tot vanavondquote:Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Tomaz het volgende:
Hop, weer bijgelezen, niks bijzonders nog, tijd om te lunchen
Hoe kom je erop zeg, is tot in detail al in m`n vorige posts beschreven. Ben wel blij dat je het met me eens bentquote:Op donderdag 7 april 2005 13:40 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
- Blauwe markeringen
- Lage pH (vennen)
- Open plekken ivm beheer heide
- Contrast dode en levende bomen
Waar lees jij dat iemand dat denkt?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Nynex het volgende:
Wat de fuck willen jullie nou horen zeg, dat ze een UFO aan het uitgraven zijn?
Potverdorie, tis een gaslek, of een ander oenig probleempje, niets bijzonders.. Hoe komen jullie er toch bij, nee waar halen jullie het vandaan, dat het in godsnaam iets BIJZONDERS ofzo is...
Ze zeiden wel dat het er raar rook.. chemischquote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Dat ik hier nog op reageer...maargoed...wil je anders dat we het hele bos afzetten? De hekken staan op een punt waar het minder gevaarlijk is. Oftewel minder kans op ontploffingsgevaar wanneer je er een lekker peukje bij staat te roken. Wat ik me trouwens afvraag.. Die twee figuren hebben het niet over een scherpe gasgeur gehad voor zover ik alles heb gelezen.. Want dat is duidelijk te ruiken. Maar dat is waarschijnlijk om het spannende erin te houden. Ik weet zeker dat het voor die twee figuren allang duidelijk was dat het ging om een gaslek.
Ja, is toch zonde van de frisse luchtquote:Op donderdag 7 april 2005 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze zeiden wel dat het er raar rook.. chemisch
En welke malloot gaat er roken in het bos?
Omdat ze al ruim 36 uur geen teken van leven meer hebben gegeven, niet telefonisch en niet hier.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Nynex het volgende:
Potverdorie, tis een gaslek, of een ander oenig probleempje, niets bijzonders.. Hoe komen jullie er toch bij, nee waar halen jullie het vandaan, dat het in godsnaam iets BIJZONDERS ofzo is...
het is niet zo moeilijk aan te komen, aangezien er twee mensen die heel trouw posten, dit ineens niet doen.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Nynex het volgende:
en de telefoon die het niet meer doetquote:Op donderdag 7 april 2005 13:50 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk aan te komen, aangezien er twee mensen die heel trouw posten, dit ineens niet doen.
(zegt niet dat ik het geloof, kan ook iets onbenulligs zijn, zoals een computer die stuk is, of internet die het niet wil doen.)
They're playing a trick on you, hebben jullie nou echt oprecht dat misplaatste vertrouwen?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:50 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk aan te komen, aangezien er twee mensen die heel trouw posten, dit ineens niet doen.
(zegt niet dat ik het geloof, kan ook iets onbenulligs zijn, zoals een computer die stuk is, of internet die het niet wil doen.)
Graag gedaan Rocco!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hoe kom je erop zeg, is tot in detail al in m`n vorige posts beschreven. Ben wel blij dat je het met me eens bent![]()
Mama always said, trust is a noble virtue.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Nynex het volgende:
[..]
They're playing a trick on you, hebben jullie nou echt oprecht dat misplaatste vertrouwen?
![]()
![]()
ze hebben Tiscali :pquote:Op donderdag 7 april 2005 13:54 schreef Y3PP3R het volgende:
Ze zijn thuis, vergeten dat ze dinges moeten bellen, internet ligt er uit door@home, dus ze kunnen niet zien dat wij in paniek zijn en de politie bellen, dus maken ze zich niet druk en schrikken zich kapot als ze vanavond weer online kunnen...
Get my idea?
Remember, ze namen ook niet op toen Nolius hún belde.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:54 schreef Y3PP3R het volgende:
Ze zijn thuis, vergeten dat ze dinges moeten bellen, internet ligt er uit door@home, dus ze kunnen niet zien dat wij in paniek zijn en de politie bellen, dus maken ze zich niet druk en schrikken zich kapot als ze vanavond weer online kunnen...
Get my idea?
Niemand heeft de politie gebeld om officieel aangifte te doen van een vermissing of WHATEVER, dat is echt BS. Vipernogwat postte een paar threads terug zogenaamd een gesprek wat hij had gehad met de cops, maar dat is ook bullshit.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:54 schreef Y3PP3R het volgende:
Get my idea?
Voor je weer wat gaat roepen, er staat dat op de maasvlakte er een installatie bevind voor vloeibaar gas, niet dat er alleen op de maasvlakte met vloeibaar (aard)gas word gewerktquote:Op donderdag 7 april 2005 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Juiced kletst. Heb ff op de site van de Gasunie zitten rondsurfen en gas gaat in Nederland NIET vloeibaar door de grond door leidingen. Het enige punt waar gas in vloeibare vorm voorkomt is op de Maasvlakte en daar is imho maar weinig bos te vinden.
Voor de andere geïntresseerden:
http://www.gasunietechnol(...)ology/nl/bedrijf/wat
Remember de oude prepaid/foon theorie? :p mssn issie nog niet opgeladen of kan ie niet aanstaan tijdens het opladen? of staat ie uit omdat ze overdag slapen omdat ze vannacht op waren?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Remember, ze namen ook niet op toen Nolius hún belde..
Telefoon stond in die periode wel gewoon aan, en hij ging een aantal keer over voordat de voicemail het overnam.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef Y3PP3R het volgende:
[..]
Remember de oude prepaid/foon theorie? :p mssn issie nog niet opgeladen of kan ie niet aanstaan tijdens het opladen? of staat ie uit omdat ze overdag slapen omdat ze vannacht op waren?
Dat zeg ik toch ook helemaal niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Voor je weer wat gaat roepen, er staat dat op de maasvlakte er een installatie bevind voor vloeibaar gas, niet dat er alleen op de maasvlakte met vloeibaar (aard)gas word gewerkt
veel plezier met het uitvogelen verder.
why not? Is het al opgelost dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:53 schreef Floxxx het volgende:
hmm, vraag me af of iemand het in zijn hoofd haalt om een nummer XIII te openen :-/
Gas is nooit vloeibaar als het door leiding stroomt pure bullshit. De druk zou dan veel te hoog moeten zijn dit is veel te gevaarlijk of de temperatuur heel laag.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:56 schreef juiced het volgende:
Neeeeee natuurlijk stroomt gas niet vloeibaar door een buisTuurlijk wel!
En een gaslekje is natuurlijk ook in een paar uurtjes te reparerenWe doen er soms weken over, dat komt soms omdat we er alles aan doen om te voorkomen dat ook daadwerkelijk het gas bijna letterlijk uit de buis spuugt wat al snel tot zeer gevaarlijke situatie's kan leiden. En daarnaast moeten we er voor zorgen dat de gas natuurlijk gewoon aangevoerd kan blijven, ondanks de lek. Dus simpel ff de kraan dicht draaien gaat niet. In de meeste situatie's, ook in deze, wordt het gas met behulp van (kuntstof (!!! jaja, echt waar)) buizen omgeleidt
--> In de regel wordt een gasleiding ook niet dwars door een bos aangelegd aangezien de leiding bereikbaar moet zijn voor werkzaamheden <-- Ja, een olieleiding in de woestijn is ook zo lekker bereikbaar he.
--> Bovendien is de combinatie van gaslek met een (water)pomp en lichtmasten nogal onwaarschijnlijk. <-- Die snap ik niet![]()
Al met al, ik denk dat de meesten van jullie gewoon lekker in het mysterieuze willen blijven geloven. Ik lach me ondertussen kapot. Kilometers nieuwe gasleidingen liggen er trouwens niet en als de hekken er voor de sier zouden staan dan hadden we ze niet geplaatst.
Ik ben er weer weg van. Succes jullie![]()
oooh die zijn gevaarlijk, was ooit een documentaire op Genaamd; Monthy Python, the holy grailquote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef djayzz het volgende:
of ze zijn gewoon meegenomen door de kwaadaardige zelfmoordkonijntjes (killerbunny's maar dan de nederlandse versie)
dat was dus gisternacht, we zijn ondertussen een nacht en dag verder.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef Y3PP3R het volgende:
of staat ie uit omdat ze overdag slapen omdat ze vannacht op waren?
Is er al nieuws dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
why not? Is het al opgelost dan?
Ik bedoel dus dat je zegt dat er alleen daar (maasvlakte) en nergens anders in nederland met vloeibaar gas wordt gewerktquote:
voor sommigen welquote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
why not? Is het al opgelost dan?
Mja, alles goed en wel, maar op het moment dat het gas wordt omgeleid is het gauw gedaan met de gevaarlijke situatie, is het niet?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:56 schreef juiced het volgende:
Neeeeee natuurlijk stroomt gas niet vloeibaar door een buisTuurlijk wel!
En een gaslekje is natuurlijk ook in een paar uurtjes te reparerenWe doen er soms weken over, dat komt soms omdat we er alles aan doen om te voorkomen dat ook daadwerkelijk het gas bijna letterlijk uit de buis spuugt wat al snel tot zeer gevaarlijke situatie's kan leiden. En daarnaast moeten we er voor zorgen dat de gas natuurlijk gewoon aangevoerd kan blijven, ondanks de lek. Dus simpel ff de kraan dicht draaien gaat niet. In de meeste situatie's, ook in deze, wordt het gas met behulp van (kuntstof (!!! jaja, echt waar)) buizen omgeleidt
--> In de regel wordt een gasleiding ook niet dwars door een bos aangelegd aangezien de leiding bereikbaar moet zijn voor werkzaamheden <-- Ja, een olieleiding in de woestijn is ook zo lekker bereikbaar he.
--> Bovendien is de combinatie van gaslek met een (water)pomp en lichtmasten nogal onwaarschijnlijk. <-- Die snap ik niet![]()
Al met al, ik denk dat de meesten van jullie gewoon lekker in het mysterieuze willen blijven geloven. Ik lach me ondertussen kapot. Kilometers nieuwe gasleidingen liggen er trouwens niet en als de hekken er voor de sier zouden staan dan hadden we ze niet geplaatst.
Ik ben er weer weg van. Succes jullie![]()
zeker, je zal net maar rustig aan het wandelen zijn diep in het bos, met je lieve kleine hondje en je vriendin, snachts. dan ben je mooi genaaid als je overvallen wordt door een groepje van dat soort terorristenquote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Choices het volgende:
[..]
oooh die zijn gevaarlijk, was ooit een documentaire op Genaamd; Monthy Python, the holy grail
Of je mist het punt even volkomen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je zegt dat er alleen daar (maasvlakte) en nergens anders in nederland met vloeibaar gas wordt gewerkt
Ik weet het!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
en de telefoon die het niet meer doet
Hebben ze zeker geen Holy Grenade op zak of wel?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
zeker, je zal net maar rustig aan het wandelen zijn diep in het bos, met je lieve kleine hondje en je vriendin, snachts. dan ben je mooi genaaid als je overvallen wordt door een groepje van dat soort terorristen
Mag ik het wéér met je eens zijn?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef Choices het volgende:
ik denk dat deze topic reeks mij een beetje Cwazy heeft gemaakt. Laat het stop, please let it stop. no more...
Ah jah, het houd ons bezig;)quote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je mist het punt even volkomen.
Enfin, ik ben weg uit het topic, ik merk het wel als er weer iets écht nieuws naar buiten komt.
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:06 schreef Troeta het volgende:
O het word nu toch een beetje spannender..
maar mensen van Fok! hebben wel de politie gebeld? Komen die hier niet ff kijken dan? Ze kunnen het altijd ff checken natuurlijk.
en veel plezier rocco in het bos!! Is je mobieltje opgeladen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |