waanideeenquote:
Je bent toch een kloon van Cybje.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:34 schreef colaglas het volgende:
[..]
Voor mocht je je ogen een keer open willen doen: ik heb geen lang haar.
Klopt, en wel een kloon die er zo uitziet:quote:
En wat dacht je dan van harleyrijders? Hell's Angels bv. daar zitten er toch wel veel tussen met lang haar.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:57 schreef -Angel- het volgende:
SaferSephy, ik vindt het nog al magertjes qua bewijs.
De doorsnee mannelijke Nederlander die draagt geen lang haar meer, hoe je het nu wendt of keert. De enige uitzonderingen zijn de heavy-metal fans, en zo nu en dan een model. Maar jah, om nu een model als voorbeeld te nemen, al scheren zij hun hoofd kaal, dan zien ze er nog redelijk uit.
De enige reden dat ik een foto post is om aan te geven dat ik geen kloon ben, en geen lang haar heb. Maargoed. Ik heb persoonlijk niet vaak last met allochtonen (zoals in een eerdere post ook te lezen viel), en daarom geloof ik cybje ook als hij zegt dat het komt door zijn haar. Het klinkt misschien idioot, maar ik denk dat die lui het niet gewend zijn ofzo, of opzoek zijn naar ruzie (zoals ook al eerder aangehaald werd).quote:Op donderdag 7 april 2005 17:58 schreef -Angel- het volgende:
colaglas en Cybje, weet je waarom allochtonen naar jullie roepen? Omdat het jullie persoonlijk nog al aangrijpt. Zie colaglas die zo ver gaat om een foto te posten, en zich gaat verantwoorden.
Persoonlijk interreseert het me weinig of je nu wel of niet lang haar hebt, weet alleen dat je er uit ziet alsof je geestelijk nog in de jaren '80 leeft.
dat is het probleem, vele allochtonen hebben niet bepaald een fatsoenlijke opvoeding genoten.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:02 schreef Cybje het volgende:
Dan alsnog is het dubieus dat alleen allochtonen dat doen. Kan best zijn dat ze soms eerlijk zijn dan daarmee, maar je mag soms ook vriendelijk zijn.
Gha, nog een metal-jaren-80-figuur!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:00 schreef Bluurgh het volgende:
Ik heb ook lang haar, tot m'n elleboog ongeveer
Geef eens bewijs voor dit feit.quote:Dat slaat echt nergens op.(Half-) Lang haar word nu juist weer wat in de mode
De metalscene is een overblijfsel van de jaren '80. Hoe je het nu wendt of keert de glorie dagen zijn voorbij.quote:en daarnaast is het in de rock- en metalscene al heel lang zo dat veel jongens/mannen lang haar hebben.
Vind jij. Geef jij anders eens een bewijs voor je stelling ?!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:39 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De metalscene is een overblijfsel van de jaren '80. Hoe je het nu wendt of keert de glorie dagen zijn voorbij.
ik heb hier meerdere malen binnen dit topic al bewijs voor gegeleverd, alleen vindt jij te summier, tje moet je niet zeiken dan.quote:
wat een onzin dit zeg, je weet volgens mij echt niet waarover je lult. Metal is juist weer mateloos populair onder de jeugd!! Kom hier maar eens op een zaterdag het cultureel centrum binnenvallen. 9 van de 10 keer tref je Metal Band Fests aan. (andere keren Punk/ Post Punk / Emo (core) / Hardcore (en dan niet die kut herrie waar die verdwaalde zwabbertjes nog steeds naar luisteren) / of zelf Ska.quote:De metalscene is een overblijfsel van de jaren '80. Hoe je het nu wendt of keert de glorie dagen zijn voorbij.
Limp bizkit (nu-metal) was enkele jaren geleden populair nu niet meer, en tuurlijk metal is weer mateloos populair onder de jeugd.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:01 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Metal en dan vooral de nu-metal en de power metal is juist heel sterk op dit moment.
limb bizkit? please. limb bizkit is pop man. net zoals green day tegenwoordig onder de poppunk valt. Is niet meer te vergelijken met de originele stroming.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Limp bizkit (nu-metal) was enkele jaren geleden populair nu niet meer, en tuurlijk metal is weer mateloos populair onder de jeugd.![]()
En daarvoor stond gabber-herrie vaak in de top40, so what... Denk jij dat er nu geen gabbers meer rondlopen? Ik denk zelfs nog dat 2 op de 4 mensen gabber is.... :S (helaas)quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Limp bizkit (nu-metal) was enkele jaren geleden populair nu niet meer, en tuurlijk metal is weer mateloos populair onder de jeugd.![]()
quote:Hoe kan iets populair zijn wanneer het niet in de top40 staat?
preciesquote:Op donderdag 7 april 2005 19:14 schreef Bluurgh het volgende:
Metal is toch behoorlijk groot in Nederland hoor, bekijk een willekeurige concertagenda maar eens, op een gemiddelde vrijdag zijn er al zo'n 30 concerten, om over de zaterdag nog maar niet te spreken..
ik kan het mis hebben, maar ik van 50 cent nog nooit gehoord dat hij voor 30.000 man tegelijk heeft staan optreden, een iron maiden doet dat zonder moeite, Sepultura heeft bv. wel eens in Brazilie voor 200.000 man staan spelen..quote:Op donderdag 7 april 2005 19:12 schreef -Angel- het volgende:
Hoe kan iets populair zijn wanneer het niet in de top40 staat?
50 Cent die is populair, en niet de lokale metal band.
idd, zo dacht ik ook over die groene kut krokodil !quote:Op donderdag 7 april 2005 19:27 schreef Bluurgh het volgende:
dat is niet van belang Angel, want zelfs jij of ik kan in de top 10 komen, mits je de juiste mensen achter je hebt staan. Zelfs al zou je een plaatje opnemen met 2 minuten ruis
Tuurlijk, ik ben een lekker wijf, maar heb sinds kort neukteugels...soit!quote:Op donderdag 7 april 2005 15:33 schreef Cybje het volgende:
SHE: zo is er op iedereen wel wat aan te merken natuurlijkNou moet ik wel zeggen dat de foto's die ik heb allemaal wat vreemd zijn / niet echt kloppend. Ik denk dat je me ook deels moet kennen om te weten dat ik niet altijd even serieus ben qua dingen als kleding (ik loop ook wel eens met groene schoenen enzo
). Dat is verder geen verwijt ofzo, maar meer om aan te geven dat het zo stom is als mensen die me totaal niet kennen midden op straat dingen over me gaan roepen.
Maar goed, dat zal dus schijnbaar deels wel de reacties uitlokken van mensen die gewoon faken dat ze zeker zijn over zichzelf.
je hebt niet veel benul van zaken he? Denk je nu echt dat er metal tussen de gemiddelde Free recordshop album top 20 staat?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:25 schreef -Angel- het volgende:
SaferSephy, denk je echt dat er een metal album binnen de eerste tien staat.
Noem er eens één en op welke positie?
radiohead is zooo vetquote:Op donderdag 7 april 2005 19:32 schreef Cybje het volgende:
-Angel-: Hoe denk je dat zoiets stoms als Schnappi ooit zo verschrikkelijk hoog in de Top40 kwam dan? Okee, het is wel enigszins populair, maar ik kan me niet voorstellen dat ook maar 5% van de mensen die ouder dan 30 zijn het een nummer 1 hit zouden vinden. En een zeer groot deel van de bevolking is ouder dan 30. Dat geeft toch wel aan dat de Top40 redelijk bullshit is eigenlijk.
Kijk maar eens op audioscrobbler.com, daar staan ook lijsten met meest geluisterde artiesten door AudioScrobbler's. Dan zie je juist weer Radiohead enzo naar voren komen. Is wel maar een selecte groep natuurlijk, maar de Top40 is een mijn inziens nog selectere groep.
Wil je daarmee zeggen, dat er maar weining metal albums over de toonbank gaan?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:31 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
je hebt niet veel benul van zaken he? Denk je nu echt dat er metal tussen de gemiddelde Free recordshop album top 20 staat?
quote:
en shinchan is natuurlijk ook heel relaxed.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:34 schreef speedfreakssj het volgende:
hee, foxkids is cool om wakker bij te worden met je pizza van de vorige dag.
verder ben ik het er wel mee eens dat metal zeker niet dood is. het is gewoon minder vertegenwoordigd.
de echte metal is er nu niet meer maar dat heet dan poppunk en zo,
Boeiend, he tis goed en mensen luisteren er naar.
Hoe denk je dat chipz in de top40 enzo staat> echt niet omdat de muziek zo goed ebn origineel is, ik noem Aqua, A-teens, die band met dat rare autootje in die tunnel met die knappe meiden, beats like a drum heet het andere nummer van die band, en natuurlijk de andere kidszooi.
ik weet er nog 2 maar kan er niet op komen.
allemaal hetzelfde.
oja, toybox, etc etc.
nee daarmee wil ik zeggen dat mensen die een Metal album kopen dat zeker niet in de free record shop doenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:36 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen, dat er maar weining metal albums over de toonbank gaan?
In welke winkel doen ze dat dan wel?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
nee daarmee wil ik zeggen dat mensen die een Metal album kopen dat zeker niet in de free record shop doen
Is allemaal wel redelijk beluisterbare muziek jahquote:Op donderdag 7 april 2005 19:49 schreef SaferSephy het volgende:
hey colaglas ik weet niet of je van emo/ hardcore houdt maar zo ja, hebbie hier een luistje van de bands die ik heeell goed vind (is uit me fotoboek dus er staan ook wat andere dingen tussen):
-knipperdeknip-
En angel, bij dat soort lijsten doen ze dat vanuit de platenmaatschappij, Metal bands zitten meestal (bewust) niet bij dat soort maatschappijen.
mwah zo bekijk ik het niet eens, bovenstaande bands (inclusief de bands die niet helemaal in het genre alternative vallen) maken muziek voor de muziek als eerste prioriteit.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:52 schreef colaglas het volgende:
[..]
Is allemaal wel redelijk beluisterbare muziek jah![]()
jimmy eat world, dat ik die nog ergens tegen zou komen...
* colaglas vind alles wel leuk in deze 'alternative' richting... als het maar niet stomme apres-ski-troep is... vind ik alles best!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |