rolling on the floor laugh my ass off..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef haagse_elfje het volgende:
ROFLMAO
vanavond in amerika... morgenochtend in Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:54 schreef s0d het volgende:
misschien dat er vanavond weer een nieuwe oc op de buis is ?
Isn't that cute.... BUT IT'S WRONG!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:02 schreef Hanneke1983 het volgende:
morgenochtend in NL??? op tv??? *gids pakt waar waar waar!!!
Had precies hetzelfde, zag je echt van ver aankomenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
ok die crash van kirsten was wel ZO voorspelbaar
ik zei het letterlijk hardop terwijl er niemand in de kamer was op mij na toen kirsten net sandy belde.. ik dacht car-crash...
toen viel haar mobieltje.. dacht ik, ja car-crash
dus blabla eerste auto remt ze nog enzo, toen dacht ik, en nou een vrachtwagen opzij erin zeker... en ja hoor...
wel grappig maar totaal onorgineel.
2 stupid dogs....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Isn't that cute.... BUT IT'S WRONG!
Kan me herinneren dat ze zich met het hele Jullie Caleb fiasco tijdje geleden, ook helemaal de pleures in zoopquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:58 schreef Aurelium het volgende:
Maar die kirsten die nu opeens een alcoholist is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Cracka-ass op 13-05-2005 16:16:49 ]
Ja, hoi. Gebruik even spoiler tags.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:51 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
deze discussie is hier al eens gevoerd en ik en velen met mij vinden dat je hier alles mag zeggen, ook zonder spoiler tags. mede omdat je hier niet hoeft te gaan kijken eer je de aflevering hebt gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:20 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, hoi. Gebruik even spoiler tags..
Beetje flauw hè? Zo'n moeite is het niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:07 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
mede omdat je hier niet hoeft te gaan kijken eer je de aflevering hebt gezien![]()
zal het voortaan wel doen dan. maar dan nog begrijp ik niet waarom je hier gaat kijken als je per se niet wil weten wat er gebeuren gaat. dat is het enige wat hier besproken wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:13 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Beetje flauw hè? Zo'n moeite is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |