abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26046715
Hop, weer bijgelezen, niks bijzonders nog, tijd om te lunchen
  donderdag 7 april 2005 @ 13:46:57 #252
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26046751
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Tomaz het volgende:
Hop, weer bijgelezen, niks bijzonders nog, tijd om te lunchen
tot vanavond
  donderdag 7 april 2005 @ 13:47:22 #253
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26046760
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:40 schreef RigorMortis het volgende:

[..]

- Blauwe markeringen
- Lage pH (vennen)
- Open plekken ivm beheer heide
- Contrast dode en levende bomen
Hoe kom je erop zeg, is tot in detail al in m`n vorige posts beschreven. Ben wel blij dat je het met me eens bent
I love my followers & fans!
pi_26046763
Wat de fuck willen jullie nou horen zeg, dat ze een UFO aan het uitgraven zijn?
Potverdorie, tis een gaslek, of een ander oenig probleempje, niets bijzonders.. Hoe komen jullie er toch bij, nee waar halen jullie het vandaan, dat het in godsnaam iets BIJZONDERS ofzo is...
Senatus Populus Que Romanus
pi_26046780
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Nynex het volgende:
Potverdorie, tis een gaslek, of een ander oenig probleempje, niets bijzonders.. Hoe komen jullie er toch bij, nee waar halen jullie het vandaan, dat het in godsnaam iets BIJZONDERS ofzo is...
Waar lees jij dat iemand dat denkt?
Big dick.
pi_26046785
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef juiced het volgende:

[..]

Dat ik hier nog op reageer...maargoed...wil je anders dat we het hele bos afzetten? De hekken staan op een punt waar het minder gevaarlijk is. Oftewel minder kans op ontploffingsgevaar wanneer je er een lekker peukje bij staat te roken. Wat ik me trouwens afvraag.. Die twee figuren hebben het niet over een scherpe gasgeur gehad voor zover ik alles heb gelezen.. Want dat is duidelijk te ruiken. Maar dat is waarschijnlijk om het spannende erin te houden. Ik weet zeker dat het voor die twee figuren allang duidelijk was dat het ging om een gaslek.
Ze zeiden wel dat het er raar rook.. chemisch

En welke malloot gaat er roken in het bos?
pi_26046793
Wat is er mis met kritisch zijn?
  donderdag 7 april 2005 @ 13:49:28 #258
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26046808
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ze zeiden wel dat het er raar rook.. chemisch

En welke malloot gaat er roken in het bos?
Ja, is toch zonde van de frisse lucht
pi_26046813
quote:
Omdat ze al ruim 36 uur geen teken van leven meer hebben gegeven, niet telefonisch en niet hier.
pi_26046831
quote:
het is niet zo moeilijk aan te komen, aangezien er twee mensen die heel trouw posten, dit ineens niet doen.

(zegt niet dat ik het geloof, kan ook iets onbenulligs zijn, zoals een computer die stuk is, of internet die het niet wil doen.)
And the druids turn to stone...
pi_26046865
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:50 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

het is niet zo moeilijk aan te komen, aangezien er twee mensen die heel trouw posten, dit ineens niet doen.

(zegt niet dat ik het geloof, kan ook iets onbenulligs zijn, zoals een computer die stuk is, of internet die het niet wil doen.)
en de telefoon die het niet meer doet
pi_26046870
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:50 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

They're playing a trick on you, hebben jullie nou echt oprecht dat misplaatste vertrouwen?
  donderdag 7 april 2005 @ 13:52:29 #263
118620 DJ35P
nonfo nono
pi_26046883
believe me, die zitten thuis al een paar dagen te lachen nu.
  donderdag 7 april 2005 @ 13:52:40 #264
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_26046889
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Rocco_jr het volgende:

[..]

Hoe kom je erop zeg, is tot in detail al in m`n vorige posts beschreven. Ben wel blij dat je het met me eens bent
Graag gedaan Rocco!
  donderdag 7 april 2005 @ 13:53:07 #265
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26046901
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Nynex het volgende:

[..]

They're playing a trick on you, hebben jullie nou echt oprecht dat misplaatste vertrouwen?
Mama always said, trust is a noble virtue.
Then she stuffed the hell outta me with a box of chocolates, and I Dont Even Like Chocolates!!
pi_26046911
hmm, vraag me af of iemand het in zijn hoofd haalt om een nummer XIII te openen :-/
  donderdag 7 april 2005 @ 13:53:44 #267
118620 DJ35P
nonfo nono
pi_26046916
Wat zou jij doen als er 12 topics aan worden gewijd
silence..........
pi_26046930
Ze zijn thuis, vergeten dat ze dinges moeten bellen, internet ligt er uit door@home, dus ze kunnen niet zien dat wij in paniek zijn en de politie bellen, dus maken ze zich niet druk en schrikken zich kapot als ze vanavond weer online kunnen...

Get my idea?
__n__
|||||||
|||X||| Anti - Take Over The World - Spray
||||||| Works great against bunnies!
pi_26046953
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:54 schreef Y3PP3R het volgende:
Ze zijn thuis, vergeten dat ze dinges moeten bellen, internet ligt er uit door@home, dus ze kunnen niet zien dat wij in paniek zijn en de politie bellen, dus maken ze zich niet druk en schrikken zich kapot als ze vanavond weer online kunnen...

Get my idea?
ze hebben Tiscali :p
pi_26046965
quote:

Get my idea?
Remember, ze namen ook niet op toen Nolius hún belde. .
pi_26046970
quote:

Get my idea?
Niemand heeft de politie gebeld om officieel aangifte te doen van een vermissing of WHATEVER, dat is echt BS. Vipernogwat postte een paar threads terug zogenaamd een gesprek wat hij had gehad met de cops, maar dat is ook bullshit.

Ze doen het erom, bellen niemand, lurken waarschijnlijk op fok EVEN AS WE SPEAK
..
  donderdag 7 april 2005 @ 13:56:21 #272
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_26046975
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Juiced kletst. Heb ff op de site van de Gasunie zitten rondsurfen en gas gaat in Nederland NIET vloeibaar door de grond door leidingen. Het enige punt waar gas in vloeibare vorm voorkomt is op de Maasvlakte en daar is imho maar weinig bos te vinden .

Voor de andere geïntresseerden:

http://www.gasunietechnol(...)ology/nl/bedrijf/wat
Voor je weer wat gaat roepen, er staat dat op de maasvlakte er een installatie bevind voor vloeibaar gas, niet dat er alleen op de maasvlakte met vloeibaar (aard)gas word gewerkt
veel plezier met het uitvogelen verder.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  donderdag 7 april 2005 @ 13:56:29 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26046977
next deel staat al klaar
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_26046978
Neeeeee natuurlijk stroomt gas niet vloeibaar door een buis Tuurlijk wel!
En een gaslekje is natuurlijk ook in een paar uurtjes te repareren We doen er soms weken over, dat komt soms omdat we er alles aan doen om te voorkomen dat ook daadwerkelijk het gas bijna letterlijk uit de buis spuugt wat al snel tot zeer gevaarlijke situatie's kan leiden. En daarnaast moeten we er voor zorgen dat de gas natuurlijk gewoon aangevoerd kan blijven, ondanks de lek. Dus simpel ff de kraan dicht draaien gaat niet. In de meeste situatie's, ook in deze, wordt het gas met behulp van (kuntstof (!!! jaja, echt waar)) buizen omgeleidt

--> In de regel wordt een gasleiding ook niet dwars door een bos aangelegd aangezien de leiding bereikbaar moet zijn voor werkzaamheden <-- Ja, een olieleiding in de woestijn is ook zo lekker bereikbaar he.

--> Bovendien is de combinatie van gaslek met een (water)pomp en lichtmasten nogal onwaarschijnlijk. <-- Die snap ik niet

Al met al, ik denk dat de meesten van jullie gewoon lekker in het mysterieuze willen blijven geloven. Ik lach me ondertussen kapot. Kilometers nieuwe gasleidingen liggen er trouwens niet en als de hekken er voor de sier zouden staan dan hadden we ze niet geplaatst.

Ik ben er weer weg van. Succes jullie
pi_26047000
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Remember, ze namen ook niet op toen Nolius hún belde. .
Remember de oude prepaid/foon theorie? :p mssn issie nog niet opgeladen of kan ie niet aanstaan tijdens het opladen? of staat ie uit omdat ze overdag slapen omdat ze vannacht op waren?

Edit: En ik ben gek op zulke mysteries en als het even kan vind ik het leuk als het waar is, maar de combinatie juided/mezelf vind ik net iets realistischer :p
__n__
|||||||
pi_26047066
Vluchtgedrag .
slettebak [@] gmail.com
pi_26047088
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef Y3PP3R het volgende:

[..]

Remember de oude prepaid/foon theorie? :p mssn issie nog niet opgeladen of kan ie niet aanstaan tijdens het opladen? of staat ie uit omdat ze overdag slapen omdat ze vannacht op waren?
Telefoon stond in die periode wel gewoon aan, en hij ging een aantal keer over voordat de voicemail het overnam. .
  donderdag 7 april 2005 @ 14:00:39 #278
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_26047090
of ze zijn gewoon meegenomen door de kwaadaardige zelfmoordkonijntjes (killerbunny's maar dan de nederlandse versie)
  donderdag 7 april 2005 @ 14:01:08 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26047104
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:56 schreef djayzz het volgende:

[..]

Voor je weer wat gaat roepen, er staat dat op de maasvlakte er een installatie bevind voor vloeibaar gas, niet dat er alleen op de maasvlakte met vloeibaar (aard)gas word gewerkt
veel plezier met het uitvogelen verder.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 7 april 2005 @ 14:01:15 #280
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_26047107
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:53 schreef Floxxx het volgende:
hmm, vraag me af of iemand het in zijn hoofd haalt om een nummer XIII te openen :-/
why not? Is het al opgelost dan?
pi_26047117
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:56 schreef juiced het volgende:
En een gaslekje is natuurlijk ook in een paar uurtjes te repareren We doen er soms weken over, dat komt soms omdat we er alles aan doen om te voorkomen dat ook daadwerkelijk het gas bijna letterlijk uit de buis spuugt wat al snel tot zeer gevaarlijke situatie's kan leiden. En daarnaast moeten we er voor zorgen dat de gas natuurlijk gewoon aangevoerd kan blijven, ondanks de lek. Dus simpel ff de kraan dicht draaien gaat niet. In de meeste situatie's, ook in deze, wordt het gas met behulp van (kuntstof (!!! jaja, echt waar)) buizen omgeleidt

--> In de regel wordt een gasleiding ook niet dwars door een bos aangelegd aangezien de leiding bereikbaar moet zijn voor werkzaamheden <-- Ja, een olieleiding in de woestijn is ook zo lekker bereikbaar he.

--> Bovendien is de combinatie van gaslek met een (water)pomp en lichtmasten nogal onwaarschijnlijk. <-- Die snap ik niet

Al met al, ik denk dat de meesten van jullie gewoon lekker in het mysterieuze willen blijven geloven. Ik lach me ondertussen kapot. Kilometers nieuwe gasleidingen liggen er trouwens niet en als de hekken er voor de sier zouden staan dan hadden we ze niet geplaatst.

Gas is nooit vloeibaar als het door leiding stroomt pure bullshit. De druk zou dan veel te hoog moeten zijn dit is veel te gevaarlijk of de temperatuur heel laag.

Maar als jij zo veel van Gas afweet, kun je mij vast wel even uitleggen wat een GOS of een PSEUDOGOS is.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  donderdag 7 april 2005 @ 14:01:49 #282
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26047124
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef djayzz het volgende:
of ze zijn gewoon meegenomen door de kwaadaardige zelfmoordkonijntjes (killerbunny's maar dan de nederlandse versie)
oooh die zijn gevaarlijk, was ooit een documentaire op Genaamd; Monthy Python, the holy grail
pi_26047126
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef Y3PP3R het volgende:
of staat ie uit omdat ze overdag slapen omdat ze vannacht op waren?
dat was dus gisternacht, we zijn ondertussen een nacht en dag verder.
And the druids turn to stone...
pi_26047129
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Is er al nieuws dan?
pi_26047146
Gooi er maar een slot op en laat het volgende deel door Ryan3 openen. Dit schiet toch niet op.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:02:47 #286
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_26047153
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook helemaal niet.
Ik bedoel dus dat je zegt dat er alleen daar (maasvlakte) en nergens anders in nederland met vloeibaar gas wordt gewerkt
pi_26047160
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

voor sommigen wel
voor anderen zal het nooit opgelost worden
ook niet als de hoofdpersonen zelf uitleg geven
  donderdag 7 april 2005 @ 14:03:29 #288
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26047171
Open geeeeen NIEUW topic!! laat dit doodgaan mensen! Whoehoe! -ik weet echt niet wat me bezielt.. -
pi_26047174
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:56 schreef juiced het volgende:

Mja, alles goed en wel, maar op het moment dat het gas wordt omgeleid is het gauw gedaan met de gevaarlijke situatie, is het niet?

Maar goed, boeien ook echt
Big dick.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:03:44 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26047177
bladie bla

edit : Typte ik dat echt?
  donderdag 7 april 2005 @ 14:05:05 #291
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_26047210
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Choices het volgende:

[..]

oooh die zijn gevaarlijk, was ooit een documentaire op Genaamd; Monthy Python, the holy grail
zeker, je zal net maar rustig aan het wandelen zijn diep in het bos, met je lieve kleine hondje en je vriendin, snachts. dan ben je mooi genaaid als je overvallen wordt door een groepje van dat soort terorristen
  donderdag 7 april 2005 @ 14:05:07 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26047212
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:02 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat je zegt dat er alleen daar (maasvlakte) en nergens anders in nederland met vloeibaar gas wordt gewerkt
Of je mist het punt even volkomen.

Enfin, ik ben weg uit het topic, ik merk het wel als er weer iets écht nieuws naar buiten komt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_26047214
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

en de telefoon die het niet meer doet
Ik weet het!

Ze hadden de telefoon in de lader gedaan. De lader was kapot, dus de telefoon laadde niet op. Hierdoor viel de stroom uit en hebben ze geen internet meer. De telefoon was ook niet opgeladen, dus geen reactie van hun. Punt.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:05:34 #294
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26047228
ik denk dat deze topic reeks mij een beetje Cwazy heeft gemaakt. Laat het stop, please let it stop. no more...
pi_26047242
Pcies dat is het, Uddel..
__n__
|||||||
  donderdag 7 april 2005 @ 14:06:19 #296
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26047245
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef djayzz het volgende:

[..]

zeker, je zal net maar rustig aan het wandelen zijn diep in het bos, met je lieve kleine hondje en je vriendin, snachts. dan ben je mooi genaaid als je overvallen wordt door een groepje van dat soort terorristen
Hebben ze zeker geen Holy Grenade op zak of wel?
pi_26047256
O het word nu toch een beetje spannender..

maar mensen van Fok! hebben wel de politie gebeld? Komen die hier niet ff kijken dan? Ze kunnen het altijd ff checken natuurlijk.

en veel plezier rocco in het bos!! Is je mobieltje opgeladen?
pi_26047258
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef Choices het volgende:
ik denk dat deze topic reeks mij een beetje Cwazy heeft gemaakt. Laat het stop, please let it stop. no more...
Mag ik het wéér met je eens zijn?
  donderdag 7 april 2005 @ 14:07:15 #299
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_26047275
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Of je mist het punt even volkomen.

Enfin, ik ben weg uit het topic, ik merk het wel als er weer iets écht nieuws naar buiten komt.
Ah jah, het houd ons bezig;)
  donderdag 7 april 2005 @ 14:07:55 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26047292
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:06 schreef Troeta het volgende:
O het word nu toch een beetje spannender..

maar mensen van Fok! hebben wel de politie gebeld? Komen die hier niet ff kijken dan? Ze kunnen het altijd ff checken natuurlijk.

en veel plezier rocco in het bos!! Is je mobieltje opgeladen?
Internet politie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')