Als je 't kort doet, moet je 't gelijk flink kort doen! Metamorfose.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef Nyles het volgende:
Haha het is zelfs langer en ik heb een mat
Heb het al een keer kortgehad, maar dat was nog nietgoed geknipt zeg, beetje traumatiserend zeg maar
Dit is de enige recente foto die ik van mezelf heb![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Geniale fotoquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef Nyles het volgende:
Haha het is zelfs langer en ik heb een mat
Heb het al een keer kortgehad, maar dat was nog nietgoed geknipt zeg, beetje traumatiserend zeg maar
Dit is de enige recente foto die ik van mezelf heb![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zoals Bierkameel?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:31 schreef Nyles het volgende:ik zie nog wel wat ik doe, het wordt in ieder geval een stuk korter en geen "gordijnen" meer
Nog een foto van deze gruwelijke kikker en ik![]()
[afbeelding]
WHAHAH een matje ..quote:Op donderdag 7 april 2005 18:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee maar wel een matjeverder gewoon stekeltjes
wil wel trendy'er gaan
uhuhquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:00 schreef Vassili_Z het volgende:
Een mat is voor johnnies
Idd eigenlijk was mijn streven een beetje naar de doelman van Barcelonaquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:53 schreef TYP het volgende:
Kort haar met een mat is erg fout. Lang haar zonder een mat is voor homo's. Kortom, kort haar heb je dus geen mat en lang haar wel. Sim-pel.
Nergens een foto gevonden hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:50 schreef fs180 het volgende:
zoek maar in 'ik laat mn haar langer groeien"
Eens...quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:53 schreef TYP het volgende:
Kort haar met een mat is erg fout. Lang haar zonder een mat is voor homo's. Kortom, kort haar heb je dus geen mat en lang haar wel. Sim-pel.
Nope, heb je chelsea - barcelona gekeken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:23 schreef JaWi het volgende:
Victor Valdes, heb je daar ook duidelijke foto's van?
Ja, maar ik let niet op de kapsels van spelersquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nope, heb je chelsea - barcelona gekeken?
Ik kijk naar alle kapsels (van jongens) is volgens mij een fetisjquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, maar ik let niet op de kapsels van spelers.
overloperquote:Op donderdag 7 april 2005 18:32 schreef DarcMarc het volgende:
Gewoon kort doen wat Schatje al zei
Miijn haar is kort met wat plukjes
voor
[afbeelding]
zijkant
[afbeelding]
Ja zeg, dat ziet er toch niet uit.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:21 schreef fs180 het volgende:
zat blijkbaar nog in het vorige deel
[afbeelding]
idd nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja zeg, dat ziet er toch niet uit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |