Ach, sinds voor hij iedereen die rechtser dacht dan hemzelf (en dat was zo'n beetje het hele forum)bestempelde met het woord fascist, vind ik het niet eens een verlies.quote:Op maandag 11 april 2005 12:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij vond dit een te fascistisch radicaal-rechts forum worden.
Ik zit al 10 minuten te kijken, maar komt er ook een einde aan?quote:
Het was een demonstratie van zijn walgingquote:Op maandag 11 april 2005 12:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zit al 10 minuten te kijken, maar komt er ook een einde aan?
Goede vraag!quote:Op maandag 11 april 2005 12:14 schreef Monidique het volgende:
Waarom ben ik als enige nog grijs?
Op zijn leeftijd? Omgekeerde radicalisering?quote:Op maandag 11 april 2005 13:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, maar misschien is hij nu iets zinnigs aan het doen met zijn leven. Dat is misschien een troost.
Het zal wel solidariteit met Wolffchen wezenquote:
Zitten, scholier.quote:Op maandag 11 april 2005 01:24 schreef Sidekick het volgende:
Waarom zit er van die matrix-tekentjes bij?
Zie ik eruit als een Marokkaan?quote:
De afschuifcultuur kon niet beter worden getypeerd.quote:Op maandag 11 april 2005 14:12 schreef Harry_Sack het volgende:
De burgemeester van Den Bosch wil de schade als gevolg van de rellen in de Graafsewijk verhalen op SBS6. Het programma 'Probleemwijken' is de oorzaak van de moeilijkheden, vindt hij.
A. Terecht. SBS6 wakkert de problemen aan.
B. Onzin. De burgemeester is verantwoordelijk, SBS6 is slechts boodschapper.
C. Anders, namelijk...
Niemand wil een hand op de schouders van deze arme verschoppelingen van de maatschappij leggenquote:Op maandag 11 april 2005 14:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De afschuifcultuur kon niet beter worden getypeerd.
Heb je rellend tuig in je stad, dan ga je daar of SBS6 of de burgemeester voor verantwoordelijk stellen.
Boomknuffelen is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |