Gennepquote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef Fegisje het volgende:
Haha lol! grandioos... waar is die tent!
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:04 schreef JooB het volgende:
Mmm genept in Gennep. Makes sense!
Nee, ik was gister ergens anders etenquote:Op donderdag 7 april 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heb je nou ondertussen al een frikandel speciaal gehaald ?
I willquote:Op donderdag 7 april 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hou ons op de hoogte wat je dit keer krijgt in ruil voor je frikandel
Dat kun je in het rest van het land ook wel krijgenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:40 schreef JooB het volgende:
Ik zou wel weer een frietje zuurvlees lusten.
Maar ja, Maastricht is zo'n end hier vandaan.....![]()
is toch niet hetzelfde hoor. Ze noemen het hier trouwens 'stoofvlees'. Ik wist een patatzaak/friettent in Heer....heer-lijk!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je in het rest van het land ook wel krijgen.
toch?
Ja, van zielige weeshuiskindjes met een handicap en dode baby's. Mmmmm, heerlijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Big_Gigolo het volgende:
weten jullie wel waar frikandellen van gemaakt worden?
Damn, hier moest ik nog om gniffelen ookquote:Op donderdag 7 april 2005 11:04 schreef JooB het volgende:
Mmm genept in Gennep. Makes sense!
eh, van Vlees?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Big_Gigolo het volgende:
weten jullie wel waar frikandellen van gemaakt worden?
yep, zapp....pang rats rats velletje er af...koppie en staart er af...aan het haakje en dan de 'rest gedeelten' in een grote molen. plop, aan de andere kant er uit in gelijke rechte stukken, mooi buitenkantje er om en klaar is je frikandel.quote:en hoe zielig die beestjes worden afgeslacht?
Wil jij alstublieft even het gehele topic lezen.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:46 schreef Xrenity het volgende:
Vraag dan ook om een FrikaNdel ipv een Frikadel.
Oeps, sorry, zo worden kroketten gemaakt!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef JooB het volgende:
[..]
yep, zapp....pang rats rats velletje er af...koppie en staart er af...aan het haakje en dan de 'rest gedeelten' in een grote molen. plop, aan de andere kant er uit in gelijke rechte stukken, mooi buitenkantje er om en klaar is je frikandel.
"De heij"quote:Op donderdag 7 april 2005 14:42 schreef SaferSephy het volgende:
haha lekker is dat, welke friettent is dat in Gennep? (haal nooit eigenlijk nooit friet in gennep maar nu ben ik wel nieuwsgierig :p)
In het vervolg moet je maar roepen, dan kom ik wel een frikandel speciaal bij je bezorgen. Heb ik ook weer een excuus om in m'n auto te rijden :p
Ik wil eigenlijk niet weten hoe mijn eten wordt gemaakt, dankjequote:Op donderdag 7 april 2005 14:43 schreef JooB het volgende:
[..]
Oeps, sorry, zo worden kroketten gemaakt!
ohh haha die ken ik wel van erlangs rijden. Alleen nog nooit binnen geweest. Laat maar weten als je honger hebtquote:Op donderdag 7 april 2005 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"De heij"
Waar jij werkt.. kun je een straat in waarbij je een speeltuin ziet.
Dan rechtdoor (heet de langeweg), daar zit ie.
!
Is goed!quote:Op donderdag 7 april 2005 15:00 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ohh haha die ken ik wel van erlangs rijden. Alleen nog nooit binnen geweest. Laat maar weten als je honger hebt
Wordt er ook 1 wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:00 schreef therealsilence het volgende:
HAHa dus jij hebt de frietjes van brauN meegekregen???? Friet halen, geeft die Chinees een frikandel!
Die heeft wel lekker uitgeslapenquote:
Jij sluwe vosch...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:07 schreef therealsilence het volgende:
HAHa ik voel me een beetje lollig vandaag . ik wou jullie gewoon een beetje irriteren
jij bent irritant!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:07 schreef therealsilence het volgende:
HAHa ik voel me een beetje lollig vandaag . ik wou jullie gewoon een beetje irriteren
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:14 schreef Libris het volgende:
Nog bedankt ijsmeis, ben door dit topic toch maar frikadellen wezen kopen en net voor het eerst in lange tijd weer een friek speciaal op, wat lekker!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:31 schreef Libris het volgende:
Hehe... ja, en het wordt nog leuker, kon die winkel niet vinden, wel een andere delicatessenzaak en nog even voor 20 euro aan franse kaas gekocht, plus 40 euro aan frikadellen, bitterballen, curry, fritessaus en goudkoupje
En geen extra friet erbij gekregen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Laatst waren ze me bal gehakt vergeten![]()
Trauma trauma trauma![]()
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 6 april 2005 15:28 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Noord-Limburg![]()
Laat ook maar zitten
Helс verraoderquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dссссссссссссссссссссссссссссr is mijn vaderland, limburgs dierbaar oord.
Hey! Ik woon pas 4 jaar in brabantquote:
Ik werk in Brabantquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey! Ik woon pas 4 jaar in brabant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |