Nou lekker dan, ik zit het een beetje voor je op te nemenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:48 schreef juiced het volgende:
Eeeuuh...ohja, ik beken. Mijn excuses voor de mensen die me geloofden en voor de mensen die er op in gingen.![]()
De Kalmthoutse Heide is van België, maar er ligt een stukje in nederland (ik denk alleen dat dit geen Kalmthoutse heide heet). Op de grens is het echter afgerasterd, je zou niet België in kunnen lopen zonder het te merkenquote:
Knap, volgens mij hebben we hier een intercity-station dus daar stopt iedere treinquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:48 schreef Major-Geek het volgende:
ik was geheel op 9292ov afgegaan en in de sneltrein naar vlissingen gaan zitten die bij bergen op zoom zou stoppen, dat deed hij niet alleen daar kwam ik pas bij vlissingen (eindpunt) achter![]()
je loopt wel heeel 8erquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:52 schreef Major-Geek het volgende:
weer een plaatje :<
hoor hem nog niequote:
Vorige pagina, ctrl+f juiced.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:52 schreef Major-Geek het volgende:
wrm zie ik die post van juiced niet ???
Jup, gelijk krijgen is leuker dan gelijk hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:48 schreef juiced het volgende:
Eeeuuh...ohja, ik beken. Mijn excuses voor de mensen die me geloofden en voor de mensen die er op in gingen.![]()
dan heb ik gewoon niet goed opgelet, zat wel een waanzinig lkr ding tegenover mequote:Op vrijdag 8 april 2005 21:52 schreef Kav het volgende:
[..]
Knap, volgens mij hebben we hier een intercity-station dus daar stopt iedere trein
http://forum.fok.nl/topic/687145/4/50#26083533quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:52 schreef Major-Geek het volgende:
wrm zie ik die post van juiced niet ???
ze lezen dit toch niet, met al die spam ertussendoorquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:53 schreef Rolfxx het volgende:
Mag ik hierbij de groeten doen aan ChrisJX?
Ik wil ook mediageile aandacht via de radio.
lekker makkelijk hem te volgenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:49 schreef Gnorf het volgende:
Toch vind ik niet dat Nolius qwea aanviel via viper, hij legde gewoon uit waarom Qwea zo reageerde en dat ze dat vaker doet. Vind het tot nog toe een erg duidelijke uitzending en tuurlijk zou ik graag willen dat hij sneller "to the point" zou komen, maar ik volg nu al meer dan een week dit topic, een half uurtje luisteren kan er ook nog wel bij hoor :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |