quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Steve.Porter het volgende:[
afbeelding]
vindt dit kapsel wel vet, maar hoe krijg je het in hemelsnaam zo? Het lijkt zo nonchalant, maar ik vermoed dat er heel wat bij komt kijken
heej dat kapsel loop ik altijd mee als ik écht mijn haar te lang heb laten groeien
![]()
Trouwens wel heerlijk in de winter moet ik zeggen! Gaat altijd goed, maar je moet er wel speciale zooi voor in je haren doen van Andrelon (tenminste dat gebruik ik) had 't afgelopen week weer eventjes zo maar toen was mijn spul op en had ik geen centjes om nieuw te halen. Had 't met mouse en wat haarspray proberen recht te krijgen...
Maar 't zat pas goed als ik een nachtje geslapen had
![]()
Maar dan vond ik 'twel prima zitten.
* zwahiel heeft van nature heel dik en vol haar, heb ook geen inhammen of zo, lekker gezonde haren
Nu weer kort gewiekt, over 2 weken zijn ze weer precies de lengte die ze moeten hebben voor mijn kapsel denk ik
Beetje naar voren en aan de zijkant omlaag, achter beetje overstekend en voor iets omhoog, maar niet teveel... 'tmoet geen kuif worden hé!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss