Welk forum was dit ookalweer ? Klaagbaak ? (zegt die naam niet genoeg?!)quote:waarom dan een huilie topic openen?
JIJ bent 26?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:21 schreef SHE het volgende:
en we scoooorrrrrrrrrre
Get a f-ing life zeg
Sorry, maar als je uberhaupt het idee hebt, dat mensen je niet mogen om je lange haar, dan ben je echt heel oblivious
en wat is dit?
Juist een fucking openbaar forum, waar elke idioot zijn mening mag geven! En mocht het nog niet duidelijk zijn
Het is niet het haar...er zijn talloze mannen met lang haar die boegbeeld zijn voor mannelijkheid.
Maar als je gezicht gewoon zuigt, en je attitude nog harder.., jullie sorry ass klotenerds, dan heb je dat aan jezelf te danken.
En nu terug in je mand voor ik me ga ergeren
Mja eigenlijk ligt het niet aan leeftijd.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:34 schreef SHE het volgende:
Oh, de vredespijp komt zich er even mee bemoeien
Enlighten me, mr. lama...wat zijn de gedrags definities precies voor een 26-jarige? de do's en don'ts zeg maar?
Ik ben razend benieuwd!
Ik woon in r'dam schat, ik ben al blij als ik een turk van een marrokaan kan onderscheidenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:39 schreef Cybje het volgende:
SHE: dat denk ik niet ... ik vraag alleen of dat zo is, omdat alleen allochtonen dat roepen en niet autochtonen (spontaan dan wel te verstaan). Daarnaast zijn ze een meerderheid in deze stad, niet een minderheid.
Ik leef ook samen met allochtonen, er zijn er genoeg waar mee ik bevriend ben. Op het begin zal ik me ook altijd positief opstellen, maar wanneer je merkt dat ze bij voorbaat al negatief tegen je doen. Door bijvoorbeeld heel geniepig naar je te kijken met zo'n groepje en dan wat gelach en gedoe. Dan stel ik me alvast afstandig op. Ik heb ook altijd wel een opmerking klaar liggen. Vooroordelen heb ik in principe niet. Behalve als ik een ferrari met een 20 jarige allochtoon zie rondrijden, maar dit heb ik bij een 20-jarige autochtoon evengoed.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Cybje het volgende:
SHE: nogmaals ... dat denk ik niet, ik vraag of dat zo is.
Woutey: ik leef misschien teveel in een soort van droomwereld waarbij ik graag wil samenleven met allochtonen, niet er bovenstaan. Ik heb tot nu toe zonder vooroordelen tegen allochtonen geleefd, maar dat begint de laatste tijd redelijk te verdwijnen. Op de een of andere manier gedraagt een redelijk deel (of in elk geval het deel dat mij opvalt) zich naar die vooroordelen
Ik denk dat jij inderdaad niet de enige bent met dit gevoel.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ik leef ook samen met allochtonen, er zijn er genoeg waar mee ik bevriend ben. Op het begin zal ik me ook altijd positief opstellen, maar wanneer je merkt dat ze bij voorbaat al negatief tegen je doen. Door bijvoorbeeld heel geniepig naar je te kijken met zo'n groepje en dan wat gelach en gedoe. Dan stel ik me alvast afstandig op. Ik heb ook altijd wel een opmerking klaar liggen. Vooroordelen heb ik in principe niet. Behalve als ik een ferrari met een 20 jarige allochtoon zie rondrijden, maar dit heb ik bij een 20-jarige autochtoon evengoed.
Dat kontgezicht was maar als reactie op het gerel uit dit topic (eveneens dat van mij, had gewoon zin in een discussie) niet echt iets gemeends. Mensen die super knap zijn, worden eveneens voor homo uitgemaakt, dus het is niet iets wat jou alleen overkomt. En er bestaan vooroordelen over mensen met lang haar. Ik zelf vind het ook niet mooi, moet ik eerlijk toegeven, maar dat is jouw keuze. Maar veel allochtonen hebben toch al een andere opvoeding genoten, en sommige zijn dan zo asociaal om het rond te roepen. Ik weet zeker dat als ik langs een stel alto's of zoiets loop, zij ook tegen elkaar zeggen, check die bacoboy of zoiets dergelijk. Maar dat boeit me niet zo veel eigenlijk. Maar Nederlanders doen het meestal anders, ze zeggen het niet direct. Allochtonen hebben daar vaak gewoon schijt aan, en zeggen het gewoon. Dit betekend dat ze zich gewoon beter voelen dan jou, je hebt daarom ook goed recht je beter te voelen dan hen. Maar ik doe dit altijd maar een beetje discreet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef Cybje het volgende:
Mja ... ik zal ze wel negeren bij een opmerking over mijn 'kontgezicht' (hoe je erbij komt snap ik nog niet helemaal, maar goed).
Maar dan alsnog is het op een manier irritant dat ze mij als Nederlander gaan lopen uitschelden terwijl ze min of meer te gast zijn in dit land. Enige vorm van wederzijdse respect is welkom.
zozo was je werk spannend?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:14 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat kontgezicht was maar als reactie op het gerel uit dit topic (eveneens dat van mij, had gewoon zin in een discussie) niet echt iets gemeends. Mensen die super knap zijn, worden eveneens voor homo uitgemaakt, dus het is niet iets wat jou alleen overkomt. En er bestaan vooroordelen over mensen met lang haar. Ik zelf vind het ook niet mooi, moet ik eerlijk toegeven, maar dat is jouw keuze. Maar veel allochtonen hebben toch al een andere opvoeding genoten, en sommige zijn dan zo asociaal om het rond te roepen. Ik weet zeker dat als ik langs een stel alto's of zoiets loop, zij ook tegen elkaar zeggen, check die bacoboy of zoiets dergelijk. Maar dat boeit me niet zo veel eigenlijk. Maar Nederlanders doen het meestal anders, ze zeggen het niet direct. Allochtonen hebben daar vaak gewoon schijt aan, en zeggen het gewoon. Dit betekend dat ze zich gewoon beter voelen dan jou, je hebt daarom ook goed recht je beter te voelen dan hen. Maar ik doe dit altijd maar een beetje discreet.
hehe nee, was fucking chagarijnig. moest 2 afdelingen in mijn eentje doen omdat het "toch niet druk zou worden".Wel dus. Op en gegeven moment was er een klant aan het zeiken dat ik de pizza verkeerd had gemaakt, en ze wilde niet 6 minuutjes wachten totdat ik het langs zou brengen maar begon te flippen. Heb ik haar verteld dat ze maar naar een pizzaria moest gaan. Blijkt manager achter me te staan. Maar alles toch nog goed gekomen.quote:
Hey kloon-spam-nerd!quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:38 schreef cultheld het volgende:
Waarom maak je een kloon aan voor zo'n bericht?
Ontopic: Je bent waarschijnlijk ook gewoon lelijk en die gasten zijn eerlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |