in het witte gedeelte...quote:
Ik zie het..quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
LEZEN
het staat er wel hoor, in de middelste kolom
dat zou ook niet nieuw zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
SBS gaat er heus geen uitzending aan wijden, ze kunnen het toch niet vinden. Of ze maken een uitzending van het verkeerde bos
Het staat er wel, maar of het met dit te maken heeft, denk het niet...quote:
Achja, gewoon een onoverzichtelijke site...quote:Dit jaar viert koningin Beatrix haar 25 jarige ambtsjubileum. Hart van Nederland is op zoek naar mensen die in die jaren een leuke of interessante ontmoeting met onze koningin hebben gehad. Mailt u naar hart@sbs6.nl t.a.v. Marleen
Ben jij lichamelijk gehandicapt en wil je naar een reguliere middelbare school, maar wordt je niet aangenomen? Bel of mail ons dan op 020-8007777 of hart@sbs6.nl
Bent u ooit het slachtoffer geworden van de gaslek-babbeltruc en hierdoor gedupeerd? Of kent u iemand die dat is overkomen? Neemt u dan contact op met onze redactie: hart@sbs6.nl
Precies... ze bedoelen dat er mensen woden ontvoerd/ verdwijnen in bossen waar gaslekken zijn en willen graag weten wie er al wel ens slachtoffer zijn geworden van deze truc...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:10 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik zie het..Dus in die zin wordt bedoeld dat mensen tegen de mensen zeggen dat er een gaslek is terwijl er heel iets anders is?
volgens mij heeft dit niks met dat bos te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:10 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik zie het..Dus in die zin wordt bedoeld dat mensen tegen de mensen zeggen dat er een gaslek is terwijl er heel iets anders is?
Rofl !quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:11 schreef kruimel_20 het volgende:
http://security-online.nl/productnieuws.php?pnr=3811
het is iets anders
oohquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:11 schreef kruimel_20 het volgende:
http://security-online.nl/productnieuws.php?pnr=3811
het is iets anders
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
volgens mij heeft dit niks met dat bos te maken.
der zijn toch wel van die nep gas mensjens die mensen proberen op te lichten ofzow.
SBS zend de meest rare dingen uit. En dit is raar, dus alles is mogelijk..quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
SBS gaat er heus geen uitzending aan wijden, ze kunnen het toch niet vinden. Of ze maken een uitzending van het verkeerde bos
Lol hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:14 schreef Websmurf het volgende:
http://home.aim.avans.nl/s122711/fok/gespreksbs.mp3
ik weet niet hoe lang ie blijft staan... schoolserver
weet niet..quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lol hoe doe je dat?
Ik zit hier op de Avans Hogeschool Den Bosch.. Kan ik dat geintje ook flikken?
Ach man, typ even een groot teringeind op met je kutgemauw. Als je het hier dom vind rot dan op.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:13 schreef Kjew het volgende:
En gewoon serieus ingaan op mijn gaslek-babbeltruc he... leuk hier
En dat ga je ook vertellen?quote:
Volgens mij mag alleen onze ict academie dat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lol hoe doe je dat?
Ik zit hier op de Avans Hogeschool Den Bosch.. Kan ik dat geintje ook flikken?
quote:
Vertel vertel !!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dit keer echt? Of moet je eerst alles 'rond' krijgen?![]()
Gaap maar lekker verder.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dit keer echt? Of moet je eerst alles 'rond' krijgen?![]()
Érg jammer.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:24 schreef Qwea het volgende:
Ik las verkeerdtevens, heeft reul nog wat jullie net gebelt.Over die vermissing van het FOK!forum. Ik vroeg mij af, en samen met mij meer users.Gaan jullie daar iets mee doen? Zo ja, moeten we allemaal namelijk even afstemmen op hart van NL
Qwea
Reactie :
Nee, daar gaan wij niets mee doen, omdat het te vaag is waar het over gaat.
Vriendelijke groet,
Redactie Hart van Nederland
Bij mij werkt het nog gewoon.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:24 schreef Qwea het volgende:
tevens, heeft reul nog wat jullie net gebelt.Over die vermissing van het FOK!forum.
Zometeen komt Juiced ook nog, die werkte daar en ging vandaag ook kijken. Met z'n vloeibare gastransport.quote:
Nolius is een zeikerd.Als die echt wat wist, was het allang verteld.Trust me.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:30 schreef Kjew het volgende:
Nolius houdt zn boog gespannen tot ie knapt...
dat is een aandachtsgeile kneusquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
We wachten op Nolius.
Dat wou ik nou ook zeggen. En tevens, kun je dan lang wachten.Want hij weet geen fuckquote:
Dan pas ie wel goed op dit forum.quote:
Nou, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat Nolius het leuk vindt om ons te laten raden, gokken en smeken om z'n informatie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat wou ik nou ook zeggen. En tevens, kun je dan lang wachten.Want hij weet geen fuck
pick me,pick me,pick me. I wanna joinquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij vraagt iemand zn radiostudio om een fikse verbouwing...
Misschien kunnen we dit ook in groepjes doen..net zoals de speurtochtquote:
Dan kan die het lekker in zn reet stoppenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat Nolius het leuk vindt om ons te laten raden, gokken en smeken om z'n informatie.
FAKE!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Y3PP3R het volgende:
hoe zit dat met die dame van gister die een smsje had van stali maar waarvan de accu leeg was? is daar nog wat van vernomen?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit ook in groepjes doen..net zoals de speurtocht
Maar ondertussen willen we het allemaal wel fckng graag weten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan kan die het lekker in zn reet stoppen
Das een leuker idee als op zoek gaan naar iets wat er toch niet is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij vraagt iemand zn radiostudio om een fikse verbouwing...
Das waar!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das een leuker idee als op zoek gaan naar iets wat er toch niet is.
We gaan zelf wel op onderzoek uitquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar ondertussen willen we het allemaal wel fckng graag weten.
Dan halen we Hart van Nederland iig wel...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das een leuker idee als op zoek gaan naar iets wat er toch niet is.
misschien maar dat zegt ie dus niet....quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wie weet weet Nolius wel meer over de toestand van Ryan en Stalie..?
Oeehh spannend!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:40 schreef Qwea het volgende:
Sms van viper :
Ben nu in het BOZ.Even de goeie straat zoeken
Karwei is goedkoper.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:41 schreef Kjew het volgende:
Ok, volgende stap: Wie zoekt uit waar Nolius woont? Wie gaat er langs de Gamma voor een paar mokers?
met blote handen is het veel leukerquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:41 schreef Kjew het volgende:
Ok, volgende stap: Wie zoekt uit waar Nolius woont? Wie gaat er langs de Gamma voor een paar mokers?
Tilburgquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:41 schreef Kjew het volgende:
Nou..euhm..zonder auto heb ik daar geen zin anquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:43 schreef Kjew het volgende:
[..]
Haha, dat was een truc, nu moet jij de mokers halen bij Karwei... en betalen...
das niet zo grappigquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hè, wat is het weer gezellig. Fok!: lekker agressief.
Als we nou gewoon even wachten op Nolius? Is dat een idee, of behoort dat niet tot de mogelijkheden?
Zullen we dan wachten totdat we een ons wegen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Als we nou gewoon even wachten op Nolius? Is dat een idee, of behoort dat niet tot de mogelijkheden?
Je lijkt wel van het Paars-II-kabinet met je wachten- tot- het- goed -komt- mentaliteit...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Als iedereen nou ff een mailtje stuurt dan komt het vast in de uitzending!!!quote:
Zet maar een standaard mailtje opquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als iedereen nou ff een mailtje stuurt dan komt het vast in de uitzending!!!
lees nouwquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als iedereen nou ff een mailtje stuurt dan komt het vast in de uitzending!!!
gratis bij een pakkie boter ckerquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nolius is journalist. Met diploma enzo
behalve als ze bij de telegraaf of HvN werken...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nolius is journalist. Met diploma enzo
Minpunt van journalisten: ze willen alles checken tot in den treure...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |