Zegt het persoon zonder fotoboek.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:41 schreef Mute_Me het volgende:
haha woutey zet zichzelf even voor lul![]()
tsja.. stoere foto moet ik toegeven![]()
[afbeelding]
''hoi ik heb een babyface en doe alsof ik heel zelfverzekerd ben maar ben eigenlijk een watje''
[afbeelding]
tsja hoe profileer ik mijzelf tot een meeloper met kapsones
[afbeelding]
ik wil wel eens een wedstrijdje boarden tegen je![]()
[afbeelding]
ik zie op de achtergrond en php4 boek.. NERD!!
[afbeelding]
en wbt de ts, allochtonen bashen altijd nederlanders en voornamelijk de wat alternatievere. kunnen ze zelf ook niks aan doen.
1. kansloze tegenargumentenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Woutey het volgende:
[..]
Zegt het persoon zonder fotoboek.
Met het boek kun je wel mooi centen verdienen, duzzz.
Ik dacht dat jij een keer je bek zou houden. Dat ik er jonger uitzie dan de gemiddelde huidkankerpatient wil niet zeggen dat ik met 15 jarige breezer sletjes om ga.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:52 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
1. kansloze tegenargumenten
2. jij had beter ook geen fotoboek kunnen hebben. Was het misschien ietsjes minder makkelijk om je op je plek te wijzen (had niet veel uitgemaakt, zo is het alleen lolliger)
3. zonder het boek kun je ook centen verdienen. Dat soort boeken zijn voor mongolen die het niet zelf kunnen uitzoeken, of te dom zijn om een paar tutorials op internet te bekijken.
4. "duzzz". (behoeft geen verdere uitleg)
![]()
Het is Woutey!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Katana het volgende:
@ Wouty : Anders hou je ff je kop dicht. Topics verkloten doe je maar ergens anders. Aan mensen zoals jou zouden ze geen toetsenbord mogen verkopen. Enne, vervelend he de pubertijd?!
@ TS : Ligt waarschijnlijk niet aan jou maar aan die allochtonen. Die lopen altijd en overal te fucken (kan ze vergelijken met wouty) Gewoon niks van aantrekken , je weet wie het zeggen toch..
Kortom laat ze lekker , en relax
Ook goed , jou naam stelt net zoveel voor als je hele persoonlijkheid, niets dus.quote:
Niet met kanker schelden respectloze idioot. Het feit dat je dat gebruikt als scheldwoord bewijst gewoon dat jij het niet eens waard bent door mij of wie dan ook hier voor lul gezet te worden. Daarom zal ik verder ook niet meer op jou zielige posts reageren, je nagelt tenslotte jezelf al aan de schandpaal.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een keer je bek zou houden. Dat ik er jonger uitzie dan de gemiddelde huidkankerpatient wil niet zeggen dat ik met 15 jarige breezer sletjes om ga.
En wat heb jij er tegen als ik bijverdien, en daarbij een boek koop als naslagwerk? Heb jij ooit een bedrijf gezien dat alles van tutorials haald?
Ik scheld er toch niet mee. Ik gebruik het als een vergelijking. Maar dat gaat natuurlijk je niveau weer te boven.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Niet met kanker schelden respectloze idioot. Het feit dat je dat gebruikt als scheldwoord bewijst gewoon dat jij het niet eens waard bent door mij of wie dan ook hier voor lul gezet te worden. Daarom zal ik verder ook niet meer op jou zielige posts reageren, je nagelt tenslotte jezelf al aan de schandpaal.
en nu oprotten snotblaag![]()
een in mijn ogen denegrerende vergelijking valt in het zelfde hokje. Tenslotte is elk scheldwoord en vorm van schelden relatief. Wat jij ziet als normaal kan iemand opvatten als een belediging. Houd in het vervolg liever gewoon je mond als je niets zinnigs meer hebt terug te zeggen, behalve om maar gewoon een weerwoord te hebben.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:42 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ik scheld er toch niet mee. Ik gebruik het als een vergelijking. Maar dat gaat natuurlijk je niveau weer te boven.
En het is haaltquote:Op donderdag 7 april 2005 15:00 schreef Woutey het volgende:
Trouwens, het is "denigrerend". Maar oke dat kan ik natuurlijk niet van je verwachten.
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Woutey het volgende:
[..]
En wat heb jij er tegen als ik bijverdien, en daarbij een boek koop als naslagwerk? Heb jij ooit een bedrijf gezien dat alles van tutorials haald?
Omdat onderhand iedereen in z'n omgeving weleens te maken heeft gehad met deze vreselijke ziekte is het gewoon niet netjes om er over te lullen alsof het niets is. Je weet verdommes goed wat ik bedoel maar je loopt zo stroef te wauwelen om de discussie maar gaande te houden.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:00 schreef Woutey het volgende:
Trouwens, het is "denigrerend". Maar oke dat kan ik natuurlijk niet van je verwachten.
Als jou het niet bevalt dan sla je dat deel gewoon lekker over. Kanker is een ziekte net als aids en griep. Als ik mijzelf had vergeleken met de gemiddelde grieppatient, dan werd er niets gezegt. Dit vind ik zelfs discriminerend tegenover een kankerpatient. Het is zelfs minder dodelijk dan aids. Daar komt bij dat ik het niet cynisch bedoelde. Hierbij kom ik dus tot de conclusie dat je gewoon een zeiknicht bent.
oke, geen zin meer, moet werkenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:11 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Omdat onderhand iedereen in z'n omgeving weleens te maken heeft gehad met deze vreselijke ziekte is het gewoon niet netjes om er over te lullen alsof het niets is. Je weet verdommes goed wat ik bedoel maar je loopt zo stroef te wauwelen om de discussie maar gaande te houden.
en over het spellingsfoutje, dit is een forum, geen officieel document. Als je daar iemands intelligentie van afleidt dan ben jij degene met het IQ van een visstick.
"duzzz"
dag woutey![]()
Aha, allochtonen hebben vooral altijd iets tegen autochtonen, hoe of ze er ook uit zien, maar de opvallende zijn natuurlijk het eerste mikpunt.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Jip, allochtonen hebben iets tegen autochtone jongens met lang haar; maar ook autochtone jongens met kort haar, maar vooral autochtone jongens met geen haar.
Willekeurige zware metalen band..................quote:Op donderdag 7 april 2005 15:26 schreef -Angel- het volgende:
SaferSephy, ik zit nog steeds te wachten op voorbeelden van mannen in pop met lange haren.
En nee, bono valt daar niet echt onder.
ik zei pop rock kerel. En bono is wel degelijk pop rock.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:26 schreef -Angel- het volgende:
SaferSephy, ik zit nog steeds te wachten op voorbeelden van mannen in pop met lange haren.
Wat luitjes van Maroon 5 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:26 schreef -Angel- het volgende:
klopt inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2005 15:31 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wat luitjes van Maroon 5 bijvoorbeeld.
Bedoel je die pruik op je hoofd. Waarschijnlijk heb je er kort haar onder, en loop je zo in het echte leven rond. Mocht het toch je echte haar zijn, wat ik betwijfel, als je dat al lang noemt dan ben je al gauw tevreden.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:35 schreef SaferSephy het volgende:
Ik blijf het raar vinden hoor. Ik heb ook lang haar, maar ik ben nog nooit lelijk genoemd..door wie dan ook :p
nee maar we hadden het wel over lang haar in het algemeenquote:
Dat valt alleszins mee.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:35 schreef SaferSephy het volgende:
Ik heb ook lang haar
mjah tis meer half lang bij mij iddquote:
Goedemiddag.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:33 schreef Cybje het volgende:
SHE: zo is er op iedereen wel wat aan te merken natuurlijkNou moet ik wel zeggen dat de foto's die ik heb allemaal wat vreemd zijn / niet echt kloppend. Ik denk dat je me ook deels moet kennen om te weten dat ik niet altijd even serieus ben qua dingen als kleding (ik loop ook wel eens met groene schoenen enzo
). Dat is verder geen verwijt ofzo, maar meer om aan te geven dat het zo stom is als mensen die me totaal niet kennen midden op straat dingen over me gaan roepen.
Maar goed, dat zal dus schijnbaar deels wel de reacties uitlokken van mensen die gewoon faken dat ze zeker zijn over zichzelf.
Ja heel erg. Net als op jouw stoere vuist!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:36 schreef -Angel- het volgende:
Het zit je wel hoog colaglas? Stiekem een beetje verliefd op Cybje?
Doe niet zo lullig man!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:59 schreef colaglas het volgende:
Hij is inderdaad niet de mooiste, mee eens...
Tutje.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:26 schreef SHE het volgende:
Naja, ik heb dat fotoboek ook even gecheckt en ik moet toch bekennen dat je met een kop die hangt tussen schwarzeneggert en howdy doody, natuurlijk wel zulke reacties uitlokt.
Ik denk dan ook dat je wel zo zelfbewust moet zijn dat het niet aan je haar ligt,, maar aan je algehele uitstraling.
Maar maak je geen zorgen, lelijke mannen neuken ook!
Zullen we samen buiten gaan spelen. Oh nee, voor dat je weet, zit je met je lange haren vast in de schommel. Je verdedigd Cybje of dat je persoonlijk bent aangevallen, ik zou haast gaan denken dat er sprake is van een prille liefde.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:59 schreef colaglas het volgende:
Ja heel erg. Net als op jouw stoere vuist!![]()
Misschien kun je je dr iets bij bedenken als een vriend van jou zo'n toch redelijk gedrufd topic post, en mensen gaan hem lopen afzeiken.op die mensen.
Dat is eigenlijk alles wat ik erover wil zeggen. En nee, -angel-, ik ben niet verliefd op hem, ik ben alleen wel een vriend van hem, en zal hem dus verdedigen daar waar nodig !![]()
Misschien moet jij met je vuist buiten gaan spelen, en niet een topic volspammen met onzin!![]()
pattyquote:
zit niet zo te zuigen kerelquote:Op donderdag 7 april 2005 17:27 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zullen we samen buiten gaan spelen. Oh nee, voor dat je weet, zit je met je lange haren vast in de schommel. Je verdedigd Cybje of dat je persoonlijk bent aangevallen, ik zou haast gaan denken dat er sprake is van een prille liefde.
Ach, jij weet toch alles van elite groepsvormingquote:Op donderdag 7 april 2005 17:27 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zullen we samen buiten gaan spelen. Oh nee, voor dat je weet, zit je met je lange haren vast in de schommel. Je verdedigd Cybje of dat je persoonlijk bent aangevallen, ik zou haast gaan denken dat er sprake is van een prille liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |