF formaat aangeboden![]()
![]()
Ik weet het niet. Is 1995 niet gewoon de nieuwe druk?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Het staat ook op mijn lijstje, maar ik vind het toch prettiger om het boek te lezen dan wat papiertjes
Als ik op bol.com kijk is er een versie uit 1979 en een uit 1995 (in het Engels dan). Zou het nog iets uitmaken welke versie je leest?
Doe jij 't maar, jouw PDF is vast mooierquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
Mail hem anders even naar SingleCoil, die heeft er wel belangstelling bij.
Hoezo, heb je je PDF zoveel gelezen dat er bladzijdes uit beginnen te vallen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doe jij 't maar, jouw PDF is vast mooier
Wat moet ik me daar ongeveer bij voorstellen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:54 schreef Haushofer het volgende:
Overigens goedemorgen, Haushofer gaat zo weer wat scattering-theorie bekijken !
Ik moet erbij denken aan een heel rommelig huis.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Wat moet ik me daar ongeveer bij voorstellen?
Inderdaad, en het dan ook bewust rommelig maken onder het motto wetenschap.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moet erbij denken aan een heel rommelig huis.
Dat is natuurlijk ook een begin.. Is je maag in ieder geval meteen wakker.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa begint de dag vandaag met een Dubbelliker
Ik ben momenteel bezig met een onderzoek naar de scattering van caffeine-moleculen in mijn mokquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:54 schreef Haushofer het volgende:
Overigens goedemorgen, Haushofer gaat zo weer wat scattering-theorie bekijken !
Het resultaat van het onderzoek is zeker dat het niet door oraal onderzoek is vast te stellen, maar dat dat niets afdoet van de smaak?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bezig met een onderzoek naar de scattering van caffeine-moleculen in mijn mok![]()
![]()
Op basis van zo'n 23 jaar koffie-ervaringonderzoek, neig ik te concluderen dat caffeine-moleculen uniform over de mok verdeeld zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
Het resultaat van het onderzoek is zeker dat het niet door oraal onderzoek is vast te stellen, maar dat dat niets afdoet van de smaak?
ik ben de dag begonnen met een Knorr Vie, een bitterkoekje en een dubbele Senseo Regularquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa begint de dag vandaag met een Dubbellikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |