Zo te lezen lijkt me dit een beetje een slappe film worden :Squote:Op woensdag 20 april 2005 00:32 schreef Gare_aap het volgende:
Las net dat Benjamin McKenzie samen met Samuel L. Jackson in een film gaat spelen...
Zie hier
ooooooooooh ben benieuwd!!! Kan helaas zondag of maandag pas kijken...quote:Op vrijdag 22 april 2005 04:53 schreef glannie het volgende:
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!@()($!)!
YES
fijn einde
Mwah....quote:
Ik weet het... ligt helemaal plat tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:21 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Heb het nu pas door.. TvTorrents is niet meer zo lief.
Heey jij bent een grappige aanwinst voor dit topic~!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Of er komt een wending in het verhaal en Carter duikt het bed in met Sandy...
Thanksquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Heey jij bent een grappige aanwinst voor dit topic~!
Iets gemist?quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:32 schreef tonks het volgende:
-edit: downloadpraat-
dat zou wel kinky zijn...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Of er komt een wending in het verhaal en Carter duikt het bed in met Sandy...
ooh! coolquote:Op donderdag 28 april 2005 11:36 schreef somegirl het volgende:
gevonden! en ik zie dat 23 augustus daar het complete 2e seizoen uitkomt op dvd!!! voor 59.99
Deze van 30 had wel nl ondertitelsquote:Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef tHaBuZ het volgende:
Ik was dus idd scheelMaar dit is een R1 versie dus geen nederlandse ondertiteling....... Bij Play.com hebben ze het wel over een R2 versie maar die is wel aardig wat duurder...
Dat weet ik want dat is Season One en die heb ik al thuis liggenquote:
http://www12.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=17887 dit klopt dus niet? er staat duidelijk 2x dat 't breedbeeld is.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:25 schreef tcr het volgende:
Alle DVD-boxen van seizoen 1 The OC zijn in 4:3 helaas (ik bedoel dus alle regio edities), terwijl de serie wel breedbeled schijnt te zijn. Maar ja kijk pas vanaf seizoen 2 in breedbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |