abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26046110
Single en selectief
Single en selectief deel 2
Single en selectief deel 3

[Centraal] (Nog steeds) single.....
[centraal] nog steeds single part 2
[centraal] (nog steeds) single pt. 3
[Centraal] (nog steeds) Single Part 4

***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***

* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.;)

* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 07-04-2005 13:46:23 ]
  donderdag 7 april 2005 @ 13:47:52 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26046771
OP even aangepast en daarop wijzende posts (alle dus ) verwijderd.

Single game is on again!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26046777
En na 4 delen kunnen we wel stellen dat het zeker geen slowchat-topic is geworden. (ahum) Maargoed, wie weet komt er nog wat spannends uit voort, mooi toch?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26046844
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:48 schreef nozem het volgende:
En na 4 delen kunnen we wel stellen dat het zeker geen slowchat-topic is geworden. (ahum) Maargoed, wie weet komt er nog wat spannends uit voort, mooi toch?
Nou ?? Neigt er wel een beetje naar . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_26046871
Ik ben nog steeds single...paar meiden voor 1 avondje gehad, maar meer niet. Een relatie zie ik niet snel gebeuren, dus dit topic is vast wel goed voor mij
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 7 april 2005 @ 13:55:11 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26046946
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:48 schreef nozem het volgende:
Slowchat, daar ontkom je niet aan in een reeks als deze.
Maar volgens mij houden we het samen nog goed binnen de perken. Het modteam is er iig alert op, maar we gaan ook niet op elke slak zout leggen.

Ik denk dat we binnenkort gaan evalueren .

Anywayz: deze single white female kan wel weer een mannelijk verzetje gebruiken. Niet speciaal in de zin van een relatie, maar wat mannelijk vlees in de (bed)kuip is wel weer eens welkom.
Maar weer eens de kroeg induiken... of de AH XL, vroeg in de avond .
pi_26046993
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Anywayz: deze single white female kan wel weer een mannelijk verzetje gebruiken. Niet speciaal in de zin van een relatie, maar wat mannelijk vlees in de (bed)kuip is wel weer eens welkom.
Maar weer eens de kroeg induiken... of de AH XL, vroeg in de avond .
Zo makkelijk he, als je een ''lekker wijf'' bent. Pik je ze echt op bij de AH ja?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26047059
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef nozem het volgende:

[..]

Zo makkelijk he, als je een ''lekker wijf'' bent. Pik je ze echt op bij de AH ja?
Ook een AH kan een plek zijn waar je kunt zien en bekeken kunt worden! . Qua oppikken heb ik niet veel ervaring, maar goed: ik ben dan ook een man
  donderdag 7 april 2005 @ 14:01:15 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26047106
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef nozem het volgende:
Pik je ze echt op bij de AH ja?
Oppikken bij de AH heb ik (nog) nooit gedaan. Maar er wordt wel wat afgeflirt tussen de aubergines en de Roma-tomaatjes.
Dus, wat niet is...

Heb wel vaker gehoord dat de supermarkt rond een uurtje of half zeven, zeven uur tha place to be is voor zoekende singles... Doe er uw voordeel mee .
pi_26047150
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb wel vaker gehoord dat de supermarkt rond een uurtje of half zeven, zeven uur tha place to be is voor zoekende singles... Doe er uw voordeel mee .
Inderdaad: zo'n supermarkt voor singles heb je inderdaad niet nodig. Het grote voordeel van Albert Heijn
pi_26047213
Ik heb ook weleens een keer gehoord dat ze bij sommige supermarkten zowel blauwe als gele mandjes hebben. Een geel mandje dien je te gebruiken als je wilt aangeven dat je single en op zoek bent.
pi_26047221
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oppikken bij de AH heb ik (nog) nooit gedaan. Maar er wordt wel wat afgeflirt tussen de aubergines en de Roma-tomaatjes.
Dus, wat niet is...

Als extra tip: let op de inhoud van het boodschappenmandje. Van de week stond er ook een zo vrijgezel voor mijn neus in de rij. Rond het tijdstip wat Copycat noemt. Inhoud bestond uit; magnetronpoffertjes, toetjes, melk, slagroom en bier. Dus gemak dient de mens en ik ging er maar vanuit dat hij vrijgezel is.
pi_26047263
Oh jee, nu gaat iedereen stalkerig gedrag vertonen in de supermarkt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_26047336
Op de genoemde tijdstippen ben ik nooit in de supermarkt. Misschien dat dat het is.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:14:08 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26047448
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:10 schreef thabit het volgende:
Op de genoemde tijdstippen ben ik nooit in de supermarkt. Misschien dat dat het is.
Je boodschappen schedule omgooien en overduidelijke singleproducten in je mandje:
eenpersoons magnetronmaaltijden, een half brood, een fles fris en een half onsje filet americain .

't is dat ik vanavond niet in de supermarkt hoef te zijn, maar morgenavond zal ik eens een klein en absoluut wetenschappelijk onverantwoorde steekproef doen.

Vanavond weer met stoere mannen sporten... alleen zijn dat net niet mijn types .
  Moderator donderdag 7 april 2005 @ 14:14:34 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26047459
zo wat is dit een vrolijke reeks geworden .. nodig tijd voor uw aller persimist om zich er weer bij te voegen

update : nog immer single

verder wil ik melden tegen ruis ; ga drvoor
en tegen mouseover : ik heb maar 1 pagina per topic dus kan ik nooit 4 pagina's jammeren

zo dat is nog eens een TVP
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_26047484
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je boodschappen schedule omgooien en overduidelijke singleproducten in je mandje:
eenpersoons magnetronmaaltijden, een half brood, een fles fris en een half onsje filet americain .
Ik heb niet eens een magnetron. .
pi_26047523
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat onze leeftijden zoveel schelen
  donderdag 7 april 2005 @ 14:17:43 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26047541
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:16 schreef thabit het volgende:

Ik heb niet eens een magnetron. .
De meeste magnetron maaltijden kun je ook au bain marie opwarmen. Een pannetje, gasfornuis en water heb je toch wel?
En anders doe je maar gewoon net alsof .
  donderdag 7 april 2005 @ 14:19:37 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26047588
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:17 schreef WeirdMicky het volgende:

Jammer dat onze leeftijden zoveel schelen
16 jaar... daar voel je niets van... en is daarnaast ook nog eens hartstikke hip: een rijpe(re) vrouw als ik en een jonge Adonis als jij samen...
pi_26047612
Wat gaat dit snel zeg.
pi_26047673
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

16 jaar... daar voel je niets van... en is daarnaast ook nog eens hartstikke hip: een rijpe(re) vrouw al ik en een jonge Adonis als jij samen...
je maakt mn hele dag weer goed. De vrouwen waar ik op val zijn sowieso eigenlijk altijd minstens 4 jaar ouder de laatste tijd, maar dit is natuurlijk nog hipper!
pi_26047770
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

16 jaar... daar voel je niets van... en is daarnaast ook nog eens hartstikke hip: een rijpe(re) vrouw als ik en een jonge Adonis als jij samen...
Wat vindt een vrouw eigenlijk aantrekkelijk aan een man die niet kan koken?
pi_26047809
Het gevoel van macht? Het ondergeschikte gedrag van de man? Een kwestie van waardering?

Verder weet ik het ook niet, lijkt me alleen maar lastig
  donderdag 7 april 2005 @ 14:29:42 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26047858
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:26 schreef thabit het volgende:

Wel of niet kunnen koken is voor mij geen reden om iemand al dan niet aantrekkelijk te vinden. Zolang ie mij maar tot het kookpunt weet te brengen .

Mijn vorige vriend kookte de sterren van de hemel, maar dat maakte hem er uiteindelijk niet aantrekkelijker op voor me. Ergo: exit.

De vriend daarvoor kon nog geen ei bakken, maar God, wat was ik gek op die man. Helaas bleek dat dan weer het prototype foute man in het kwadraat te zijn.
't Is ook nooit goed...
pi_26047889
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:26 schreef thabit het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt, misschien heb je andere pluspunten die doen vergeten dat je niet kan koken?
pi_26047902
Ik kan half koken
pi_26047964
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:30 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt, misschien heb je andere pluspunten die doen vergeten dat je niet kan koken?
Ikzelf kan wel koken hoor. Maar het valt me op dat vrouwen eerder op mannen lijken te vallen die niet kunnen koken dan op mannen die dat wel kunnen.
pi_26047983
Ik kan prima koken en waardeer ook wel gezelligheid in de keuken. Maar met sommige mensen kun je gewoon niet in de keuken staan, dat is geheid ruzie. Samen koken is gewoon een kwestie van taken verdelen en flirten en gezellig ouwehoeren toch? Of mis ik het punt?

Ahja, ben ook nog steeds single.
pi_26048176
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:33 schreef thabit het volgende:

[..]

Ikzelf kan wel koken hoor. Maar het valt me op dat vrouwen eerder op mannen lijken te vallen die niet kunnen koken dan op mannen die dat wel kunnen.
Net wat copycat zegt, ik zal er niet op afknappen dat een man niet kan koken. Kan hij dat wel is dat zeer meegenomen.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:45:27 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26048261
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
ik zal er niet op afknappen dat een man niet kan koken. Kan hij dat wel is dat zeer meegenomen.
Inderdaad. Temeer omdat ik zelf ook niet bepaald een keukenprinses ben.
Ach, samen een pizza bestellen of naar de Chinees is ook leuk op z'n tijd .
pi_26048359
Ben waarschijnlijk niet de standaard single, maar toch, wou even reageren .. want
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef thabit het volgende:
Ik heb ook weleens een keer gehoord dat ze bij sommige supermarkten zowel blauwe als gele mandjes hebben. Een geel mandje dien je te gebruiken als je wilt aangeven dat je single en op zoek bent.
Dit zou ik dus niet durven. Heb het weleens meer gehoord, maar ik ben in staat om dat blauwe mandje te pakken, anders loop je daar zo (en ik dan waarschijnlijk op deze manier -> = wat opgelaten ) met je gele mandje. Ik vraag me af of ik de enige ben die daar zo over denkt eigenlijk.
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:

De vriend daarvoor kon nog geen ei bakken, maar God, wat was ik gek op die man. Helaas bleek dat dan weer het prototype foute man in het kwadraat te zijn.
't Is ook nooit goed...
Herkenbaar (allemaal) wat je zegt .
De grootste klunsen, knoeien met (rode) wijn op mijn (soort witte ) vloerbedekking, theelichtje wat naast mijn bed flikkert door diegene zijn toedoen, bijna mijn slaapkamer in de fik, etc etc, naja zijn of kunnen weer minder klunsig zijn in andere dingen, om het maar beschaafd te houden .

Denk dat het met een soort van impulsiviteit te maken heeft ofzo. Maja, dit is niet de plek om daar mijn gedachtes hierover te gaan spuien denk . Wel opvallend soms iig .
pi_26048431
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik kan half koken
Bij mij is ook altijd alles half gaar ja
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_26048450
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inderdaad. Temeer omdat ik zelf ook niet bepaald een keukenprinses ben.
Ach, samen een pizza bestellen of naar de Chinees is ook leuk op z'n tijd .
Precies en het voordeel aan mannen die niet kunnen koken is ook dat ze er niet uren over kunnen praten, want dat interesseert me helemaal niet als niet-keukenprinses.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:52:49 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26048473
Je kan natuurlijk ook een keer naar een kookclub gaan. Schieten overal in Nederland als (eetbare) paddenstoelen uit de grond en volgens mij is dat ook een single hotspot.
Sla je twee vliegen in één klap .
pi_26048487
Dit topic gaat straks naar CUL
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_26048543
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:52 schreef Copycat het volgende:
Je kan natuurlijk ook een keer naar een kookclub gaan. Schieten overal in Nederland als (eetbare) paddenstoelen uit de grond en volgens mij is dat ook een single hotspot.
Ik zat van de week te zoeken naar workshops voor een collega en mijzelf en inderdaad ik kwam een speciale kookworkshop voor vrijgezellen tegen.

Gaat ff zoeken naar het linkje, dat mag wel toch?
pi_26048555
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:52 schreef Copycat het volgende:
Heb ik wel een keer gedaan. Was erg leuk om te doen, maar een relatie heeft het me niet opgeleverd.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:57:16 #39
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26048574
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Als extra tip: let op de inhoud van het boodschappenmandje. Van de week stond er ook een zo vrijgezel voor mijn neus in de rij. Rond het tijdstip wat Copycat noemt. Inhoud bestond uit; magnetronpoffertjes, toetjes, melk, slagroom en bier. Dus gemak dient de mens en ik ging er maar vanuit dat hij vrijgezel is.
Wat een vooroordelen maar weer, alsof je aan het feit dat iemand een magnetronmaaltijd koopt kunt zien dat hij single is. Ik zou juist het tegendeel willen beweren, want juist doordat mannen langdurig vrijgezel zijn worden ze gedwongen om te leren koken. Daar ben ik zelf het levende voorbeeld van.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26048591
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wat een vooroordelen maar weer, alsof je aan het feit dat iemand een magnetronmaaltijd koopt kunt zien dat hij single is. Ik zou juist het tegendeel willen beweren, want juist doordat mannen langdurig vrijgezel zijn worden ze gedwongen om te leren koken. Daar ben ik zelf het levende voorbeeld van.
Mwoh: het werkt bij mij wel zo! Ik heb geen zin om uitgebreid te kokkerellen en me dik een uur uit te sloven in de keuken als ik daarna binnen 15 minuten achter de kiezen heb. Als er iemand mee-eet, vind ik koken leuker. Aangezien er ongeveer 1x p/w iemand mee-eet, kook ik weinig (ik ben ook niet zo gek op kliekjes)
pi_26048609
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:55 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik zat van de week te zoeken naar workshops voor een collega en mijzelf en inderdaad ik kwam een speciale kookworkshop voor vrijgezellen tegen.

Gaat ff zoeken naar het linkje, dat mag wel toch?

Edit: gevonden http://clubculinair.com/
pi_26048612
Ik kocht toen ik op kamers zat nooit magnetronmaaltijden, smerige boel. Wel zo nu en dan een pizzaatje ofzo, maar ja daar kan me nix aan zien. Voor mij was koken juist altijd het rustpunt van een dag en aangezien ik wel een beetje kan koken uiteindelijk nog lekker ook.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:59:27 #43
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26048627
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:56 schreef thabit het volgende:

[..]

Heb ik wel een keer gedaan. Was erg leuk om te doen, maar een relatie heeft het me niet opgeleverd.
Ik heb altijd het idee dat kookclubs toch voornamelijk bestaan uit vrouwen van een jaar of 50, danwel getrouwde mannen in de midlifecrisis die er eens een avondje tussenuit willen. Maar blijkbaar is dat een vooroordeel mijnerzijds.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:00:59 #44
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26048660
Ik kan ook goed koken, en vind het ook erg leuk om te doen. Ik ga echt niet wachten totdat ik een vrouw tegenkom voordat ik een keer lekker kan eten .

Nu maar hopen dat de liefde van de vrouw ook door de maag gaat....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_26048695
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat kookclubs toch voornamelijk bestaan uit vrouwen van een jaar of 50, danwel getrouwde mannen in de midlifecrisis die er eens een avondje tussenuit willen. Maar blijkbaar is dat een vooroordeel mijnerzijds.
Nee hoor, dit waren mensen van mijn leeftijd. De kookclub was dan ook links en veganistisch georienteerd.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:06:36 #46
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26048801
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:01 schreef thabit het volgende:

[..]

Nee hoor, dit waren mensen van mijn leeftijd. De kookclub was dan ook links en veganistisch georienteerd.
Wat is jouw leeftijd dan?

Met dat linkse kan ik trouwens nog wel leven , maar dat veganistische doet me onmiddellijk afknappen.
pi_26048839
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kocht toen ik op kamers zat nooit magnetronmaaltijden, smerige boel. Wel zo nu en dan een pizzaatje ofzo, maar ja daar kan me nix aan zien. Voor mij was koken juist altijd het rustpunt van een dag en aangezien ik wel een beetje kan koken uiteindelijk nog lekker ook.
Vind je dat niet iets heel erg triests hebben, als je alleen voor jezelf staat te koken?

Ik vind koken echt leuk, ben prima in staat een heerlijke maaltijd op tafel te zetten en ik hou heeeel erg van lekker eten, maar als ik alleen thuis ben, gooi ik toch echt een diepvriespizzaatje in de oven..

Lekker eten is imho iets wat je samen moet doen. Met vrienden, of met die ene bijzondere vrouw.

En ja, de liefde voor de vrouw gaat ook door de maag, al is het maar door de zorgvuldig uitgekozen wijn die het gerecht complementeert
Big dick.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:10:42 #48
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26048907
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:07 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Vind je dat niet iets heel erg triests hebben, als je alleen voor jezelf staat te koken?

Ik vind koken echt leuk, ben prima in staat een heerlijke maaltijd op tafel te zetten en ik hou heeeel erg van lekker eten, maar als ik alleen thuis ben, gooi ik toch echt een diepvriespizzaatje in de oven..
Ik zie werkelijk niet in wat daar triest aan is, want waarom zou je als alleenwonende (nou ja, veredeld studentenhuis, maar goed ) vrijgezel niet voor jezelf koken? Bovendien zou ik als ik dat niet zou doen minimaal vijf van de zeven dagen per week een diepvriespizza eten en dat lijkt me ook niet echt een gewenste optie.
pi_26048916
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:51 schreef BarBaar het volgende:

[..]

Bij mij is ook altijd alles half gaar ja
Ik gebruik alleen de rechterhelft van de pan.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:11:51 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26048937
quote:
Ik zou juist het tegendeel willen beweren, want juist doordat mannen langdurig vrijgezel zijn worden ze gedwongen om te leren koken. Daar ben ik zelf het levende voorbeeld van.
Ik denk dat jij (en Tranceptor, maar da's logisch ) toch eerder de regelbevestigende uitzondering bent, dan de norm. gemak dient de (single) mens, zeker in deze tijd waarin de schappen vol convenience producten liggen.

Maar het zijn natuurlijk niet alleen de magnetronmaaltijden in je mandje die een single bestaan verraden. Ook de kleinverpakkingen van andere (levens)middelen kunnen je al aardig op weg helpen.
pi_26048994
quote:

[..]

Ik leerde juist koken om mn moeder een plezier te doen...ik was toch student en heel veel thuis. Nu ik op kamers zit, kook ik vrij weinig...ik zit fulltime op mn werk, moet mn eigen boodschappen doen en dán nog koken? mij niet gezien...dan maar wat stokbroodjes gezond enzo.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:14:29 #52
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26049023
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:11 schreef Copycat het volgende:

Maar het zijn natuurlijk niet alleen de magnetronmaaltijden in je mandje die een single bestaan verraden. Ook de kleinverpakkingen van andere (levens)middelen kunnen je al aardig op weg helpen.
Dat is waar en lang niet alle producten bestaan in "single-verpakking" En als ze wel bestaan moet je veel meer betalen; pure discriminatie!
pi_26049050
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:14 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is waar en lang niet alle producten bestaan in "single-verpakking" En als ze wel bestaan moet je veel meer betalen; pure discriminatie!
Tot die gruwelijke ontdekking kwam ik ook. Gelukkig kan ik voor twee eten
pi_26049055
Ik kan heel goed eten bestellen

sweetgirly even dutje gaat doen
  donderdag 7 april 2005 @ 15:20:58 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26049204
quote:

Inderdaad word je als single financieel een redelijke poot uitgedraaid.
Toeslag op vakanties, relatief duurdere producten in de supermarkt...

* Copycat ziet dit topic nog uitmonden in een actiegroepering...
pi_26049357
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inderdaad word je als single financieel een redelijke poot uitgedraaid.
Toeslag op vakanties, relatief duurdere producten in de supermarkt...

* Copycat ziet dit topic nog uitmonden in een actiegroepering...
Nou inderdaad. Toen ik een hypotheek ging afsluiten moest daar verplicht een levensverzekering bij. Pas achteraf dacht ik: ja, waarom eigenlijk? Als ik onverhoopt mocht komen te overlijden woont er niemand meer in mijn hut, die kan dan toch gewoon aan de bank vervallen om de hypotheek te dekken?

Apart hoor.
Big dick.
pi_26049515
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:07 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Lekker eten is imho iets wat je samen moet doen. Met vrienden, of met die ene bijzondere vrouw.
Neej echt niet, waarom? Ik vind het leuk om te koken en hou van lekker eten. Dat ik dat dan zelf en voor mezelf moet maken. Ik zie het eerder als manier om mezelf ergens op te trakteren.

Lekker eten is een van de geneugten van het leven die je gewoon iedere dag kan hebben en niet per se bij vrienden of een leuke vrouw hoort.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:33:51 #58
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26049551
quote:
"Gewone" producten dan kopen. Naast dat het goedkoper is, doe je er nog langer mee ook en als het eten is, eet je er twee dagen van. Lekker makkelijk zeg ik zo . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_26049717
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:32 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Neej echt niet, waarom? Ik vind het leuk om te koken en hou van lekker eten. Dat ik dat dan zelf en voor mezelf moet maken. Ik zie het eerder als manier om mezelf ergens op te trakteren.

Lekker eten is een van de geneugten van het leven die je gewoon iedere dag kan hebben en niet per se bij vrienden of een leuke vrouw hoort.
Ik kook in het weekend voor mezelf. Ik mag er dan echt wat van en dat zie ik als een traktatie. Ooit doe ik het voor twee personen, maar tot die tijd geniet ik er ook van.
pi_26049878
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:
Dat zal het zijn.. Ik hou van groot inkopen, dus loop vaak met een karretje.
En magnetronshit vind je daar niet snel in. Eerder verse groenten, flesjes wijn, grote stukken vlees.

Dus nu maar aan de ongezonde prefab hap?
pi_26049898
In het weekend kook ik af en toe voor mn familie, maar dan niet te moeilijk. Gewoon lekker eten en vrij gezond, dat mag wel na een weekje buffelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')