dat kapsel had ik ook, nu alleen wel met scheermes bewerktquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Doet ie 't of doet ie 't niet?".
als ik het zo zou hebben zou het gewoon duf naar voren gaan hangen.. komt wel soort gel/wax bij kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ziet er ook niet zo ongewikkeld uit. Als 't allemaal op de juiste lengte geknipt is... en hier ook nog 's deels gekleurd.
Vind 't niet mooi trouwens.
The matrixquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:52 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[afbeelding]
K zit wel te denken om maar weer eens wat anders te doen..
Dat varieert. Stand 3 (9mm) staat bij mij 't beste, omdat je dan net niet op de huid kijkt. M'n haar is niet zo dik meer als vroeger, toen ik met standje 1 nog goed wegkwam.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef TGV2 het volgende:
Hoe kort laten jullie je nek opscheren? Tondeusestand 2; 1,5 of super kort op 1?
post eens wat pic'squote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Gesloten het volgende:
Heb m`n haar 2 weken geleden gemillimeterd.
heej dat kapsel loop ik altijd mee als ik écht mijn haar te lang heb laten groeienquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Steve.Porter het volgende:
[afbeelding]
vindt dit kapsel wel vet, maar hoe krijg je het in hemelsnaam zo? Het lijkt zo nonchalant, maar ik vermoed dat er heel wat bij komt kijken
weet ik niet, post eens een fotoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nu een mat tot over mijn schouderbladen (en boven kort), ben ik nu stoer?
Inderdaad erg kort en zonde van je matjequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ondertussen maar naar de kapper geweestzie hier het resultaat (korter dan ik voor ogen had
)
[afbeelding]
Maar ik laat hem weer groeienquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef TGV2 het volgende:
[..]
Inderdaad erg kort en zonde van je matje![]()
jah, geen mat maar ook niet té kort achter, overstekend noemt mijn kapper dat altijdquote:
En hoe ziet dat uit dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:33 schreef zwahiel het volgende:
[..]
jah, geen mat maar ook niet té kort achter, overstekend noemt mijn kapper dat altijd
Overigens hebben mijn haren nu weer preciés de goeie lengte...
Een fototje erbijquote:Op maandag 4 juli 2005 00:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ben ook naar de kapper geweest, echter niet zo blij, de kapster heeft achter op het hoofd langer gelaten dan voren..
volgens mij ben jij homoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet er wel de kop voor hebben natuurlijk..
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:45 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik heb nu heel dit topic gelezen, en wtf is een 'mat'
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik vind dat allebei de kapsels je goed staan, echter het lange haar toch net iets beter![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik vind dat allebei de kapsels je goed staan, echter het lange haar toch net iets beter![]()
Wie dan joh?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:14 schreef Nyles het volgende:
Haha, ben benieuwd, is weer de eerste keer dat ik naar een "echte" kapper gaaan, alstijd zo'n deur aan deur zwartwerk slet gehad die niet kon knippen
goeie kick !quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Kickje!
laat me denken aanquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Duke Nukem
Da's pas een blockhead/flattop..
Staat je goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef Tha_Mars het volgende:
kickerdekick
Miisschien iets te kort voor dit topic maargoed...
[afbeelding]
[afbeelding]
ohjah, kmoet nog wel wat bijwerken aan mijn baardje...
Die actie met je scheermachine, was dat een doodgewone scheermachine?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |