Ja dus?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:52 schreef Piaf het volgende:
Zie foto
Hij floept in de plonsbak, ik trek door en blijft daar waar hij geillustreerd is hangen, en vervolgens glijd ie weer naar beneden en gaat daar fijn een potje ontbinden
Dat water is dan echt schijtwater
zo vies!
[afbeelding]
of vaker schijten, kleinere drol.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:54 schreef Markster het volgende:
Misschien wat minder vast voedsel eten
Vrouwen poepen niet. Wij verspreiden bloemetjes!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n vrouw die nooit poept?
Ik had gelukkig op mijn kamer een eigen wasbakquote:Op donderdag 7 april 2005 23:53 schreef Xennia het volgende:
Kun je het nog iets plastischer beschrijven![]()
Mja, en om de twee dagen krijg je een angel upstream?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet. Wij verspreiden bloemetjes!
en ruiken naar roosjesquote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:52 schreef Piaf het volgende:
Zie foto
Hij floept in de plonsbak, ik trek door en blijft daar waar hij geillustreerd is hangen, en vervolgens glijd ie weer naar beneden en gaat daar fijn een potje ontbinden
Dat water is dan echt schijtwater
zo vies!
[afbeelding]
Je wilt niet weten wat voor hopen ik er neerleg.. haha maar maak er geen foto's vanquote:Op donderdag 7 april 2005 23:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n vrouw die nooit poept?
Spreek even voor jezelf! Ik wacht nog op de dag dat ik flauwval van mijn eigen putluchtquote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
paardenbloemenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Tampons met bloemengeur? Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige dingen die het mannelijke deel van de wereldbevolking níet wilt wetenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Spreek even voor jezelf! Ik wacht nog op de dag dat ik flauwval van mijn eigen putlucht
Mja, of je trekt nog een keer door als de spoelbak weer vol is :Squote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef Piaf het volgende:
Waarom zou ik mijn eetritme moeten veranderen voor 1 of andere kutdrol die niet weg wil
en ik plaats mn achterwerk elke morgen op de pot, het zijn gewoon de standaard formaat drollen die ik eruit knal
Het is gewoon pech dat ik deze pot heb
(zou klagen bij de woningbouwvereniging helpen?)
als er vraag naar is wil ik best wel laten zien met mn digicam wat ik bedoel, wat ik zeker 3x in de week moet doorstaan!
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
Het wil denk ik terug je anus in
spreek voor jezelf, wel degelijk van belang!quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige dingen die het mannelijke deel van de wereldbevolking níet wilt weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |