Ehm...het helpt als je eerst leest waar het over gaat en dan pas begint te blaten. Je kunt beginnen bij deeltje l. Succesquote:Op donderdag 7 april 2005 13:15 schreef Tha_T het volgende:
TvpOok nu er een "medewerker" is. Maar zijn Stali En Ryan vermist of zoiets?
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:19 schreef J-Will het volgende:
juiced je bent gewoon een smerige kidnapper! Jij en je blauwhelmvrienden
Sinds wanneer zijn grote gasleidingen zo'n 10 cm in doorsnede?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:17 schreef juiced het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat! Maar ik mag het simpelweg niet. Het is natuurlijk linke boel, het gaat om een explosieve gas wat makkelijk een bosbrand kan veroorzaken. Daar willen we geen rokende pottenkijkers bij hebben![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:17 schreef juiced het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat! Maar ik mag het simpelweg niet. Het is natuurlijk linke boel, het gaat om een explosieve gas wat makkelijk een bosbrand kan veroorzaken. Daar willen we geen rokende pottenkijkers bij hebben![]()
Hahahahaha,quote:Op donderdag 7 april 2005 13:19 schreef Choices het volgende:
[..]
Toen ik em in me hoofd had, klonk ie beter, geef ik toe. :p
Zoals ik al eerder zei, men wordt misleid door de aannames die men zelf doet..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:11 schreef Oversight Mirage het volgende:
Men lijkt af proberen te dwingen dat zaken zijn zoals zij wíllen dat ze zijn.
Ik weet het, zo'n sfeertje van aanklachten hangt hier wel in deze topic reeks. Maar ik zal me inhoudenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahahahaha,
en ga me nou niet aanklagen wegens ongewenste intimiteiten
Dat dorre stuk bos is makkelijk te verklaren. Door de gasleiding loopt vloeibaar gas. Wanneer er een breuk in komt dan loopt het er ook vloeibaar uit, omdat de aarde natuurlijk genoeg druk uitoefent dat het vloeibare niet gelijk vervliegt. Dat betekent dan dat het vloeibare gas vloeibaar door de aarde vloeit. En dat vinden de plantjes niet zo fijn. Een duidelijk zichtbare scheiding lijkt me dan vrij logisch. Wat betreft een WC-pot. Wij moeten ook weleens schijten he. Maar dat doen we dan wel in een hokje met een WC-pot. En van een kist zonder slot weet ik niks. We hebben wel wat kisten staan en of die allemaal op slot worden gedraaid...daar heb ik niet zo'n kijk op.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:18 schreef Choices het volgende:
[..]
AhA!! ik wist het!
Dus dan kan je vast wel even vertellen waarom dat grote stuk bos zo.. dood was.. met een scheiding van gezond gras, naar dood gras.
EN die wc pot?! toch hoogstens verdacht, en die kist!? Zonder slot ook nog!!!
Daarbij die dode vis? Wat weten jullie daarvan?
Waar was jij precies om 02:00 's nachts op de nacht van afgelopen maandag/dinsdag??
Hahaha. Die blauwe helmen hebben ze gekocht natuurlijk, omdat Amber (stali), als vrouwzijnde, het wel bij de blauwe paaltjes, en stukken bomen vond staan, tijdens de werkzaamheden van het dichten.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik denk dat het hele verhaal omgekeerd moet worden.
Ryan & Stali laten ollie uit, wandelen door het bos. Steken er een sigaret bij op. Maar hee! er is een gaslek. Het resultaat laat zich raden, en een krater is het resultaat. Planten sterven af en vissen gaan dood door de schokgolf van de explosie. De helden in dit verhaal zijn nu druk bezig alle leidingen weer te dichten.blauwhelmen
.
continuiteit is a bitch
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:19 schreef Kriebeltje het volgende:
[..]
Ehm...het helpt als je eerst leest waar het over gaat en dan pas begint te blaten. Je kunt beginnen bij deeltje l. Succes
Het waren geen serieuze vragen, maar toch bedankt voor de antwoorden.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:27 schreef juiced het volgende:
[..]
Dat dorre stuk bos is makkelijk te verklaren. Door de gasleiding loopt vloeibaar gas. Wanneer er een breuk in komt dan loopt het er ook vloeibaar uit, omdat de aarde natuurlijk genoeg druk uitoefent dat het vloeibare niet gelijk vervliegt. Dat betekent dan dat het vloeibare gas vloeibaar door de aarde vloeit. En dat vinden de plantjes niet zo fijn. Een duidelijk zichtbare scheiding lijkt me dan vrij logisch. Wat betreft een WC-pot. Wij moeten ook weleens schijten he. Maar dat doen we dan wel in een hokje met een WC-pot. En van een kist zonder slot weet ik niks. We hebben wel wat kisten staan en of die allemaal op slot worden gedraaid...daar heb ik niet zo'n kijk op.
En een dode vis? Iedere vis gaat weleens dood, in dit geval kan dat best het gevolg zijn van de gaslek. En waar ik rond die tijd PRECIES was, kan ik niet zeggen.![]()
Maar jezis, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Wat een heisa rond dit hele "gaslekje".
Naar mijn weten loopt gas niet in vloeibare vorm door een kunststof buis met een diameter van 10cm..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:27 schreef juiced het volgende:
[..]
Dat dorre stuk bos is makkelijk te verklaren. Door de gasleiding loopt vloeibaar gas. Wanneer er een breuk in komt dan loopt het er ook vloeibaar uit, omdat de aarde natuurlijk genoeg druk uitoefent dat het vloeibare niet gelijk vervliegt. Dat betekent dan dat het vloeibare gas vloeibaar door de aarde vloeit. En dat vinden de plantjes niet zo fijn. Een duidelijk zichtbare scheiding lijkt me dan vrij logisch. Wat betreft een WC-pot. Wij moeten ook weleens schijten he. Maar dat doen we dan wel in een hokje met een WC-pot. En van een kist zonder slot weet ik niks. We hebben wel wat kisten staan en of die allemaal op slot worden gedraaid...daar heb ik niet zo'n kijk op.
En een dode vis? Iedere vis gaat weleens dood, in dit geval kan dat best het gevolg zijn van de gaslek. En waar ik rond die tijd PRECIES was, kan ik niet zeggen.![]()
Maar jezis, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Wat een heisa rond dit hele "gaslekje".
Tsja, daarom werkt juiced ook bij het gasbedrijf en jij niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Naar mijn weten loopt gas niet in vloeibare vorm door een kunststof buis met een diameter van 10cm..
of nooitquote:Op donderdag 7 april 2005 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
En nu wordt er met z'n allen weer hard achter een al of niet echte gasleidingrepareerder aangelopen. De enige die echt antwoord kunnen geven op alle vragen (grap of niet, is er iets gebeurd of niet) zijn de aanstichters zelf. Misschien kunnen we beter afwachten wat zij vandaag, morgen of volgend jaar posten.
Kjew, wat zouden we zonder je moeten doen.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Kjew het volgende:
Aha, dus mensen als Juiced slaan dreigende taal uit tegen onschuldige wandelaars..? Ik meen me nog te herinneren iets te gelezen hebben over dat zo'n secret-operator zei dat ze daar maar beter niet meer konden komen...
Ik denk dat Juiced van de AIVD is en opdracht heft gekren dit topic om zep te helpen.
Nee juiced houdt van mooie verhalen.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Kjew het volgende:
Aha, dus mensen als Juiced slaan dreigende taal uit tegen onschuldige wandelaars..? Ik meen me nog te herinneren iets te gelezen hebben over dat zo'n secret-operator zei dat ze daar maar beter niet meer konden komen...
Ik denk dat Juiced van de AIVD is en opdracht heft gekren dit topic om zep te helpen.
Tging mij meer om de combinatie van woorden.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
LPG voor de auto is toch ook vloeibaar?
Dat vindt ik nog geloofwaardiger dan dattie van het gasbedrijf isquote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Kjew het volgende:
Ik denk dat Juiced van de AIVD is en opdracht heeft gekregen dit topic om zeep te helpen.
Zelf NOG meer onzinnig speculeren?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef Choices het volgende:
[..]
Kjew, wat zouden we zonder je moeten doen.
De laatste 6 topics? Welnee!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:37 schreef WebForce het volgende:
Hoi! Mis ik iets?
wat bedoel je precies met; allesquote:Op donderdag 7 april 2005 13:37 schreef RigorMortis het volgende:
= Mattemburgh
Ik ben net wezen kijken op het werel wijde web, alles klopt tot in de details.
Dat ik hier nog op reageer...maargoed...wil je anders dat we het hele bos afzetten? De hekken staan op een punt waar het minder gevaarlijk is. Oftewel minder kans op ontploffingsgevaar wanneer je er een lekker peukje bij staat te roken. Wat ik me trouwens afvraag.. Die twee figuren hebben het niet over een scherpe gasgeur gehad voor zover ik alles heb gelezen.. Want dat is duidelijk te ruiken. Maar dat is waarschijnlijk om het spannende erin te houden. Ik weet zeker dat het voor die twee figuren allang duidelijk was dat het ging om een gaslek.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:25 schreef raarmaarwaar het volgende:
Juiced je bent nep.. Als er toch hekjes omheen staan dan is er geen probleem met rokende Fok! ers. Enneh gas is difuus en bij mij waait het nogal....
Laat ff je nutteloze commentaar achterwege.. OF geef aan waar het is! dan kan iemand gaan kijken en aangeven dat er IDD niets aan de hand is. Niets is zo flauw als iemands 1 april grap (een paar dagen te laat) verpesten...
Dat wordt althans wel zo geperst dat het vloebaar wordt ja.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
LPG voor de auto is toch ook vloeibaar?
- Blauwe markeringenquote:
Oh nee... heb je de uitzending van Fok!-radio gemist gister?? Alleen 's nachts lekt er gas, want alleen toen roken ze een chemische (jaja) lucht, die ze overdag niet was opgevallen...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Dat ik hier nog op reageer...maargoed...wil je anders dat we het hele bos afzetten? De hekken staan op een punt waar het minder gevaarlijk is. Oftewel minder kans op ontploffingsgevaar wanneer je er een lekker peukje bij staat te roken. Wat ik me trouwens afvraag.. Die twee figuren hebben het niet over een scherpe gasgeur gehad voor zover ik alles heb gelezen.. Want dat is duidelijk te ruiken. Maar dat is waarschijnlijk om het spannende erin te houden. Ik weet zeker dat het voor die twee figuren allang duidelijk was dat het ging om een gaslek.
En jullie doen er daaaagen over om een gaslekje (zoals je het zelf noemt) te repareren? Hmwah...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Dat ik hier nog op reageer...maargoed...wil je anders dat we het hele bos afzetten? De hekken staan op een punt waar het minder gevaarlijk is. Oftewel minder kans op ontploffingsgevaar wanneer je er een lekker peukje bij staat te roken. Wat ik me trouwens afvraag.. Die twee figuren hebben het niet over een scherpe gasgeur gehad voor zover ik alles heb gelezen.. Want dat is duidelijk te ruiken. Maar dat is waarschijnlijk om het spannende erin te houden. Ik weet zeker dat het voor die twee figuren allang duidelijk was dat het ging om een gaslek.
Jij scheit zonder spoelbak?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:27 schreef juiced het volgende:
[..]
Gaslekken zijn coolquote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef juiced het volgende:
[..]
een lek in een gasleiding (vloeibaar of niet) kan wel degelijk tot gevolg hebben dat gras en planten afsterven.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Juiced kletst. Heb ff op de site van de Gasunie zitten rondsurfen en gas gaat in Nederland NIET vloeibaar door de grond door leidingen. Het enige punt waar gas in vloeibare vorm voorkomt is op de Maasvlakte en daar is imho maar weinig bos te vinden.
Voor de andere geďntresseerden:
http://www.gasunietechnol(...)ology/nl/bedrijf/wat
Dát ontken ik ook niet. Maar juiced had een heel bla-verhaal over dat vloeibaar gas door de leidingen gaat en dat dat bij een breuk door de aarde niet gelijk vervliegt enz enz. En dat KAN dus niet, want er gaat geen vloeibaar gas door de leidingen!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:44 schreef Yakult het volgende:
[..]
een lek in een gasleiding (vloeibaar of niet) kan wel degelijk tot gevolg hebben dat gras en planten afsterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |