Was idd echt een gesprek metquote:
als PI van Viper's kant
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:47 schreef Rolfxx het volgende:
Oasis is okee
Ow en Nelius niet dan... ViperDesign misbruiken om zo Qwea de schuld te geven. En gewoon info achterhouden terwijl iedereen keihard zn best doet... het is gewoon een lul die Nolius!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:
AFSLUITEN! To the point! Kom op zeg!!!! GAAAAAAAAAAAAAP!! FUCK Qwea en co. Zielige figuren.
Ik bedoelde dus eigenlijk alle bos rond B.o.z.quote:
no shit, sherlock!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:47 schreef The_W het volgende:
Hebben jullie al op WOEST gezocht?
Enig speurwerk op off-topic levert op dat hij daar ook kwam!!
zo ver wil k niet gaan, hij is toch ook handig geweest in het onderzoek enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow en Nelius niet dan... ViperDesign misbruiken om zo Qwea de schuld te geven. En gewoon info achterhouden terwijl iedereen keihard zn best doet... het is gewoon een lul die Nolius!!!!
Lees het topic door, doet nolius ook.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:49 schreef Mr.J het volgende:
Iemand die even de moeite neemt eea samen te vatten voor de mensen die zonder FoK! radio zitten?!
Just trying 2 help AH..quote:
Een zeer juiste conclusie, maar omdat te weten moet je inderdaad het gevolgd hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:49 schreef Gnorf het volgende:
Toch vind ik niet dat Nolius qwea aanviel via viper, hij legde gewoon uit waarom Qwea zo reageerde en dat ze dat vaker doet. Vind het tot nog toe een erg duidelijke uitzending en tuurlijk zou ik graag willen dat hij sneller "to the point" zou komen, maar ik volg nu al meer dan een week dit topic, een half uurtje luisteren kan er ook nog wel bij hoor :-)
Oh, ok.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
Qwea poste het hier al dat zij jouw bron was, inclusief het gezeik erom heen. de post is weg. Ik ben dat gezeik namelijk zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |