selecteer je ze ook op kleur???quote:Op donderdag 7 april 2005 23:34 schreef Piaf het volgende:
Ik heb een stevige eetlust en daarbij hoort een stevige stoelgang
Nu is het zo dat ik een plomp-toilet heb ( zeg ik dat goed? ) , met een zwanenhals
Nu sta ik op in de morgen en ga ik met een peuk lekker cliffhangen
Na het beeindigen van die activiteit zwaai ik um gedag ik trek door en ga naar het werk
Ik zie hem dus uit het zicht verdwijnen!!
Nu is het zo dat als ik thuis kom en ik mot piesen, dat er dan een lange drol in donker bruin water
De drol zelf is helemaal week en stukken hangen er los aan
Het erge is,als ik wil doortrekken met een vies gezicht, dat de stank dan wordt verspreid en dat is NIET te harden!!
Ik ben niet vies van mn eigen geur en scheten maar dit is echt super ranzig
De pleepotfabrikant moet een grotere doorgang maken![]()
en gegarandeerd een cocktail van water, urine en eventuele al dan niet vloeibare faecesresten die aan je konthaar blijft hangen; nee dank je.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:43 schreef DarkElf het volgende:
doortrekken tíjdens het poepen mén, voorkomt geur en vasthangen
Ritmisch afknijpen die handel!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:46 schreef DarkElf het volgende:
ff omhoog met die bips zeg, je moet er wel wat voor doen
ik had het toch over konthaar en niet den bibsch?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:46 schreef DarkElf het volgende:
ff omhoog met die bips zeg, je moet er wel wat voor doen
ja chronisch jaquote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ga vanaaf niets nuttigs doen met de icons. Ik schiet te kort ik weet het![]()
jaquote:Op donderdag 7 april 2005 23:49 schreef Roönaän het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als onafgebroken permanent?
das goorquote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef dr.dunno het volgende:
http://www.ratemypoo.com
voor inspiratie![]()
Toen ik nog in een studentenhuis woonde deden de mannelijke huisgenoten soms daarom het maar in de wasbakquote:Op donderdag 7 april 2005 23:34 schreef Piaf het volgende:
Nu is het zo dat als ik thuis kom en ik mot piesen, dat er dan een lange drol in donker bruin water
De drol zelf is helemaal week en stukken hangen er los aan
Ja dus?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:52 schreef Piaf het volgende:
Zie foto
Hij floept in de plonsbak, ik trek door en blijft daar waar hij geillustreerd is hangen, en vervolgens glijd ie weer naar beneden en gaat daar fijn een potje ontbinden
Dat water is dan echt schijtwater
zo vies!
[afbeelding]
of vaker schijten, kleinere drol.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:54 schreef Markster het volgende:
Misschien wat minder vast voedsel eten
Vrouwen poepen niet. Wij verspreiden bloemetjes!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n vrouw die nooit poept?
Ik had gelukkig op mijn kamer een eigen wasbakquote:Op donderdag 7 april 2005 23:53 schreef Xennia het volgende:
Kun je het nog iets plastischer beschrijven![]()
Mja, en om de twee dagen krijg je een angel upstream?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet. Wij verspreiden bloemetjes!
en ruiken naar roosjesquote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:52 schreef Piaf het volgende:
Zie foto
Hij floept in de plonsbak, ik trek door en blijft daar waar hij geillustreerd is hangen, en vervolgens glijd ie weer naar beneden en gaat daar fijn een potje ontbinden
Dat water is dan echt schijtwater
zo vies!
[afbeelding]
Je wilt niet weten wat voor hopen ik er neerleg.. haha maar maak er geen foto's vanquote:Op donderdag 7 april 2005 23:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n vrouw die nooit poept?
Spreek even voor jezelf! Ik wacht nog op de dag dat ik flauwval van mijn eigen putluchtquote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
paardenbloemenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Tampons met bloemengeur? Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige dingen die het mannelijke deel van de wereldbevolking níet wilt wetenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Spreek even voor jezelf! Ik wacht nog op de dag dat ik flauwval van mijn eigen putlucht
Mja, of je trekt nog een keer door als de spoelbak weer vol is :Squote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef Piaf het volgende:
Waarom zou ik mijn eetritme moeten veranderen voor 1 of andere kutdrol die niet weg wil
en ik plaats mn achterwerk elke morgen op de pot, het zijn gewoon de standaard formaat drollen die ik eruit knal
Het is gewoon pech dat ik deze pot heb
(zou klagen bij de woningbouwvereniging helpen?)
als er vraag naar is wil ik best wel laten zien met mn digicam wat ik bedoel, wat ik zeker 3x in de week moet doorstaan!
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
Het wil denk ik terug je anus in
spreek voor jezelf, wel degelijk van belang!quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige dingen die het mannelijke deel van de wereldbevolking níet wilt weten.
Logisch ja, maar als je meer dan 5 minuten moet wachten tot deze vol is, dan heb je daar op een gegeven moment ook geen zin meer inquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Mja, of je trekt nog een keer door als de spoelbak weer vol is :S
Doe je eerste de klep erop voordat je doortrekt.. Of je koopt een wc verfrisser geval ding.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:04 schreef Piaf het volgende:
[..]
Logisch ja, maar als je meer dan 5 minuten moet wachten tot deze vol is, dan heb je daar op een gegeven moment ook geen zin meer in
En dan nog, hij kan weer diezelfde streek uithalen en terug glijden!
at wel positief is, als hij de hele dag heeft liggen ontbinden dan gaat ie wel in 1x weg
Alleen die ranzige lucht dan.
gelukkig heb ik een hele hoop flessen bleek, de aanslag is niet zo heel erg!
Die van jou spettert de hele pot onder?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:06 schreef Aventura het volgende:
Maar je eet tenminste wel voldoende vezels. Het is een mooie compacte, stevige drol. Wees daar dan in elk geval blij mee!
Sorryquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, wel degelijk van belang!
Nee. Ook ik eet gevarieerd, met veel vezels en drink daarbij voldoende, waardoor ik een prima stoelgang hebquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Die van jou spettert de hele pot onder?
Surfpoepquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:08 schreef Aventura het volgende:
Een tip (ik kijk elke week 'Hoe schoon is jouw huis?'): bedek de bodem van de plee met toiletpapier en deponeer daarop de bolus. Niet alleen blijft je toilet daardoor langer schoon, ik denk zelfs dat de hele shitload daardoor als het ware door de afvoerbuis heen surft.
wat de neger zegt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:08 schreef Aventura het volgende:
Een tip (ik kijk elke week 'Hoe schoon is jouw huis?'): bedek de bodem van de plee met toiletpapier en deponeer daarop de bolus. Niet alleen blijft je toilet daardoor langer schoon, ik denk zelfs dat de hele shitload daardoor als het ware door de afvoerbuis heen surft.
Plakkerige drollen komen vaak voort uit te vet eten met te weinig voedingsvezels.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:06 schreef Aventura het volgende:
Maar je eet tenminste wel voldoende vezels. Het is een mooie compacte, stevige drol. Wees daar dan in elk geval blij mee!
Nelson Mandela op de boot naar Afrika zettenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:11 schreef Markster het volgende:
poepneger?
Als ze schuimen uit vetdiarree.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:13 schreef Markster het volgende:
groene drollen komen voort uit teveel spinazie eten.
bloedpoep c.q. aambeienpoep.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:22 schreef Markster het volgende:
[..]
Mijn schijt is altijd rood als ik hard pers
Ja zag dat die link al gepost was hier...quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wel eens op www.ratemypoo.com gekeken?
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef dr.dunno het volgende:
voor inspiratie![]()
Spuit elf...quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wel eens op www.ratemypoo.com gekeken?
Misschien ook als je 'm hoger hangt, dan komt het water met meer kracht de pot in.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:08 schreef petre86 het volgende:
doe de stortbak open en stel de boel bij.. dat ie meer water geeft
voila, de oplossing
Zodat de bruine spetters je nog meer om de oren vliegen.....quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien ook als je 'm hoger hangt, dan komt het water met meer kracht de pot in.
Ik zie het als mijn taak de luchtkastelen van mannen omver te schoppenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige dingen die het mannelijke deel van de wereldbevolking níet wilt weten.
Knoflookbekquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie het als mijn taak de luchtkastelen van mannen omver te schoppen
die je absoluut niet in een vaasje wil hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Breng de poep over naar de stortbak zodat ie met wat meer kracht naar beneden suist, kapot slaat tegen de rand van de pot en uiteindelijk als een baksteen zal zinken om achter de zwanenhals te verdwijnen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:08 schreef petre86 het volgende:
doe de stortbak open en stel de boel bij.. dat ie meer water geeft
voila, de oplossing
Gut, je zal daar maar werkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:52 schreef Gstyles het volgende:
Mogelijk dat je afvoer verstopt zit en dat je fecaliën hierdoor weer boven komen drijven. Waar je verstandig aan doet is de RioolReinigingsService (RRS in Den Haagte bellen en hiermee effies een afspraak maakt. Deze zorgen ervoor dat je een schone afvoerpijp krijgt dmv je afvoerpijp geheel schoon te blazen etc.. Hierna zullen je turts weer een gewone doorgang krijgen en heb je nergens geen last meer van! Succes in ieder geval!
![]()
Ik zou niet graag diegene zijn die zijn bek op de poeptube zet om even lekker uit te blazen. Maargoed, het kan erger. Er kan ook iemand aan de andere kant staan blazen als jij dat net wil doen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:52 schreef Gstyles het volgende:
Deze zorgen ervoor dat je een schone afvoerpijp krijgt dmv je afvoerpijp geheel schoon te blazen etc..
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:27 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Ik zou niet graag diegene zijn die zijn bek op de poeptube zet om even lekker uit te blazen. Maargoed, het kan erger. Er kan ook iemand aan de andere kant staan blazen als jij dat net wil doen.
Zuigen schijnt effectiever dan blazen te zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:27 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Ik zou niet graag diegene zijn die zijn bek op de poeptube zet om even lekker uit te blazen. Maargoed, het kan erger. Er kan ook iemand aan de andere kant staan blazen als jij dat net wil doen.
Met natuurlijk het risico dat je de bruine trui inhaleert. Maar je moet wat overhebben voor de voorkoming van drijfsijsjes.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:55 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Zuigen schijnt effectiever dan blazen te zijn![]()
Whokay, spanky. Dat was MOST DEFINATLY een andere wolf. Ik weet hoe hard de hoeven van een gemiddeld paard zijn, en ga er dus bij voorkeur niet achter staan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hey timberwolf was jij nou diegene die een verhouding had met een paard? (of was dat een andere 'wolf')
Een verhouding met een paard??quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hey timberwolf was jij nou diegene die een verhouding had met een paard? (of was dat een andere 'wolf')
Dat is altijd leuk voor je energie rekeningquote:Op donderdag 14 april 2005 14:34 schreef Piaf het volgende:
Gisternacht was het weer feest
Ik heb nu wel wat nieuws bedacht, ik zet de douchekop op de wc als ik doortrek:
meer water = meer doortrekkracht = meer kans dat de bruine trui permanent verdwijnt!
Wildwaterpoepen.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:43 schreef DarkElf het volgende:
doortrekken tíjdens het poepen mén, voorkomt geur en vasthangen
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef GSMboy het volgende:
[afbeelding]
Een zwanehals does the trick.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:56 schreef Piaf het volgende:
En gisteravond na het werk, wederom weer het terugkomende fenomeen
Ik let er nu wel wat beter op, het egbeurt niet zo vaak meer!
Ranzig !quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef dr.dunno het volgende:
voor inspiratie![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:55 schreef Tichelaar het volgende:
doet me denken aan ratemypoo
Die poepen niet, dus dan ziet ze voor het eerst een drolquote:Op donderdag 7 april 2005 23:43 schreef Piaf het volgende:
Stel je voor als ik een meid op bezoek krijg ofzo![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |