Boudisque.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:43 schreef Cybje het volgende:
-Angel-: O.a. Plato in Rotterdam koop ik ze en "die ene winkel" in Amsterdam bij het Centraal Station in de buurt.
bovenstaande drie, en als ie teveel breezertjes op heeft gaat een beetje skihut er ook wel inquote:Op donderdag 7 april 2005 20:08 schreef Eveli het volgende:
hiphop, r&b, trance
Van wat voor soort muziek zou -Angel- nou houden?
Wanneer een arties qua album sales niets verkoopt dan luister ik er naar. De grote groep luistert er immers niet naar, en ik ben zo een klein beetje uniek. Shit. Er zijn meer mensen, die net als ik, naar de muziek zijn gaan luisteren.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
mwah zo bekijk ik het niet eens, bovenstaande bands (inclusief de bands die niet helemaal in het genre alternative vallen) maken muziek voor de muziek als eerste prioriteit.
Muziek die gemaakt is vanuit het oogpunt om geld te vangen is in mijn opinie bij voorbaat al troep omdat het 't complete idee achter muziek ondermijnt.
wat loop je nu sarcastisch de indie kid uit te hangen? Als je even naar dat lijstje had gekeken had je gezien dat ik ook bands als coldplay en live ertussen heb staan, die vindt ik ook helemaal geweldig, terwijl ze ook populair zijn bij het mainstream publiek.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:27 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wanneer een arties qua album sales niets verkoopt dan luister ik er naar. De grote groep luistert er immers niet naar, en ik ben zo een klein beetje uniek. Shit. Er zijn meer mensen, die net als ik, naar de muziek zijn gaan luisteren.
Ik zie zelfs dat er albums over de toonbank gaan. Die mensen willen de band van mij afpakken. Terwijl ik juist fan was vanaf het begin. Als de band nu nog populairder wordt, dan stop ik met luisteren hoor. Ik ben immers niet uniek meer, en de muziek klinkt ook al niet meer zoals gisteren. Die commerciele troep ik luister er niet meer naar. Op naar de volgende band waar ik mij wel uniek bij voel.
Laat ik het zo zeggen: bij mij staat Black Sabbath naast Blue, en Sepultura naast Shakira.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:08 schreef Eveli het volgende:
hiphop, r&b, trance
Van wat voor soort muziek zou -Angel- nou houden?
In 1 ding heb je gelijk: of het commercieël is boeit niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: bij mij staat Black Sabbath naast Blue, en Sepultura naast Shakira.
En of het nu commercieel of niet is, dat interreseert mij geen ene ruk. De ene dag Billy Joel, de volgende Atomic Kitten.
Hetzelfde toen mijn haar nog lang was,heb er ook nooit iets over gehoordquote:Op donderdag 7 april 2005 20:33 schreef CrazyVorteX het volgende:
Kheb ook lang haar en ik hoor er niks over....
Ik oordeel net zomin muziek op de commercieliteit (is dat een woord?). Zolang het maar goeie muziek is. Neem Red Hot Chili Peppers, is in principe ook hardstikke commercieel, maar wel fucking goeie muziek.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: bij mij staat Black Sabbath naast Blue, en Sepultura naast Shakira.
En of het nu commercieel of niet is, dat interreseert mij geen ene ruk. De ene dag Billy Joel, de volgende Atomic Kitten.
Waarom? Wat is er mis met het verdienen van geld. Klinkt de muziek dan opeens minder of zo.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:42 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Het feit dat je Atomic Kitten noemt verneukt je daarvoor zo nobele post. Mensen die schaamteloos coveren om daarmee geld en beroemdheid te vergaren zijn kut.
Je bent bljiven hangen in het begin van de jaren '70.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: bij mij staat Black Sabbath
Ik, als iemand die zelf veel muziek maakt, vind dat geld niet de juiste drijfveer is voor het maken van muziek. En ja dat hoor je inderdaad vaak terug. Muziek vanuit emotie, vanuit een boodschap of zoiets, bezit gewoon meer voor mijn gevoel, en ja dat hoor ik terug. Misschien ben ik te kritisch, maar ik vindt dat muziek meer moet zijn dan alleen "een leuk deuntje wat ik 15 jaar geleden ook al een keer heb gehoord" of een tekst die niet verder gaat dan "hee ik vind je leuk" "of Ik vindt je nu niet meer zo leuk" of "check mah bitches mah cars and mah shit nigguh" .quote:Op donderdag 7 april 2005 20:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom? Wat is er mis met het verdienen van geld. Klinkt de muziek dan opeens minder of zo.
Dat klopt, alleen dat wil nog niet zeggen dat ik lang haar heb. Ik moet immers nog denken aan mijn sociale maatschappelijke carriere.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je bent bljiven hangen in het begin van de jaren '70.
Laat me raden, deze emotionele uiting vindt je alleen in metal muziek.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:58 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Muziek van oorsprong is een manier om je emotioneel te uiten en deze emotie over te brengen naar de luisteraar. Om een boodschap over te brengen. En niet om op zoveel mogelijk ranzige manieren vertellen dat je vijf hoeren heb die je neukt of whatever.
ik ben niet eens een metal fan (zoals eerder al hebt kunnen lezen). Deze emotionele uiting vindt ik in muziek die vanuit dat gedachtegoed is opgebouwd. En of dat nu 'At the drive in' is of Keane, dat maakt dan verder niet uitquote:Op donderdag 7 april 2005 20:59 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat me raden, deze emotionele uiting vindt je alleen in metal muziek.
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:34 schreef Cybje het volgende:
SHE: je bent geen lekker wijf ... ik heb je foto's gezien en ik vind je er echt niet uit zien. Dan liever gewoon mijn hoofd. Als jij negatief gaat doen, kan ik dat ook ... en dat wat ik nu over jou zeg is zelfs nog positief.
Heb hier ook problemen mee , maar als iemand het tegen mij zegt heeft ie een probleem , heb me dat soort dingen veel te lang laten zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:17 schreef Cybje het volgende:
Nou gebeurt het me van tijd tot tijd dat iemand gewoon tegen me roept dat ik lelijk ben of dat me haar lelijk is. Opvallend genoeg roepen alleen allochtonen dat. Ik heb er de laatste 2 maanden eens opgelet, maar er zat werkelijk geen enkele blanke tussen!
waarom dan een huilie topic openen?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef Cybje het volgende:
SHE: serieus, je bent echt niet bepaald mooi (eigenlijk gewoon lelijk, maar goed, dat klinkt weer zo gemeen, zul je ook wel vaker horen enzo). En twee anderen zijn het hier met me eens
Ik red het tot nu toe prima met me houding. Ik ken leuke mensen, heb een leuke vriendin, heb leuk werk, leuke dingen om te doen en ik woon in een leuke stad. Ik vermaak me wel hoor in me leven.
Welk forum was dit ookalweer ? Klaagbaak ? (zegt die naam niet genoeg?!)quote:waarom dan een huilie topic openen?
JIJ bent 26?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:21 schreef SHE het volgende:
en we scoooorrrrrrrrrre
Get a f-ing life zeg
Sorry, maar als je uberhaupt het idee hebt, dat mensen je niet mogen om je lange haar, dan ben je echt heel oblivious
en wat is dit?
Juist een fucking openbaar forum, waar elke idioot zijn mening mag geven! En mocht het nog niet duidelijk zijn
Het is niet het haar...er zijn talloze mannen met lang haar die boegbeeld zijn voor mannelijkheid.
Maar als je gezicht gewoon zuigt, en je attitude nog harder.., jullie sorry ass klotenerds, dan heb je dat aan jezelf te danken.
En nu terug in je mand voor ik me ga ergeren
Mja eigenlijk ligt het niet aan leeftijd.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:34 schreef SHE het volgende:
Oh, de vredespijp komt zich er even mee bemoeien
Enlighten me, mr. lama...wat zijn de gedrags definities precies voor een 26-jarige? de do's en don'ts zeg maar?
Ik ben razend benieuwd!
Ik woon in r'dam schat, ik ben al blij als ik een turk van een marrokaan kan onderscheidenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:39 schreef Cybje het volgende:
SHE: dat denk ik niet ... ik vraag alleen of dat zo is, omdat alleen allochtonen dat roepen en niet autochtonen (spontaan dan wel te verstaan). Daarnaast zijn ze een meerderheid in deze stad, niet een minderheid.
Ik leef ook samen met allochtonen, er zijn er genoeg waar mee ik bevriend ben. Op het begin zal ik me ook altijd positief opstellen, maar wanneer je merkt dat ze bij voorbaat al negatief tegen je doen. Door bijvoorbeeld heel geniepig naar je te kijken met zo'n groepje en dan wat gelach en gedoe. Dan stel ik me alvast afstandig op. Ik heb ook altijd wel een opmerking klaar liggen. Vooroordelen heb ik in principe niet. Behalve als ik een ferrari met een 20 jarige allochtoon zie rondrijden, maar dit heb ik bij een 20-jarige autochtoon evengoed.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Cybje het volgende:
SHE: nogmaals ... dat denk ik niet, ik vraag of dat zo is.
Woutey: ik leef misschien teveel in een soort van droomwereld waarbij ik graag wil samenleven met allochtonen, niet er bovenstaan. Ik heb tot nu toe zonder vooroordelen tegen allochtonen geleefd, maar dat begint de laatste tijd redelijk te verdwijnen. Op de een of andere manier gedraagt een redelijk deel (of in elk geval het deel dat mij opvalt) zich naar die vooroordelen
Ik denk dat jij inderdaad niet de enige bent met dit gevoel.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ik leef ook samen met allochtonen, er zijn er genoeg waar mee ik bevriend ben. Op het begin zal ik me ook altijd positief opstellen, maar wanneer je merkt dat ze bij voorbaat al negatief tegen je doen. Door bijvoorbeeld heel geniepig naar je te kijken met zo'n groepje en dan wat gelach en gedoe. Dan stel ik me alvast afstandig op. Ik heb ook altijd wel een opmerking klaar liggen. Vooroordelen heb ik in principe niet. Behalve als ik een ferrari met een 20 jarige allochtoon zie rondrijden, maar dit heb ik bij een 20-jarige autochtoon evengoed.
Dat kontgezicht was maar als reactie op het gerel uit dit topic (eveneens dat van mij, had gewoon zin in een discussie) niet echt iets gemeends. Mensen die super knap zijn, worden eveneens voor homo uitgemaakt, dus het is niet iets wat jou alleen overkomt. En er bestaan vooroordelen over mensen met lang haar. Ik zelf vind het ook niet mooi, moet ik eerlijk toegeven, maar dat is jouw keuze. Maar veel allochtonen hebben toch al een andere opvoeding genoten, en sommige zijn dan zo asociaal om het rond te roepen. Ik weet zeker dat als ik langs een stel alto's of zoiets loop, zij ook tegen elkaar zeggen, check die bacoboy of zoiets dergelijk. Maar dat boeit me niet zo veel eigenlijk. Maar Nederlanders doen het meestal anders, ze zeggen het niet direct. Allochtonen hebben daar vaak gewoon schijt aan, en zeggen het gewoon. Dit betekend dat ze zich gewoon beter voelen dan jou, je hebt daarom ook goed recht je beter te voelen dan hen. Maar ik doe dit altijd maar een beetje discreet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef Cybje het volgende:
Mja ... ik zal ze wel negeren bij een opmerking over mijn 'kontgezicht' (hoe je erbij komt snap ik nog niet helemaal, maar goed).
Maar dan alsnog is het op een manier irritant dat ze mij als Nederlander gaan lopen uitschelden terwijl ze min of meer te gast zijn in dit land. Enige vorm van wederzijdse respect is welkom.
zozo was je werk spannend?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:14 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat kontgezicht was maar als reactie op het gerel uit dit topic (eveneens dat van mij, had gewoon zin in een discussie) niet echt iets gemeends. Mensen die super knap zijn, worden eveneens voor homo uitgemaakt, dus het is niet iets wat jou alleen overkomt. En er bestaan vooroordelen over mensen met lang haar. Ik zelf vind het ook niet mooi, moet ik eerlijk toegeven, maar dat is jouw keuze. Maar veel allochtonen hebben toch al een andere opvoeding genoten, en sommige zijn dan zo asociaal om het rond te roepen. Ik weet zeker dat als ik langs een stel alto's of zoiets loop, zij ook tegen elkaar zeggen, check die bacoboy of zoiets dergelijk. Maar dat boeit me niet zo veel eigenlijk. Maar Nederlanders doen het meestal anders, ze zeggen het niet direct. Allochtonen hebben daar vaak gewoon schijt aan, en zeggen het gewoon. Dit betekend dat ze zich gewoon beter voelen dan jou, je hebt daarom ook goed recht je beter te voelen dan hen. Maar ik doe dit altijd maar een beetje discreet.
hehe nee, was fucking chagarijnig. moest 2 afdelingen in mijn eentje doen omdat het "toch niet druk zou worden".Wel dus. Op en gegeven moment was er een klant aan het zeiken dat ik de pizza verkeerd had gemaakt, en ze wilde niet 6 minuutjes wachten totdat ik het langs zou brengen maar begon te flippen. Heb ik haar verteld dat ze maar naar een pizzaria moest gaan. Blijkt manager achter me te staan. Maar alles toch nog goed gekomen.quote:
Hey kloon-spam-nerd!quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:38 schreef cultheld het volgende:
Waarom maak je een kloon aan voor zo'n bericht?
Ontopic: Je bent waarschijnlijk ook gewoon lelijk en die gasten zijn eerlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |