Dat kan helemaal niet want de afleveringen worden natuurlijk al maanden van te voren opgenomen. De schrijvers van the O.C. zijn er zelfs trots op dat ze 1 van de snelst ontwikkelende soaps gecreëerd hebben. Waar normale soaps 3 weken overdoen, doet the O.C. in 1 week. Dit was overigens in season 1 ook al zo, alleen toen ging het iets langzamer omdat we de characters nog moesten leren kennen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:13 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat ze met season 2 telkens van alles zitten te veranderen binnen een paar aflevering als het niet helemaal goed in de smaak valt.
Snel weer een andere verhaal lijn erover heen out of nowhere en kijken of dat beter bevalt. Nee? Weer een andere verhaal lijn dan...
Toch voelde het alsof season 1 een stuk logischer was dan season 2 qua nieuwe personages en verhaal lijnen.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:15 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want de afleveringen worden natuurlijk al maanden van te voren opgenomen. De schrijvers van the O.C. zijn er zelfs trots op dat ze 1 van de snelst ontwikkelende soaps gecreëerd hebben. Waar normale soaps 3 weken overdoen, doet the O.C. in 1 week. Dit was overigens in season 1 ook al zo, alleen toen ging het iets langzamer omdat we de characters nog moesten leren kennen.
Dat is ook wel zo, omdat alles in season 1 toch een stapje langzamer ging dan nu. Ik vind bijv. de Zach, Summer, Seth verhaallijn ook niet echt goed, allemaal iets te ver gezocht. En bijv. de supergelovige types in de laatste aflevering, allemaal iets te ongeloofwaardig.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:20 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Toch voelde het alsof season 1 een stuk logischer was dan season 2 qua nieuwe personages en verhaal lijnen.
Ik mis ook de structuur in seizoen 2. Het lijkt wel alsof ze de weg kwijt zijn. De dialogen worden ook steeds meer een parodie op zichzelf. Jammer.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:20 schreef Aurelium het volgende:
Toch voelde het alsof season 1 een stuk logischer was dan season 2 qua nieuwe personages en verhaal lijnen.
Het verschrikkelijke ongeluk is al voor iemand anders gereserveerd.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
Julie vind ik echt zo'n stom wijf. Ik hoop echt dat zij snel een verschrikkelijk ongeluk krijgt en de serie uit wordt geschreven.
Heb jij m al? ik heb net oceans 12 binnen gekregen die ik bij de zelfde bestelling had, ik wacht in spanning!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:39 schreef tonks het volgende:
[..]
ooh! cooldie ook maar bestellen tegen die tijd
Ben nu aan eht bestellen bij cdwow..
Hehe ja... dat heb ik nu ook doorquote:Op zondag 8 mei 2005 15:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het verschrikkelijke ongeluk is al voor iemand anders gereserveerd.![]()
Idd... maar ik denk eigenlijk dat ryan en marissa nooit meer helemaal echt bij elkaar komen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:48 schreef RemCOW het volgende:
Dat achterdochtige gedoe is ook best irritant. Nu Ryan weer die Marissa verdenkt wat met Trey te doen wat vast weer voor ruzies zorgt.... *zucht*
Of het komt tot een soort hoogepunt dat ze bij deze season final wel echt samen komen?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Idd... maar ik denk eigenlijk dat ryan en marissa nooit meer helemaal echt bij elkaar komen.
Ik denk eerder dat de season final juist een breuk komt tussen hun in verband met die toestand van Treyquote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Of het komt tot een soort hoogepunt dat ze bij deze season final wel echt samen komen?
Of........ Theresa komt terug? Die hebben we ook nog natuurlijk.....quote:Op maandag 9 mei 2005 12:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de season final juist een breuk komt tussen hun in verband met die toestand van Trey![]()
oh nee!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Het is toch alweer bijna 9 maanden geleden dat we Theresa zagen dus....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
Ja daarom is het ook niet grappigquote:Op maandag 9 mei 2005 22:48 schreef somegirl het volgende:
dat vond ik weer echt Seth.
Ze is best knap, maar wel een bottenzak. Geef mij summer dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef Thomas B. het volgende:
Marissa is een lekker wijf maar ik zou er persoonlijk ook echt nooit als vriendin willen hebben...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:19 schreef RemCOW het volgende:
I hope notOh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:04 schreef Marty het volgende:
[..]
Oh my god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jupiler is goed
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:29 schreef Aurelium het volgende:
[..]Als je het niet erg vind om spoilers te lezen moet je deze link eens lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het waar is wat je daar leest zou het helaas best wel eens waar kunnen zijn... en niet voor maar èèn aflevering...
Forza Juve!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:49 schreef Marty het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om spoilers te lezen moet je deze link eens lezen:Nah, echte spoilers doe ik niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het waar is wat je daar leest zou het helaas best wel eens waar kunnen zijn... en niet voor maar èèn aflevering...![]()
Jupiler is goed
Talen knobbel? Wat heeft dat er nou weer mee te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:23 schreef Hanneke1983 het volgende:
niet iedereen heeft een talenknobbel
ga engels leren ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
alles wat je zegt is bla bla bla. goh, wat zijn we weer beledigend bezig. ga je moeder klieren ofzo
leer mensen beetje met respect te behandelen, zeer kinderachtig hoorquote:
Ik begin niet over moeders en klieren te zeikenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:08 schreef s0d het volgende:
[..]
leer mensen beetje met respect te behandelen, zeer kinderachtig hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |