En wat doe je met de zijkanten?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:39 schreef rainmaker2k het volgende:
Ik moet ook maar weer eens naar de kapper toe. Het is eindelijk weer eens bijna zomer. Dus het is weer tijd voor een stekeltjeskapsel.
Jaa. zo'n kapsel als in Jackass zeker. Echt niet.. Ik denk dat ik de zijkanten maar gewoon opgeschoren hou. Alhoewel ik dat altijd zo'n problem vind bij het slapen. Dan loop ik weer overdag met zo'n hangend plukje rond dat ik niet plat krijg.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En wat doe je met de zijkanten?blaas je de MAT weer nieuwe leven in, voor ons mannen
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:22 schreef Jokielanda het volgende:
niet iedereen is zo snel als jij Daywalkur
Er is nog hoop, voor ons mannenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:26 schreef Jokielanda het volgende:
Mat vind ik alleen mooi als die past bij de rest van de kapsel
Matjes zijn lelijk man. Dan lijk je net zo'n Amish.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]maar goed de belangrijkste vraag, Hoe zit het met de MAT ?
![]()
De bedoeling hiervan was: bovenkant naar voren vooraan een punkkuifje de zijkanten naar voren, en achter plat naar onder. Maja niet echt goed geluktquote:Op donderdag 7 april 2005 15:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
Dit had ik voorheen
http://members.home.nl/hocks/haren.jpg
Je bedoelt de mat ?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef mic_forever het volgende:
ja, iedereen heeft die haar styl0 zowat daywalkur.
Keep the "MAT" alivequote:
Fotoquote:Op donderdag 7 april 2005 16:37 schreef blieblie het volgende:
Kben gisteren naar de kapper geweest en heb nu boven kort, en aan de zijkant en achterkant iets langer. Geen mat, maar ook niet kort. Btje tussenin dus.
Zeg ik dat ik trendy ben dan?quote:
Kort haar met wat plukjesquote:Op donderdag 7 april 2005 17:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik trendy ben dan?
Maar wat is dan volgens jou dan wel trendy?
Post es een foto van je huidige hairdough dan.
En dat ziet er hoe uit?quote:
Mijn coupé moet wel vermelden dat ik weer naar de kapper moetquote:Op donderdag 7 april 2005 17:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik trendy ben dan?
Maar wat is dan volgens jou dan wel trendy?
Kzou niet weten wat trendy is voor mannen namelijk, qua haar ben ik echt een kluns, zou niet weten hoe ik er iets leuks van kan bouwen.
Post es een foto van je huidige hairdough dan.
Nee maar wel een matjequote:Op donderdag 7 april 2005 18:06 schreef blieblie het volgende:
Opzich wel okee kapsel, maar das toch ook niet uberhip/gewaagd en trendy?
Waar is dat lange haar van je?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:32 schreef DarcMarc het volgende:
Gewoon kort doen wat Schatje al zei
Miijn haar is kort met wat plukjes
voor
[afbeelding]
zijkant
[afbeelding]
Jah ik bedoel met trendy een vet kapselquote:Op donderdag 7 april 2005 18:32 schreef JaWi het volgende:
Waarom wil je zo heel graag 'trendy' zijn?
Smeer er een hoop gel inquote:Op donderdag 7 april 2005 19:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jah ik bedoel met trendy een vet kapsel![]()
Het lange haar is er nu 4 weken af , en vind het wel relaxt zoquote:
Jij met je kort haar campagne!quote:Op donderdag 7 april 2005 17:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Maakt het uit, het staat 'm goed.
Overgens zijn matjes passé.
Zie: De haartrends van dit jaar
Eerst wou ik lang haar maar aangezien dat zo lang duurtquote:Op donderdag 7 april 2005 20:13 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Het lange haar is er nu 4 weken af , en vind het wel relaxt zo
Maar wat wil jij dan ? korter of langer
Kun je toch je ei nog kwijt zoquote:Op donderdag 7 april 2005 18:32 schreef DarcMarc het volgende:
voor
[afbeelding]
zijkant
[afbeelding]
Je kan ook een blokhead nemen, kan er jammer genoeg geen foto,s van vindenquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Eerst wou ik lang haar maar aangezien dat zo lang duurttoch maar een verzorgd kort kapsel ik weet echter niet, zou ik het korter als dit doen, of iets langer... moeilijk
![]()
En jij kan hier ook nog wel posten, zo lang is het nog nietquote:
Blockhead is ietsjes TEquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:11 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Je kan ook een blokhead nemen, kan er jammer genoeg geen foto,s van vinden
[..]
En jij kan hier ook nog wel posten, zo lang is het nog niet
ik zou de voorkant niet te veel uitdunnenquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
Blockhead is ietsjes TE :p denk dat het weer gewoon stekeltjes worden (beetje wirwar) en dan uitdunnen, de zijkanten verder flink kort houden![]()
Bedankt voor de nuttige bijdragenquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zou de voorkant niet te veel uitdunnen
Vind het kapsel wel ok hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:37 schreef DennisMoore het volgende:
'k Had dit:
[afbeelding]
Nu is 't ongeveer zoiets:
[afbeelding]
Bedoeling is weer weer naar zoiets, denk ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nekjes dienen opgeschoren te zijn, vind ik..
(Maar misschien is dat slechts jaloezie... vanwege allerlei rare kruinen in de nek zou ik niet eens een mat kúnnen, als ik het zou willen....)
Thanks. Welke bedoel je?quote:
Die met dat flesje Grolschquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Thanks. Welke bedoel je?
'k Probeer het wel eens langer, maar echt een succes vind ik dat niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Oja, dat was wel redelijk geslaagd. Wel erg afhankelijk van de juiste lengte bovenop, in 't midden wat langer, niet helemaal symmetrisch.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
Die met dat flesje Grolschzal als ik thuis ben ook wat verschillende kapsels tonen
Ik heb die doorzichte pot met zo'n grijze deksel van Meta die gele stevige gelquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, dat was wel redelijk geslaagd. Wel erg afhankelijk van de juiste lengte bovenop, in 't midden wat langer, niet helemaal symmetrisch.
En een flinke lading gel natuurlijk. Gel is liev..
Dat staat echt bij sommige mensen zo lelijk, allemaal een lonsdale kloffie aandoen en dan waren ze compleetquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef B_BOY het volgende:
gewoon ammel trug naar het beckham kapsel. snel derover heen met de tondeuse hoef je niet naar de kapper. leker makkelijk:D
Post een foto als je terug bent. Ik weet verder ook niet wat je zoekt?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:28 schreef Nyles het volgende:
Hmmm, wat een timing, morgen naar de kapper, haar is weer behoorlijk lang! Zit weer aan kort te denken....maar wat?
'k Ben al jaren niet naar de kapper geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:06 schreef B_BOY het volgende:
gewoon ammel trug naar het beckham kapsel. snel derover heen met de tondeuse hoef je niet naar de kapper. leker makkelijk:D
Niet vergeten te posten hequote:Op vrijdag 8 april 2005 12:10 schreef Nyles het volgende:
Ik ook niet, ga samen met m'n meissie, die moet , verven enzo, genoeg tijd om over na te denkn hoe of wat
Hangt 't alweer tot aan je neus?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:14 schreef Nyles het volgende:
Haha, ben benieuwd, is weer de eerste keer dat ik naar een "echte" kapper gaaan, alstijd zo'n deur aan deur zwartwerk slet gehad die niet kon knippen
Als je 't kort doet, moet je 't gelijk flink kort doen! Metamorfose.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef Nyles het volgende:
Haha het is zelfs langer en ik heb een mat
Heb het al een keer kortgehad, maar dat was nog nietgoed geknipt zeg, beetje traumatiserend zeg maar
Dit is de enige recente foto die ik van mezelf heb![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Geniale fotoquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef Nyles het volgende:
Haha het is zelfs langer en ik heb een mat
Heb het al een keer kortgehad, maar dat was nog nietgoed geknipt zeg, beetje traumatiserend zeg maar
Dit is de enige recente foto die ik van mezelf heb![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zoals Bierkameel?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:31 schreef Nyles het volgende:ik zie nog wel wat ik doe, het wordt in ieder geval een stuk korter en geen "gordijnen" meer
Nog een foto van deze gruwelijke kikker en ik![]()
[afbeelding]
WHAHAH een matje ..quote:Op donderdag 7 april 2005 18:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee maar wel een matjeverder gewoon stekeltjes
wil wel trendy'er gaan
uhuhquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:00 schreef Vassili_Z het volgende:
Een mat is voor johnnies
Idd eigenlijk was mijn streven een beetje naar de doelman van Barcelonaquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:53 schreef TYP het volgende:
Kort haar met een mat is erg fout. Lang haar zonder een mat is voor homo's. Kortom, kort haar heb je dus geen mat en lang haar wel. Sim-pel.
Nergens een foto gevonden hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:50 schreef fs180 het volgende:
zoek maar in 'ik laat mn haar langer groeien"
Eens...quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:53 schreef TYP het volgende:
Kort haar met een mat is erg fout. Lang haar zonder een mat is voor homo's. Kortom, kort haar heb je dus geen mat en lang haar wel. Sim-pel.
Nope, heb je chelsea - barcelona gekeken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:23 schreef JaWi het volgende:
Victor Valdes, heb je daar ook duidelijke foto's van?
Ja, maar ik let niet op de kapsels van spelersquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nope, heb je chelsea - barcelona gekeken?
Ik kijk naar alle kapsels (van jongens) is volgens mij een fetisjquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, maar ik let niet op de kapsels van spelers.
overloperquote:Op donderdag 7 april 2005 18:32 schreef DarcMarc het volgende:
voor
[afbeelding]
zijkant
[afbeelding]
Ja zeg, dat ziet er toch niet uit.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:21 schreef fs180 het volgende:
zat blijkbaar nog in het vorige deel
[afbeelding]
idd nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja zeg, dat ziet er toch niet uit..
leukquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
zat blijkbaar nog in het vorige deel
[afbeelding]
Uit Voor en na de kapper.:quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:09 schreef blieblie het volgende:
Vroegah had een klasgenoot in groep 3 een batman-teken op zijn achterhoofd.
Dat kan ik niet mooi vindenquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uit Voor en na de kapper.:
http://members.lycos.nl/degeneraal/Silk/Silk%20bij%20Kinki_2.jpg.
Ik combineer hetquote:Op zondag 10 april 2005 15:38 schreef DennisMoore het volgende:
Da's dan jouw mening..
Ikzelf vind harde gel-stekels juist wél lekker om doorheen te woelen.
'k Vind die vettige wax smerig.
Ga je gang.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
ik zal thuis wel een paar foto's posten, die ik wel stoer vind
Voor stekeltjes is wax echter helemaal niet geschikt, het moet nu eenmaal hard wordenquote:Op zondag 10 april 2005 18:08 schreef desaparacido het volgende:
DaYwALKuR en Dennis Moore, wax ís ook smerig. Er zijn meer producten in stylingland dan alleen wax en gel hoor
Vandaar dat ik Threads noemde van Sebastian collection, het is een soort vloeibare wax uit een tubetje, maar helemaal niet vettig!![]()
Ik gebruik fiber gelquote:Op zondag 10 april 2005 18:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Voor stekeltjes is wax echter helemaal niet geschikt, het moet nu eenmaal hard wordenbijv. met kleren passen als je wax erin hebt vraag dan niet hoe je eruit ziet
en wax of geen wax het wordt er altijd vettiger van dan als met gel!
quote:Op zondag 10 april 2005 21:04 schreef Jokielanda het volgende:
Daywalkur
ben je nu nog niet bij de kapper geweest?
Nu nog fatsoenlijk gaan voetballen.quote:Op maandag 11 april 2005 16:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik had gisteren de samenvatting Ajax-Az gekeken, Van der Vaart heeft ook wel een leuk kapsel
Die 'illegale' neger is Urby Emanuelson, een rasechte Amsterdammer. Deze jongen is een van de grootste talenten en heeft nu al meer centen dan jij ooit in je leven zal verdienenquote:Op maandag 11 april 2005 17:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wie is die illegale neger naast hem, wat zo vuil kijkt?
Ach, al had ie 't pimpelpaars geverfd...quote:
Toen ik vroeger kort haar had had ik deze gelquote:Op donderdag 14 april 2005 21:35 schreef wlsandman het volgende:
misschien is het al gevraagd maar:
welke soort gel moet je nou eigenlijk gebruiken bij zulke kapsels?
Iedere dag scherenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
Oja een vraagje Ik ben 22 en krijg maar geen bakkebaardenhoe kan ik die kweken?
helpt dat? ik vind niks op die sitequote:Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Iedere dag scherenkijk hier maar eens http://www.bakkebaarden.nl/
Donshaartjes wegscheren, komen ze 2x harder terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:27 schreef Varr het volgende:
Hoe kun je uberhaubt bakkebaarden scheren die je niet hebt.
De haren op mijn zak groeien echter zeer snel terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:56 schreef Varr het volgende:
Dat is onzin, hoe hard je haar goed staat vast gelegd.
goeie sitequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
Goeie site!
haircutsformen.org
[afbeelding] [afbeelding]
Minder? man de halve wereld loopt er zo bij. Zo standaard dat haar naar voren en dan aan de voorkant wat omhoog....quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mja. je ziet dit steeds minder de laatste tijd.
Ben benieuwd wat mensen zullen denken wanneer ze zichzelf 10 jaar later op de foto zien, met zo'n rare punt bovenop 't hoofd..
"What was I thinking?!".
Neuh, niet met 'neutrale' modellen, zonder iets specifieks.quote:
alleen het bloempotten kapsel heeft het tot nu toe overleefdquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, niet met 'neutrale' modellen, zonder iets specifieks.
Wel met een rare gel-punt bovenop 't hoofd, of die hanekammetjes.
Of sommige enorm lelijke matten nu, met opzij bijna kaalgeschoren..
Neuh, ik bedoel niet alleen aan de voorkant, maar meer alles in 't midden omhoog gekamd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:21 schreef Varr het volgende:
Minder? man de halve wereld loopt er zo bij. Zo standaard dat haar naar voren en dan aan de voorkant wat omhoog....
Zit wel leukquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:33 schreef DennisMoore het volgende:
Die stijl zijn we nu toch wel voorbij..
post eensquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:50 schreef stijgende_ster het volgende:
Mijn haar was middellang, zat prima.. Toen zei de kapster: Net als de vorige keer? Ik heel naïef: Ja hoor.. En nu is het dus een cm of 4 bovenop.. te kort! En nu weet ik dus niet wat ik ermee moet..
tvp
Hij doet 't trouwens.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Doet ie 't of doet ie 't niet?".
Bedoel je dat je het niet echt geschikt vindt voor meer ontwikkelde mensen? Of dsat het altijd wel kan als je er maar de kop voor hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:14 schreef Sickert het volgende:
hier boven owned moet je alleen het hoofd voor hebben
als ik dat zou doen heb ik meteen een thuiswerk kop :|
Het staat bijna altijd goed, vind ik, vooral bij donker haar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:06 schreef TXC het volgende:
Ik heb zelf meestal een vrij kort blockhead kapsel (met alles precies hoekig) maar bij sommige mensen vind ik het ook wel staan als echt vet kort is met de tondeuse. Maar ik heb het idee dat veel mensen dit ook weer goedkoop vinden staan omdat het vaak thuiswerk is.
Wat vindt de fok!ker hiervan?
edit: zoals hierboven dus
ook zo'n mooie glimlach?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit heb ik als m,n haar langer is![]()
Ja, is beter.quote:Op maandag 25 april 2005 17:46 schreef mic_forever het volgende:
zal iK me haar kort doen?
ik heb nu dit(alleen et is alweer iets langer nu)
[afbeelding]
Dat hoofd krijg je er niet bij he?quote:Op maandag 25 april 2005 19:30 schreef mic_forever het volgende:
ik vin dit wel cool dan [afbeelding]
..kga maar is proberen in de mei-vakantie
makkelijkste kapsel ooit (naja bijna danquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Steve.Porter het volgende:
[afbeelding]
vindt dit kapsel wel vet, maar hoe krijg je het in hemelsnaam zo? Het lijkt zo nonchalant, maar ik vermoed dat er heel wat bij komt kijken
Ziet er ook niet zo ongewikkeld uit. Als 't allemaal op de juiste lengte geknipt is... en hier ook nog 's deels gekleurd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Steve.Porter het volgende:
[afbeelding]
vindt dit kapsel wel vet, maar hoe krijg je het in hemelsnaam zo? Het lijkt zo nonchalant, maar ik vermoed dat er heel wat bij komt kijken
Dat soort kapsels ben ik afgelopen zomer in Scandinavië heel veel tegen gekomen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Steve.Porter het volgende:
[afbeelding]
Jep. Hartstikke natuurlijk blond. Geloof alleen dat er hiet wat water inzatquote:
Wel geinig die licht/donker-effecten. Zal wel puur schaduw zijn dan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:55 schreef JaWi het volgende:
Jep. Hartstikke natuurlijk blond. Geloof alleen dat er hiet wat water inzat.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ondertussen maar naar de kapper geweestzie hier het resultaat (korter dan ik voor ogen had
)
de zijkanten heelveel !!, bovenop niet echt veel eraf gehaald idd. Ik denk dat het voor mij korter lijkt omdat ik een tijdje langer de haren hadquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nouja, zoveel is er niet af, toch?
Cool kapsel is het nou een blokheadquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ondertussen maar naar de kapper geweestzie hier het resultaat (korter dan ik voor ogen had
)
[afbeelding]
Schijnbaarquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:52 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Cool kapsel is het nou een blokhead
dat kapsel had ik ook, nu alleen wel met scheermes bewerktquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Doet ie 't of doet ie 't niet?".
als ik het zo zou hebben zou het gewoon duf naar voren gaan hangen.. komt wel soort gel/wax bij kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ziet er ook niet zo ongewikkeld uit. Als 't allemaal op de juiste lengte geknipt is... en hier ook nog 's deels gekleurd.
Vind 't niet mooi trouwens.
The matrixquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:52 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[afbeelding]
K zit wel te denken om maar weer eens wat anders te doen..
Dat varieert. Stand 3 (9mm) staat bij mij 't beste, omdat je dan net niet op de huid kijkt. M'n haar is niet zo dik meer als vroeger, toen ik met standje 1 nog goed wegkwam.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef TGV2 het volgende:
Hoe kort laten jullie je nek opscheren? Tondeusestand 2; 1,5 of super kort op 1?
post eens wat pic'squote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Gesloten het volgende:
Heb m`n haar 2 weken geleden gemillimeterd.
heej dat kapsel loop ik altijd mee als ik écht mijn haar te lang heb laten groeienquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Steve.Porter het volgende:
[afbeelding]
weet ik niet, post eens een fotoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nu een mat tot over mijn schouderbladen (en boven kort), ben ik nu stoer?
Inderdaad erg kort en zonde van je matjequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
)
[afbeelding]
Maar ik laat hem weer groeienquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef TGV2 het volgende:
[..]
Inderdaad erg kort en zonde van je matje![]()
jah, geen mat maar ook niet té kort achter, overstekend noemt mijn kapper dat altijdquote:
En hoe ziet dat uit dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:33 schreef zwahiel het volgende:
[..]
jah, geen mat maar ook niet té kort achter, overstekend noemt mijn kapper dat altijd
Overigens hebben mijn haren nu weer preciés de goeie lengte...
Een fototje erbijquote:Op maandag 4 juli 2005 00:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ben ook naar de kapper geweest, echter niet zo blij, de kapster heeft achter op het hoofd langer gelaten dan voren..
volgens mij ben jij homoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet er wel de kop voor hebben natuurlijk..
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:45 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik heb nu heel dit topic gelezen, en wtf is een 'mat'
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik vind dat allebei de kapsels je goed staan, echter het lange haar toch net iets beter![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik vind dat allebei de kapsels je goed staan, echter het lange haar toch net iets beter![]()
Wie dan joh?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:14 schreef Nyles het volgende:
Haha, ben benieuwd, is weer de eerste keer dat ik naar een "echte" kapper gaaan, alstijd zo'n deur aan deur zwartwerk slet gehad die niet kon knippen
goeie kick !quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Kickje!
laat me denken aanquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Duke Nukem
Da's pas een blockhead/flattop..
Staat je goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef Tha_Mars het volgende:
kickerdekick
Miisschien iets te kort voor dit topic maargoed...
[afbeelding]
[afbeelding]
ohjah, kmoet nog wel wat bijwerken aan mijn baardje...
Die actie met je scheermachine, was dat een doodgewone scheermachine?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |