ja ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef Janteh het volgende:
ben wel benieuwd waar marissa en julie gaan wonen
wel hoor, nadat hij de foto's gaf zei hij dat ze al gevolgd werd voordat ze getrouwd waren en zei die ook iets over een 'affair with your former husband'.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel vreemd dat Caleb alles wist, maar die affaire met Jimmy niet ter sprake bracht
ik denk weer 26 net als het vorige seizoen.quote:Heeft dit seizoen eigenlijk 24 afleveringen?
Ah, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef Janteh het volgende:
[..]
wel hoor, nadat hij de foto's gaf zei hij dat ze al gevolgd werd voordat ze getrouwd waren en zei die ook iets over een 'affair with your former husband'.
denk ik ook eigenlijk. met die zilveren gun van dr (enkele aflveringen geleden)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:11 schreef tHaBuZ het volgende:
Ik denk dat Caleb de persoon is die het einde van het seizoen niet haald. Ik denk dat Julie alsnog Caleb laat omleggen....
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop dat Jimmy weer terugkomt!
Heeft dit seizoen eigenlijk 24 afleveringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, alle episodes nu gekekenpff... 6 dagen achter elkaar...
Zat wat mij betreft een flinke dip in de eerste 14 afleveringen van seizoen 2 (alex en linchey ofzo), maar daarna werd het weer een stuk beter.
Alleen... Kirsten
Jupiler is goed
ja dat ze nu mogelijk dood is doet er niet meer toe zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:48 schreef tHaBuZ het volgende:
Nou ja koek en ei.... dat gezeik met Kirsten was al een heel poosje aan de gang en ook dat verhaal tussen Marissa en Trey zat er aan te komen. Vond het in de laatste aflevering wel een mooi moment wanneer Kirsten kiest voor de trouwring en niet voor het kettinkje. Ook wanneer ze elkaar daarna in de auto spreken totaan dat ongeluk was wel ff een "feel good" moment (althans voor mij wel).
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:59 schreef tonks het volgende:
Misschien kunnen jullie beter sommige stukjes beter in spoilers zetten.. niet iedereen heeft de aflevering al gekeken
en die mag in de chicks-mapquote:
Spoileren? Niks spoileren, het is toch op tv geweest nu. Je moet hier gewoon niet kijken als je de nieuwe eps nog niet gezien hebt. Heel simpel. Neem je toch dat risico, dan weet je dat je misschien nieuwe dingen kan lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:59 schreef tonks het volgende:
Misschien kunnen jullie beter sommige stukjes beter in spoilers zetten.. niet iedereen heeft de aflevering al gekeken
Wacht er dan ff een dag of 2 meequote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Spoileren? Niks spoileren, het is toch op tv geweest nu. Je moet hier gewoon niet kijken als je de nieuwe eps nog niet gezien hebt. Heel simpel. Neem je toch dat risico, dan weet je dat je misschien nieuwe dingen kan lezen.
Ik ben nog maar op 39.1%quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Spoileren? Niks spoileren, het is toch op tv geweest nu. Je moet hier gewoon niet kijken als je de nieuwe eps nog niet gezien hebt. Heel simpel. Neem je toch dat risico, dan weet je dat je misschien nieuwe dingen kan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |