En dat terwijl je morgen moet werken,quote:Op maandag 11 april 2005 01:34 schreef Monidique het volgende:
DoG, weet je wat, ik doe gewoon lekker gek, en ook ik pak een biertje!
Ik werd een beetje moe van die "grappige" plaatjes. Het was m.a.w. topicvervuiling.quote:Op maandag 11 april 2005 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Trouwens DrW, waarom wilde je dat het plaatje wat ik had gepost naar een link werd veranderd?
Ik ben zó links, dat ík morgen niet hoef te werken!quote:Op maandag 11 april 2005 01:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En dat terwijl je morgen moet werken,
je bent echt een goeie linkse zak
Ja, het leven is zinloos.quote:Op maandag 11 april 2005 01:54 schreef Monidique het volgende:
Eigenlijk best sneu dat ik hier in m'n eentje tegen mijzelf praat en plaatjes van internet grijs maak.
Dan vullen we elkaar goed aan.quote:Op maandag 11 april 2005 01:32 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben een extreem linkse mod.
quote:PolarStars blijft ouwehoeren in onzin.
48 uur
!!
dat wordt de volgende rage, alles in sepia!!!!!!quote:Op maandag 11 april 2005 08:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, een beetje kleur kan geen kwaad, stelletje luie entiteiten!
Oranje dus.quote:Op maandag 11 april 2005 09:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dat wordt de volgende rage, alles in sepia!!!!!!
Goeiemorgen
Ja! De maatschappij heeft behoefte aan mij.quote:Op maandag 11 april 2005 09:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ben je dan nog wel undercover pastoor?
quote:Op maandag 11 april 2005 09:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja! De maatschappij heeft behoefte aan mij.
Nu trekt de wijde wereld in en plant u voort, mijn zoon!quote:
Ik stap zo op m'n edele ros en zal uw woord en mijn sperma verspreiden pastoor Aaahikwordgek.quote:Op maandag 11 april 2005 09:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu trekt de wijde wereld in en plant u voort, mijn zoon!![]()
Ik stap zo in mijn Audi A6 en verspreid mijn geblaat weer aan de wereld.quote:Op maandag 11 april 2005 09:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik stap zo op m'n edele ros en zal uw woord en mijn sperma verspreiden pastoor Aaahikwordgek.
Jij mag vandaag voor dropout spelen.quote:Op maandag 11 april 2005 09:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
owh, dan blijf ik wel in me nest liggen
http://observer.guardian.(...),6903,220707,00.htmlquote:1981 A former Trappist monk hijacks an Aer Lingus plane, threatening to blow it up unless the Third Secret is revealed.
Hij vond dit een te fascistisch radicaal-rechts forum worden.quote:Op maandag 11 april 2005 02:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
DeGroeneRidder kon imho goed schrijven. Waar is die ooit gebleven?
Geen ideequote:Op maandag 11 april 2005 12:14 schreef Monidique het volgende:
Waarom ben ik als enige nog grijs?
Omdat, daarom.quote:Op maandag 11 april 2005 12:14 schreef Monidique het volgende:
Ach, sinds voor hij iedereen die rechtser dacht dan hemzelf (en dat was zo'n beetje het hele forum)bestempelde met het woord fascist, vind ik het niet eens een verlies.quote:Op maandag 11 april 2005 12:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij vond dit een te fascistisch radicaal-rechts forum worden.
Ik zit al 10 minuten te kijken, maar komt er ook een einde aan?quote:
Het was een demonstratie van zijn walgingquote:Op maandag 11 april 2005 12:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zit al 10 minuten te kijken, maar komt er ook een einde aan?
Goede vraag!quote:Op maandag 11 april 2005 12:14 schreef Monidique het volgende:
Op zijn leeftijd? Omgekeerde radicalisering?quote:Op maandag 11 april 2005 13:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, maar misschien is hij nu iets zinnigs aan het doen met zijn leven. Dat is misschien een troost.
Het zal wel solidariteit met Wolffchen wezenquote:
Zitten, scholier.quote:Op maandag 11 april 2005 01:24 schreef Sidekick het volgende:
Waarom zit er van die matrix-tekentjes bij?
Zie ik eruit als een Marokkaan?quote:
De afschuifcultuur kon niet beter worden getypeerd.quote:Op maandag 11 april 2005 14:12 schreef Harry_Sack het volgende:
De burgemeester van Den Bosch wil de schade als gevolg van de rellen in de Graafsewijk verhalen op SBS6. Het programma 'Probleemwijken' is de oorzaak van de moeilijkheden, vindt hij.
A. Terecht. SBS6 wakkert de problemen aan.
B. Onzin. De burgemeester is verantwoordelijk, SBS6 is slechts boodschapper.
C. Anders, namelijk...
Niemand wil een hand op de schouders van deze arme verschoppelingen van de maatschappij leggenquote:Op maandag 11 april 2005 14:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De afschuifcultuur kon niet beter worden getypeerd.
Heb je rellend tuig in je stad, dan ga je daar of SBS6 of de burgemeester voor verantwoordelijk stellen.
Boomknuffelen is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |