Die niet alle topics gelezen hebben ?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:31 schreef iteejer het volgende:
Er waren en zijn nog steeds echt wel degelijk nog steeds bezorgde users.
Nee hoor. TRU is voor veel mensen belachelijk door de topics over Illuminati/NWO met als bronnen zeer dubieuze/amateuristische sites, vergezochte aanname's en het blinde geloof van sommige users daarin. Niet door een reeks als dit.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:19 schreef Choices het volgende:
[..]
En TRU zal bij de meeste door dit topic als nog belachelijker in de geest staan.
nee, die iteejer zaten te fuckenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Die niet alle topics gelezen hebben ?
Ik spreek niet over oorzaken, ik spreek over stimulering.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee hoor. TRU is voor veel mensen belachelijk door de topics over Illuminati/NWO met als bronnen zeer dubieuze/amateuristische sites, vergezochte aanname's en het blinde geloof van sommige users daarin. Niet door een reeks als dit.
Ik denk dat iedereen wel kan differentieren tussen soap-series, en serieuze truth-onderwerpen. Dit is uitzonderlijk. Als dit iedere week zou gebeuren zou ik het met je eens zijn, maar nu - nee, ik denk dat we ergens bang voor hoeven te zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:28 schreef Choices het volgende:
Waarmee je het niet vertrouwen stimuleert, en ongeloofwaardigheid stimuleert. Lijkt je dat wijs? Ik bedoel leuke les hoor, maar een community is nou eenmaal iets dat een aspect van vertrouwen in zich zou moeten hebben.
Stimuleer liever vertrouwen, dan dat je wantrouwen stimuleert. Lijkt mij wijzer, maargoed kan het fout hebben.
Dat is inderdaad waar.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel kan differentieren tussen soap-series, en serieuze truth-onderwerpen. Dit is uitzonderlijk. Als dit iedere week zou gebeuren zou ik het met je eens zijn, maar nu - nee, ik denk dat we ergens bang voor hoeven te zijn.
Mensen die kwaken dat het allemaal onzin is zul je altijd blijven houden. Die kunnen we inhoudelijk uitstekend van repliek dienen, toch?
Wij hoeven ons nergens voor te schamen, we hoeven niet extra zorgvuldig en bedachtzaam met onze onderwerpen om te gaan, het is NIET ons doel om een ieder te bekeren
Als dit alles achter de rug is, zullen we uitgebreid in gaan op de al dan niet belachelijkheid van Illuminati etc. , met deze reeks als aanleiding.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee hoor. TRU is voor veel mensen belachelijk door de topics over Illuminati/NWO met als bronnen zeer dubieuze/amateuristische sites, vergezochte aanname's en het blinde geloof van sommige users daarin. Niet door een reeks als dit.
Ook voor mijquote:Op donderdag 7 april 2005 12:10 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan slechts voor jezelf spreekt.
Is maar net welke definitie van "weg" je neemt. Niet in dit topic onder hun eigen naam, dan is het wel waar hequote:
kritisch opgemerktquote:Op donderdag 7 april 2005 12:42 schreef J-Will het volgende:
Ik weet niet of inmiddels al gebleken is dat het een goed opgezette grap is, maar dat was mij na 1 topic toch echt al duidelijk.
Je zag gewoon dat die twee het hele verhaal al uitgewerkt hadden. Alles was heel literair geschreven allemaal, haast poëtisch. Maar als ze reageerden op een vraag van een user, was het allemaal net wat minder mooi geschreven.
En ik weet niet of alle moderators op de hoogte zijn/waren van de stunt, maar ik heb geen enkele sceptische reactie van een mod gelezen. Jammerrrr
ow, korte mededeling:quote:Op donderdag 7 april 2005 12:34 schreef Rocco_jr het volgende:
#oplossing voor de discussie over de oplossing en niet om te zoeken of trieste verhalen over de vermissing!
ook alle kaarten en details waar de locatie precies is... join the #oplossing
En het zoveelste bewijs dat je meer weet dan je kwijt wil.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:47 schreef Nolius het volgende:
ow, korte mededeling:
Je 'oplossing' klopt niet
Tot zover.
Als je een paar zinnen, zoals hierboven door Nolius geuit, 'bewijs' noemt, kun je vrij snel een oplossing inelkaar draaien ja. Inclusief 'bewijs'.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
En het zoveelste bewijs dat je meer weet dan je kwijt wil.
Hé held, het is een sluitend verhaal tot nu toe. Als straks de foto`s ook corresponderen lijkt het me aardig rond, hopelijk kan ik er zo even langs en wat foto`s uploaden...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:52 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je een paar zinnen, zoals hierboven door Nolius geuit, 'bewijs' noemt, kun je vrij snel een oplossing inelkaar draaien ja. Inclusief 'bewijs'..
Hoho Iteejer. Ik stel hier niet dat de Illuminati belachelijk zou zijn. Ik stel alleen dat veel mensen TRU niet serieus nemen (belachelijk vinden) door topics die hier zo nu en dan staan over de Illuminati/NWO en de manier waarop daarin gepost wordt.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als dit alles achter de rug is, zullen we uitgebreid in gaan op de al dan niet belachelijkheid van Illuminati etc. , met deze reeks als aanleiding.
Ik hoop je in die discussie ook aan te treffen
Als hij niet klopt, weet je wel wat er fout aan is of de juiste oplossing is. Dus kom maar op of... hou je kop!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
ow, korte mededeling:
Je 'oplossing' klopt niet
Tot zover.
Ik zoek dingen eerst goed uit voor ik ga roepenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:48 schreef Viperdesign het volgende:
En het zoveelste bewijs dat je meer weet dan je kwijt wil.
Vertel dan eens wat er niet klopt aan het gedane onderzoek?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zoek dingen eerst goed uit voor ik ga roepen
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
En wat fijn dat je het uitgezochte hier post.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:56 schreef Nolius het volgende:
Ik ben er mee bezig. Als ik meer weet laat ik het hier wel weten.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:59 schreef Viperdesign het volgende:
En wat fijn dat je het uitgezochte hier post.
Bla bla blaquote:Op donderdag 7 april 2005 13:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig. Als ik meer weet laat ik het hier wel weten.
Wehe... van Nolius horen we ook nooit meer iets dus?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
daar hopen we opquote:Op donderdag 7 april 2005 13:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
volgens mij zei je dat enkele topics geleden ook al, en we hebben nog steeds niets gehoord...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is tussen jullie en Ryan3 & Stali.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:42 schreef J-Will het volgende:
En ik weet niet of alle moderators op de hoogte zijn/waren van de stunt, maar ik heb geen enkele sceptische reactie van een mod gelezen. Jammerrrr
Inderdaad; Het is vreemd dat ze zo zeker waren dat hun 'niks zou overkomen' terwijl ze vonden dat die plek overduidelijk niet deugt!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:02 schreef J-Will het volgende:
Nog iets:
als zij 's nachts naar een plek gaan waarvan zij denken dat het daar overduidelijk NIET deugt, zouden ze echt wel iemand inlichten. Is het niet op Fok, dan wel buiten Fok om. "Ja ze hadden een telefoon bij". Okay dat kan, maar dan zouden ze echt wel gezorgd hebben dat die aan stond met een volle batterij. En vanaf het moment dat er een bulldozer met 30 km. per uur op je af komt rijden in een bos, waar je die machines al van mijlenver aan hoort komen, heb je echt wel genoeg tijd iemand op te bellen. Vooral 112 want daar hoef je hem niet eens voor van het slot te halen
hehe, lolquote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef juiced het volgende:
Whahaaaahaaaa!!! Ik zie deze topics nu voor het eerst! Ik lag me rot. Want.....ik ben zelf een van de medewerkers die op de niet nader te vernoemen plaats aan het werk is aan een lekkende gasleiding. Sjeeeezzzziiiiiis....dit had ik niet verwacht!!
Blauwhelmen?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef juiced het volgende:
Whahaaaahaaaa!!! Ik zie deze topics nu voor het eerst! Ik lag me rot. Want.....ik ben zelf een van de medewerkers die op de niet nader te vernoemen plaats aan het werk is aan een lekkende gasleiding. Sjeeeezzzziiiiiis....dit had ik niet verwacht!!
Als dat echt zo is, kun je vast wel de exacte locatie noemenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef juiced het volgende:
Dus jij kan ons wel vertellen of het een beetje klopt wat ryan3 en stali gezien hebben?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef juiced het volgende:
Wat jij wil hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef juiced het volgende:
quote:Opleiding: HBO Informatica (avondstudie AMBI)
*saying: I'm not crazy!*quote:Op donderdag 7 april 2005 13:06 schreef Floxxx het volgende:
[..]
hehe, lol
ben jij een van die mysterieuze blauwhelmen?
*runs away in fear*
De blauwe verf is allang opgelost:quote:Op donderdag 7 april 2005 13:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus jij kan ons wel vertellen of het een beetje klopt wat ryan3 en stali gezien hebben?
Ik doel dus op de hekken, de blauwe verf en "de pit" ?
Ik ben ook wel nieuwsgierig en ik weet niet of ik het moet geloven of niet.
Tis in ieder geval een prachtig verhaal![]()
Zoals je ziet is dat een avondstudie en is zijn beroep Support Engineer. Dit betekent dus dat hij er nog naast werkt en z'n studie dus in de avond doet.quote:
waar was je al die tijd?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef juiced het volgende:
Jij zal het geheel van haarscherp commetaar voorzien:quote:Op donderdag 7 april 2005 13:11 schreef Oversight het volgende:
Het interessante is niet zozeer de meningen ( het wel of niet geloven ), maar hoe men tot die mening is gekomen.
Je hebt een groep die zaken eerst bekijkt en dan besluit een gelover of critici te zijn.
Je hebt een nog grotere groep die de zaken níet eerst beklijkt. Deze groep is interessanter vind ik.
Deze groep valt op te splitsen in 2 groepen..
De ja knikkers en de nee blaters. Geen van beide denkt na...
Men roept nee omdat ze zichzelf wij hebben gemaakt dat ze nee roepers zijn ( alles in naam van de wetenschap, maar zelf nadenken ho maar ).
De andere groep heeft zichzelf wijsgemaakt dat ze gelooft en draaft volledig door zodra het woord "vreemd/mysterie" valt.
De agressie waarmee de verdediging/ aanval gepaard gaat verraadt naar mijn mening de ondoordachte wijze waarop men tot bepaalde (schijnbare) stellingen/overtuigingen komt.
Men lijkt af proberen te dwingen dat zaken zijn zoals zij wíllen dat ze zijn.
...en anders leiden we de aandacht gewoon af door mensen voor rotte vis uit te maken.
Natuurlijk kan ik dat! Maar ik mag het simpelweg niet. Het is natuurlijk linke boel, het gaat om een explosieve gas wat makkelijk een bosbrand kan veroorzaken. Daar willen we geen rokende pottenkijkers bij hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, kun je vast wel de exacte locatie noemen
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:14 schreef Choices het volgende:
[..]
Jij zal het geheel van haarscherp commetaar voorzien:
Lynx666 geeft de bal aan Rocco(??), Rocco schiet, schiet, en mist!!!
Ongelooflijk! terwijl er zoveel voorbereiding bij die actie lag? whaah.
zoiets?![]()
Als jij nu de waarheid spreekt, dan kan ik me straks kapot gaan lachenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:15 schreef juiced het volgende:
Ik weet helemaal niks over 2 figuren die rond zouden hebben gelopen op de plek waar we aan het werk zijn...Ik zal m'n collega's er morgen eens naar vragen..
Ik wil wel ff zeggen dat het allemaal geen reet voorstelt wat daar gebeurt...een defecte gasleiding! Dat is alles! Werkelijk waar, ik lach me kapot...
Natuurlijk staan er hekken omheen en zijn we aan het graven geweest. Duh.
En wat betreft mijn avondstudie AMBI...jullie denken toch niet dat ik de rest van m'n leven gasleidingen blijf repareren?![]()
AhA!! ik wist het!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:15 schreef juiced het volgende:
Ik weet helemaal niks over 2 figuren die rond zouden hebben gelopen op de plek waar we aan het werk zijn...Ik zal m'n collega's er morgen eens naar vragen..
Ik wil wel ff zeggen dat het allemaal geen reet voorstelt wat daar gebeurt...een defecte gasleiding! Dat is alles! Werkelijk waar, ik lach me kapot...
Natuurlijk staan er hekken omheen en zijn we aan het graven geweest. Duh.
En wat betreft mijn avondstudie AMBI...jullie denken toch niet dat ik de rest van m'n leven gasleidingen blijf repareren?![]()
Nee. Bij de climax houden ze de lippen stevig op elkaar.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:15 schreef Tha_T het volgende:
TvpOok nu er een "medewerker" is. Maar zijn Stali En Ryan vermist of zoiets?
Ehm...het helpt als je eerst leest waar het over gaat en dan pas begint te blaten. Je kunt beginnen bij deeltje l. Succesquote:Op donderdag 7 april 2005 13:15 schreef Tha_T het volgende:
TvpOok nu er een "medewerker" is. Maar zijn Stali En Ryan vermist of zoiets?
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:19 schreef J-Will het volgende:
juiced je bent gewoon een smerige kidnapper! Jij en je blauwhelmvrienden
Sinds wanneer zijn grote gasleidingen zo'n 10 cm in doorsnede?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:17 schreef juiced het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat! Maar ik mag het simpelweg niet. Het is natuurlijk linke boel, het gaat om een explosieve gas wat makkelijk een bosbrand kan veroorzaken. Daar willen we geen rokende pottenkijkers bij hebben![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:17 schreef juiced het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat! Maar ik mag het simpelweg niet. Het is natuurlijk linke boel, het gaat om een explosieve gas wat makkelijk een bosbrand kan veroorzaken. Daar willen we geen rokende pottenkijkers bij hebben![]()
Hahahahaha,quote:Op donderdag 7 april 2005 13:19 schreef Choices het volgende:
[..]
Toen ik em in me hoofd had, klonk ie beter, geef ik toe. :p
Zoals ik al eerder zei, men wordt misleid door de aannames die men zelf doet..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:11 schreef Oversight Mirage het volgende:
Men lijkt af proberen te dwingen dat zaken zijn zoals zij wíllen dat ze zijn.
Ik weet het, zo'n sfeertje van aanklachten hangt hier wel in deze topic reeks. Maar ik zal me inhoudenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahahahaha,
en ga me nou niet aanklagen wegens ongewenste intimiteiten
Dat dorre stuk bos is makkelijk te verklaren. Door de gasleiding loopt vloeibaar gas. Wanneer er een breuk in komt dan loopt het er ook vloeibaar uit, omdat de aarde natuurlijk genoeg druk uitoefent dat het vloeibare niet gelijk vervliegt. Dat betekent dan dat het vloeibare gas vloeibaar door de aarde vloeit. En dat vinden de plantjes niet zo fijn. Een duidelijk zichtbare scheiding lijkt me dan vrij logisch. Wat betreft een WC-pot. Wij moeten ook weleens schijten he. Maar dat doen we dan wel in een hokje met een WC-pot. En van een kist zonder slot weet ik niks. We hebben wel wat kisten staan en of die allemaal op slot worden gedraaid...daar heb ik niet zo'n kijk op.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:18 schreef Choices het volgende:
[..]
AhA!! ik wist het!
Dus dan kan je vast wel even vertellen waarom dat grote stuk bos zo.. dood was.. met een scheiding van gezond gras, naar dood gras.
EN die wc pot?! toch hoogstens verdacht, en die kist!? Zonder slot ook nog!!!
Daarbij die dode vis? Wat weten jullie daarvan?
Waar was jij precies om 02:00 's nachts op de nacht van afgelopen maandag/dinsdag??
Hahaha. Die blauwe helmen hebben ze gekocht natuurlijk, omdat Amber (stali), als vrouwzijnde, het wel bij de blauwe paaltjes, en stukken bomen vond staan, tijdens de werkzaamheden van het dichten.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik denk dat het hele verhaal omgekeerd moet worden.
Ryan & Stali laten ollie uit, wandelen door het bos. Steken er een sigaret bij op. Maar hee! er is een gaslek. Het resultaat laat zich raden, en een krater is het resultaat. Planten sterven af en vissen gaan dood door de schokgolf van de explosie. De helden in dit verhaal zijn nu druk bezig alle leidingen weer te dichten.blauwhelmen
.
continuiteit is a bitch
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:19 schreef Kriebeltje het volgende:
[..]
Ehm...het helpt als je eerst leest waar het over gaat en dan pas begint te blaten. Je kunt beginnen bij deeltje l. Succes
Het waren geen serieuze vragen, maar toch bedankt voor de antwoorden.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:27 schreef juiced het volgende:
[..]
Dat dorre stuk bos is makkelijk te verklaren. Door de gasleiding loopt vloeibaar gas. Wanneer er een breuk in komt dan loopt het er ook vloeibaar uit, omdat de aarde natuurlijk genoeg druk uitoefent dat het vloeibare niet gelijk vervliegt. Dat betekent dan dat het vloeibare gas vloeibaar door de aarde vloeit. En dat vinden de plantjes niet zo fijn. Een duidelijk zichtbare scheiding lijkt me dan vrij logisch. Wat betreft een WC-pot. Wij moeten ook weleens schijten he. Maar dat doen we dan wel in een hokje met een WC-pot. En van een kist zonder slot weet ik niks. We hebben wel wat kisten staan en of die allemaal op slot worden gedraaid...daar heb ik niet zo'n kijk op.
En een dode vis? Iedere vis gaat weleens dood, in dit geval kan dat best het gevolg zijn van de gaslek. En waar ik rond die tijd PRECIES was, kan ik niet zeggen.![]()
Maar jezis, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Wat een heisa rond dit hele "gaslekje".
Naar mijn weten loopt gas niet in vloeibare vorm door een kunststof buis met een diameter van 10cm..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:27 schreef juiced het volgende:
[..]
Dat dorre stuk bos is makkelijk te verklaren. Door de gasleiding loopt vloeibaar gas. Wanneer er een breuk in komt dan loopt het er ook vloeibaar uit, omdat de aarde natuurlijk genoeg druk uitoefent dat het vloeibare niet gelijk vervliegt. Dat betekent dan dat het vloeibare gas vloeibaar door de aarde vloeit. En dat vinden de plantjes niet zo fijn. Een duidelijk zichtbare scheiding lijkt me dan vrij logisch. Wat betreft een WC-pot. Wij moeten ook weleens schijten he. Maar dat doen we dan wel in een hokje met een WC-pot. En van een kist zonder slot weet ik niks. We hebben wel wat kisten staan en of die allemaal op slot worden gedraaid...daar heb ik niet zo'n kijk op.
En een dode vis? Iedere vis gaat weleens dood, in dit geval kan dat best het gevolg zijn van de gaslek. En waar ik rond die tijd PRECIES was, kan ik niet zeggen.![]()
Maar jezis, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Wat een heisa rond dit hele "gaslekje".
Tsja, daarom werkt juiced ook bij het gasbedrijf en jij niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Naar mijn weten loopt gas niet in vloeibare vorm door een kunststof buis met een diameter van 10cm..
of nooitquote:Op donderdag 7 april 2005 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
En nu wordt er met z'n allen weer hard achter een al of niet echte gasleidingrepareerder aangelopen. De enige die echt antwoord kunnen geven op alle vragen (grap of niet, is er iets gebeurd of niet) zijn de aanstichters zelf. Misschien kunnen we beter afwachten wat zij vandaag, morgen of volgend jaar posten.
Kjew, wat zouden we zonder je moeten doen.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Kjew het volgende:
Aha, dus mensen als Juiced slaan dreigende taal uit tegen onschuldige wandelaars..? Ik meen me nog te herinneren iets te gelezen hebben over dat zo'n secret-operator zei dat ze daar maar beter niet meer konden komen...
Ik denk dat Juiced van de AIVD is en opdracht heft gekren dit topic om zep te helpen.
Nee juiced houdt van mooie verhalen.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Kjew het volgende:
Aha, dus mensen als Juiced slaan dreigende taal uit tegen onschuldige wandelaars..? Ik meen me nog te herinneren iets te gelezen hebben over dat zo'n secret-operator zei dat ze daar maar beter niet meer konden komen...
Ik denk dat Juiced van de AIVD is en opdracht heft gekren dit topic om zep te helpen.
Tging mij meer om de combinatie van woorden.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
LPG voor de auto is toch ook vloeibaar?
Dat vindt ik nog geloofwaardiger dan dattie van het gasbedrijf isquote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Kjew het volgende:
Ik denk dat Juiced van de AIVD is en opdracht heeft gekregen dit topic om zeep te helpen.
Zelf NOG meer onzinnig speculeren?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef Choices het volgende:
[..]
Kjew, wat zouden we zonder je moeten doen.
De laatste 6 topics? Welnee!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:37 schreef WebForce het volgende:
Hoi! Mis ik iets?
wat bedoel je precies met; allesquote:Op donderdag 7 april 2005 13:37 schreef RigorMortis het volgende:
= Mattemburgh
Ik ben net wezen kijken op het werel wijde web, alles klopt tot in de details.
Dat ik hier nog op reageer...maargoed...wil je anders dat we het hele bos afzetten? De hekken staan op een punt waar het minder gevaarlijk is. Oftewel minder kans op ontploffingsgevaar wanneer je er een lekker peukje bij staat te roken. Wat ik me trouwens afvraag.. Die twee figuren hebben het niet over een scherpe gasgeur gehad voor zover ik alles heb gelezen.. Want dat is duidelijk te ruiken. Maar dat is waarschijnlijk om het spannende erin te houden. Ik weet zeker dat het voor die twee figuren allang duidelijk was dat het ging om een gaslek.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:25 schreef raarmaarwaar het volgende:
Juiced je bent nep.. Als er toch hekjes omheen staan dan is er geen probleem met rokende Fok! ers. Enneh gas is difuus en bij mij waait het nogal....
Laat ff je nutteloze commentaar achterwege.. OF geef aan waar het is! dan kan iemand gaan kijken en aangeven dat er IDD niets aan de hand is. Niets is zo flauw als iemands 1 april grap (een paar dagen te laat) verpesten...
Dat wordt althans wel zo geperst dat het vloebaar wordt ja.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
LPG voor de auto is toch ook vloeibaar?
- Blauwe markeringenquote:
Oh nee... heb je de uitzending van Fok!-radio gemist gister?? Alleen 's nachts lekt er gas, want alleen toen roken ze een chemische (jaja) lucht, die ze overdag niet was opgevallen...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Dat ik hier nog op reageer...maargoed...wil je anders dat we het hele bos afzetten? De hekken staan op een punt waar het minder gevaarlijk is. Oftewel minder kans op ontploffingsgevaar wanneer je er een lekker peukje bij staat te roken. Wat ik me trouwens afvraag.. Die twee figuren hebben het niet over een scherpe gasgeur gehad voor zover ik alles heb gelezen.. Want dat is duidelijk te ruiken. Maar dat is waarschijnlijk om het spannende erin te houden. Ik weet zeker dat het voor die twee figuren allang duidelijk was dat het ging om een gaslek.
En jullie doen er daaaagen over om een gaslekje (zoals je het zelf noemt) te repareren? Hmwah...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Dat ik hier nog op reageer...maargoed...wil je anders dat we het hele bos afzetten? De hekken staan op een punt waar het minder gevaarlijk is. Oftewel minder kans op ontploffingsgevaar wanneer je er een lekker peukje bij staat te roken. Wat ik me trouwens afvraag.. Die twee figuren hebben het niet over een scherpe gasgeur gehad voor zover ik alles heb gelezen.. Want dat is duidelijk te ruiken. Maar dat is waarschijnlijk om het spannende erin te houden. Ik weet zeker dat het voor die twee figuren allang duidelijk was dat het ging om een gaslek.
Jij scheit zonder spoelbak?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:27 schreef juiced het volgende:
[..]
Gaslekken zijn coolquote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef juiced het volgende:
[..]
een lek in een gasleiding (vloeibaar of niet) kan wel degelijk tot gevolg hebben dat gras en planten afsterven.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Juiced kletst. Heb ff op de site van de Gasunie zitten rondsurfen en gas gaat in Nederland NIET vloeibaar door de grond door leidingen. Het enige punt waar gas in vloeibare vorm voorkomt is op de Maasvlakte en daar is imho maar weinig bos te vinden.
Voor de andere geïntresseerden:
http://www.gasunietechnol(...)ology/nl/bedrijf/wat
Dát ontken ik ook niet. Maar juiced had een heel bla-verhaal over dat vloeibaar gas door de leidingen gaat en dat dat bij een breuk door de aarde niet gelijk vervliegt enz enz. En dat KAN dus niet, want er gaat geen vloeibaar gas door de leidingen!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:44 schreef Yakult het volgende:
[..]
een lek in een gasleiding (vloeibaar of niet) kan wel degelijk tot gevolg hebben dat gras en planten afsterven.
tot vanavondquote:Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Tomaz het volgende:
Hop, weer bijgelezen, niks bijzonders nog, tijd om te lunchen
Hoe kom je erop zeg, is tot in detail al in m`n vorige posts beschreven. Ben wel blij dat je het met me eens bentquote:Op donderdag 7 april 2005 13:40 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
- Blauwe markeringen
- Lage pH (vennen)
- Open plekken ivm beheer heide
- Contrast dode en levende bomen
Waar lees jij dat iemand dat denkt?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Nynex het volgende:
Wat de fuck willen jullie nou horen zeg, dat ze een UFO aan het uitgraven zijn?
Potverdorie, tis een gaslek, of een ander oenig probleempje, niets bijzonders.. Hoe komen jullie er toch bij, nee waar halen jullie het vandaan, dat het in godsnaam iets BIJZONDERS ofzo is...
Ze zeiden wel dat het er raar rook.. chemischquote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, is toch zonde van de frisse luchtquote:Op donderdag 7 april 2005 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze zeiden wel dat het er raar rook.. chemisch
En welke malloot gaat er roken in het bos?
Omdat ze al ruim 36 uur geen teken van leven meer hebben gegeven, niet telefonisch en niet hier.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Nynex het volgende:
Potverdorie, tis een gaslek, of een ander oenig probleempje, niets bijzonders.. Hoe komen jullie er toch bij, nee waar halen jullie het vandaan, dat het in godsnaam iets BIJZONDERS ofzo is...
het is niet zo moeilijk aan te komen, aangezien er twee mensen die heel trouw posten, dit ineens niet doen.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Nynex het volgende:
en de telefoon die het niet meer doetquote:Op donderdag 7 april 2005 13:50 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk aan te komen, aangezien er twee mensen die heel trouw posten, dit ineens niet doen.
(zegt niet dat ik het geloof, kan ook iets onbenulligs zijn, zoals een computer die stuk is, of internet die het niet wil doen.)
They're playing a trick on you, hebben jullie nou echt oprecht dat misplaatste vertrouwen?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:50 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk aan te komen, aangezien er twee mensen die heel trouw posten, dit ineens niet doen.
(zegt niet dat ik het geloof, kan ook iets onbenulligs zijn, zoals een computer die stuk is, of internet die het niet wil doen.)
Graag gedaan Rocco!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hoe kom je erop zeg, is tot in detail al in m`n vorige posts beschreven. Ben wel blij dat je het met me eens bent![]()
Mama always said, trust is a noble virtue.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Nynex het volgende:
[..]
They're playing a trick on you, hebben jullie nou echt oprecht dat misplaatste vertrouwen?
![]()
![]()
ze hebben Tiscali :pquote:Op donderdag 7 april 2005 13:54 schreef Y3PP3R het volgende:
Ze zijn thuis, vergeten dat ze dinges moeten bellen, internet ligt er uit door@home, dus ze kunnen niet zien dat wij in paniek zijn en de politie bellen, dus maken ze zich niet druk en schrikken zich kapot als ze vanavond weer online kunnen...
Get my idea?
Remember, ze namen ook niet op toen Nolius hún belde.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:54 schreef Y3PP3R het volgende:
Ze zijn thuis, vergeten dat ze dinges moeten bellen, internet ligt er uit door@home, dus ze kunnen niet zien dat wij in paniek zijn en de politie bellen, dus maken ze zich niet druk en schrikken zich kapot als ze vanavond weer online kunnen...
Get my idea?
Niemand heeft de politie gebeld om officieel aangifte te doen van een vermissing of WHATEVER, dat is echt BS. Vipernogwat postte een paar threads terug zogenaamd een gesprek wat hij had gehad met de cops, maar dat is ook bullshit.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:54 schreef Y3PP3R het volgende:
Get my idea?
Voor je weer wat gaat roepen, er staat dat op de maasvlakte er een installatie bevind voor vloeibaar gas, niet dat er alleen op de maasvlakte met vloeibaar (aard)gas word gewerktquote:Op donderdag 7 april 2005 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Juiced kletst. Heb ff op de site van de Gasunie zitten rondsurfen en gas gaat in Nederland NIET vloeibaar door de grond door leidingen. Het enige punt waar gas in vloeibare vorm voorkomt is op de Maasvlakte en daar is imho maar weinig bos te vinden.
Voor de andere geïntresseerden:
http://www.gasunietechnol(...)ology/nl/bedrijf/wat
Remember de oude prepaid/foon theorie? :p mssn issie nog niet opgeladen of kan ie niet aanstaan tijdens het opladen? of staat ie uit omdat ze overdag slapen omdat ze vannacht op waren?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Remember, ze namen ook niet op toen Nolius hún belde..
Telefoon stond in die periode wel gewoon aan, en hij ging een aantal keer over voordat de voicemail het overnam.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef Y3PP3R het volgende:
[..]
Remember de oude prepaid/foon theorie? :p mssn issie nog niet opgeladen of kan ie niet aanstaan tijdens het opladen? of staat ie uit omdat ze overdag slapen omdat ze vannacht op waren?
Dat zeg ik toch ook helemaal niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Voor je weer wat gaat roepen, er staat dat op de maasvlakte er een installatie bevind voor vloeibaar gas, niet dat er alleen op de maasvlakte met vloeibaar (aard)gas word gewerkt
veel plezier met het uitvogelen verder.
why not? Is het al opgelost dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:53 schreef Floxxx het volgende:
hmm, vraag me af of iemand het in zijn hoofd haalt om een nummer XIII te openen :-/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |