abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26055460
hiphop, r&b, trance

Van wat voor soort muziek zou -Angel- nou houden?
pi_26055663
Opmerkingen van allochtone(n) (jongeren) serieus nemen.

Ik hoor het ook zo vaak, en vind het zieliger voor hun dat ze geen eigen leven hebben.

Yoow, wat ben jij lelijk. Ja, wat kijk je nou

© ©
  donderdag 7 april 2005 @ 20:21:14 #204
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26055755
quote:
Op donderdag 7 april 2005 19:43 schreef Cybje het volgende:
-Angel-: O.a. Plato in Rotterdam koop ik ze en "die ene winkel" in Amsterdam bij het Centraal Station in de buurt.
Boudisque.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 7 april 2005 @ 20:24:42 #205
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_26055826
Boudisque inderdaad ... die hebben overigens wel veel meer dan metal ... maar goed, ik neem aan dat iedereen die winkel wel kent, gezien die wel voor iedereen de coole muziek hebben eigenlijk.

Ook wel gave DVD's overigens ... heb me Monty Python and the Holy Grail DVD daar gekocht
Schaap
  donderdag 7 april 2005 @ 20:26:25 #206
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_26055866
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:08 schreef Eveli het volgende:
hiphop, r&b, trance

bovenstaande drie, en als ie teveel breezertjes op heeft gaat een beetje skihut er ook wel in
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  donderdag 7 april 2005 @ 20:27:28 #207
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26055890
quote:
Op donderdag 7 april 2005 19:55 schreef SaferSephy het volgende:

[..]
mwah zo bekijk ik het niet eens, bovenstaande bands (inclusief de bands die niet helemaal in het genre alternative vallen) maken muziek voor de muziek als eerste prioriteit.

Muziek die gemaakt is vanuit het oogpunt om geld te vangen is in mijn opinie bij voorbaat al troep omdat het 't complete idee achter muziek ondermijnt.
Wanneer een arties qua album sales niets verkoopt dan luister ik er naar. De grote groep luistert er immers niet naar, en ik ben zo een klein beetje uniek. Shit. Er zijn meer mensen, die net als ik, naar de muziek zijn gaan luisteren.

Ik zie zelfs dat er albums over de toonbank gaan. Die mensen willen de band van mij afpakken. Terwijl ik juist fan was vanaf het begin. Als de band nu nog populairder wordt, dan stop ik met luisteren hoor. Ik ben immers niet uniek meer, en de muziek klinkt ook al niet meer zoals gisteren. Die commerciele troep ik luister er niet meer naar. Op naar de volgende band waar ik mij wel uniek bij voel.
  donderdag 7 april 2005 @ 20:33:36 #208
113852 CrazyVorteX
Opeens heb je het
pi_26056024
Kheb ook lang haar en ik hoor er niks over....
''Being bad feels pretty good, huh?''
  donderdag 7 april 2005 @ 20:36:24 #209
77227 SaferSephy
pi_26056096
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:27 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Wanneer een arties qua album sales niets verkoopt dan luister ik er naar. De grote groep luistert er immers niet naar, en ik ben zo een klein beetje uniek. Shit. Er zijn meer mensen, die net als ik, naar de muziek zijn gaan luisteren.

Ik zie zelfs dat er albums over de toonbank gaan. Die mensen willen de band van mij afpakken. Terwijl ik juist fan was vanaf het begin. Als de band nu nog populairder wordt, dan stop ik met luisteren hoor. Ik ben immers niet uniek meer, en de muziek klinkt ook al niet meer zoals gisteren. Die commerciele troep ik luister er niet meer naar. Op naar de volgende band waar ik mij wel uniek bij voel.
wat loop je nu sarcastisch de indie kid uit te hangen? Als je even naar dat lijstje had gekeken had je gezien dat ik ook bands als coldplay en live ertussen heb staan, die vindt ik ook helemaal geweldig, terwijl ze ook populair zijn bij het mainstream publiek.

Het feit dat 80 procent van de mainstream commerciele muziek, zo verschrikkelijk is gebaseerd op zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld binnen halen, waardoor het vanuit muzikaal oogpunt pure bagger is en nergens op slaat, kan ik ook niets aan doen.
  donderdag 7 april 2005 @ 20:37:26 #210
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26056119
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:08 schreef Eveli het volgende:
hiphop, r&b, trance

Laat ik het zo zeggen: bij mij staat Black Sabbath naast Blue, en Sepultura naast Shakira.
En of het nu commercieel of niet is, dat interreseert mij geen ene ruk. De ene dag Billy Joel, de volgende Atomic Kitten.
pi_26056158
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:37 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: bij mij staat Black Sabbath naast Blue, en Sepultura naast Shakira.
En of het nu commercieel of niet is, dat interreseert mij geen ene ruk. De ene dag Billy Joel, de volgende Atomic Kitten.
In 1 ding heb je gelijk: of het commercieël is boeit niet.
pi_26056178
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:33 schreef CrazyVorteX het volgende:
Kheb ook lang haar en ik hoor er niks over....
Hetzelfde toen mijn haar nog lang was,heb er ook nooit iets over gehoord
  donderdag 7 april 2005 @ 20:42:30 #213
77227 SaferSephy
pi_26056231
quote:

[..]

Ik oordeel net zomin muziek op de commercieliteit (is dat een woord?). Zolang het maar goeie muziek is. Neem Red Hot Chili Peppers, is in principe ook hardstikke commercieel, maar wel fucking goeie muziek.

Het feit dat je Atomic Kitten noemt verneukt je daarvoor zo nobele post. Mensen die schaamteloos coveren om daarmee geld en beroemdheid te vergaren zijn kut.
  donderdag 7 april 2005 @ 20:49:59 #214
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26056392
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:42 schreef SaferSephy het volgende:

[..]
Het feit dat je Atomic Kitten noemt verneukt je daarvoor zo nobele post. Mensen die schaamteloos coveren om daarmee geld en beroemdheid te vergaren zijn kut.
Waarom? Wat is er mis met het verdienen van geld. Klinkt de muziek dan opeens minder of zo.
  donderdag 7 april 2005 @ 20:51:54 #215
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26056427
quote:

[..]

Laat ik het zo zeggen: bij mij staat Black Sabbath
Je bent bljiven hangen in het begin van de jaren '70.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 7 april 2005 @ 20:58:14 #216
77227 SaferSephy
pi_26056563
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:49 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Waarom? Wat is er mis met het verdienen van geld. Klinkt de muziek dan opeens minder of zo.
Ik, als iemand die zelf veel muziek maakt, vind dat geld niet de juiste drijfveer is voor het maken van muziek. En ja dat hoor je inderdaad vaak terug. Muziek vanuit emotie, vanuit een boodschap of zoiets, bezit gewoon meer voor mijn gevoel, en ja dat hoor ik terug. Misschien ben ik te kritisch, maar ik vindt dat muziek meer moet zijn dan alleen "een leuk deuntje wat ik 15 jaar geleden ook al een keer heb gehoord" of een tekst die niet verder gaat dan "hee ik vind je leuk" "of Ik vindt je nu niet meer zo leuk" of "check mah bitches mah cars and mah shit nigguh" .

Muziek van oorsprong is een manier om je emotioneel te uiten en deze emotie over te brengen naar de luisteraar. Om een boodschap over te brengen. En niet om op zoveel mogelijk ranzige manieren vertellen dat je vijf hoeren heb die je neukt of whatever.
  donderdag 7 april 2005 @ 20:58:22 #217
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26056567
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]
Je bent bljiven hangen in het begin van de jaren '70.
Dat klopt, alleen dat wil nog niet zeggen dat ik lang haar heb. Ik moet immers nog denken aan mijn sociale maatschappelijke carriere.
  donderdag 7 april 2005 @ 20:59:14 #218
77227 SaferSephy
pi_26056593
Ik, als iemand die zelf veel muziek maakt, vind dat geld niet de juiste drijfveer is voor het maken van muziek. En ja dat hoor je inderdaad vaak terug. Muziek vanuit emotie, vanuit een boodschap of zoiets, bezit gewoon meer voor mijn gevoel, en ja dat hoor ik terug. Misschien ben ik te kritisch, maar ik vindt dat muziek meer moet zijn dan alleen "een leuk deuntje wat ik 15 jaar geleden ook al een keer heb gehoord" of een tekst die niet verder gaat dan "hee ik vind je leuk" "of Ik vindt je nu niet meer zo leuk" of "check mah bitches mah cars and mah shit nigguh" .

Muziek van oorsprong is een manier om je emotioneel te uiten en deze emotie over te brengen naar de luisteraar. Om een boodschap over te brengen. En niet om op zoveel mogelijk ranzige manieren vertellen dat je vijf hoeren heb die je neukt of whatever.

Als je het zo bekijkt is Muziek dan ook een kunstvorm.
  donderdag 7 april 2005 @ 20:59:42 #219
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26056603
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:58 schreef SaferSephy het volgende:

[..]
Laat me raden, deze emotionele uiting vindt je alleen in metal muziek.
  donderdag 7 april 2005 @ 21:01:48 #220
77227 SaferSephy
pi_26056662
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:59 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Laat me raden, deze emotionele uiting vindt je alleen in metal muziek.
ik ben niet eens een metal fan (zoals eerder al hebt kunnen lezen). Deze emotionele uiting vindt ik in muziek die vanuit dat gedachtegoed is opgebouwd. En of dat nu 'At the drive in' is of Keane, dat maakt dan verder niet uit
  donderdag 7 april 2005 @ 21:42:39 #221
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26057691
Als je zomaar op straat je haren laat wapperen vráág je d'r gewoon om man
Doe dan ook een hoofddoekje om!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 7 april 2005 @ 22:33:49 #222
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26059118
quote:
Op donderdag 7 april 2005 19:34 schreef Cybje het volgende:
SHE: je bent geen lekker wijf ... ik heb je foto's gezien en ik vind je er echt niet uit zien. Dan liever gewoon mijn hoofd. Als jij negatief gaat doen, kan ik dat ook ... en dat wat ik nu over jou zeg is zelfs nog positief.

Ja, en Tera Patrick is nog maagd

Asswipe, met die houding, zul je het nooit redden...los van je kontgezicht
  donderdag 7 april 2005 @ 22:46:30 #223
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_26059481
SHE: serieus, je bent echt niet bepaald mooi (eigenlijk gewoon lelijk, maar goed, dat klinkt weer zo gemeen, zul je ook wel vaker horen enzo). En twee anderen zijn het hier met me eens

Ik red het tot nu toe prima met me houding. Ik ken leuke mensen, heb een leuke vriendin, heb leuk werk, leuke dingen om te doen en ik woon in een leuke stad. Ik vermaak me wel hoor in me leven.
Schaap
pi_26059620
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:17 schreef Cybje het volgende:
Nou gebeurt het me van tijd tot tijd dat iemand gewoon tegen me roept dat ik lelijk ben of dat me haar lelijk is. Opvallend genoeg roepen alleen allochtonen dat. Ik heb er de laatste 2 maanden eens opgelet, maar er zat werkelijk geen enkele blanke tussen!
Heb hier ook problemen mee , maar als iemand het tegen mij zegt heeft ie een probleem , heb me dat soort dingen veel te lang laten zeggen.
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:52:10 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26059654
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef Cybje het volgende:
SHE: serieus, je bent echt niet bepaald mooi (eigenlijk gewoon lelijk, maar goed, dat klinkt weer zo gemeen, zul je ook wel vaker horen enzo). En twee anderen zijn het hier met me eens

Ik red het tot nu toe prima met me houding. Ik ken leuke mensen, heb een leuke vriendin, heb leuk werk, leuke dingen om te doen en ik woon in een leuke stad. Ik vermaak me wel hoor in me leven.
waarom dan een huilie topic openen?

En mij hoef je niet te overtuigen van mijn voorkomen hoor, ik sta redelijk zelfbewust in het leven en ben nog nooit aangesproken in de stad dat iemand mij lelijk vond...dus wat is je doel precies?
Denk je nu echt dat howdy doody mij kan overtuigen van een wetenschap die ongefundeerd en onwaar is?
Je zou opnieuw geboren moeten worden!

En dat je het zo leuk hebt vind ik serieus tof voor je, maar open dan geen jankbek topic, dat mensen je naroepen op straat alsof je een of andere etterende melaatse bent.

Maar bij nader inzien, met deze attitude zou ik je ook liever aan een paal nagelen
pi_26060195
SHE:
quote:
waarom dan een huilie topic openen?
Welk forum was dit ookalweer ? Klaagbaak ? (zegt die naam niet genoeg?!)

Als je niets zinnigers te melden hebt dan vekondigen dat iemand inderdaad een 'kontgezicht' heeft en opnieuw geboren moet worden, HOU DAN GEWOON JE MUIL.

Het was TS's vraag helemaal niet of hij wel of niet mooi was... De vraag was: Hebben veel allochtonen iets tegen jongens met lang haar? (het enige wat je erover hebt gezegd is dat jij nooit bent aangesproken omdat je haar lang is of omdat je lelijk bent, NEE, blond-van-binnen-dame, het ging hier ook over JONGENS.)

En nog even als reactie op je uiterlijk : Jij bent inderdaad hartstikke geil zeg, zoals je in je blote kont op Fok! te bewonderen staat! Laat het je moeder maar niet zien, die zou een hartaanval krijgen. (ik zou iig niet blij zijn dat mijn dochter dat zou doen als ik je moeder was)...

Ahoy!
  donderdag 7 april 2005 @ 23:21:53 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26060551

en we scoooorrrrrrrrrre

Get a f-ing life zeg
Sorry, maar als je uberhaupt het idee hebt, dat mensen je niet mogen om je lange haar, dan ben je echt heel oblivious

en wat is dit?

Juist een fucking openbaar forum, waar elke idioot zijn mening mag geven! En mocht het nog niet duidelijk zijn

Het is niet het haar...er zijn talloze mannen met lang haar die boegbeeld zijn voor mannelijkheid.

Maar als je gezicht gewoon zuigt, en je attitude nog harder.., jullie sorry ass klotenerds, dan heb je dat aan jezelf te danken.

En nu terug in je mand voor ik me ga ergeren
  donderdag 7 april 2005 @ 23:29:24 #228
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26060761
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:21 schreef SHE het volgende:

en we scoooorrrrrrrrrre

Get a f-ing life zeg
Sorry, maar als je uberhaupt het idee hebt, dat mensen je niet mogen om je lange haar, dan ben je echt heel oblivious

en wat is dit?

Juist een fucking openbaar forum, waar elke idioot zijn mening mag geven! En mocht het nog niet duidelijk zijn

Het is niet het haar...er zijn talloze mannen met lang haar die boegbeeld zijn voor mannelijkheid.

Maar als je gezicht gewoon zuigt, en je attitude nog harder.., jullie sorry ass klotenerds, dan heb je dat aan jezelf te danken.

En nu terug in je mand voor ik me ga ergeren
JIJ bent 26?

Gedraag je je dan ook zo.
  donderdag 7 april 2005 @ 23:34:52 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26060914
Oh, de vredespijp komt zich er even mee bemoeien

Enlighten me, mr. lama...wat zijn de gedrags definities precies voor een 26-jarige? de do's en don'ts zeg maar?
Ik ben razend benieuwd!
  donderdag 7 april 2005 @ 23:36:48 #230
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26060969
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:34 schreef SHE het volgende:
Oh, de vredespijp komt zich er even mee bemoeien

Enlighten me, mr. lama...wat zijn de gedrags definities precies voor een 26-jarige? de do's en don'ts zeg maar?
Ik ben razend benieuwd!
Mja eigenlijk ligt het niet aan leeftijd.

Mensen via internet hun uiterlijk afzeiken is een beetje sneu imho.
pi_26060971
wat ? ga je me pijpen ? is goed meis, weltrusten!
  donderdag 7 april 2005 @ 23:37:12 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26060981
en ja, ik heb een heel klein beetje moeite met mensen die denken dat hun klotekop ook maar enigzins te wijten is aan de smaak van minderheden

dan leef je volgens mij niet op deze planeet.

Voor de rest, sweet dreams all!
  donderdag 7 april 2005 @ 23:39:18 #233
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_26061041
SHE: dat denk ik niet ... ik vraag alleen of dat zo is, omdat alleen allochtonen dat roepen en niet autochtonen (spontaan dan wel te verstaan). Daarnaast zijn ze een meerderheid in deze stad, niet een minderheid.
Schaap
pi_26061076
Conclusie van deze ongein:
TS heeft een kontgezicht, en wil verder even vertellen dat hij wel positief is.

Maar even serieus, dit is eigenlijk je vraag:

Waarom spreken allochtonen mij negatief aan wanneer ik over straat loop?
Waarom laat ik het haar weg? Juist, omdat je als je kaal bent, ook wel aangesproken zou worden door de allochtonen. En om even niet op de oude tour te gaan en dit keer niet te rellen (net gewerkt, ben moe ) heeft iedereen dit wel meegemaakt. Misschien niet in die mate, omdat lang haar nou eenmaal opvalt. Maar toch denk ik dat je een soort van onzekerheid uitstraalt, die je zelf ontkent, maar die ik er toch wel in je foto's zie. Ik zelf wordt eigenlijk vrij weinig aangesproken door allochtonen maar ik ben er ook totaal niet bang voor eigenlijk. Ik heb het gevoel boven dit uitschot te staan. Zou je ook eens moeten proberen. (alleen de gedachte: "En ik wordt later je baas, dan zul je het eens meemaken!" doet al goed dan. Moet hij natuurlijk geen uitkering hebben maar dat is van andere zorg.)

En dus heeft woutey toch nog serieus meegedaan aan dit topic
  donderdag 7 april 2005 @ 23:41:34 #235
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26061103
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:39 schreef Cybje het volgende:
SHE: dat denk ik niet ... ik vraag alleen of dat zo is, omdat alleen allochtonen dat roepen en niet autochtonen (spontaan dan wel te verstaan). Daarnaast zijn ze een meerderheid in deze stad, niet een minderheid.
Ik woon in r'dam schat, ik ben al blij als ik een turk van een marrokaan kan onderscheiden
maar feit blijft, als jij denkt dat iemands afkomst van doen heeft met jouw voorkomen, dan heb je echt een issue...die alleen zieleknijpers kunnen behandelen en niet een paar klojo's @ fok!

mezelf incluis
  donderdag 7 april 2005 @ 23:47:37 #236
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_26061306
SHE: nogmaals ... dat denk ik niet, ik vraag of dat zo is.

Woutey: ik leef misschien teveel in een soort van droomwereld waarbij ik graag wil samenleven met allochtonen, niet er bovenstaan. Ik heb tot nu toe zonder vooroordelen tegen allochtonen geleefd, maar dat begint de laatste tijd redelijk te verdwijnen. Op de een of andere manier gedraagt een redelijk deel (of in elk geval het deel dat mij opvalt) zich naar die vooroordelen
Schaap
  donderdag 7 april 2005 @ 23:48:21 #237
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_26061328
Edit: foutje
Schaap
pi_26061556
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Cybje het volgende:
SHE: nogmaals ... dat denk ik niet, ik vraag of dat zo is.

Woutey: ik leef misschien teveel in een soort van droomwereld waarbij ik graag wil samenleven met allochtonen, niet er bovenstaan. Ik heb tot nu toe zonder vooroordelen tegen allochtonen geleefd, maar dat begint de laatste tijd redelijk te verdwijnen. Op de een of andere manier gedraagt een redelijk deel (of in elk geval het deel dat mij opvalt) zich naar die vooroordelen
Ik leef ook samen met allochtonen, er zijn er genoeg waar mee ik bevriend ben. Op het begin zal ik me ook altijd positief opstellen, maar wanneer je merkt dat ze bij voorbaat al negatief tegen je doen. Door bijvoorbeeld heel geniepig naar je te kijken met zo'n groepje en dan wat gelach en gedoe. Dan stel ik me alvast afstandig op. Ik heb ook altijd wel een opmerking klaar liggen. Vooroordelen heb ik in principe niet. Behalve als ik een ferrari met een 20 jarige allochtoon zie rondrijden, maar dit heb ik bij een 20-jarige autochtoon evengoed.
pi_26061652
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef Woutey het volgende:

[..]

Ik leef ook samen met allochtonen, er zijn er genoeg waar mee ik bevriend ben. Op het begin zal ik me ook altijd positief opstellen, maar wanneer je merkt dat ze bij voorbaat al negatief tegen je doen. Door bijvoorbeeld heel geniepig naar je te kijken met zo'n groepje en dan wat gelach en gedoe. Dan stel ik me alvast afstandig op. Ik heb ook altijd wel een opmerking klaar liggen. Vooroordelen heb ik in principe niet. Behalve als ik een ferrari met een 20 jarige allochtoon zie rondrijden, maar dit heb ik bij een 20-jarige autochtoon evengoed.
Ik denk dat jij inderdaad niet de enige bent met dit gevoel.
Vanuit de media wordt het best wel versterkt allemaal alsof er een haat zou zijn als basis tussen een NL en een allochtoon.
Ik vind het nog steeds moeilijk om te zeggen: allochtonen zijn eikels.
Maar wat ik ondertussen wel met een gerust hart kan zeggen: ze hebben in ieder geval hun eigen 'huisstijl' om het zo maar even te noemen.
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:00:32 #240
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_26061709
Mja ... ik zal ze wel negeren bij een opmerking over mijn 'kontgezicht' (hoe je erbij komt snap ik nog niet helemaal, maar goed).

Maar dan alsnog is het op een manier irritant dat ze mij als Nederlander gaan lopen uitschelden terwijl ze min of meer te gast zijn in dit land. Enige vorm van wederzijdse respect is welkom.
Schaap
pi_26062082
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef Cybje het volgende:
Mja ... ik zal ze wel negeren bij een opmerking over mijn 'kontgezicht' (hoe je erbij komt snap ik nog niet helemaal, maar goed).

Maar dan alsnog is het op een manier irritant dat ze mij als Nederlander gaan lopen uitschelden terwijl ze min of meer te gast zijn in dit land. Enige vorm van wederzijdse respect is welkom.
Dat kontgezicht was maar als reactie op het gerel uit dit topic (eveneens dat van mij, had gewoon zin in een discussie) niet echt iets gemeends. Mensen die super knap zijn, worden eveneens voor homo uitgemaakt, dus het is niet iets wat jou alleen overkomt. En er bestaan vooroordelen over mensen met lang haar. Ik zelf vind het ook niet mooi, moet ik eerlijk toegeven, maar dat is jouw keuze. Maar veel allochtonen hebben toch al een andere opvoeding genoten, en sommige zijn dan zo asociaal om het rond te roepen. Ik weet zeker dat als ik langs een stel alto's of zoiets loop, zij ook tegen elkaar zeggen, check die bacoboy of zoiets dergelijk. Maar dat boeit me niet zo veel eigenlijk. Maar Nederlanders doen het meestal anders, ze zeggen het niet direct. Allochtonen hebben daar vaak gewoon schijt aan, en zeggen het gewoon. Dit betekend dat ze zich gewoon beter voelen dan jou, je hebt daarom ook goed recht je beter te voelen dan hen. Maar ik doe dit altijd maar een beetje discreet.
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:32:35 #242
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_26062474
Die jochies zijn onzeker en gefrustreerd door hun zwakke sociaal-economische positie en proberen wat voldoening te halen uit het afzeiken van anderen. Laat ze lekker.

Gastarbeiders zijn zo 1960-1970.
pi_26062477
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:14 schreef Woutey het volgende:

[..]

Dat kontgezicht was maar als reactie op het gerel uit dit topic (eveneens dat van mij, had gewoon zin in een discussie) niet echt iets gemeends. Mensen die super knap zijn, worden eveneens voor homo uitgemaakt, dus het is niet iets wat jou alleen overkomt. En er bestaan vooroordelen over mensen met lang haar. Ik zelf vind het ook niet mooi, moet ik eerlijk toegeven, maar dat is jouw keuze. Maar veel allochtonen hebben toch al een andere opvoeding genoten, en sommige zijn dan zo asociaal om het rond te roepen. Ik weet zeker dat als ik langs een stel alto's of zoiets loop, zij ook tegen elkaar zeggen, check die bacoboy of zoiets dergelijk. Maar dat boeit me niet zo veel eigenlijk. Maar Nederlanders doen het meestal anders, ze zeggen het niet direct. Allochtonen hebben daar vaak gewoon schijt aan, en zeggen het gewoon. Dit betekend dat ze zich gewoon beter voelen dan jou, je hebt daarom ook goed recht je beter te voelen dan hen. Maar ik doe dit altijd maar een beetje discreet.
zozo was je werk spannend?
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:36:03 #244
118687 BullitChick
Life's ... ?
pi_26062542
Ik ben de vriendin van Cybje. Helaas kan ik nu pas reageren; ik kreeg geen account bij FOK! omdat ze mijn e-mailadres van een werkelijke provider niet wilden registeren

Anyaway, ik maak idd te vaak mee dat mensen Cybje uitschelden om zijn haar. Het is compleet ongegrond; zij hebben geen enkele reden om Cybje te veroordelen om zijn uiterlijk, omdat ze hem niet kennen. Ze zien hem lopen en vinden hem 'vreemd' en denken dat het nodig is hun mening te laten horen, waar helemaal niemand in is geinteresseerd. Het is ook niet stoer om te roepen dat iemand lelijk is; niet als iemand werkelijk lelijk is en niet als iemand knap is, laat staan wanneer je het roept om iemands lange haar.

-Edit-
Allochten zijn idd de enige die k*topmerkingen maken, naast dan wat ubervage gasten op FOK!forum...maar jah, domme mensen moeten er ook zijn

[ Bericht 24% gewijzigd door BullitChick op 08-04-2005 00:47:16 ]
pi_26062589
Waarom maak je een kloon aan voor zo'n bericht?

Ontopic: Je bent waarschijnlijk ook gewoon lelijk en die gasten zijn eerlijk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26062612
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:32 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

zozo was je werk spannend?
hehe nee, was fucking chagarijnig. moest 2 afdelingen in mijn eentje doen omdat het "toch niet druk zou worden".Wel dus. Op en gegeven moment was er een klant aan het zeiken dat ik de pizza verkeerd had gemaakt, en ze wilde niet 6 minuutjes wachten totdat ik het langs zou brengen maar begon te flippen. Heb ik haar verteld dat ze maar naar een pizzaria moest gaan. Blijkt manager achter me te staan. Maar alles toch nog goed gekomen.

maar als dat wijf dit leest: tyf maar een end op met je kuthondje, volgende keer kots ik over je pizza.
pi_26062677
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:38 schreef cultheld het volgende:
Waarom maak je een kloon aan voor zo'n bericht?

Ontopic: Je bent waarschijnlijk ook gewoon lelijk en die gasten zijn eerlijk
Hey kloon-spam-nerd!

Ze is echt. Ik ken dr in't eggie... (en ze is echt niet zo lelijk)

Groet!
Iemand-die-vind-dat-jij-een-grote-mond-hebt-met-je-psv-avatar!

-edit- uche, typo
pi_26062823
Wat een vreemde mensen lopen er toch rond op deze wereld.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26062946
Ben me haar ook lang aan het groeien maar tis de bedoeling dat het nog wat langer word als dat
Wat anderen er van vinden kan mij niet aan de kont roesten, maar als ze het over straat schreeuwen uit ik mijn mening over de betreffende persoon ook even keihard over straat.
En zal daarbij alles gebruiken wat er in mij opkomt

Zow my 2 cents

woorden als breezer slet e.d. sluit ik dus niet uit misschien zelfs nog wel wat sterkere woorden
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:59:44 #250
118687 BullitChick
Life's ... ?
pi_26062958
cultheld: Dat je je niet kan voorstellen dat er werkelijk meiden zijn die om jongens geven, is niet direct mijn probleem...met je 'kloon'. Het moge duidelijk zijn dat jij jouw zogenaamde 'one-night-stands' niet eens genoeg betaalt om ze dat te laten faken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')