Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 07:22 schreef MissX het volgende:
was er vannacht geen aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marissa niet,ryan niet,the nanna niet,quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:45 schreef Crazykill het volgende:
Hahahah goeie aflevering
Echt goed gewoonIedereen heeft een fout gemaakt
![]()
Ah, ik begrijpen. Dank.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:36 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Bush ging vrij onverwacht een speech houden, dus alles moest verschoven worden. Volgende week 2 afleveringen in hdtv. (deze vcd komt uit Canada of de westkust)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door s0d op 30-04-2005 03:16:02 ]face your fears.. live your dreams..
Nee ik ook niet, beetje dom ook met dat bijbel clubje en hun opmerkingenquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vondt de aflv dus echt geen fuck aan.....
wel jammer, de enige met wie ik medelijden had was met Kirsten.
moeten we dan wachten tot oktober ofzo? volgens mij krijg ik afkickverschijnselen danquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, beetje dom ook met dat bijbel clubje en hun opmerkingen
beetje matig allemaal hopen dat het toch nog leuk word in de volgende 3 afleveringen
Uhh weet niet wanneer seizoen3 begint..quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:51 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
moeten we dan wachten tot oktober ofzo? volgens mij krijg ik afkickverschijnselen dan![]()
hebben hebben hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Coverart voor seizoen 2 van The OC in Amerika:
[afbeelding]
Haha ja en dat liedje van rocky erbijquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:56 schreef HarigeKerel het volgende:
Summer zag er wel lekker uit toen ze aan het boksen was, by the way![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Marissa niet,ryan niet,the nanna niet,
Marissa? nah.. denk het niet hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 08:08 schreef tonks het volgende:
Zou de serie eindigen met een moord? Marissa-->Trey ofzo?
Maar er gingen geruchten dat marissa uit de serie gaat.. daaromquote:Op maandag 2 mei 2005 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Marissa? nah.. denk het niet hoor
Maar als Ryan hiervan hoort.
Maar... ze wil vast de optie hebben terug te mogen komen want als het niet lukt zit ze zo net als Jennifer Love Hewitt achter de geraniums te dromen van een carrierequote:Op maandag 2 mei 2005 09:31 schreef tonks het volgende:
Maar er gingen geruchten dat marissa uit de serie gaat.. daarom
Ja, ik vind de Summer/Seth/Zach verhaallijn echt slecht. Beetje jammer, dat was juist een van de hoogtepunten in een van de beste afleveringen (Rainy Day Women).quote:Op maandag 2 mei 2005 03:01 schreef Roa het volgende:
Beetje matige aflevering ja, ik word ook een beetje erg moe van de Seth-Summer verhaallijn. Seth krijgt Summer, Seth verkloot het, enzovoorts. Die Zach vertrouwde ik al een tijdje niet, met z'n made-up girlfriend uit Italië. Maar kom op, hoe naïef ben je, als je dat verhaal over medicijnen voor m'n oma en studiegeld geloofd, je bent gewoon een eikel als je slagroom van een meisje af gaat likken (op nationale tv) als het ff niet loopt met je vriendin...ookal loopt het wel, maar goed.
Verder wel weer erg zwak van Trey, maar het verbaasde me nou niet echt. Kan nog een interessante aflevering worden volgende week.
Erg slechte aflevering idd... Hoe sterk het begon, hoe slap het eindigde.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef Aurelium het volgende:
heb nu in 3 dagen tijd het hele eerste seizoen gekeken. Wat een kut einde van season 1![]()
Maar goed, ik meld me wel weer als ik seizoen 2 heb afgekeken. Tot over 2/3 dagen
de laatste is kei zieligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:30 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Erg slechte aflevering idd... Hoe sterk het begon, hoe slap het eindigde.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:28 schreef telamomtepoepn het volgende:
Kirsten toch foei foei foei
niet drinken achter het stuur en ALTIJD handsfree bellen....
auto-ongeluk zag er behoorlijk ernstig uit, denk niet dat je dat in het echt kan overleven....maar wat denken jullie, hoe lang blijft ze nog in ziekenhuis liggen en houden de script-schrijvers ons in de spanning of ze het wel of niet zou overleven??? ik gok op 2 afleveringen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |