het is hier geen Tweakers.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:25 schreef Cybje het volgende:
SanyoSoft: en dat bedoel ik dus ... onderbouw het nou gewoon eens fatsoenlijk, in plaats van altijd maar te roepen dat ik lelijk zou moeten zijn. Lekker geloofwaardig ook om het nu zo hier neer te zetten, als ik om een onderbouwing vraag in me startpost
je onderkaak staat een beetje ver naar voren en dat maakt dat je een nogal lelijke bek hebt.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:25 schreef Cybje het volgende:
SanyoSoft: en dat bedoel ik dus ... onderbouw het nou gewoon eens fatsoenlijk, in plaats van altijd maar te roepen dat ik lelijk zou moeten zijn. Lekker geloofwaardig ook om het nu zo hier neer te zetten, als ik om een onderbouwing vraag in me startpost
Ben ik stumper als ik zeg dat ik op vakantie in een internetcafe een profiel aanmaken, best wel een beetje kansloos vind?quote:ChezMatik: Monitor was te klein. Dit was overigens in 1 of ander internetcafe in Antwerpen, tijdens me vakantie.
Rellen is sexy!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:35 schreef HansJans het volgende:
Woutey, waarom probeer je hier een rel te ontketenen? Daar is de TS volgens mij veel te nuchter voor.
hmm, we hebben dus iemand die 5 jaar terug inderdaad er dus uitzag als een slap meisje en ook niet bepaald knap te noemen was ...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:31 schreef Cybje het volgende:
RM-rf: die foto moet je niet op letten, da's gewoon een vreemde foto met oude bril van toen ik 14 was ofzo. We zijn nu 5 jaar verder
Dat is ongeveer de helft van je gezicht en hoewel smaken nogal verschillen denk ik dat minstens 99% van de wereldbevolking dit lelijk vindt. En nu ophouden met zeuren.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:31 schreef Cybje het volgende:
SanyoSoft: volgens mij lijkt dat op die foto iets meer, maar goed, een onderkaak iets naar voren maakt me bek toch ook niet meteen lelijk? En waarom zou ik dan meteen helemaal lelijk zijn?
Is dat niet een zin die de meeste kerels gebruiken om een chickie te scoren en helemaal niet berust op de werkelijkheidquote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef Cybje het volgende:
RM-rf: accepteren allochtonen niet iedereen, omdat ze voornamelijk afgaan op uiterlijk, terwijl de meeste zinnige dingen uiteindelijk toch vanuit het innerlijke komen?
Ik hoor ook zelden commentaar.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb ook lang haar. Maar ik geloof niet dat ze er een opmerking over durven te maken.
Hou daar nou eens mee op.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat moet je nog in die allochtonen bunker.
Kom lekker naar Friesland, of Groningen. Waar het zonnetje altijd schijnt.![]()
Johnny_Footballhero heeft niet eens lang haar, ik heb net in z'n fotoboek gekeken.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hoor ook zelden commentaar.
Hooguit durven ze dat openlijk te zeggen...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef Cybje het volgende:
RM-rf: accepteren allochtonen niet iedereen, omdat ze voornamelijk afgaan op uiterlijk, terwijl de meeste zinnige dingen uiteindelijk toch vanuit het innerlijke komen?
Maar ik wel.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:41 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
Johnny_Footballhero heeft niet eens lang haar
ken je scenes kneus. heavy metal? haha.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef -Angel- het volgende:
-Hebben veel allochtonen iets tegen jongens met lang haar?
Nou, nee. Dat zijn niet alleen allochtonen, ... heavy-metal is iets van de jaren '80.
We leven intussen al in 2005, dus als je dan nog met lang haar rondt loopt, tja, ...
Noem eens een aantal voorbeelden, vooral van mensen in pop die lang haar bezitten?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
tot aan zelfs pop rock zie je tegenwoordig weer (half) lang haar heel veel. Je ziet het zelfs ook weer steeds meer in het dagelijkse straat beeld door het commercieel worden van licht alternatieve mode. Ook in de modellenwereld zie je lang haar steeds vaker terug bij mannen.
autochtoonse of allochtoonse vriendin?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:42 schreef Cybje het volgende:
Bertin: zou kunnen, maar heb al bijna anderhalf jaar een vriendin, dus hoef geen chickie meer te scoren eigenlijk
Autochtonen schelden lelijke mensen minder snel uit, dat wil niet zeggen dat ze eerder met elkaar neuken.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
autochtoonse of allochtoonse vriendin?
verder leg je wel een vinger op een pijnlijke plek, als autochtonen veel tolleranter zijn tegenover lelijke mensen dan allochtonen, kan dat door de grote voortplanting van lelijke mensen ertoe leiden dat autochtone generaties steeds lelijker worden, maar door de taboeisering van lelijkheid bij allochtonen, voorkomen zij de voortplanting van lelijke allochtonen
Hou nou eens op met je gezeik, man. Je bent gewoon een lelijke nerd.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:48 schreef Cybje het volgende:
Autochtoonse vriendin ...
Alsof lelijkheid zoveel boeit? Je krijgt vanzelf een andere standaard voor mooi/lelijk met een beetje geluk. Schijnbaar hebben veel allochtonen ook redelijk een andere standaard
out of the top of my head kan ik qua popmuziek geen voorbeeld noemen...je ziet weleens het een en ander voorbij komen als je aant zappen is. Ik luister niet naar pop en kijk niet naar muziek tv vanuit principieel oogpunt.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:45 schreef -Angel- het volgende:
En nee, Britney of Christina is geen antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |