Ik was in de veronderstelling dat Seizoen 1 maar 27 aflevering had, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:14 schreef Flash55 het volgende:
true.. heb net deel 18 gezien .. maar Season 2 heeft maar 24 aflevering .. wel 5 minder dan anders
...quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:13 schreef mister_popcorn het volgende:
wanneer komt het dan weer op Net5?
quote:
Het is natuurlijk veel moeite om 4 posts door te lezenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
En wanneer Net 5 weer zin heeft om nieuwe afleveringen te gaan uitzenden is iedereen een raadsel![]()
www.divx-digest.com en dan bij Software>Codecs.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:36 schreef Citroentje het volgende:
Ik mis codecs om episode 18 te kijken (onlangs mn laptop geformateerd...), kan iemand mij helpen?
Ik heb zo'n beetje alle mogelijke codecs geprobeerd (divx, xvid, ac3, etc.), maar het bestand wordt maar niet herkend als een media-bestand...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
www.divx-digest.com en dan bij Software>Codecs.
Of Doom9.org, of google...
En je hebt gewoon een officiele release?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef Citroentje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle mogelijke codecs geprobeerd (divx, xvid, ac3, etc.), maar het bestand wordt maar niet herkend als een media-bestand...
Gouden tip: download en installeer VLC Media Player! Geniaal progselquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef Citroentje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle mogelijke codecs geprobeerd (divx, xvid, ac3, etc.), maar het bestand wordt maar niet herkend als een media-bestand...
ik vraag me af of hij zich wel opoffert..quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heerlijke aflevering weer
Eindelijk weer een beetje actie, met Trey die er tussen springt bij Seth (flashback), Marissa en Ryan die bijna weer een koppeltje zijn (al denk ik dat Trey z'n oog ook op Marissa heeft laten vallen)...
Wat een lekker wijf had die Trey geregeld trouwens![]()
[afbeelding]
Wel lullig dat Trey zich opoffert, en al helemaal dat Ryan het niet doorheeft want dit zorgt vast weer voor spanningen.
Tuurlijk offert hij zich op, hij kon helemaal geen xtc bij hebben want het feest was onverwacht, hij was er al toen het feest begon.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:42 schreef s0d het volgende:
[..]
ik vraag me af of hij zich wel opoffert..
previews.. ? waar vind ik die ?quote:Op zondag 17 april 2005 00:49 schreef somegirl het volgende:
Jeetje vet coole aflevering weer inderdaad! Het wordt gelukkig weer als vanouds!
En als je de previews van volgende week kijkt zie je of Trey zich inderdaad opoffert of niet.
But, I'd hit itquote:Op maandag 18 april 2005 01:32 schreef Kang-He het volgende:
Die surfmeid die werd uitgenodigd bij dat diner had me toch een scheve neus.
www.ocfans.org bijna iedere vrijdag wel te vinden daar.quote:
Oe! Dat kan een heavy aflevering worden!quote:Op maandag 18 april 2005 22:37 schreef somegirl het volgende:
[..]
www.ocfans.org bijna iedere vrijdag wel te vinden daar.
Ja echt beterquote:Op maandag 18 april 2005 22:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Trey neemt een beetje de rol over die Ryan in het begin van het eerste seizoen speelde...
Zou 'm er best aan af willen smeren...quote:Op maandag 18 april 2005 01:32 schreef Kang-He het volgende:
Die surfmeid die werd uitgenodigd bij dat diner had me toch een scheve neus.
Icm Kirsten. Anyone?quote:Op maandag 18 april 2005 21:52 schreef Viperdesign het volgende:
Wat is eigenlijk het verhaal van Carter ?
Zo te lezen lijkt me dit een beetje een slappe film worden :Squote:Op woensdag 20 april 2005 00:32 schreef Gare_aap het volgende:
Las net dat Benjamin McKenzie samen met Samuel L. Jackson in een film gaat spelen...
Zie hier
ooooooooooh ben benieuwd!!! Kan helaas zondag of maandag pas kijken...quote:Op vrijdag 22 april 2005 04:53 schreef glannie het volgende:
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!@()($!)!
YES
fijn einde
Mwah....quote:
Ik weet het... ligt helemaal plat tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:21 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Heb het nu pas door.. TvTorrents is niet meer zo lief.
Heey jij bent een grappige aanwinst voor dit topic~!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Of er komt een wending in het verhaal en Carter duikt het bed in met Sandy...
Thanksquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Heey jij bent een grappige aanwinst voor dit topic~!
Iets gemist?quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:32 schreef tonks het volgende:
-edit: downloadpraat-
dat zou wel kinky zijn...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Of er komt een wending in het verhaal en Carter duikt het bed in met Sandy...
ooh! coolquote:Op donderdag 28 april 2005 11:36 schreef somegirl het volgende:
gevonden! en ik zie dat 23 augustus daar het complete 2e seizoen uitkomt op dvd!!! voor 59.99
Deze van 30 had wel nl ondertitelsquote:Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef tHaBuZ het volgende:
Ik was dus idd scheelMaar dit is een R1 versie dus geen nederlandse ondertiteling....... Bij Play.com hebben ze het wel over een R2 versie maar die is wel aardig wat duurder...
Dat weet ik want dat is Season One en die heb ik al thuis liggenquote:
http://www12.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=17887 dit klopt dus niet? er staat duidelijk 2x dat 't breedbeeld is.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:25 schreef tcr het volgende:
Alle DVD-boxen van seizoen 1 The OC zijn in 4:3 helaas (ik bedoel dus alle regio edities), terwijl de serie wel breedbeled schijnt te zijn. Maar ja kijk pas vanaf seizoen 2 in breedbeeld.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 07:22 schreef MissX het volgende:
was er vannacht geen aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marissa niet,ryan niet,the nanna niet,quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:45 schreef Crazykill het volgende:
Hahahah goeie aflevering
Echt goed gewoonIedereen heeft een fout gemaakt
![]()
Ah, ik begrijpen. Dank.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:36 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Bush ging vrij onverwacht een speech houden, dus alles moest verschoven worden. Volgende week 2 afleveringen in hdtv. (deze vcd komt uit Canada of de westkust)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door s0d op 30-04-2005 03:16:02 ]face your fears.. live your dreams..
Nee ik ook niet, beetje dom ook met dat bijbel clubje en hun opmerkingenquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vondt de aflv dus echt geen fuck aan.....
wel jammer, de enige met wie ik medelijden had was met Kirsten.
moeten we dan wachten tot oktober ofzo? volgens mij krijg ik afkickverschijnselen danquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, beetje dom ook met dat bijbel clubje en hun opmerkingen
beetje matig allemaal hopen dat het toch nog leuk word in de volgende 3 afleveringen
Uhh weet niet wanneer seizoen3 begint..quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:51 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
moeten we dan wachten tot oktober ofzo? volgens mij krijg ik afkickverschijnselen dan![]()
hebben hebben hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Coverart voor seizoen 2 van The OC in Amerika:
[afbeelding]
Haha ja en dat liedje van rocky erbijquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:56 schreef HarigeKerel het volgende:
Summer zag er wel lekker uit toen ze aan het boksen was, by the way![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Marissa niet,ryan niet,the nanna niet,
Marissa? nah.. denk het niet hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 08:08 schreef tonks het volgende:
Zou de serie eindigen met een moord? Marissa-->Trey ofzo?
Maar er gingen geruchten dat marissa uit de serie gaat.. daaromquote:Op maandag 2 mei 2005 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Marissa? nah.. denk het niet hoor
Maar als Ryan hiervan hoort.
Maar... ze wil vast de optie hebben terug te mogen komen want als het niet lukt zit ze zo net als Jennifer Love Hewitt achter de geraniums te dromen van een carrierequote:Op maandag 2 mei 2005 09:31 schreef tonks het volgende:
Maar er gingen geruchten dat marissa uit de serie gaat.. daarom
Ja, ik vind de Summer/Seth/Zach verhaallijn echt slecht. Beetje jammer, dat was juist een van de hoogtepunten in een van de beste afleveringen (Rainy Day Women).quote:Op maandag 2 mei 2005 03:01 schreef Roa het volgende:
Beetje matige aflevering ja, ik word ook een beetje erg moe van de Seth-Summer verhaallijn. Seth krijgt Summer, Seth verkloot het, enzovoorts. Die Zach vertrouwde ik al een tijdje niet, met z'n made-up girlfriend uit Italië. Maar kom op, hoe naïef ben je, als je dat verhaal over medicijnen voor m'n oma en studiegeld geloofd, je bent gewoon een eikel als je slagroom van een meisje af gaat likken (op nationale tv) als het ff niet loopt met je vriendin...ookal loopt het wel, maar goed.
Verder wel weer erg zwak van Trey, maar het verbaasde me nou niet echt. Kan nog een interessante aflevering worden volgende week.
Erg slechte aflevering idd... Hoe sterk het begon, hoe slap het eindigde.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef Aurelium het volgende:
heb nu in 3 dagen tijd het hele eerste seizoen gekeken. Wat een kut einde van season 1![]()
Maar goed, ik meld me wel weer als ik seizoen 2 heb afgekeken. Tot over 2/3 dagen
de laatste is kei zieligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:30 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Erg slechte aflevering idd... Hoe sterk het begon, hoe slap het eindigde.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:28 schreef telamomtepoepn het volgende:
Kirsten toch foei foei foei
niet drinken achter het stuur en ALTIJD handsfree bellen....
auto-ongeluk zag er behoorlijk ernstig uit, denk niet dat je dat in het echt kan overleven....maar wat denken jullie, hoe lang blijft ze nog in ziekenhuis liggen en houden de script-schrijvers ons in de spanning of ze het wel of niet zou overleven??? ik gok op 2 afleveringen :p
ja ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef Janteh het volgende:
ben wel benieuwd waar marissa en julie gaan wonen
wel hoor, nadat hij de foto's gaf zei hij dat ze al gevolgd werd voordat ze getrouwd waren en zei die ook iets over een 'affair with your former husband'.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel vreemd dat Caleb alles wist, maar die affaire met Jimmy niet ter sprake bracht
ik denk weer 26 net als het vorige seizoen.quote:Heeft dit seizoen eigenlijk 24 afleveringen?
Ah, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef Janteh het volgende:
[..]
wel hoor, nadat hij de foto's gaf zei hij dat ze al gevolgd werd voordat ze getrouwd waren en zei die ook iets over een 'affair with your former husband'.
denk ik ook eigenlijk. met die zilveren gun van dr (enkele aflveringen geleden)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:11 schreef tHaBuZ het volgende:
Ik denk dat Caleb de persoon is die het einde van het seizoen niet haald. Ik denk dat Julie alsnog Caleb laat omleggen....
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop dat Jimmy weer terugkomt!
Heeft dit seizoen eigenlijk 24 afleveringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, alle episodes nu gekekenpff... 6 dagen achter elkaar...
Zat wat mij betreft een flinke dip in de eerste 14 afleveringen van seizoen 2 (alex en linchey ofzo), maar daarna werd het weer een stuk beter.
Alleen... Kirsten
Jupiler is goed
ja dat ze nu mogelijk dood is doet er niet meer toe zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:48 schreef tHaBuZ het volgende:
Nou ja koek en ei.... dat gezeik met Kirsten was al een heel poosje aan de gang en ook dat verhaal tussen Marissa en Trey zat er aan te komen. Vond het in de laatste aflevering wel een mooi moment wanneer Kirsten kiest voor de trouwring en niet voor het kettinkje. Ook wanneer ze elkaar daarna in de auto spreken totaan dat ongeluk was wel ff een "feel good" moment (althans voor mij wel).
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:59 schreef tonks het volgende:
Misschien kunnen jullie beter sommige stukjes beter in spoilers zetten.. niet iedereen heeft de aflevering al gekeken
en die mag in de chicks-mapquote:
Spoileren? Niks spoileren, het is toch op tv geweest nu. Je moet hier gewoon niet kijken als je de nieuwe eps nog niet gezien hebt. Heel simpel. Neem je toch dat risico, dan weet je dat je misschien nieuwe dingen kan lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:59 schreef tonks het volgende:
Misschien kunnen jullie beter sommige stukjes beter in spoilers zetten.. niet iedereen heeft de aflevering al gekeken
Wacht er dan ff een dag of 2 meequote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Spoileren? Niks spoileren, het is toch op tv geweest nu. Je moet hier gewoon niet kijken als je de nieuwe eps nog niet gezien hebt. Heel simpel. Neem je toch dat risico, dan weet je dat je misschien nieuwe dingen kan lezen.
Ik ben nog maar op 39.1%quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Spoileren? Niks spoileren, het is toch op tv geweest nu. Je moet hier gewoon niet kijken als je de nieuwe eps nog niet gezien hebt. Heel simpel. Neem je toch dat risico, dan weet je dat je misschien nieuwe dingen kan lezen.
Waarom wil je hier zo nodig kijken als je de episodes nog niet gezien hebt?quote:
Ben ik het niet mee eensquote:
Ik denk dat Jimmy weer terug zal komen en het allemaal weer goed zal komen tussen die 2.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef Janteh het volgende:
ben wel benieuwd waar marissa en julie gaan wonen
quote:
die ander zit in een internaatquote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:33 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy weer terug zal komen en het allemaal weer goed zal komen tussen die 2.
Verder vond ik het raar dat Caleb zei ik wil dat jij en je dochter weggaan. Heb ik iets gemist? Heeft Marissa geen zusje meer?
[..]
[afbeelding]
Zoals er al staat... tot aan dat ongeluk wat wil zeggen dat het ongeluk zelf natuurlijk een wat minder moment isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:57 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ja dat ze nu mogelijk dood is doet er niet meer toe zeker![]()
Er komt waarschijnlijk een spin-off over dat zusje in dat internaat....quote:
je maakt een grapje hoop ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:15 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Er komt waarschijnlijk een spin-off over dat zusje in dat internaat....
Tvtome is nu down dus ik heb er geen link naar, maar ik vind het in ieder geval een slecht idee.
http://www.theocshow.com/news/news_83.htmquote:
quote:Schwartz scraps 'Athens', confirms 'OC' spinoff
January 22, 2005
The O.C. creator Josh Schwartz has scrapped plans to launch a similar series.
The show, called Athens, would have followed a young English professor and a freshman and the intertwined lives and loves of their community.
Now Schwartz has dropped the idea altogether, possibly because it would have detracted from his work on The O.C. or even that the show was too similar a concept.
Instead he'll be working on a direct O.C. spinoff following the younger sister of Marissa, Kaitlin Cooper, at boarding school. Described as a TV version of Mean Girls, the new show is tipped to premiere January 2006.
mm toch maar 24 epps dit seizoenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:26 schreef tonks het volgende:
Trailer ep23: http://fansonline.net/octrailers/vmw/223.01.fox.zip
Belachelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
http://www.theocshow.com/news/news_83.htm
[..]![]()
op zich zou een tv versie van mean girls best kunnen aanslaanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is al een tijdje bekend toch?
Of waren dat nog geruchten?
Naja, 'k denk niet dat dat echt zal aanslaan...
Die mist intelligentie.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:22 schreef s0d het volgende:
geef mij die Jess dan maarzit nog wat aan teminste
Ja! Julie is wel een lekkere moeder, net als Kirsten overigens.quote:
Dat kan helemaal niet want de afleveringen worden natuurlijk al maanden van te voren opgenomen. De schrijvers van the O.C. zijn er zelfs trots op dat ze 1 van de snelst ontwikkelende soaps gecreëerd hebben. Waar normale soaps 3 weken overdoen, doet the O.C. in 1 week. Dit was overigens in season 1 ook al zo, alleen toen ging het iets langzamer omdat we de characters nog moesten leren kennen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:13 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat ze met season 2 telkens van alles zitten te veranderen binnen een paar aflevering als het niet helemaal goed in de smaak valt.
Snel weer een andere verhaal lijn erover heen out of nowhere en kijken of dat beter bevalt. Nee? Weer een andere verhaal lijn dan...
Toch voelde het alsof season 1 een stuk logischer was dan season 2 qua nieuwe personages en verhaal lijnen.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:15 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want de afleveringen worden natuurlijk al maanden van te voren opgenomen. De schrijvers van the O.C. zijn er zelfs trots op dat ze 1 van de snelst ontwikkelende soaps gecreëerd hebben. Waar normale soaps 3 weken overdoen, doet the O.C. in 1 week. Dit was overigens in season 1 ook al zo, alleen toen ging het iets langzamer omdat we de characters nog moesten leren kennen.
Dat is ook wel zo, omdat alles in season 1 toch een stapje langzamer ging dan nu. Ik vind bijv. de Zach, Summer, Seth verhaallijn ook niet echt goed, allemaal iets te ver gezocht. En bijv. de supergelovige types in de laatste aflevering, allemaal iets te ongeloofwaardig.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:20 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Toch voelde het alsof season 1 een stuk logischer was dan season 2 qua nieuwe personages en verhaal lijnen.
Ik mis ook de structuur in seizoen 2. Het lijkt wel alsof ze de weg kwijt zijn. De dialogen worden ook steeds meer een parodie op zichzelf. Jammer.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:20 schreef Aurelium het volgende:
Toch voelde het alsof season 1 een stuk logischer was dan season 2 qua nieuwe personages en verhaal lijnen.
Het verschrikkelijke ongeluk is al voor iemand anders gereserveerd.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
Julie vind ik echt zo'n stom wijf. Ik hoop echt dat zij snel een verschrikkelijk ongeluk krijgt en de serie uit wordt geschreven.
Heb jij m al? ik heb net oceans 12 binnen gekregen die ik bij de zelfde bestelling had, ik wacht in spanning!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:39 schreef tonks het volgende:
[..]
ooh! cooldie ook maar bestellen tegen die tijd
Ben nu aan eht bestellen bij cdwow..
Hehe ja... dat heb ik nu ook doorquote:Op zondag 8 mei 2005 15:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het verschrikkelijke ongeluk is al voor iemand anders gereserveerd.![]()
Idd... maar ik denk eigenlijk dat ryan en marissa nooit meer helemaal echt bij elkaar komen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef RemCOW het volgende:
Dat achterdochtige gedoe is ook best irritant. Nu Ryan weer die Marissa verdenkt wat met Trey te doen wat vast weer voor ruzies zorgt.... *zucht*
Of het komt tot een soort hoogepunt dat ze bij deze season final wel echt samen komen?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Idd... maar ik denk eigenlijk dat ryan en marissa nooit meer helemaal echt bij elkaar komen.
Ik denk eerder dat de season final juist een breuk komt tussen hun in verband met die toestand van Treyquote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Of het komt tot een soort hoogepunt dat ze bij deze season final wel echt samen komen?
Of........ Theresa komt terug? Die hebben we ook nog natuurlijk.....quote:Op maandag 9 mei 2005 12:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de season final juist een breuk komt tussen hun in verband met die toestand van Trey![]()
oh nee!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Het is toch alweer bijna 9 maanden geleden dat we Theresa zagen dus....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
Ja daarom is het ook niet grappigquote:Op maandag 9 mei 2005 22:48 schreef somegirl het volgende:
dat vond ik weer echt Seth.
Ze is best knap, maar wel een bottenzak. Geef mij summer dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef Thomas B. het volgende:
Marissa is een lekker wijf maar ik zou er persoonlijk ook echt nooit als vriendin willen hebben...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:19 schreef RemCOW het volgende:
I hope notOh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:04 schreef Marty het volgende:
[..]
Oh my god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jupiler is goed
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:29 schreef Aurelium het volgende:
[..]Als je het niet erg vind om spoilers te lezen moet je deze link eens lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het waar is wat je daar leest zou het helaas best wel eens waar kunnen zijn... en niet voor maar èèn aflevering...
Forza Juve!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:49 schreef Marty het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om spoilers te lezen moet je deze link eens lezen:Nah, echte spoilers doe ik niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het waar is wat je daar leest zou het helaas best wel eens waar kunnen zijn... en niet voor maar èèn aflevering...![]()
Jupiler is goed
Talen knobbel? Wat heeft dat er nou weer mee te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:23 schreef Hanneke1983 het volgende:
niet iedereen heeft een talenknobbel
ga engels leren ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
alles wat je zegt is bla bla bla. goh, wat zijn we weer beledigend bezig. ga je moeder klieren ofzo
leer mensen beetje met respect te behandelen, zeer kinderachtig hoorquote:
Ik begin niet over moeders en klieren te zeikenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:08 schreef s0d het volgende:
[..]
leer mensen beetje met respect te behandelen, zeer kinderachtig hoor![]()
rolling on the floor laugh my ass off..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef haagse_elfje het volgende:
ROFLMAO
vanavond in amerika... morgenochtend in Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:54 schreef s0d het volgende:
misschien dat er vanavond weer een nieuwe oc op de buis is ?
Isn't that cute.... BUT IT'S WRONG!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:02 schreef Hanneke1983 het volgende:
morgenochtend in NL??? op tv??? *gids pakt waar waar waar!!!
Had precies hetzelfde, zag je echt van ver aankomenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
ok die crash van kirsten was wel ZO voorspelbaar
ik zei het letterlijk hardop terwijl er niemand in de kamer was op mij na toen kirsten net sandy belde.. ik dacht car-crash...
toen viel haar mobieltje.. dacht ik, ja car-crash
dus blabla eerste auto remt ze nog enzo, toen dacht ik, en nou een vrachtwagen opzij erin zeker... en ja hoor...
wel grappig maar totaal onorgineel.
2 stupid dogs....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Isn't that cute.... BUT IT'S WRONG!
Kan me herinneren dat ze zich met het hele Jullie Caleb fiasco tijdje geleden, ook helemaal de pleures in zoopquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Aurelium het volgende:
Maar die kirsten die nu opeens een alcoholist is
[ Bericht 28% gewijzigd door Cracka-ass op 13-05-2005 16:16:49 ]
Ja, hoi. Gebruik even spoiler tags.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:51 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
deze discussie is hier al eens gevoerd en ik en velen met mij vinden dat je hier alles mag zeggen, ook zonder spoiler tags. mede omdat je hier niet hoeft te gaan kijken eer je de aflevering hebt gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:20 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, hoi. Gebruik even spoiler tags..
Beetje flauw hè? Zo'n moeite is het niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:07 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
mede omdat je hier niet hoeft te gaan kijken eer je de aflevering hebt gezien![]()
zal het voortaan wel doen dan. maar dan nog begrijp ik niet waarom je hier gaat kijken als je per se niet wil weten wat er gebeuren gaat. dat is het enige wat hier besproken wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:13 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Beetje flauw hè? Zo'n moeite is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.face your fears.. live your dreams..
Wowquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:24 schreef tonks het volgende:Voorstukjes volgende aflevering:
http://www.walking-contra(...)s/vmw/224.01.fox.zip
Ik vond Theresa wel een beetje een reddende engel voor Ryan/Marissaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:19 schreef truSteh het volgende:
Gave aflevering weer. Wel jammer dat die blauwe plek van Marissa al zo snel weg is, anders had Ryan die misschien toch nog gezien tijdens prome. Het zal er in de finale wel op uitdraaien dat Ryan natuurlijk toch die baby te zien krijgt ofzo, lijkt me sterk dat ze Theresa zo maar ff voor de grap een aflevering om de hoek laten kijken. Jammer van Caleb, al zal ik hem niet zo erg missen
Kan niet wachten op de finale.
Totaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:33 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
zal het voortaan wel doen dan. maar dan nog begrijp ik niet waarom je hier gaat kijken als je per se niet wil weten wat er gebeuren gaat. dat is het enige wat hier besproken wordt
na het zien van dit voorstukje ben ik echt benieuwd wat er gebeuren gaatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:24 schreef tonks het volgende:
Mooie aflevering,
Eindelijk gebeurt er weer eens wat.. klote om kirsten zo te zien eigenlijk.. maar dat maakt het ook wel weer spannend.
Voorstukjes volgende aflevering:
http://www.walking-contra(...)s/vmw/224.01.fox.zip
HE-LE-MAAL mee eensquote:Op zondag 15 mei 2005 00:08 schreef truSteh het volgende:
Kunnen we niet een keer stoppen met dat spoiler gezeik topic?
Die discussie hebben we nu al 600x gehad, in elke deel minimaal tig keer.
Als een aflevering is geweest, is het heel simpel, iets wat in die aflevering gebeurt is geen spoiler meer, dus hoeft niet in spoiler tags. Pas iets dat gaat komen is een spoiler, sim-pel
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:08 schreef truSteh het volgende:
sim-pel
zou idd wel gebeuren ja.. julie naar de gevangenis in season3?quote:Op zondag 15 mei 2005 10:46 schreef Aurelium het volgende:
Maar ik denk wel dat die pillen nog gevonden worden. Weet je nog dat ze die maar heel vlugjes had opgeborgen onder een handdoekje?
Ze zal vervolgens wel verdacht worden van moord terwijl ze dat dus juist niet gedaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |