Zuigen schijnt effectiever dan blazen te zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:27 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Ik zou niet graag diegene zijn die zijn bek op de poeptube zet om even lekker uit te blazen. Maargoed, het kan erger. Er kan ook iemand aan de andere kant staan blazen als jij dat net wil doen.
Met natuurlijk het risico dat je de bruine trui inhaleert. Maar je moet wat overhebben voor de voorkoming van drijfsijsjes.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:55 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Zuigen schijnt effectiever dan blazen te zijn![]()
Whokay, spanky. Dat was MOST DEFINATLY een andere wolf. Ik weet hoe hard de hoeven van een gemiddeld paard zijn, en ga er dus bij voorkeur niet achter staan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hey timberwolf was jij nou diegene die een verhouding had met een paard? (of was dat een andere 'wolf')
Een verhouding met een paard??quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hey timberwolf was jij nou diegene die een verhouding had met een paard? (of was dat een andere 'wolf')
Dat is altijd leuk voor je energie rekeningquote:Op donderdag 14 april 2005 14:34 schreef Piaf het volgende:
Gisternacht was het weer feest
Ik heb nu wel wat nieuws bedacht, ik zet de douchekop op de wc als ik doortrek:
meer water = meer doortrekkracht = meer kans dat de bruine trui permanent verdwijnt!
Wildwaterpoepen.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:43 schreef DarkElf het volgende:
doortrekken tíjdens het poepen mén, voorkomt geur en vasthangen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |