quote:PolarStars blijft ouwehoeren in onzin.
48 uur
!!
dat wordt de volgende rage, alles in sepia!!!!!!quote:Op maandag 11 april 2005 08:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, een beetje kleur kan geen kwaad, stelletje luie entiteiten!
Oranje dus.quote:Op maandag 11 april 2005 09:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dat wordt de volgende rage, alles in sepia!!!!!!
Goeiemorgen
Ja! De maatschappij heeft behoefte aan mij.quote:Op maandag 11 april 2005 09:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ben je dan nog wel undercover pastoor?
quote:Op maandag 11 april 2005 09:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja! De maatschappij heeft behoefte aan mij.
Nu trekt de wijde wereld in en plant u voort, mijn zoon!quote:
Ik stap zo op m'n edele ros en zal uw woord en mijn sperma verspreiden pastoor Aaahikwordgek.quote:Op maandag 11 april 2005 09:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu trekt de wijde wereld in en plant u voort, mijn zoon!![]()
Ik stap zo in mijn Audi A6 en verspreid mijn geblaat weer aan de wereld.quote:Op maandag 11 april 2005 09:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik stap zo op m'n edele ros en zal uw woord en mijn sperma verspreiden pastoor Aaahikwordgek.
Jij mag vandaag voor dropout spelen.quote:Op maandag 11 april 2005 09:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
owh, dan blijf ik wel in me nest liggen
http://observer.guardian.(...),6903,220707,00.htmlquote:1981 A former Trappist monk hijacks an Aer Lingus plane, threatening to blow it up unless the Third Secret is revealed.
Hij vond dit een te fascistisch radicaal-rechts forum worden.quote:Op maandag 11 april 2005 02:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
DeGroeneRidder kon imho goed schrijven. Waar is die ooit gebleven?
Geen ideequote:Op maandag 11 april 2005 12:14 schreef Monidique het volgende:
Waarom ben ik als enige nog grijs?
Omdat, daarom.quote:Op maandag 11 april 2005 12:14 schreef Monidique het volgende:
Waarom ben ik als enige nog grijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |