Logisch ja, maar als je meer dan 5 minuten moet wachten tot deze vol is, dan heb je daar op een gegeven moment ook geen zin meer inquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Mja, of je trekt nog een keer door als de spoelbak weer vol is :S
Doe je eerste de klep erop voordat je doortrekt.. Of je koopt een wc verfrisser geval ding.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:04 schreef Piaf het volgende:
[..]
Logisch ja, maar als je meer dan 5 minuten moet wachten tot deze vol is, dan heb je daar op een gegeven moment ook geen zin meer in
En dan nog, hij kan weer diezelfde streek uithalen en terug glijden!
at wel positief is, als hij de hele dag heeft liggen ontbinden dan gaat ie wel in 1x weg
Alleen die ranzige lucht dan.
gelukkig heb ik een hele hoop flessen bleek, de aanslag is niet zo heel erg!
Die van jou spettert de hele pot onder?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:06 schreef Aventura het volgende:
Maar je eet tenminste wel voldoende vezels. Het is een mooie compacte, stevige drol. Wees daar dan in elk geval blij mee!
Sorryquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, wel degelijk van belang!
Nee. Ook ik eet gevarieerd, met veel vezels en drink daarbij voldoende, waardoor ik een prima stoelgang hebquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Die van jou spettert de hele pot onder?
Surfpoepquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:08 schreef Aventura het volgende:
Een tip (ik kijk elke week 'Hoe schoon is jouw huis?'): bedek de bodem van de plee met toiletpapier en deponeer daarop de bolus. Niet alleen blijft je toilet daardoor langer schoon, ik denk zelfs dat de hele shitload daardoor als het ware door de afvoerbuis heen surft.
wat de neger zegt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:08 schreef Aventura het volgende:
Een tip (ik kijk elke week 'Hoe schoon is jouw huis?'): bedek de bodem van de plee met toiletpapier en deponeer daarop de bolus. Niet alleen blijft je toilet daardoor langer schoon, ik denk zelfs dat de hele shitload daardoor als het ware door de afvoerbuis heen surft.
Plakkerige drollen komen vaak voort uit te vet eten met te weinig voedingsvezels.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:06 schreef Aventura het volgende:
Maar je eet tenminste wel voldoende vezels. Het is een mooie compacte, stevige drol. Wees daar dan in elk geval blij mee!
Nelson Mandela op de boot naar Afrika zettenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:11 schreef Markster het volgende:
poepneger?
Als ze schuimen uit vetdiarree.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:13 schreef Markster het volgende:
groene drollen komen voort uit teveel spinazie eten.
bloedpoep c.q. aambeienpoep.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:22 schreef Markster het volgende:
[..]
Mijn schijt is altijd rood als ik hard pers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |