Nolius is een zeikerd.Als die echt wat wist, was het allang verteld.Trust me.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:30 schreef Kjew het volgende:
Nolius houdt zn boog gespannen tot ie knapt...
dat is een aandachtsgeile kneusquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
We wachten op Nolius.
Dat wou ik nou ook zeggen. En tevens, kun je dan lang wachten.Want hij weet geen fuckquote:
Dan pas ie wel goed op dit forum.quote:
Nou, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat Nolius het leuk vindt om ons te laten raden, gokken en smeken om z'n informatie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat wou ik nou ook zeggen. En tevens, kun je dan lang wachten.Want hij weet geen fuck
pick me,pick me,pick me. I wanna joinquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij vraagt iemand zn radiostudio om een fikse verbouwing...
Misschien kunnen we dit ook in groepjes doen..net zoals de speurtochtquote:
Dan kan die het lekker in zn reet stoppenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat Nolius het leuk vindt om ons te laten raden, gokken en smeken om z'n informatie.
FAKE!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Y3PP3R het volgende:
hoe zit dat met die dame van gister die een smsje had van stali maar waarvan de accu leeg was? is daar nog wat van vernomen?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit ook in groepjes doen..net zoals de speurtocht
Maar ondertussen willen we het allemaal wel fckng graag weten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan kan die het lekker in zn reet stoppen
Das een leuker idee als op zoek gaan naar iets wat er toch niet is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij vraagt iemand zn radiostudio om een fikse verbouwing...
Das waar!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das een leuker idee als op zoek gaan naar iets wat er toch niet is.
We gaan zelf wel op onderzoek uitquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar ondertussen willen we het allemaal wel fckng graag weten.
Dan halen we Hart van Nederland iig wel...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das een leuker idee als op zoek gaan naar iets wat er toch niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |