Is maar net welke definitie van "weg" je neemt. Niet in dit topic onder hun eigen naam, dan is het wel waar hequote:
kritisch opgemerktquote:Op donderdag 7 april 2005 12:42 schreef J-Will het volgende:
Ik weet niet of inmiddels al gebleken is dat het een goed opgezette grap is, maar dat was mij na 1 topic toch echt al duidelijk.
Je zag gewoon dat die twee het hele verhaal al uitgewerkt hadden. Alles was heel literair geschreven allemaal, haast poëtisch. Maar als ze reageerden op een vraag van een user, was het allemaal net wat minder mooi geschreven.
En ik weet niet of alle moderators op de hoogte zijn/waren van de stunt, maar ik heb geen enkele sceptische reactie van een mod gelezen. Jammerrrr
ow, korte mededeling:quote:Op donderdag 7 april 2005 12:34 schreef Rocco_jr het volgende:
#oplossing voor de discussie over de oplossing en niet om te zoeken of trieste verhalen over de vermissing!
ook alle kaarten en details waar de locatie precies is... join the #oplossing
En het zoveelste bewijs dat je meer weet dan je kwijt wil.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:47 schreef Nolius het volgende:
ow, korte mededeling:
Je 'oplossing' klopt niet
Tot zover.
Als je een paar zinnen, zoals hierboven door Nolius geuit, 'bewijs' noemt, kun je vrij snel een oplossing inelkaar draaien ja. Inclusief 'bewijs'.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
En het zoveelste bewijs dat je meer weet dan je kwijt wil.
Hé held, het is een sluitend verhaal tot nu toe. Als straks de foto`s ook corresponderen lijkt het me aardig rond, hopelijk kan ik er zo even langs en wat foto`s uploaden...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:52 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Als je een paar zinnen, zoals hierboven door Nolius geuit, 'bewijs' noemt, kun je vrij snel een oplossing inelkaar draaien ja. Inclusief 'bewijs'..
Hoho Iteejer. Ik stel hier niet dat de Illuminati belachelijk zou zijn. Ik stel alleen dat veel mensen TRU niet serieus nemen (belachelijk vinden) door topics die hier zo nu en dan staan over de Illuminati/NWO en de manier waarop daarin gepost wordt.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als dit alles achter de rug is, zullen we uitgebreid in gaan op de al dan niet belachelijkheid van Illuminati etc. , met deze reeks als aanleiding.
Ik hoop je in die discussie ook aan te treffen
Als hij niet klopt, weet je wel wat er fout aan is of de juiste oplossing is. Dus kom maar op of... hou je kop!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
ow, korte mededeling:
Je 'oplossing' klopt niet
Tot zover.
Ik zoek dingen eerst goed uit voor ik ga roepenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:48 schreef Viperdesign het volgende:
En het zoveelste bewijs dat je meer weet dan je kwijt wil.
Vertel dan eens wat er niet klopt aan het gedane onderzoek?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zoek dingen eerst goed uit voor ik ga roepen
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
En wat fijn dat je het uitgezochte hier post.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:56 schreef Nolius het volgende:
Ik ben er mee bezig. Als ik meer weet laat ik het hier wel weten.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:59 schreef Viperdesign het volgende:
En wat fijn dat je het uitgezochte hier post.
Bla bla blaquote:Op donderdag 7 april 2005 13:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig. Als ik meer weet laat ik het hier wel weten.
Wehe... van Nolius horen we ook nooit meer iets dus?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
daar hopen we opquote:Op donderdag 7 april 2005 13:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
volgens mij zei je dat enkele topics geleden ook al, en we hebben nog steeds niets gehoord...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is tussen jullie en Ryan3 & Stali.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:42 schreef J-Will het volgende:
En ik weet niet of alle moderators op de hoogte zijn/waren van de stunt, maar ik heb geen enkele sceptische reactie van een mod gelezen. Jammerrrr
Inderdaad; Het is vreemd dat ze zo zeker waren dat hun 'niks zou overkomen' terwijl ze vonden dat die plek overduidelijk niet deugt!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:02 schreef J-Will het volgende:
Nog iets:
als zij 's nachts naar een plek gaan waarvan zij denken dat het daar overduidelijk NIET deugt, zouden ze echt wel iemand inlichten. Is het niet op Fok, dan wel buiten Fok om. "Ja ze hadden een telefoon bij". Okay dat kan, maar dan zouden ze echt wel gezorgd hebben dat die aan stond met een volle batterij. En vanaf het moment dat er een bulldozer met 30 km. per uur op je af komt rijden in een bos, waar je die machines al van mijlenver aan hoort komen, heb je echt wel genoeg tijd iemand op te bellen. Vooral 112 want daar hoef je hem niet eens voor van het slot te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |