Ja hè? Blijkbaar welquote:Op woensdag 6 april 2005 15:08 schreef BrauN het volgende:
'Frikandel speciaal' klinkt op z'n Limburgs eigenlijk best wel als 'Friet voor zes man'.
neuy, das fritandelquote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hè? Blijkbaar wel.
Maar het waren chinezen achter de toonbank.
Frikandel betekent vast in het Chinees "FRIET!"
Net zoiets als wat we in nederland patat noemen maar daar in "limboland" Frietquote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hè? Blijkbaar wel.
De belgen zeggen ook Patatquote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Net zoiets als wat we in nederland patat noemen maar daar in "limboland" Friet.
Patatquote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 6 april 2005 15:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Patat.
Dat is alsof je twee Padden besteld..
Ik was lopend!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:09 schreef Foo_niks het volgende:
tja dachten natuurlijk die kan wel wat goeds gebruiken met zo'n klein kutootootje
Mijn frikandel speciaal, wat doe je!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef Ondergrond het volgende:
Mijn zak friet voor 6 personen, wat doe je
Hoe durf jij mij dick te noemen, vies schaapquote:Op woensdag 6 april 2005 15:13 schreef Big_Gigolo het volgende:
Misschien verstond ze je niet goed dacht ze door je dikke lijf dat je nooit een frikandel speciaal kon bedoelen en begon ze aan zichzelf te twijvelen... heeft ze maar een zak friet gedaan
Ja maar! Ja maar!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:19 schreef Scorpie het volgende:
je kan je ook aanstellen natuurlijk
Optiefen met patatquote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Worden bij jullie ook al de snackbars overgenomen door Chinezen?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hè? Blijkbaar wel.
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Worden bij jullie ook al de snackbars overgenomen door Chinezen?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Worden bij jullie ook al de snackbars overgenomen door Chinezen?
Ik wil ook heel graag sex, maar ik ga me relatie er niet voor inleveren op dit moment.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar! Ja maar!
Als jij ergens heel erg veel zin in hebt wil je dat dan toch ook heel graag?.
Ik kon natuurlijk ook terug gaan, maar dan moest ik zeker die zak friet inleveren.
Amenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Optiefen met patat
Dat is een van die oudbollige nederlandse woorden waar ik een tiefus hekel aan heb
Dus jij hebt een relatie zonder sex als ik het zo leesquote:Op woensdag 6 april 2005 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil ook heel graag sex, maar ik ga me relatie er niet voor inleveren op dit moment.
Wablief?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Hebbe jullie heer ok gaele friet?
Is dat fries?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Hebbe jullie heer ok gaele friet?
Nee, wat ik zeg is dat de relatie ook sex kan hebben, als je maar lang genoeg wacht (vanavond dus)quote:Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus jij hebt een relatie zonder sex als ik het zo lees.
Klante relatie bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil ook heel graag sex, maar ik ga me relatie er niet voor inleveren op dit moment.
Patatquote:Op woensdag 6 april 2005 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, wat ik zeg is dat de relatie ook sex kan hebben, als je maar lang genoeg wacht (vanavond dus)
lees: de patat kan ook lekker zijn, hoef je niet je frikandel voor te hebben
HE! Hedde gij zunne frikadel veur me?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hè? Blijkbaar wel.
Zuid-Limburg, come againquote:Op woensdag 6 april 2005 15:28 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Noord-Limburg![]()
Laat ook maar zitten
Ik kan wel Limburgs, mits het Limburgs wasquote:Op woensdag 6 april 2005 15:28 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Noord-Limburg![]()
Laat ook maar zitten
Of je houdt helemaal je mondquote:Op woensdag 6 april 2005 15:29 schreef _Denker het volgende:
[..]
HE! Hedde gij zunne frikadel veur me?
Lijkt verdacht veel op "6 friet".
geilequote:Op woensdag 6 april 2005 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan wel Limburgs, mits het Limburgs was.
Maar gaele? WTF?
Ik dacht aan geile of gele.
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:29 schreef _Denker het volgende:
[..]
HE! Hedde gij zunne frikadel veur me?
Lijkt verdacht veel op "6 friet".
Whehehquote:Op woensdag 6 april 2005 15:27 schreef El_Pinjo het volgende:
Tja....het kan tegenzitten op een dag he ?
Heb je er al bij nagedacht dat er nu misschien iemand met een frikandel speciaal zit, terwijl hij of zij verschrikkelijk trek had in pata/friet/hoe je het ook wil noemen ?
Denk eens aan dat trauma.....
Venloosquote:Op woensdag 6 april 2005 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Hedde? Hob! gij? geer! me? miech!.
Zoals je ziet het kan je frikandel speciaal kostenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tomato, Tomatoe, whats the difference.
Ja.. en dan "waar is de Fliet dan?"quote:Op woensdag 6 april 2005 15:31 schreef Steve-O het volgende:
Ik zou trouwens terug gaan nadat me patat op is.
Mijn GODquote:Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.. en dan "waar is de Fliet dan?"
IN ME REET!!
Maar ik bestelde een frikandel !quote:Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef Klonk het volgende:
Lang leve de limburgse patatboeren, we hebben hier ook zo een op de hoek, als je een familiezak bestelt kan de hele straat mee eten en dan hou je nog over
Ik hou sowieso al niet van frikandel speciaal, dus ik mis het nietquote:Op woensdag 6 april 2005 15:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zoals je ziet het kan je frikandel speciaal kosten
Ja lach er maar omquote:Op woensdag 6 april 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wheheh.
Kindjes zitten thuis te wachten op hun friet.
Kunnen ze met 6 man die frikandel gaan zitten eten/delen.
Ik was dan wel blij hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef El_Pinjo het volgende:
[..]
Ja lach er maar om![]()
Het zullen je kids maar wezen
Btw.....Frikandel speciaal kopen ?![]()
Ja, en dan 5 frikandellen speciaal krijgenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgende keer voor 1 euro friet kopen![]()
Bestel maar eens een frikandel, krijg je zo'n stukje platgeslagen gehakt op je bordquote:Op woensdag 6 april 2005 15:37 schreef KlappernootatWork het volgende:
Een oom van mij die bijna geen Woord Duits kende, bestelde een keer friet bij de plaatselijke friettent met de woorden "Eins pommels petetes met matsjienese"
Hij ging later met een bratwurst de zaak uit....
En dan weer een topic in KLB openen omdat je écht friet wildequote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, en dan 5 frikandellen speciaal krijgen.
Misschien werkt het idd wel als ik gewoon friet bestel. Wie weet krijg ik me frikandel dan wel
.
Fleischrolle!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bestel maar eens een frikandel, krijg je zo'n stukje platgeslagen gehakt op je bord
Sorryquote:Op woensdag 6 april 2005 15:39 schreef Megter het volgende:
[..]
En dan weer een topic in KLB openen omdat je écht friet wilde![]()
Goed idee, ik ga er over een half uurtje lekker eentje halen!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry.
Door dit topic heb ik eigenlijk wel weer hele erge honger en trek in een frikandel.
!
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga er over een half uurtje lekker eentje halen!
gewoon proberenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik bestelde een frikandel !!
Wat krijg ik dan wel niet als ik een waterfiets bestel?.
5 zakken friet ofzo?!
Als jij betaald okej?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:42 schreef El_Pinjo het volgende:
volgende keer gewoon frikandel EN friet bestellen....probleem opgelost !!
Dan krijg je toch frietquote:Op woensdag 6 april 2005 15:44 schreef Scorpie het volgende:
ik hou helemaal niet van frikandellen, maar omdat ijsmeis er 1 wil, koop ik er 1, en stamp ik die plat op de grond, voor haar neus.
bij een andere frietboer ruilen voor een frikandel speciaalquote:
Dan krijg je 2 paddenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon PATAT, dan snappen ze het daar.
Nee schat, zoiets heet een mond.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef HansJans het volgende:
JE HEBT DIE FRIET ZEKER IN JE VAGINA GESTOPT
In d'r aars hoor!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef HansJans het volgende:
JE HEBT DIE FRIET ZEKER IN JE VAGINA GESTOPT
Randstad = Patat.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:48 schreef HansJans het volgende:
Ik heb nog nooit iemand patat horen zeggen.
Hier zeggen ze altijd friet. (omg venray)
Ja, hier ook. (omg venray)quote:Op woensdag 6 april 2005 15:48 schreef HansJans het volgende:
Ik heb nog nooit iemand patat horen zeggen.
Hier zeggen ze altijd friet. (omg venray)
het is Patat....quote:Op woensdag 6 april 2005 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had gisteravond ineens zin in een frikadel speciaal, dus ik ging naar de dichtsbijzijnde friettent.
Om de hoek dus.
Ik ga er anders nooit heen, maar goed ook. Achteraf. (of ook niet?)
Ik bestel een Frikadel Speciaal en rekende netjes af. Ik had het geld al gepast in mijn hand.
Maar blijkbaar was het teveel want ik kreeg 30 cent terug. Dit vond ik opzich al raar, want op het bord stond toch daadwerkelijk 1 euro en 30 cent.
Nou, wat kan mij het ook boeien! Ik wacht netjes.
Ineens komt die mevrouw van de friettent naar me toe en geeft me een tas met daarin een zak, mijn frikandel dacht ik. "Asjeblieft, voor jou" .
Ik loop naar buiten maar ik vond de tas eigenlijk verdacht zwaar.
Dus ik kijk in de tas, zit er een grote zak met friet in.
Ik dacht fok it. Dit is meer dan de frikadel speciaal waard, ik neem het lekker mee naar huis.
Uiteindelijk hebben we er met 6 man van liggen eten (serieus 6 borden vol ongeveer).
Maar godverdomme, nu heb ik nog steeds zin in een frikadel speciaal!!
JA HALLO! Ze wilden persé een frietje saté .quote:Op woensdag 6 april 2005 15:49 schreef HansJans het volgende:
[..]
En daarna hebben die vrienden die friet opgegeten? ZIEKE MOTHERFUCKERS
Als haar zonen het daaruit hadden gegeten zijn het pas motherfuckersquote:Op woensdag 6 april 2005 15:49 schreef HansJans het volgende:
[..]
Sick Mindedquote:Op woensdag 6 april 2005 15:49 schreef HansJans het volgende:
[..]
Het is 2 stappen naar buitenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je krijgt een zak friet voor 6 man aangereikt en komt er eenmaal buiten pas achter dat er misschien wel eens iets meer dan één frikadel in die zak kan zitten?
ze is hele grote frikadellen gewendquote:Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je krijgt een zak friet voor 6 man aangereikt en komt er eenmaal buiten pas achter dat er misschien wel eens iets meer dan één frikadel in die zak kan zitten?
Zeker van de Chinees Him-selfquote:Op woensdag 6 april 2005 15:51 schreef HansJans het volgende:
[..]
ze is hele grote frikadellen gewend![]()
Vleesstavenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:51 schreef HansJans het volgende:
[..]
ze is hele grote frikadellen gewend![]()
Mijn zonen?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:51 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Als haar zonen het daaruit hadden gegeten zijn het pas motherfuckerstoch?
Waarom niet, wil je geen kinderen? KINDERHATERquote:Op woensdag 6 april 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn zonen?.
Ik heet geen 'tienermoeder'.
Ja, lopen en kijken en voelen en denken tegelijk is ook lastig, natuurlijk....quote:
Gaat om het ideequote:Op woensdag 6 april 2005 15:54 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Dat lijkt me genetisch bepaald zeer onwaarschijnlijk.
Godverdomme !!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:53 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga zo ff een frikandel speciaal halen. Dankzij dit topic
Een frikandel met slagroom en aardbeienquote:Op woensdag 6 april 2005 15:54 schreef Big_Gigolo het volgende:
ijsmeis wil je mijn frikandel proeven? Zonder uitjes dan wel maar slagroom en aardbeien vind ik wel oke
Ik kan maar 2 dingen tegelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 15:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, lopen en kijken en voelen en denken tegelijk is ook lastig, natuurlijk....
Mijn frikandel... tjonge snapt nou niemand die hintquote:Op woensdag 6 april 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een frikandel met slagroom en aardbeien![]()
![]()
!!!
Welke frikandel?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:58 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Mijn frikandel... tjonge snapt nou niemand die hint![]()
Ah, wat lief. Heb je die zelf gebakken?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:58 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Niemand wil de hint snappenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:58 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Nee wel zelf mals gemaakt door vaak te knedenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, wat lief. Heb je die zelf gebakken?.
Dan hoef ik hem nog niet met slagroom en aardbeien![]()
![]()
!!
Je werkt vast en zeker bij de slager/slachthuis?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:00 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Nee wel zelf mals gemaakt door vaak te kneden
en als ademhalen daar één van is, wordt het bijzonder lastig...quote:
Die telt nietquote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
en als ademhalen daar één van is, wordt het bijzonder lastig...
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:01 schreef HansJans het volgende:
[..]
Whaa heb jij als teelballen 2 aardbeien en spuit jij slagroom whah![]()
sorry, hij was ook een beetje flauw...quote:
Ja, foutje in de topictitel en OPquote:Op woensdag 6 april 2005 16:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik bestel wel friet ja....Wie weet krijg ik wel een frikadel![]()
Frikadel, frikandel, wat jij wil...quote:Op woensdag 6 april 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, foutje in de topictitel en OP.
Het is frikandel.
Of je moet een hamburger willen.
Dan bestel je vanavond 6 zakken patat. Grote kans dat je iets van 12 frikandellen speciaal krijgt. Hopelijk voor de prijs van 3 potjes mayoquote:Op woensdag 6 april 2005 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had gisteravond ineens zin in een frikadel speciaal, dus ik ging naar de dichtsbijzijnde friettent.
Om de hoek dus.
Ik ga er anders nooit heen, maar goed ook. Achteraf. (of ook niet?)
Ik bestel een Frikadel Speciaal en rekende netjes af. Ik had het geld al gepast in mijn hand.
Maar blijkbaar was het teveel want ik kreeg 30 cent terug. Dit vond ik opzich al raar, want op het bord stond toch daadwerkelijk 1 euro en 30 cent.
Nou, wat kan mij het ook boeien! Ik wacht netjes.
Ineens komt die mevrouw van de friettent naar me toe en geeft me een tas met daarin een zak, mijn frikandel dacht ik. "Asjeblieft, voor jou" .
Ik loop naar buiten maar ik vond de tas eigenlijk verdacht zwaar.
Dus ik kijk in de tas, zit er een grote zak met friet in.
Ik dacht fok it. Dit is meer dan de frikadel speciaal waard, ik neem het lekker mee naar huis.
Uiteindelijk hebben we er met 6 man van liggen eten (serieus 6 borden vol ongeveer).
Maar godverdomme, nu heb ik nog steeds zin in een frikadel speciaal!!
Tja.. bij sommige vrouwen blijft alles wat ze eten in de nek hangen, en krijgen een dikke kop... Maar bij veel vrouwen zakt het gelijk door naar de kont...quote:Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.. en dan "waar is de Friet dan?"
IN ME REET!!
Een dikke kont ook nietquote:Op woensdag 6 april 2005 16:13 schreef Big_M het volgende:
[..]
Tja.. bij sommige vrouwen blijft alles wat ze eten in de nek hangen, en krijgen een dikke kop... Maar bij veel vrouwen zakt het gelijk door naar de kont...
En een dikke kop heb je niet volgens je fotoboek.....![]()
hmm, jij bent dus iemand die alles kan eten zonder dat je dik wordt? Dat is in ieder geval weer positief.. Kun je nog lekker een frikandel speciaal halen...quote:
Kun jij er niet even een halen?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:21 schreef Big_M het volgende:
[..]
hmm, jij bent dus iemand die alles kan eten zonder dat je dik wordt? Dat is in ieder geval weer positief.. Kun je nog lekker een frikandel speciaal halen...
FOEI!! mag je dan wel op internet??quote:Op woensdag 6 april 2005 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun jij er niet even een halen?
Ik zit braaf op stage!!!
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef Big_M het volgende:
[..]
FOEI!! mag je dan wel op internet??
Ik zou er best een kunnen halen.. Maar ik heb zo'n idee dat die al koud is voor ik bij jou ben... (waar dat nu ook mag zijn)
He bah.. Dat kan gewoon niet lekker zijn...quote:
Ja ik heb haar toch gekochtquote:Op woensdag 6 april 2005 17:53 schreef Reflex het volgende:
dus ik zo; mijn ijsmeis! wat doe je?!
Patat is aardappel, friet frietquote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je bent gek manquote:Op woensdag 6 april 2005 15:13 schreef Big_Gigolo het volgende:
Misschien verstond ze je niet goed dacht ze door je dikke lijf dat je nooit een frikandel speciaal kon bedoelen en begon ze aan zichzelf te twijvelen... heeft ze maar een zak friet gedaan
Gennepquote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef Fegisje het volgende:
Haha lol! grandioos... waar is die tent!
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:04 schreef JooB het volgende:
Mmm genept in Gennep. Makes sense!
Nee, ik was gister ergens anders etenquote:Op donderdag 7 april 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heb je nou ondertussen al een frikandel speciaal gehaald ?
I willquote:Op donderdag 7 april 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hou ons op de hoogte wat je dit keer krijgt in ruil voor je frikandel
Dat kun je in het rest van het land ook wel krijgenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:40 schreef JooB het volgende:
Ik zou wel weer een frietje zuurvlees lusten.
Maar ja, Maastricht is zo'n end hier vandaan.....![]()
is toch niet hetzelfde hoor. Ze noemen het hier trouwens 'stoofvlees'. Ik wist een patatzaak/friettent in Heer....heer-lijk!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je in het rest van het land ook wel krijgen.
toch?
Ja, van zielige weeshuiskindjes met een handicap en dode baby's. Mmmmm, heerlijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Big_Gigolo het volgende:
weten jullie wel waar frikandellen van gemaakt worden?
Damn, hier moest ik nog om gniffelen ookquote:Op donderdag 7 april 2005 11:04 schreef JooB het volgende:
Mmm genept in Gennep. Makes sense!
eh, van Vlees?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Big_Gigolo het volgende:
weten jullie wel waar frikandellen van gemaakt worden?
yep, zapp....pang rats rats velletje er af...koppie en staart er af...aan het haakje en dan de 'rest gedeelten' in een grote molen. plop, aan de andere kant er uit in gelijke rechte stukken, mooi buitenkantje er om en klaar is je frikandel.quote:en hoe zielig die beestjes worden afgeslacht?
Wil jij alstublieft even het gehele topic lezen.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:46 schreef Xrenity het volgende:
Vraag dan ook om een FrikaNdel ipv een Frikadel.
Oeps, sorry, zo worden kroketten gemaakt!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef JooB het volgende:
[..]
yep, zapp....pang rats rats velletje er af...koppie en staart er af...aan het haakje en dan de 'rest gedeelten' in een grote molen. plop, aan de andere kant er uit in gelijke rechte stukken, mooi buitenkantje er om en klaar is je frikandel.
"De heij"quote:Op donderdag 7 april 2005 14:42 schreef SaferSephy het volgende:
haha lekker is dat, welke friettent is dat in Gennep? (haal nooit eigenlijk nooit friet in gennep maar nu ben ik wel nieuwsgierig :p)
In het vervolg moet je maar roepen, dan kom ik wel een frikandel speciaal bij je bezorgen. Heb ik ook weer een excuus om in m'n auto te rijden :p
Ik wil eigenlijk niet weten hoe mijn eten wordt gemaakt, dankjequote:Op donderdag 7 april 2005 14:43 schreef JooB het volgende:
[..]
Oeps, sorry, zo worden kroketten gemaakt!
ohh haha die ken ik wel van erlangs rijden. Alleen nog nooit binnen geweest. Laat maar weten als je honger hebtquote:Op donderdag 7 april 2005 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"De heij"
Waar jij werkt.. kun je een straat in waarbij je een speeltuin ziet.
Dan rechtdoor (heet de langeweg), daar zit ie.
!
Is goed!quote:Op donderdag 7 april 2005 15:00 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ohh haha die ken ik wel van erlangs rijden. Alleen nog nooit binnen geweest. Laat maar weten als je honger hebt
Wordt er ook 1 wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:00 schreef therealsilence het volgende:
HAHa dus jij hebt de frietjes van brauN meegekregen???? Friet halen, geeft die Chinees een frikandel!
Die heeft wel lekker uitgeslapenquote:
Jij sluwe vosch...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:07 schreef therealsilence het volgende:
HAHa ik voel me een beetje lollig vandaag . ik wou jullie gewoon een beetje irriteren
jij bent irritant!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:07 schreef therealsilence het volgende:
HAHa ik voel me een beetje lollig vandaag . ik wou jullie gewoon een beetje irriteren
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:14 schreef Libris het volgende:
Nog bedankt ijsmeis, ben door dit topic toch maar frikadellen wezen kopen en net voor het eerst in lange tijd weer een friek speciaal op, wat lekker!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:31 schreef Libris het volgende:
Hehe... ja, en het wordt nog leuker, kon die winkel niet vinden, wel een andere delicatessenzaak en nog even voor 20 euro aan franse kaas gekocht, plus 40 euro aan frikadellen, bitterballen, curry, fritessaus en goudkoupje
En geen extra friet erbij gekregen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Laatst waren ze me bal gehakt vergeten![]()
Trauma trauma trauma![]()
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 6 april 2005 15:28 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Noord-Limburg![]()
Laat ook maar zitten
Helá verraoderquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dáááááááááááááááááááááááááááár is mijn vaderland, limburgs dierbaar oord.
Hey! Ik woon pas 4 jaar in brabantquote:
Ik werk in Brabantquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey! Ik woon pas 4 jaar in brabant
Limburg is OK!quote:
Dat is België.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn collega's noemen het 'de verkeerde kant van de maas'.
Dat vind ik wel erg ruim....quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn collega's noemen het 'de verkeerde kant van de maas'.
quote:Op zondag 10 april 2005 19:03 schreef B_BOY het volgende:
lekker he:P
Lees godverdomme het hele topic eensquote:Op zondag 10 april 2005 23:04 schreef Toewan het volgende:
Het is ook frikaNdel, frikadel klinkt net zo bescheten als patat (of p'tsat zoals ze in het noorden zeggen).
En die speciaal dan?quote:Op maandag 11 april 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien verstond dat wijf achter de counter wel: Friete Del
Ik kom morgen gewoon lekker mee-eten :p....ik krijg honger hiervanquote:
Turken zijn bij ons de shaormaboerenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:42 schreef Mikkie het volgende:
Een friettent die door Chinezen wordt gerund is sowieso nep. Chinezen moet een Chinees-eten-toko runnen. Turken zijn voor de friettenten.
Eufraat~!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Turken zijn bij ons de shaormaboeren!
Ze hebben er 48 verschillende soorten Pizza's.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Eufraat~!
Ben jij trouwens al Birtad geweest? en zo jah, is da iets?
Nou, ik heb godverhoerentiefus mijn portie friet met frikandel deze week ook nog niet gehad.quote:Op zondag 17 april 2005 21:26 schreef BrauN het volgende:
Ja, godverhoerentiefus.
Had dit topic niet geschopt a.u.b., nu voel ik dus weer de behoefte om frikandellen te gaan bakken.
Let op je taalgebruik, muts.quote:Op zondag 17 april 2005 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik heb godverhoerentiefus mijn portie friet met frikandel deze week ook nog niet gehad.
En ik moet godverhoerentiefus wachten tot dinsdag!
stfu!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb toenet een heerlijke frikandel speciaal gegeten. Nadat ik mijn bamiblok ophad
Want?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:26 schreef Houniet het volgende:
ik moet nu niet aan een frikandel denken
En Brabant.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Curry natuurlijk!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:22 schreef Snol1ner het volgende:
OT : ) met curry of ketchup? heb er ook wel zinin btw,..
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:46 schreef YottaBrain het volgende:
Ik heb 20 frikandellen in mijn diepvries, 2 kg ui, liter curry en liter mayo...
Nodig mij eens uit dan .quote:Op woensdag 27 april 2005 21:46 schreef YottaBrain het volgende:
frikandel speciaal party bij Yottaquote:Op woensdag 27 april 2005 21:46 schreef YottaBrain het volgende:
Holländische Bratrollequote:
Waarom doen jullie dit mij aan als ik op stage zitquote:Op donderdag 28 april 2005 03:35 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Holländische Bratrolle
Ik heb inmiddels een broodje frikadel gehaald![]()
Dat vraag ik me eigenlijk ook af beste BrauNquote:Op woensdag 6 april 2005 15:29 schreef BrauN het volgende:
Waarom moet elk frituur topic vervallen in een patat/friet discussie?
Het is 'friet' en daarmee uit.
Dit topic stamt uit de tijd dat jij nog een newbie wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk ook af beste BrauN![]()
O, wacht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dit topic stamt uit de tijd dat jij nog een newbie was.
Die kick was nergens voor nodig.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk ook af beste BrauN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |